Vessi Avaliações 

4.394
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I only buy Vessi shoes now. I own 3 pairs of the weekend classic (black, grey and more recently the white/red Canada edition). I was genuinely surprised to read some reviews saying their shoes weren't... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I first ordered a pair of vessi weekend shoes after I kept seeing sponsored adds from an Irish yourtuber I followed. Ironically once I had placed my order I then realized they're Canadian like me and... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered 2 pair of shoes on a Friday, requested and authorized expedited shipping, but not getting any answers regarding them fulfilling the order as requested. Can’t reach a live agent, getting an AI... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

If I had a choice I would never wear shoes, but since I have to I wish I could only wear Vessi shoes. Travelling to Korea and Japan in the rainy season had us feeling nervous, but a stop into Vessi st... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa


Informações de contato

3,6

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

4 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 77% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,6

Todas as avaliações

(4.394)

147 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My wife’s remarkable experience

It’s actually for my wife but her words is “excellent waterproofing, will keep your feet dry and comfortable all day.” We made a mistake about the size but the customer service is great. Didn’t have any problem for changing the size. They keep me updated every now and then and very accommodating. Will surely get another one for me. 🙌

26 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vessi

Resposta da Vessi

Thank you so much for the 5 stars 💙

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The product is worth every penny.

The product is worth every penny. Bought for myself and just about all my family members. We all are very happy with the shoes. Highly recommend them to anyone who has decided to buy them.

25 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vessi

Resposta da Vessi

Glad to hear your family are all Vessi fans! Thanks for the 5 stars!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Outstanding Customer Service & Great…

Outstanding Customer Service & Great Product Support

I had a great experience with Vessi and their customer service team. After realizing that my white waterproof shoes showed staining more easily than I expected, I reached out through their warranty process. The response was quick, professional, and incredibly generous.

They clearly explained the situation, offered helpful care guidance, and gave me multiple options — including a replacement in a darker color or a full refund — without any hassle. The communication was friendly, transparent, and made it clear they truly stand behind their products.

It’s refreshing to see a company that prioritizes customer satisfaction the way Vessi does. Because of this experience, I’ll absolutely continue supporting them and look forward to trying future products.

Highly recommend Vessi — not just for their shoes, but for their outstanding customer service.

28 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vessi

Resposta da Vessi

Thank you so much for the 5 stars, Cameron! We're very happy to help accommodate so you can be happy with your Vessis!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

True size and quality!

The quality of products were perfect!

20 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vessi

Resposta da Vessi

We're very glad to hear you're enjoying the quality of your Vessis, Farnaz!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

1) Worst return policy of all time

1) Worst return policy of all time. Make sure the shoes fit and you don't want to return them because you will need to ensure they are not only not worn ever, the box is not scratched, you have kept the unique, one of a kind order number which is not emailed to you but only found by finding your order on their website, but YOU PAY SHIPPING ON THE RETURN! That's right, you can't return in store, nor will they pay shipping costs. You pay for Canada Post to or worst if you live somewhere else, you pay the shipping costs for the right for their inspectors to discern whether your return is worthy of returning.
2) They fit right on the top and the sides. Better fit if you have thin, dainty feet.

Pros : water repellent. This is good. And unless you walk thru a lot of water or big puddles your feet should stay dry. Not bad at all.

2 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vessi

Resposta da Vessi

We're very sorry to hear that your expectations haven't quite been met with us regarding our return policy. If you haven't already, please feel free to reach out to our customer care team at support@vessi.com. We'd be more than happy to see if there's anything we can do to help.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Order cancelled after 20 days waiting

I ordered a pair of shoes from Vessi website on Nov 27. After 20 days the company sent me an email that my order was cancelled. Such a bad customer experience. I will never consider them again.

19 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vessi

Resposta da Vessi

Thanks for reaching out, Mike. We're very sorry for this recent experience you had with us.

We experienced delays in order processing this holiday season due to a high volume of orders. This meant our warehouses experienced an influx of incoming orders. As our warehouse team was about to fulfill your purchase request, they noticed that due to a system error, the inventory count was incorrect and the shoes you chose were not available.

We'd love to make things right, and if you haven't already, please reach out to us at support.ca@vessi.com. Our agents are more than happy to help.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The order was canceled by Vessi right at x-mas eve

I have placed my order in Nov 24.it was confirmed in Dec 4.about Dec 20, I asked about the status of my order. You replied it will be shipped soon as you are very busy with the amount of orders in holiday seasons.
I checked the status of the order in Dec24, x-mas eve, and noticed the order was canceled in Dec 22. How could you do that? You left me in a very bad situation right at the x-mas eve.

24 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vessi

Resposta da Vessi

Thanks for reaching out, Ali. We're very sorry for this recent experience you had with us.

We experienced delays in order processing this holiday season due to a high volume of orders. This meant our warehouses experienced an influx of incoming orders. As our warehouse team was about to fulfill your purchase request, they noticed that due to a system error, the inventory count was incorrect and the shoes you chose were not available.

We'd love to make things right, and if you haven't already, please reach out to us at support.ca@vessi.com. Our agents are more than happy to help.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Customer service was excellent

Customer service was excellent, very understanding, customer is #1. Retrun process once started was very easy. Will continue to shiop at Vessi. they have top quality products

24 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vessi

Resposta da Vessi

Thank you so much for the 5 stars, Phil!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Would give it a negative 5 stars

Would give it a negative 5 stars if I could. I saw Hank Green on YouTube promoting these shoes and so I ordered a pair on December 7th to gift to my husband for Christmas. I received an email on December 16 letting me know that due to higher than normal demand my order was delayed, which I did not mind. Since I did not hear from them I then sent them an email on the 22nd inquiring about the order and today the 23rd at 7pm eastern time I received an email letting me know that due to the high volume of orders mine was being cancelled so now it’s too late to get a gift for my husband for Christmas. I’m very upset and would not recommend this company.

23 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

i ordered a pair of walking shoes on…

i ordered a pair of walking shoes on Dec. 7th, 2025. I was waiting and waiting for an update for the ship date and finally got a cancelled order notice with a refund after waiting for the merchandise for over two weeks. This is no excuse for not notifying customers in advance. One day before Christmas and the company didn't even care about it. Don't buy anything from this company. This is a terrible way to deal with customer. If you don't have enough shoes to sell, then let me know right away.

23 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible Service

I ordered a pair of shoes for my sister-in-law on December 2nd, which was way before the cutoff date to receive for Christmas. On the 10th, I emailed customer service, where I received an AI response. I tried again and received a second AI response letting me know someone would contact me within 72 hours. Did not hear from anyone until after 5 days, I DM'd Vessi on IG. I finally received a response on the 19th and then didn't hear back until the 23r,d when they refunded me my order because they had made a mistake and no longer had the item. I now have no present for my sister in law, even though I did this with lots of time. I am super disappointed by the customer service and lack of communication. I understand Christmas is a busy time, but this was just totally unacceptable.

2 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not trust Vessi to deliver your…

Do not trust Vessi to deliver your order. I ordered shoes for my son for Christmas on December 3. Two weeks later they sent me an email explaining they were behind on filling orders but my order would ship soon. December 22 they sent me an email that they had cancelled my order and did not know if or when they would have the shoes in stock. What a huge disappointment! No present for my son under the tree this year. Thank you Vessi for ruining our Christmas gift exchange! Bah Humbug Vessi

22 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Horrible customer service

I ordered the shoes more than a month ago. The company shipped it with Fedex, but the order got stacked somewhere in Delta. I can understand this can happen, but there is no way to contact the customer service other than by email, where a chatbox is the only one answering. Very frustrating. And the shoes are not even that good, I had two pairs and they stopped working after not long, but I was giving them another shot. Already looking for alternatives.

24 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vessi

Resposta da Vessi

Hi Susana. We're sorry to hear that your recent experiences with us haven't quite reached your expectations - both in service and quality. We'd love the opportunity to make things right. If you haven't already, please reach out to us at support.ca@vessi.com. One of our Customer Care agents will be happy to help.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Placed order several weeks ago and have…

Placed order several weeks ago and have not received package as of yet. Was promised 5 to 10 days and weeks later, my order has not even shipped. Cannot contact customer service other than send an email that doesn’t get answered. Very bad customer experience

5 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vessi

Resposta da Vessi

Hi Kelly,

Thanks for reaching out and so sorry to keep you jumping over puddles.

We’d been experiencing delays in order processing due to a high volume of orders this holiday season. This means our warehouses were experiencing an influx of incoming orders.

I know you've been waiting and I do apologize on behalf of our teams for not being able to communicate this to you sooner. If you've got any additional questions and concerns, please don't hesitate to reach out to us again at support.us@vessi.com

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very satisfied

Fast shipping. My Vessi runners are stylish and comfortable, and needed no break-in period. They have good grippy soles and are totally waterproof. I would 100% recommend.

28 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Chelsea love

It was easy to order and shipment was great with no issues. These are my second pair of Chelsea’s and I love them. I wear them in the Fall and Winter as long as the snow isn’t too deep. They live up to their reputation. They have kept my feet warm and dry. I highly recommend. I know I will get another pair when the time comes

5 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Tore the skin off both my heels

I found their advertising to be deceptive around sale prices. I eventually purchased a pair of women's Weekend sneakers, my first purchase from this brand. The backs of the shoes were extremely rough and immediately wrecked both my heels. I was bleeding through my socks at my office job. I don't know how anyone could stand to wear these for more than a few minutes. I don't think it's a sizing issue, because they are otherwise comfortable and fit well. I don't think I'll even have a chance to find out if they're waterproof because they are so painful to wear. Unacceptable for shoes at this price point.

1 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vessi

Resposta da Vessi

Hi there. Thank you for sharing your experience, and we’re truly sorry to hear how uncomfortable this was for you. We understand how frustrating and disappointing it is to purchase a new pair of shoes—especially at this price point—and experience pain right away. This is certainly not the experience we want for our customers, and we appreciate you bringing the issue to our attention. If you haven't already, please reach out to our customer support team at support@vessi.com so we can review this further and help find a solution for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

TLDR

TLDR

- These are by no means beaters. All 3 of my shoes have literally ripped at the seams. NOT "everyday shoes"

- My third pair failed to repel water within 4 months. Seam ripped.

- Not made for wide feet. "contorting shoe" really means your shoe will half its life expectancy to less than 6 months.

- If you live in any part of Urban Canada I do not recommend. I lost 1 of my pairs to Salt Erosion. The 1st time I didn't know until I read the fine print so that's on me. But for the salted streets of a Canadian city? Don't even bother.

-Experienced failures in Adhesive of soles, rubber of soles and stitching of fabric

End of TLDR
___

I Wore these shoes for about 3 years in a row. They are not your "Everyday"shoe. If your lifestyle is limited to an everyday walk in the park with your dog then these shoes will perform as the commercial states. But it is far from an everyday shoe.

If you are walking on concrete everyday and have a variety of mixed tasks then these shoes will fail you. On all 3 of my shoes, the rubber sole has worn to the point of disintegration. 2 of them have developed holes in about 9-10 months. By reference my 30 dollar shoes from winners were have lasted me for years.

If you have wide feet like me, expect your life expectancy of this shoe to fail you within 6 months. The "Forming" around your foot really means that you are stretching the adhesive with each step and that moisture barrier it prides itself on having is compromised.

I have spoken with the customer hotline and they leave zero sympathy once your buy their product. How are your soles outclassed by a 30 dollar shoe?

16 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Vessi

Resposta da Vessi

Hi there,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear about your experience. All of our products are covered by a 1-year warranty, and we’re always happy to assist when an issue falls within our coverage.

To begin a warranty claim, simply complete the warranty form available on our website (https://ca.vessi.com/pages/warranty), and our support team will review your submission and follow up as quickly as possible. We value your business and appreciate you bringing this to our attention — your feedback helps us continue to improve.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais