Vapeareawholesale Avaliações 

115
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

1,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

What a waste of time this company is. Paid for 3 boxes of vapes over £100 to be told favours are out of stock. Cancelled order and still waiting for refund after 2 weeks. Messaging then and they are a... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAMMERS!!!! If I could possibly give this company no stars I would. I bought a vape and paid £7.99 for next day delivery. I’m still waiting for my order, despite repeated emails and messages and I... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Used to be a good company but waited 4 weeks for previous order and now nearly 2 months. Lots of ignored messages then promised order going out on certain day but still nothing. I have had lots of exc... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service, ordered a few boxes, called that night to say the majority are in stock but one wasn’t. Offered me an alternate flavour, very professional and polite. Was concerned it wasn’t going to b... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

Escrito pela empresa

At Vape Area Wholesale, we are dedicated to providing top-quality wholesale vape products to retailers and distributors worldwide. With a commitment to excellence and customer satisfaction, we aim to be your trusted partner in the vape industry. Our extensive selection of vape products includes a wide range of e-liquids, vape pens, mods, coils, accessories, and more, sourced from reputable manufacturers. We prioritize the satisfaction and well-being of our customers by ensuring that all our vape products undergo rigorous quality control processes and adhere to the highest safety standards. We understand the importance of building lasting relationships based on trust and reliability. That's why we are committed to delivering not only superior vape products but also a seamless and hassle-free wholesale experience.


Informações de contato

1,9

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

115 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,9

Todas as avaliações

(115)

23 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Poor

Never keep to there delivery times im on day 3 now even though delivery paid for 1-2 working days every order is the same only reason I use them still is the price of vapes is best on market otherwise I would of binned them off months ago

8 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. We’re committed to resolving any issues as quickly as possible.

Please contact us directly at info@vapeareawholesale.co.uk with your order details so our team can look into this for you and help resolve the matter.

Thank you for bringing this to our attention – we’re here to help and hope to get this sorted for you soon.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Used vapearea wholesale for a while and…

Used vapearea wholesale for a while and cant fault their service if they are out of stock on a product they are quick to notify you

8 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave us a review! We’re really glad to hear you had a good experience with us.

Your support means a lot to our team, and we look forward to serving you again soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Used this company for a while and never…

Used this company for a while and never had problems, but the last few times I have ordered, there has been missing items. Customer service both on WhatsApp and emails said replacements were being sent then when asking for an update I was offered something completely different (and cheaper) to what I ordered.
Now I am not receiving any replies from them. I am now going through a chargeback dispute with my bank.

2 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. We’re committed to resolving any issues as quickly as possible.

Please contact us directly at info@vapeareawholesale.co.uk with your order details so our team can look into this for you and help resolve the matter.

Thank you for bringing this to our attention – we’re here to help and hope to get this sorted for you soon.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Customer Service

Have orderded from here for a few months now, the customer service is brilliant. Questions always answered when needed.

18 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave us a review! We’re really glad to hear you had a good experience with us.

Your support means a lot to our team, and we look forward to serving you again soon.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service and really great to deal…

Great service and really great to deal with Thank you

27 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave us a review! We’re really glad to hear you had a good experience with us.

Your support means a lot to our team, and we look forward to serving you again soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Please avoid - SCAM service

It's been almost a month since I paid for my order, rather sizeable. Whoever is manning their WhatsApp customer service is being paid to send BS via text to customers. When I did manage to contact them, it seems like they are receiving calls at a residential address.

There is a guy called "Sanju" who barks out orders to his minions, who then repeat them verbatim to customers, without any semblance of what they are actually saying.

I am considering taking police action here, as, it's clear these guys are just out to scam people, with their fancy website, and heavy Google marketing.

I'd implore and caution everybody from avoiding this service at all costs. They are preying on unsuspecting customers and it's like a fly by night operation.

Give it one star is a joke, but, there's no option for 0s here.

25 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. We’re committed to resolving any issues as quickly as possible.

Please contact us directly at info@vapeareawholesale.co.uk with your order details so our team can look into this for you and help resolve the matter.

Thank you for bringing this to our attention – we’re here to help and hope to get this sorted for you soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I am still waiting for the refund to be…

I am still waiting for the refund to be processed. They hire ppl on lieing skills. Do not buy of them. They have some paid 5 star reviews to trap

21 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. We’re committed to resolving any issues as quickly as possible.

Please contact us directly at info@vapeareawholesale.co.uk with your order details so our team can look into this for you and help resolve the matter.

Thank you for bringing this to our attention – we’re here to help and hope to get this sorted for you soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Placed an order three weeks ago

Placed an order three weeks ago, half of the order was missing. The rest was due three days ago, arrived today and half of that is missing too. They don’t answer your calls or messages. Will not be using again. Scam artists

20 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. We’re committed to resolving any issues as quickly as possible.

Please contact us directly at info@vapeareawholesale.co.uk with your order details so our team can look into this for you and help resolve the matter.

Thank you for bringing this to our attention – we’re here to help and hope to get this sorted for you soon.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very fast next day delivery

Very fast next day delivery. Excellent quality products. Check them out. 100% recommended.

18 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave us a review! We’re really glad to hear you had a good experience with us.

Your support means a lot to our team, and we look forward to serving you again soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Robbing barstools

Ordered and paid nearly 2 weeks ago, still nothing arrived, getting totally ignored, taken the money and run, total set of robbing bar stools (it’s not finished yet)

10 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. We’re committed to resolving any issues as quickly as possible.

Please contact us directly at info@vapeareawholesale.co.uk with your order details so our team can look into this for you and help resolve the matter.

Thank you for bringing this to our attention – we’re here to help and hope to get this sorted for you soon.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Love these guys

Love these guys
Had one hiccup out of all my orders but boss sorted very quickly.
If something is out of stock they ring you before sending package .
Excellent customer service and very polite on the phone . 5 star company , these are my go to company all the time . Fantastic range of vaping products. Been using them for nearly 2 years .

14 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave us a review! We’re really glad to hear you had a good experience with us.

Your support means a lot to our team, and we look forward to serving you again soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolutely shit don’t buy from here

Absolutely shit don’t buy from here

15 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. We’re committed to resolving any issues as quickly as possible.

Please contact us directly at info@vapeareawholesale.co.uk with your order details so our team can look into this for you and help resolve the matter.

Thank you for bringing this to our attention – we’re here to help and hope to get this sorted for you soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I had a terrible experience with Vape…

Order number VAW6277
I had a terrible experience with Vape Area Wholesale. I placed an order and paid in full, but three items were missing when my package arrived. I contacted their customer service, and they assured me the missing items would be sent “today.” Then it was “tomorrow,” and now it’s been two months, and I still haven’t received what I paid for.

Every time I follow up, I get the same excuses with no resolution. I’m now out of pocket for £70, and at this point, it feels like they have no intention of making things right. This is completely unprofessional, and I would not recommend ordering from them unless you want to risk losing your money.

Avoid at all costs!

6 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. We’re committed to resolving any issues as quickly as possible.

Please contact us directly at info@vapeareawholesale.co.uk with your order details so our team can look into this for you and help resolve the matter.

Thank you for bringing this to our attention – we’re here to help and hope to get this sorted for you soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

FRAUD SELLER

Couldnt manage a 700 pound order. Sent out 2 weeks late and never made the correct address. Refused to chase it up. Wondering if it was even sent. I.M.O fraud seller be aware.

Contacted directly. You passed the phone between four of you and not 1 of you did anything. Then blocked on whatsapp so i went to trustpilot! Never use their website. Generic replys and they arent reachable.

26 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. We’re committed to resolving any issues as quickly as possible.

Please contact us directly at info@vapeareawholesale.co.uk with your order details so our team can look into this for you and help resolve the matter.

Thank you for bringing this to our attention – we’re here to help and hope to get this sorted for you soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

What a shambles of a company

What a shambles of a company! Ordered 27th Feb paid 7.99 next day delivery (ordered before 2) so should have recieved Friday, never and no dispatch email tracking on shop just says (order placed) I messaged on WhatsApp and email over the weekend asking why they asked for order number and said they'd sort it it would be dispatched between 5-6 that day... it wasn't still no dispatch email or anything message and email again next day - today get blanked then threaten to take it further no response try to call off my phone no answer partner tries and they answer say it will be dispatched today he said you said that yesterday 8 pound was paid for next day. Sorry it will be sorted today i will contact warehouse. Guess what still no dispatch. I really don't know how they are still operating I wish I'd read these reviews before ordering. Save your money and go elsewhere and check the reviews first. I've contacted trading standards and opened a dispute with bank. Awful company

Edit. Nearly 3 weeks later 19th March 2025 only recieved 1 box out of 4 but on the order said all was dispatched. Tried to log in online and it doesnt let me so obviously theyve deleted my account with them too....All communication has stopped from them no replies at all Complete and utter joke of a company.

27 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. We’re committed to resolving any issues as quickly as possible.

Please contact us directly at info@vapeareawholesale.co.uk with your order details so our team can look into this for you and help resolve the matter.

Thank you for bringing this to our attention – we’re here to help and hope to get this sorted for you soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

AVOID they were ok at first but then…

AVOID they were ok at first but then semd my delivery with half the order inside I have been waiting for the rest for weeks now I just kepe getting lies after loes on when it will arrive I have lost out on £160 I have initiated a chargeback with my bank. These people are not to be trusted i will say again even after their reply that took a year dont trust these people they ruined little buisness I could not recover after this as the trust was lost so I stopped selling vapes.

5 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. We’re committed to resolving any issues as quickly as possible.

Please contact us directly at info@vapeareawholesale.co.uk with your order details so our team can look into this for you and help resolve the matter.

Thank you for bringing this to our attention – we’re here to help and hope to get this sorted for you soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid these thieves at all cost.

If the option to give no stars was available they would be getting zero.

Have taken my money on the 10th December, and still no order received and the date today is the 21st December.

Did not call me back when they promised they would. Called them back to request a full refund to which they stated they would do, however I feel I may have a fight on my hands.

Avoid at all costs!

21 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. We’re committed to resolving any issues as quickly as possible.

Please contact us directly at info@vapeareawholesale.co.uk with your order details so our team can look into this for you and help resolve the matter.

Thank you for bringing this to our attention – we’re here to help and hope to get this sorted for you soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid received faulty items and 5 weeks still waiting for alternative

Seemed like a good company as their prices lowest. However my last order items were no longer in stock but took them a week to tell me. Of the alternative I chose one box of 10 were faulty and I was sent a return label. Once they were checked I have been chasing them to dispatch alternative for 5 weeks now!

12 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. We’re committed to resolving any issues as quickly as possible.

Please contact us directly at info@vapeareawholesale.co.uk with your order details so our team can look into this for you and help resolve the matter.

Thank you for bringing this to our attention – we’re here to help and hope to get this sorted for you soon.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service

Great service, ordered a few boxes, called that night to say the majority are in stock but one wasn’t. Offered me an alternate flavour, very professional and polite. Was concerned it wasn’t going to be delivered next day, but it was. Honest service, would highly recommend

25 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave us a review! We’re really glad to hear you had a good experience with us.

Your support means a lot to our team, and we look forward to serving you again soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Refund Owed and Being Ignored

Sent an in stock list of items and chose my items from this list. Placed an order before 3pm so would get same day dispatch for next day delivery.

The following day, no order arrived. I chased this up to be told that one of the items was out of stock which is why my order had not been sent. I asked for a refunded as I specifically needed the items that day, hence the reason placing the order when I did. The order was placed Tuesday for Wednesday delivery. I have been asking for a refund since and keep being fobbed off or ignored. Tried to call and nobody bothers to answer.

**19/11/24 I was finally issued a refund after a week of chasing and being ignored. Told them I was going to take this further if this issue wasn't sorted - low and behold they sorted it, apparently we're having some technical issues with refunds - not sure how that warrants being ignored personally**

Wouldn't use or recommend again after this experience.

12 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Vapeareawholesale

Resposta da Vapeareawholesale

Hi

We’re really sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must be. We’re committed to resolving any issues as quickly as possible.

Please contact us directly at info@vapeareawholesale.co.uk with your order details so our team can look into this for you and help resolve the matter.

Thank you for bringing this to our attention – we’re here to help and hope to get this sorted for you soon.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais