Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Total scam. I had signed up years ago and had to fight to get the subscription cancelled. Today, years later, the charge is back on my card again! It’s virtually impossible to reach anyone and the... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scam. I hadn’t used a particular card for over 5 months. Made one local grocery purchase and BAMM same day a charge for verv for $59. Contacted my bank immediately who cancelled my card and disputing... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I signed up for fitness app for two months under the name VERV. Decided to cancel auto renew for June 16, 2025 for $30. I found it cumbersome to cancel, though support staff did eventually assist me i... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Llevo mas de un mes intentando que el equipo de soporte tecnico me de de baja pues yo no me he inscripto en dicha APP Verv y cuando me contestan siempre me dicen darte de baja en la App, no tengo susc... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Programa de condicionamento físico

Escrito pela empresa

Verv is your guide to a holistic approach to health. Embrace solutions from our personal trainer apps to achieve your own goals and live a happier life.


Informações de contato

1,5

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

38 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,5

Todas as avaliações

(38)

5 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Total scam

Total scam. I had signed up years ago and had to fight to get the subscription cancelled. Today, years later, the charge is back on my card again! It’s virtually impossible to reach anyone and they charge your card without permission

16 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Hello Lori Blanchard,

We’re sorry to hear about your experience. Unfortunately, we were unable to locate any subscription using the information you provided.

Please note that we provide customer support via email only. We kindly ask you to contact us at support@verv.com with any additional details about the charge. We’ll carefully investigate your case and do our best to provide a resolution.

Best regards,
Verv

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have never heard of verv.com

I have never heard of verv.com. I have zero apps, zero subscriptions under this name. They charged me 89.99, for a fitness app I do not use. I did download an app for walking in March, but canceled that subscription in March. Apparently that app may use verv for billing. But that was months ago and it was cancelled. I want my money back. $89.99.

24 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Hello,

We’re sorry for the confusion and understand why this situation is concerning. The walking app you mentioned may indeed use Verv as the billing descriptor for subscriptions processed through our platform.

According to your message, you canceled the subscription back in March. Please contact us at support@verv.com and provide:

* the email address that may have been used for the purchase,
* the date of the recent $89.99 charge,
* and a screenshot of the transaction if possible.

We’ll carefully review your account history and verify whether the subscription was properly canceled or if there may have been another active subscription associated with different account details.

Best regards,
Verv

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scam

Scam. I hadn’t used a particular card for over 5 months. Made one local grocery purchase and BAMM same day a charge for verv for $59. Contacted my bank immediately who cancelled my card and disputing this transaction on my behalf given no info and no support to talk to. Watch your transactions peeps, these guys are legit scammers.

17 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Hello,

We’re sorry to hear about this situation. Based on the information provided, we’re unable to identify any subscription or account associated with your case.

Please contact us directly at support@verv.com and provide:

* the date and amount of the charge,
* the last 4 digits of the charged card,
* and, if possible, a screenshot of the transaction.

We take reports of unauthorized charges very seriously and will be happy to investigate this matter further with you.

Best regards,
Verv

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

THIS APP IS A SCAM

THIS APP IS A SCAM. THEY GET YOUR INFO SOMEHOW AND CHARGE YOU $39 PER MONTH UNTIL YOU REALIZE. ITS NOT SET UP THROUGH APPLE SUBSCRIPTIONS SO I DIDNT EVEN NOTICE THAT I WAS SUBSCRIBED. I WAS BEING CHARGED FOR A WHOLE YEAR. I HAD TO HUNT THEM DOWN FOR THEM TO CONFIRM THAT THE SUBSCRIPTION WAS CANCELLED, BUT I WILL BE MONITORING AND REPORTING THEM TO BBB. They claim that I purshased this through the website, but thats simply not true. I would never use an app like this through a website, I only get them through my phone. Also, if thats true, when I went onto the website, I should have been able to locate my account through my e-mail so I could cancel it, but that was not an option as my e-mail was not found. When I e-mailed them, somehow they had all of my information and were able to cancel the subscription they were charging me $39.99 per month - FOR A YEAR!!! Also look at all other reviews, everyone else has been getting scammed to. They refuse to give any kind of refund. So, as I said, THIS IS A SCAM!!! BEWARE!

31 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Hello Inna Kat,

As we previously explained during your communication with our support team, your subscription was purchased through our website, which is why it did not appear in your Apple subscription settings.

During the checkout process, we clearly display all subscription terms, including pricing and the automatic renewal policy. The subscription payments were processed as valid transactions, as the initial purchase was authorized by you.

If you have any further questions or need additional assistance, our support team is always available to help.

Best regards,
Verv

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Found a charge for this on my debit…

Found a charge for this on my debit card today and I have never even heard of this company. Had to look it up to even find out what it was. Had to dispute it with my bank and get my card replaced.

14 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Hello,

We’re sorry to hear about this situation. Based on the information provided, we’re unable to locate any active subscription associated with your details.

Please contact us at support@verv.com, and we’ll be happy to investigate this further and help resolve the issue.

Best regards,
Verv

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Approfittatori

Approfittatori, ti agganciano con sconti inverosimili per poi farti passare ad abbonamenti a40 euro che a mia distrazione ho sopportato x svatiati mesi, upp inutile

13 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Grazie per aver condiviso i suoi dati.
Lei ha attivato un abbonamento di 3 mesi il 10 febbraio 2024. Fin dall’inizio, il prezzo di 39,99 € non è mai cambiato ed è stato chiaramente indicato prima della conferma dell’acquisto.

Ci scusiamo, ma non comprendiamo la sua contestazione riguardo a una variazione di prezzo. Potrebbe gentilmente contattarci a support@verv.health? In questo modo potremo analizzare meglio il suo caso e cercare di cambiare la sua opinione su di noi.

Team Verv

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Imposible darme de baja

Llevo mas de un mes intentando que el equipo de soporte tecnico me de de baja pues yo no me he inscripto en dicha APP Verv y cuando me contestan siempre me dicen darte de baja en la App, no tengo suscripcion ninguna en App entoces no puedo darme de baja.He mandado todos mis datos muchas veces y siempre me dicen lo mismo

24 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Hola German,

Lamentamos mucho los inconvenientes que estás experimentando. Sin embargo, no hemos podido encontrar una suscripción activa con los datos que nos proporcionaste previamente al contactar con nuestro equipo de soporte. Además, no hemos recibido información adicional solicitada en relación con este comentario.

¿Podrías por favor enviarnos al correo support@verv.health los siguientes datos para poder ayudarte mejor?

* Los últimos 4 dígitos de la tarjeta con la que se realizó el cargo
* Una captura de pantalla del cobro desde tu app bancaria o un extracto
* La fecha y el importe del pago

Con esta información podremos localizar tu suscripción y ayudarte a resolver el problema lo antes posible.

Saludos cordiales,
Verv

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I don’t have a subscription to…

I don’t have a subscription to EveryDoggy, but they sure have been charging me. I did months go, cancelled and suddenly I’m being charged again. And they( well, Victoria does) say they won’t give me a refund.

13 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Hello,

Thank you for your message. It looks like this review may have been posted on the wrong company profile.

Best regards,
Verv

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I signed up for fitness app for two…

I signed up for fitness app for two months under the name VERV. Decided to cancel auto renew for June 16, 2025 for $30. I found it cumbersome to cancel, though support staff did eventually assist me in doing so. I am leery about signing up for apps in the future. As for the app itself, I didn't use it regularly so I can't say.

4 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Thank you for updating your review. We truly appreciate it! We’re always here to help, so don’t hesitate to reach out if you ever need assistance in the future.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scam

Scam, scam, scam. Keep on charging never signed up. Illegal!!!!!!

19 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Hello,

We’re truly sorry to hear about your experience. If you believe you were charged in error, please contact our support team at support@verv.com. We’re here to help clarify the situation and resolve any concerns.

Best regards,
Verv

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The Worst!!!

Sneaky company that charges $77 monthly. No way to contact except through e-mail.
I want all of my money back!! Horrible company with matching customer service.

24 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Hello Gina,

I see that you first contacted our support team on March 24, 2025. You had a 3-month subscription to our app, which we canceled per your request. We can assure you that there will be no further charges in the future.

We would truly appreciate it if you could reconsider your rating. If you need any further assistance, please don’t hesitate to reach out to us at support@verv.health.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have charges on my account that I…

I have charges on my account that I have not seen before. I had to look you up. No emails. No texts . No subscriptions. However you are doing this and whomever you are it’s time you stop scamming people. I notice from your less than outstanding reviews that I am not your only scamming victim . This isn’t just Pennie’s you are stealing from some of us but it is the tank of gas to get us to work so we can feed and take care of our children.

9 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Hello Jami,

We sincerely apologize for any confusion regarding your charges. According to our records, you subscribed to a 3-month plan on November 9, 2024. Before confirming your purchase, our platform clearly displays the subscription terms, including the total cost and the automatic renewal policy. By proceeding, you agreed to these terms.

That said, we understand that unexpected charges can be frustrating. We have canceled your subscription and issued a refund for your last payment. Please rest assured that we are committed to transparency and always strive to assist our users.

If you have any further concerns or questions, our support team is happy to help at support@verv.health.

Best,
The Verv Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Seeing charges from this company on my…

Seeing charges from this company on my credit card account. Can't find any emails or other details indicating I'm using any of their services. Seems fraudulent.

18 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Hello James,

We understand your concerns and want to clarify the situation. According to our records, you subscribed to a 1-month plan on July 17, 2024. Before confirming your purchase, our platform displays the subscription terms, including the total cost and the automatic renewal policy. By proceeding, you agreed to these terms.

However, we never want our users to feel uncertain about their subscriptions. We have canceled your subscription and refunded your last payment. Please know that we are committed to transparency and do not engage in fraudulent practices.

If you need any further assistance, feel free to reach out to our support team at support@verv.health.

Best,
The Verv Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I am an Australian

I am an Australian , who is being charged $19.99 USebery month - I have no app on my phone of this ? What other names would you be under ? Please stop processing these funds from my card or I will be owning this further (from what I can see there is a real
Issue with what is going ? I have been charged 2 x lots
Of $19.99 every 4 weeks!!! Please advise that these will be stopped and these amounts will
Be refunded ?

26 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Hello La,

We understand your concern and would be happy to assist you. Unfortunately, we are unable to locate your subscription based on the information provided in your review.

If your issue has not yet been resolved, please reach out to our support team at support@verv.health with details such as the email address used for the purchase. You can also send us a screenshot of the charge so we can investigate further. We’ll be glad to help you.

Looking forward to assisting you!

Best,
The Verv Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Never had an account and I have no idea…

Never had an account and I have no idea how I am being billed for this. I have tried reaching out to no avail

25 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Hello Belinda,

We’d love to assist you, but unfortunately, we are unable to locate your subscription based on the information provided.

If your issue has not yet been resolved, please contact our support team at support@verv.health with details such as the email address used for the purchase. You can also send us a screenshot of the charge so we can investigate further. We’ll be happy to help.

Looking forward to your message!

Best,
The Verv Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Being billed (AGAIN!) and I do not have…

Being billed (AGAIN!) and I do not have the app or a prior subscription to cancel.

9 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Hello N,

We’re sorry to hear about the confusion regarding your billing. Based on the information provided, we’re unable to locate your subscription.

If the issue persists, please reach out to our support team at support@verv.health with the email address associated with the charge. If possible, please include a screenshot of the billing statement so we can investigate this further. We’re here to help and ensure this is resolved.

Looking forward to assisting you!

Best,
The Verv Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Scam

I’m being billed an obscene amount of money for an app I don’t have. No emails from them saying I have a subscription. What a scam!

16 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Hello Kathleen,

We’re sorry to hear about the billing issue you’ve experienced. Based on the information provided, we’re unable to locate your subscription in our system.

If your issue hasn’t been resolved, please reach out to our support team at support@verv.health with the email address used for the subscription. If possible, please also send a screenshot of the charge to help us investigate further. We’re committed to resolving this for you.

Looking forward to assisting you!

Best,
The Verv Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I am being billed for this App I do not…

I am being billed for this App I do not have and I have tried to cancel with out having a subscription. This is super fraudulent.

23 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Hello Susanne,

We’re sorry to hear about the billing confusion. Based on the information provided, we are unable to locate your subscription in our system.

If your issue has not yet been resolved, please contact our support team at support@verv.health with the email address used for the subscription. If possible, please include a screenshot of the charge so we can investigate this further. We are here to help and ensure everything is resolved.

Looking forward to assisting you!

Best,
The Verv Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This app is ridiculous

This app is ridiculous. I never signed up for it. I am being charged $19.99 a month. I have no receipt to try and cancel it. It is not even under my subscriptions and my Apple account along with the fact there’s no way to get a hold of anyone there. Please explain how you got the payments to stop if anyone.?

2 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Hello Kim,

We understand your frustration and are here to help. Based on the details provided, we are unable to locate your subscription.

If the issue has not been resolved, please reach out to our support team at support@verv.health with the email address associated with the subscription. Additionally, if possible, please send us a screenshot of the charge to help us investigate further. We’ll make sure to look into this and resolve it for you.

Looking forward to assisting you!

Best,
The Verv Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

FRAUD!!!

FRAUD!!!! I have no records of signing up with Verv. No receipts in my emails. No subscription history on my phone or iPad. I know for a fact I never authorized these subscriptions.

17 de setembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Verv

Resposta da Verv

Hello Erilyn,

We understand your concerns and sincerely apologize for any confusion regarding your subscription. Based on the information provided, we are unable to locate your account or subscription.

If your issue has not been resolved, please contact our support team at support@verv.health with the email address associated with the charge. If possible, please include a screenshot of the charge so we can investigate further. We are committed to resolving this matter for you.

Looking forward to assisting you!

Best,
The Verv Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais