Vaporesso official Avaliações 

217
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

2,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Really really bad! I’ve ordered on the 16th of September and today the 19th of October it still isn’t delivered, it’s not even on a flight as we speak!!!!! HOW??????? And the tracking code doesn’t wor... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have always used Vapresso but unfortunately their products are unfit for purpose. 3 out of a pack of 4 pods constantly leak and leave juice in your mouth. Originally I thought it was my old vape mak... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Volevo cambiare la recensione scritta in precedenza. Effettivamente la prima Armour che ho acquistato l’ho dovuta cambiare per i problemi di ricarica di cui sopra. Ma la seconda dopo aver cambiato i... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

My first experience with pod vaping was about 2 years ago with Veev. This proved to be very expensive and I switched to Vaporesso XROS PRO about 4 months ago. I like this system. Great flavour deliver... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Comidas, Bebidas e Tabaco

Escrito pela empresa

VAPORESSO (Official Brand Account) VAPORESSO is a leading global vape brand dedicated to innovation, premium quality, and harm reduction through advanced technology. Since our founding, we've been committed to delivering exceptional vaping experiences backed by cutting-edge R&D, strict quality control, and a user-first philosophy. From pod systems to advanced kits, every product is engineered to meet the highest standards of performance, safety, and design. This Trustpilot profile is our official brand hub — a space for sharing brand updates, and gathering authentic feedback on our overall brand experience, product innovation, and customer journey. We welcome honest reviews that help us continuously improve and serve our global community better. (For order-specific inquiries, shipping issues, or after-sales support related to purchases made on the online store, please visit another dedicated account VAPORESSO STORE Trustpilot profile, where the store support team is ready to assist you.)


Informações de contato

2,2

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

217 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 78% das avaliações negativas

Normalmente leva mais de 1 mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,2

Todas as avaliações

(217)

54 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor quality pods

The device itself is pretty good.
The pods are another matter.
About half of them leak so badly that they're unusable as they empty their contents everywhere.

18 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear friend,
Thank you so much for taking the time to share your experience with us on Trustpilot. We truly appreciate you reaching out — especially if this is the first time we're hearing from you — and we're honestly sorry to learn that the pod leaking issue has let you down. We completely understand your frustration. That's absolutely not the quality standard we hold ourselves to, and we take this matter very seriously.
Since we don't appear to have any previous emails or messages from you in our system, we'd really love the opportunity to connect directly and get this sorted for you. Please feel free to reach out to us at support@vaporesso.com — our team is fully ready to step in, listen carefully to what happened, and work with you until we find a solution you're genuinely happy with.
Once again, thank you for your honest feedback. It helps us identify issues and improve, and we sincerely hope we'll have the chance to turn things around for you.
Warm regards,
Vaporesso Support Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Top tier customer service experience

I've never had an issue with any of my vaporesso products, that's why I continued to purchase their products over a 10 year span. So I've never had to use their customer service but I finally had an issue so I had to contact them and the communication was flawless. They were quick, understanding, polite and beyond helpful. The whole process took four days to get a replacement shipped out and it would of been quicker if I would have seen their email faster then I did so that's on me because they were quick with their responses. I am already amazed that their quality of products are outstanding but now I can say that their customer service is too. I'm not sure exactly who I spoke with or if I was speaking with the same person the whole time because they didn't leave their name at the bottom of the emails except on one and her name was Wendy so to Wendy and the whole team at Vaporesso, thank you very much! They have my support and recommendations to anyone in the future looking for a company that puts their products and customers first.

3 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear friend,
Thank you so much for taking the time to share such a wonderful review with us on Trustpilot. Reading your words truly made our day, and we're so happy to hear that your experience with our customer service team — especially Wendy — was everything it should be. We'll make sure your kind message gets passed along to her and the whole team; it will mean a lot to them.
Ten years of loyalty is something we never take for granted, and knowing that we were able to step up and deliver when you finally needed us is exactly what we strive for every single day. We're proud to have both our products and our service earn your trust, and we're even prouder to have customers like you who genuinely care about sharing their experience with others.
If you ever need anything else in the future — whether it's product advice, troubleshooting, or just a quick question — please don't hesitate to reach out to us at support@vaporesso.com. We're always here for you.
Once again, thank you for your incredibly kind words and for your continued support. It means the world to us.
Warm regards,
Vaporesso Support Team

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Pods burn my throat

Pods burn my throat. I make sure that i add my mint vape juice, 10 minutes before use, but they taste like burning leaves! I've had to toss, 5 pods, out of the last three boxes of 4! That's five out of sixteen pods are bad. There is no way that anyone can use them. What a waste of my money.

7 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear friend,
Thank you for taking the time to share your experience with us. We're truly sorry to hear that the pods have been burning your throat and that you've had to throw away so many — we completely understand how frustrating that must be, and it's certainly not the quality experience we want for our customers, and we take this very seriously.
We'd really like to look into this properly and make things right for you. Please reach out to us directly at support@vaporesso.com with your pods details — our team will be ready to assist you as quickly as possible.
Once again, thank you for your honest feedback. It helps us improve, and we sincerely hope we'll have the chance to turn this around for you.
Warm regards,
Vaporesso Support Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vaporesso is the best Vape Company

I bought one of Vaporesso Armor Max 200 watt modes from a vendor. The device has failed and I keep trying to get in contact with your company. I have submitted a claim. I also spoke to the vendor who sold me the device. The display screen blacked out and the tank keeps popping open on random by its self. They contacted me and stepped up to replace the device. I have in the past had the same problem with SMOK. I would be honored to say whole hearted that. They appreciate your business and loyal to there products. I was over the moon to be involved with a stand up business. If you want a good products. Please get it from Vaporesso. They are the only company that cares. I give them AAA status. Please show them your loyalty in the future.

30 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear friend,
Thank you so much for coming back and updating your review — it truly means a lot to us. We're really glad we could step in and get the replacement sorted for you, and hearing that you're happy with the outcome honestly makes our day.
We're sorry again for the initial trouble with your Armour Max, but we're thrilled to know we were able to turn things around. Your kind words and "AAA status" mean the world to us, and we'll keep working hard to earn that trust every single day.
Thanks again for your support and loyalty — we're lucky to have you!
Warm regards,
Vaporesso Support Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Leaks all the time despite good liquid and replacement pods

I was happy with 1st vaporesso mini then it started leaking despite correct pod top and good quality liquid. Bought new one, same issue. Bought a better version of vaporesso- more expensive model etc - has just leaked everywhere. Not overfilled liquid. Next step - leave vaporesso and buy a better brand. Waste of money

11 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear friend,
Thank you for sharing your experience with us. We're genuinely sorry to hear that you've had persistent leaking issues across multiple devices.
This is not the experience we want for any of our customers, and we take reports like this very seriously. We'd really appreciate the chance to make this right for you. Please reach out to us directly at support@vaporesso.com — our team will look into this properly and work with you on a solution.
We hope you'll give us the opportunity to turn this around before you decide to switch brands.
Warm regards,
Vaporesso Support Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Been using vaporesso for 2 years

Been using vaporesso for 2 years, for 2 years when I buy a box of pods at least 1 leaks every time straight away if not two. The company has clearly heard about these issues, they don't care so I dont care about using this product anymore. How can you be so feckless with such a cheap item as a pod and make it so poorly. Good bye, im sick of leaking liquids all over my clothes and body. The liquids are poison and they leak, no more with this careless company.

11 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear friend,
Thank you for taking the time to share your feedback. First and foremost, we are truly sorry for the frustration you've experienced over the past two years. Your experience highlights a serious issue that we need to address. It's clear we've let you down, and for that, we sincerely apologize.
If you'd be willing to give us one last chance to make things right, please reach out to us directly at support@vaporesso.com. We'd like to personally look into the pod details you've received, understand what went wrong, and offer a proper solution.
We hope you'll give us the opportunity to turn this around before you decide to switch brands.
Warm regards,
Vaporesso Support Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Tempi biblici per i resi con spedizione…

Tempi biblici per i resi con spedizione rifiutata, dovrebbero essere automatici i rimborsi.

28 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear friend,
Thank you for reaching out and sharing your feedback. We're sorry to hear about the frustrating return experience and the long wait — we completely understand why you'd feel this way, and we appreciate you taking the time to let us know.
It sounds like this issue is related to your purchase from the "Vaporesso online store", rather than our platform directly. To get this resolved as quickly as possible, please contact the store team at store@vaporesso.com — they handle all order-related returns, replacements, and refunds, and they'll be in the best position to assist you right away.
If for any reason the store team doesn't resolve your issue promptly, don't worry — we've got your back. Simply reach out to us at support@vaporesso.com, and we'll personally step in to push things forward and make sure you're taken care of.
We appreciate your patience, and we're here if you need us.
Warm regards,
Vaporesso Support Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bought an X-Ros nano 10 months ago…

Bought an X-Ros nano 10 months ago after stopping smoking, battery great to begin with, now have to charge at least twice a day with moderate use.
Worst thing is the pods are very unreliable, bought 8 lots of 4 and they either leak or don't work at all. Contacted them and recommended returning to the retailer. Avoid this product.. rubbish.

9 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear friend,
Thank you for taking the time to share your experience with us. We're genuinely sorry to hear about the battery and pod issues you've had with your XROS Nano — that's certainly frustrating, especially after making the switch from smoking, which is a huge achievement in itself.
We understand you mentioned contacting us previously and being advised to return to the retailer. Please allow us to clarify: our recommendation to go through the seller first is simply because it's often the fastest route for replacements or refunds. However, if the seller hasn't been able to help, please don't worry — we will absolutely step in and do everything we can to resolve this for you.
After checking our system, we weren't able to locate any previous emails or messages from you based on the details we currently have. If there's anything we may have missed, we'd really love the chance to pick up the conversation and make things right. Please reach out to us directly at support@vaporesso.com, and our team will prioritise your case and work with you until we find a solution you're happy with.
Once again, we're sorry for the trouble, and we truly hope you'll give us the opportunity to turn this around.
Warm regards,
Vaporesso Support Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Discontinuité des références

Un site peu intuitif, développement à revoir, un chabot qui ne fonctionne pas et service client devenu invisible. je ne sais pas s'ils ont des soucis mais j'ai dû me séparer de cigarettes électroniques à cause de références coil qui disparaissen rapidement après des lancements de dispositifs, meshed puis ceramique, ou la puissance n'est plus compatible. Beaucoup d'argent perdu et pas très environnemental. J'ai changé pour une marque plus durable. Ce n'est plus ce que c'était.

7 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear friend,
We're genuinely sorry to hear this — and we don't blame you for feeling the way you do. We completely understand you.
This isn't the experience we want anyone to have, and we appreciate you being honest about it. If any of these issues are still unresolved, or if you'd be open to giving us a chance to make things right, please reach out to us directly at support@vaporesso.com. We'll personally look into it and do everything we can to help.
Either way, thank you for sharing your feedback. It matters.
Warm regards,
Vaporesso Support Team

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Not happy

We have used the cheaper products and the expensive products, they all suck, we are not happy.

1 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear friend,
Thank you for taking the time to share your feedback with us on Trustpilot. We're genuinely sorry to hear that you've had a disappointing experience across both our products — that's not what we want for any of our customers, and we take your frustration seriously.
Since we weren't able to find any previous emails or messages from you in our system, we'd really appreciate the chance to connect with you directly and understand more about what went wrong. Please reach out to us at support@vaporesso.com with a few more details — such as which products you've tried and the specific issues you've encountered — and our team will be ready to listen carefully and work with you toward a solution.
Your satisfaction matters to us, and we truly hope we'll have the opportunity to turn things around for you.
Warm regards,
Vaporesso Support Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Lousy product

I purchased a Vaporesso pen that uses Luxe X Series 0.8 pods two months ago and 50% of the pods are bad, including the one in the starter kit. Either they don't work at all or they deliver the burnt taste no matter how long I let them sit for the cotton to cure. The store where I purchased even gave me a pod set free for my trouble. They all leak. I just purchased two sets of new pods and again I'm stuck with bad ones. I'm getting a new system after these. I used SMOK Novo products for several years and thought I was upgrading. They also leak but the pods are good most of the time. Vaporesso costs more but is not an upgrade.
Also, I tried sending an email to Vaporesso/contact-us, and the address is no longer working.

9 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear Melinda,

Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologize for the frustration this has caused. Your satisfaction is very important to us, and we take all product quality concerns seriously.

We have not been able to locate any previous correspondence from you based on the information provided. For any issues, please reach out to us directly at support@vaporesso.com — we are ready to assist and resolve any problems you're experiencing.

Thank you again for your feedback, and we hope to make things right.

Best regards,
Vaporesso Support

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Médiocre

Médiocre , j’ai commandé des résistances sur leur site, j’ai payé avec des frais de port de 11,45 € total 41,00 € et je n’ai pas été livré et personne ne répond à mes mails je n’ai pas de téléphone pour appeler, j’ai l’impression d’avoir été pris pour un imbécile

11 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear friend,
We're truly sorry to hear about your experience, and we completely understand your frustration.
Although this order was not placed through us directly but from the our partner store, your satisfaction remains our top priority, and we take your issue very seriously.
If your problem still hasn't been resolved, please reach out to us directly at support@vaporesso.com with your order details. Our official team will step in and personally follow up on your case until everything is sorted out to your full satisfaction. No worries, no strings attached.
We're here for you and hope we can earn back your trust.
Warm regards,
Vaporesso Support Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Nullissime …

Nullissime …. 40€ foutu en l’air . Rien ne va : le chargeur ne marche pas des le but , j’ai dû utiliser un autre câble
Le pods fuit tout le temps
Elle brûle la langue et la gorge
Bref gardez votre argent

13 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear friend,
We're really sorry to hear about this experience, that's frustrating as hell, and we totally get why you're pissed.
This isn't the kind of experience you should ever have, and we want to make it right. Please reach out to our official support team directly at support@vaporesso.com— we'll take care of it and work through every issue until you're fully satisfied.
We've got your back on this one.
Warm regards,
Vaporesso Support Team

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Refreshing experience with pod vaping

My first experience with pod vaping was about 2 years ago with Veev. This proved to be very expensive and I switched to Vaporesso XROS PRO about 4 months ago. I like this system. Great flavour delivery helped by being able to choose from the massive range liquids available from scores of suppliers. The battery life so far seems great - fast recharging and good capacity. System seems virtually leak-proof although it would benefit from being higher liquid capacity. Overall 4 stars but bordering on 5

5 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear friend,
Thank you so much for sharing your experience — we're genuinely thrilled to hear that the XROS PRO has been delivering great flavor, solid battery life, and a virtually leak-proof experience for you over these past 4 months. Knowing that you're bordering on 5 stars after coming from a more expensive setup honestly means a lot to us.
We also really appreciate your honest note about the liquid capacity — it's valuable feedback like this that helps us understand what our users truly want. We'd love to hear more: what would it take in your eyes to turn that 4-star experience into a full 5 stars? Any suggestions, big or small, are more than welcome. We're always listening and always looking for ways to level up.
In the meantime, we hope you continue to enjoy every puff with your XROS PRO. And if you ever run into any issues or have more thoughts to share, please don't hesitate to reach out to us at support@vaporesso.com — we're always here for you.
Warm regards,
Vaporesso Support Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Exceptional Support and Outstanding Service from Vaporesso

I want to share a very positive experience with the Vaporesso support team.

From the beginning, the Vaporesso support team has been incredibly helpful, patient, and professional. Even when there was some confusion from my side, they remained respectful, understanding, and continued to assist me step by step until everything was clear.

Their communication is clear, fast, and very customer-focused. They truly take the time to carefully read and respond to emails, ensuring every concern is fully understood and properly addressed.

What impressed me the most is their dedication to finding a solution and guiding me through the warranty process in a calm and professional way. This shows that Vaporesso truly values their customers and stands behind the quality of their products.

Big thanks to the Vaporesso support team for the excellent service. I highly recommend Vaporesso not only for their products, but also for their outstanding customer support.

17 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear friend,
Wow — thank you so much for this incredibly kind and detailed review! Reading through your words genuinely made our day.
We're absolutely thrilled to hear that your experience with our support team was so positive from start to finish. Being helpful, patient, and professional is exactly what we strive for, and knowing that our team stayed respectful and understanding — even when there was some confusion — means the world to us. That's what real support should look like, and we're so glad it came through in your interactions.
Your point about our team taking the time to carefully read and respond to every email really hits home. We believe every concern deserves proper attention and a thoughtful response, never a rushed or generic reply. The fact that you noticed and appreciated that means more than you know.
And we're especially proud that the warranty process left such a strong impression on you. Guiding customers calmly and professionally through every step, and making sure they feel supported the whole way — that's something we take very seriously. It's a reflection of how much we value our customers and stand behind the quality of our products.
Your recommendation — not just for our products, but for our customer support — is honestly the highest compliment we could ask for. Thank you for trusting Vaporesso and for taking the time to share your experience. We'll keep working hard to earn that trust every single day.
If you ever need anything at all, we're just a message away.
Warmest regards,
Vaporesso Support Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

If you had a negative experience, report them to "12315"

Horrible Customer Service! They have no idea what they're doing. I ordered on February 28/2026. Today is March 17/2026 & I still haven't received my order. What's their idea of "Customer Service"? Copying/Pasting the same response as previously, stating that the "order has been dispatched. Please wait".

For anyone who's been ripped off by Vaporesso or is fed up with their poor Customer Service, even though they're based out of China, you can still report them! The Better Business Bureau won't be an option, but you can Google "12315". It's a Chinese organization that investigates fraudulent businesses in China. The page is written in Chinese, but your browser will have the option to translate it to English.

I'VE REPORTED THEM!

BUYER BEWARE!!!!

16 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear Angry Guy,

We’re sorry to hear about the experience you mentioned and truly appreciate you bringing this to our attention. Customer satisfaction is very important to us, and we’re always committed to helping resolve any issues.

At the moment, we’re unable to locate an order associated with the name provided. Your order or logistics may be delayed due to sea freight or customs clearance. To better assist you, could you please share additional details such as your order number, purchase channel, or contact information?

Our support team will be happy to look into the matter and provide further assistance. Thank you, and we look forward to helping you resolve this as soon as possible.

Best Regards

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

BUYER BEWARE THIS COMPANY IS THE WORST

Really wish I would have looked into the reviews for this company before placing an order but almost everything bad I've read is what I've experienced also. The worst part was the shipping said it would take 5-7 days to get here but it ended up taking 26 days to get my package. I even paid the extra $14 to get my package delivered faster and when I tried to get in contact with customer service, they were no help at all. Literally the worst customer service I've ever experienced in my life. BUYER BEWARE DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!

12 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear Travis Robinson,

We’re sorry to hear about the experience you mentioned and truly appreciate you bringing this to our attention. Customer satisfaction is very important to us, and we’re always committed to helping resolve any issues.

At the moment, we’re unable to locate an order associated with the name provided. To better assist you, could you please share additional details such as your order number, purchase channel, or contact information? Our support team will be happy to look into the matter and provide further assistance.

Thank you, and we look forward to helping you resolve this as soon as possible.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The new xros corex 3.0 coils are utter…

The new xros corex 3.0 coils are utter crap, shops are stopping stocking them due to terrible quality.
As others have mentioned, the pods leak uncontrollably, spit liquid into your mouth and are worthless compared to the original pods/coils that lasted over a month. Company has got greedy and designed a product with a shorter life to milk money from the people who own vaporesso vapes.
I am sick of getting hot juice spitting out of the mouth piece and juice leaking into the vape itself.
I am ditching vaporesso products for something made outside of china. 1/10 is a generous score for this greedy company.

25 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear friend,
We want to sincerely apologize for how badly we've let you down. We completely understand why you feel this way, and we do not take your words lightly.
Your frustration is valid, and we hear you loud and clear. The experiences you've described, especially compared to the previous coils that lasted over a month, are not acceptable. We take this feedback seriously, and we are actively working to investigate the quality issues you've raised with the Corex 3.0 coils. Every report from users like you helps us identify and address the root cause, and we are committed to making improvements.
We also want to make this right for you personally. Please reach out to us directly at support@vaporesso.com with your order details and any photos or videos you may have. We will personally take ownership of your case and work with you until we find a solution that you're satisfied with. We don't want you to walk away feeling unheard or taken advantage of.
We know that trust is hard to rebuild, and we respect your decision either way. But if you're open to it, we would appreciate the chance to try and turn this around for you.
Warm regards,
Vaporesso Support Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Order not received

When I track my order, it is in Ready for Shipment status in the past 3 weeks.
They do not answer for any email. Where is my order?

23 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear Wentax,

Thank you for bringing this to our attention, and we’re sorry to hear about the concern regarding your order status. We understand how important it is to receive your order on time.

To help us look into this as quickly as possible, could you please share your order number and purchase channel with our support team? Once we have the details, we will immediately check the shipment status and assist you with the next steps.

Thank you for your patience and understanding.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Fuyez !

Produit au premier abord assez design, compact et ... ça s'arrête là.
Le business model est le même que la puff, c'est éphémère.
SAV inexistant, relation client idem, technologie approximative (Comptage des puffs, la cigarette ne reconnait pas ses résistances et vous bloque, beaucoup de fuites de liquides dans vos mains/poches, jets de produits dans la bouche meme avec les bons réglages de W etc ...)
Bref vous êtes au courant maintenant.

5 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Vaporesso official

Resposta da Vaporesso official

Dear friend,
We're truly sorry to hear this — we completely understand your frustration, and honestly, you deserve so much better than what you've described.This is not the standard we want to be known for, and we hear you loud and clear.
We want to make this right. Please reach out to us directly at support@vaporesso.com and share your experience along with any relevant details about your device. We'll personally take over your case from there and work with you step by step until we reach a solution you're genuinely happy with.
We know we've got a lot to prove here, and we'd truly appreciate the chance to do so. Thank you for giving us the opportunity to help you solve the problem and allowing you to return to our company.
Warm regards,
Vaporesso Support Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais