tribe-wod.com Avaliações 

54
•
O TrustScore é 2.5 de um total de 5

2,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered a weight vest and weight plates over 2 years ago. I still do not have. Then 6 months ago they offered a full refund. But since then have come up with every reason to not fulfill that. They are... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I’ve ordered from Tribe-Wod on two separate occasions. The first time I ordered a set of weighted plates and the second was a backpack. While yes, they do take a little longer than normal for items to... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Product looks like a quality product but delivery was terrible. The weight was not well protected and has damage all over it from probably being tossed around. VERY disappointed.

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This company is great; I love the colors of the gear and the customized options to choose from! My cerakote bar came packaged nice and safely, and I received constant emails on shipping updates and tr... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Equipamentos de Ginástica

Escrito pela empresa

TRIBE WOD is a Cross Training / Tactical inspired activewear brand. Vest, Hammers, and Badassery. At Tribe WOD we design tactical inspired cross training activewear built to turn athletes into champions.


Informações de contato

2,7

Ruim

O TrustScore é 2.5 de um total de 5

54 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,7

Todas as avaliações

(54)

0 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The good and the Very Bad

The good: I’ve order all of their products except the Olius plates. So far all of the products have been great.

The bad, very bad: every single order that I’ve placed has been a problem except the weighted vest and I mean every order. Here are the most recent two. 1: order barbell and 45lb Corsair pair, got the barbell and one 25lb plate. 2: ordered a barbell and pair of 25lb and 10lb Corsair. Received all except the barbell was wrong color. Sent it back waited a month for the new one got the wrong size and color this time. They haven’t responded since. It will definitely be my last purchase. I haven’t even heard back since I told them they sent the wrong barbell again and it’s been over a week.

14 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I’ve never written a review but Lordt…

I’ve never written a review but Lordt this has been the most insufferable experience I’ve ever had with a company. And I’m very patient. I’ve ordered about 4 weeks ago. First, no order confirmation, so idk what happened with the order. Then I reached out, no answer…… I started leaving comments on IG and then got answer. Finally, they shipped my order. Left one of the plates. Then i spent days trying to hear back. Finally ship the second order with the missing plate. I go get the plate and the new plate they sent doesn’t match the original one so now I’m
Sitting here with plates that don’t match. Same weight. Different widths and height. How am I supposed to workout with with that?

4 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No shipping updates, order in limbo

Ordered a barbell + bumper bundle end of October (listed as in stock). It’s now December 30 and hasn’t shipped. Customer service hasn’t replied in a month (and the original replies couldn’t give me any update on when it would ship). Ended up disputing on my CC last week. I’d gladly close the dispute if the item would ship (or even had an ETA for shipping).

Had 0 issues ordering the hammers via Amazon which is why I wanted to try some of the other gear. Tried using the tribe-wod site for the bundle and it’s been awful.

Seeing similar issues as others where everything I ordered is being shown as “in stock” and numerous sales emails for the items.

EDIT (1/1/23): Received an email today that the team has been notified to ship ASAP. I’ll edit this review if/when it ships.

EDIT (1/21/23): Received an email today saying there was a technical issue and I need to cancel my order through Amazon (I didn’t order via Amazon though).

EDIT (2/3/23): Never received any further communication. Checked the status of my dispute through my credit card and it was successful and the amount credited back to me.

26 de outubro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor customer service.

Dec. 13th I ordered a Thor Hammer. Now on Feb. 21st I have yet to receive it. Yet my card was charged on Dec. 13th. The only time I get updates, is when I contact them. They otherwise keep sending me info saying I put things in my cart [which I haven't] and they keep telling me they have my gear. [when they don't] I have brought up the fact that they keep sending me info that is untrue, and their suggestion is to unsubscribe from their site so I don't keep receiving their lies. They talk about their problems as if they are recent and is because of covid, yet now looking at other complaints, I see the same issues going back a year. They keep selling product they don't have. Finally giving up, and fearing their product might be as bad as their service, I asked for a refund, which was denied.

In response to their response. They refused to refund me, I had to go through my credit card company to get my money back.

13 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da tribe-wod.com

Resposta da tribe-wod.com

Good day Glenn, sorry to hear you had this bad experience. I just checked our system and it seems you received a refund on December 16th. Please let me know if there's anything else we can do for you!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Seems like I’m getting the same…

Seems like I’m getting the same runaround as everyone else. I placed an order July 21 of this year and have been told multiple times my order is on its way and was given a 15% refund at one point and told the delay was due to changing warehouses. It is now October 31 and I was told that I would have my order October 22. I already have one of the 25 pound Thor kettle bells and was really hoping to get a couple more from this order but I’m starting to think I will never see them. I understand they may be having warehouse issues but at some point they may have to bite the bullet and instead of waiting to ship out these one offs they may have to ship out brand new ones to complete these orders since they have already taken our money. Of course they don’t give you a customer service phone number you just send an email of which I’ve gotten no response from my last one.

Update: Well it seems like they decided to bite the bullet. It is November 5 and I received the two Thor kettle bells that I ordered and one of them I guess was a non-blemish one. I received a text saying that they were not going to make customers wait any longer and instead of waiting for their one off to be available they were going to send out new ones to complete the orders.

30 de outubro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da tribe-wod.com

Resposta da tribe-wod.com

Hi Jeremy, thanks for updating your review. As you rightly said, there still was no solution to these warehouse issues in sight, which is why we decided to replace the originally order damaged hammers with non-blemished ones. Have a great day, the TribeWOD team.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

More and more bad

More and more bad. It's now been over 3 months since my order. Tribe-wod's last response was a month ago promising me I'd have my delivery by today (10/22) at the latest. Worse still, they continue to advertise and push sales via email and social media for the exact product I ordered. They respond to reviews like this with empty apologies -- it's been a quarter of a year.

22 de outubro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da tribe-wod.com

Resposta da tribe-wod.com

Hi Robert, we're very sorry you had this experience. As described in our emails, we had serious issues with the warehouse that had stored the manufacturing defects hammers. There were no fulfilment issues for the other products though, which is why we still advertised them. We hope you have received your hammer by now!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered a kettle bell during their…

Ordered a kettle bell during their factory defects (cosmetic) sale in July. Have never received any updates since. Wrote their customer service and only received offers for 15% off my next order and keep getting told they were moving storage for their factory which means they must be selling factory defects that aren’t produced yet? Who pre-sells factory cosmetic defects? So Monday I’m contacting my bank and having the charges removed since my request for a refund is going like the others on here.

3 de setembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da tribe-wod.com

Resposta da tribe-wod.com

Hi David, we're terribly sorry for this inconvenience. Indeed, for our Thor Hammers with Manufacturing defects, the delay is caused by issues we unfortunately had with our warehousing partners. We had to ship the hammers to a new warehouse, from where they will be sent out as soon as they arrive there.

Team TribeWOD

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Bad Return Policy for Heavy Items

If you purchase anything heavy, keep in mind return is self-ship and the cost of return to ship will most likely be more than the product itself and they have a 22% restocking fee on top of it. Not clearly stated on their return policy page.

23 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Item not shipped after 80 days but they advertise it as being in stock.

I ordered a weight vest and two weight plates for the vest during their January sale. Vest arrived promptly. Weights have not arrived and it has been more than 80 days. I’ve emailed their customer service and always get the same basic reply. We are so sorry. Our suppliers are having issues so it is not our fault. We will ship your item in another 2-3 weeks if there are no more delays. Got that email multiple times.

Icing on the cake. Today I get an email saying the exact item I ordered and have been waiting for since January is now in stock and available to ship. And yet my item has not shipped? Not a peep from them since they told me it was a problem with their Warehouse and instead they sent me order to their Distribution Center and that the Distribution Center would ship my order in 3-7 business days after they process my order. I ordered this item for a family member as a gift for their birthday in February. And it will be April soon.

I’m starting to think that they are just stringing me along and hoping that I forget so they can keep my money. The communication is always one sided. I complain. They apologize and do NOTHING!!!!

UPDATE: A week or so after they advertised the items back in stock and my contacting customer service a number of times, the item is supposed to arrive today.

28 de março de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Tribe-Wod

I’ve ordered from Tribe-Wod on two separate occasions. The first time I ordered a set of weighted plates and the second was a backpack. While yes, they do take a little longer than normal for items to ship, they provided me good customer service when I reached out to them to correct any problems I was facing. This company gets poor reviews for being “scams” but that’s not the case. We’re used to having products delivered within days of ordering and are quick to write off smaller companies as “frauds” but give them a chance and be patient their products are as described and great quality.

10 de março de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Deceptive if not out right false advertising

Saw the ad on Facebook. Went to website. Picture on description of the “Thor kettlebell” said 25% off when you order it plus a weighted vest and discount would process at checkout. Never got the discount. Opened customer support ticket. They said it was old promotion and not available anymore even though still on the website. Also said the “Thor kettle bell” was in stock but with “limited quantities” which also appears to be false. Vest shipped kettlebell evidently is 3-4 weeks back ordered. NEVER ORDER FROM THIS COMPANY AGAIN!!!!

22 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered the 25 weight Jan 14th and…

I ordered the 25 weight Jan 14th and still have not received it. They keep telling me it is being shipped but never it. Will never order from this company again.

6 de fevereiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da tribe-wod.com

Resposta da tribe-wod.com

Hi April,

I just came across your review and I’m terribly sorry to hear that you haven't received the item that you ordered. I hope you can accept my deepest apology.

Over the last few months we have faced delays in production and shipping due to global supply chain disruptions, impacting our shipping times. On top of that, we did a major upgrade in our communication systems so we are able to more effectively communicate and assist our customers.

Please be assured that our fulfillment team is working hard to shorten the timeline for all backorders to be shipped out.

Please reach out to us at info@tribe-wod.com and indicate the ID order so we can follow up your case as we would like to make sure you end up happy and satisfied.

Again, I'm sorry for all the inconveniences this has caused you.

Have a great week and wishing you the best,

Team Tribe-Wod

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

THOR 35lbs

Got the THOR 35lbs and absolutely love it. This product is a lot of fun and brings variety into my workout. Also looks pretty cool in my workout room. Nothing to complain.

21 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da tribe-wod.com

Resposta da tribe-wod.com

Hi Daniel,

Wow, awesome! Thank you so much for the kind words, it means a lot to us. Please, if you have any questions or need any assistance in the future, feel free to reach out to us.

I hope you have a wonderful day!

Best regards,
Team Tribe-Wod

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Unique training product

I wanted special training equipment that not only fulfills its purpose but also looks amazing. I ordered the thor hammer 45lb and I'm very happy with it. Great product, strong recommendation to everyone who needs a special motivation every day.

20 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da tribe-wod.com

Resposta da tribe-wod.com

Hi Miller,

Thank you so much for the kind words! We really value customer feedback and we love to hear our clients are happy with their TW hammers! If you have any questions or need any assistance in the future, feel free to reach out to us, we'll be happy to help.

I hope you have a wonderful day!

All the best,
Team Tribe-Wod

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Beautiful and Functional

I really enjoy having a unique kettlebell. Not only does it look good but I also enjoy the functionality that if offers for my exercises that traditional kettlebells can't. The customer experience has also been nothing but perfect.

20 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da tribe-wod.com

Resposta da tribe-wod.com

Hi Johannes,

Thank you so much for the kind words! It makes us so happy to hear you love the products and also have good words about our customer service, as TribeWod was created just with that dual goal: to provide great quality product combined with a unique customer support.

I wish you have a wonderful day and all the best,
Team Tribe-Wod

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Cool products!

I had a very different experience from the people below. The shipping was fast and I am super happy with the products. They look like in the pictures and I love training with them.

19 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da tribe-wod.com

Resposta da tribe-wod.com

Hi Sophie,

Thank you very much for the kind words, it really means a lot to us, as TribeWod's goal is to provide outstanding quality and design products combined with a great customer service. Do not hesitate to reach out if you need further assistance or have any doubts, we'll be super happy to help.re, feel free to reach out to us.

I hope you have a wonderful day!

Best wishes,
Team Tribe-Wod

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent training equipment with great design

At first I wasn't sure because I preferred to buy at the more established sport brands but the extraordinary design of the Thor Kettlebell convinced me to give it a try.
The shipping process went smoothly and the products arrived on time. I am happy with the quality of the products and they really motivate me for my daily trainings.
I even ordered another one as a gift for my friend.

19 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da tribe-wod.com

Resposta da tribe-wod.com

Hi Maximilian,

Thanks for your comment, it makes us happy to hear you loved the product and even got one for a friend. That's awesome! Feel free to post or tag us while using them.

I hope you have a great day!

Cheers,
Team Tribe-Wod

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super nice products

I bought one of the kettlebells recently and it will definitely not be the last! Super happy with the quality and also with the customer service who reacted promptly and very friendly to an inquiry I had regarding the shipping. Overall just a great training gear, can only recommend!

18 de janeiro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da tribe-wod.com

Resposta da tribe-wod.com

Hi Timo,

Wow, awesome! Thank you so much for the kind words, it means a lot to us. Please, if you have any questions or need any assistance in the future, feel free to reach out to us.

I hope you have a wonderful day!

Best regards,
Team Tribe-Wod

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

unresponsive customer "service"

I ordered an Odin Hammer. They sent a Thor. I returned it using their ups label.They won't refund the money until they receive it. Got lost by UPS. Now no response to repeated enquiries. reported to BBB. Will contest charges on CC.

30 de dezembro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da tribe-wod.com

Resposta da tribe-wod.com

Hi Robert,

I just came across your review and I'm terribly sorry for this experience. We at TribeWod take all customers' feedback very seriously, and we'd like to make it up to you.

Over the last few months we have faced delays in production and shipping due to global supply chain disruptions, impacting our shipping times. On top of that, we did a major upgrade in our communication systems so we are able to more effectively communicate and assist our customers.

Regardless, we'd like to make this right for you.If you can please send us a message at info@tribe-wod.com, we'll do all we can to turn your experience around. Kindly also indicate your order number, we can assist you right away.

Again, I'm truly sorry for all the inconvenience this has caused you.

Have a great week and wishing you the best,

Team Tribe-Wod

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais