Vitasave.ca Avaliações 

1.005
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,8

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Your website is too confusing! Brands, sizes, prices are all mixed together without any order. The prices should include the price-per-unit (ie per pill) filter because as things are, it's very diffic... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ahey I am so grateful that my vitality and that of those who commit to saving our lives with whealthy products and your hmmming services are all on this new earth together! Timely, supportive, well d... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Just received my order. 3 glass bottles were wrapped perfectly. Best wrapping I've seen. 2 bright stickers on box warning of fragile items. Arrived in a very reasonable amount of time and price wa... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de vitaminas e suplementos

Informação fornecida por fontes externas variadas

Shop online at Vitasave and enjoy savings on thousands of vitamins, supplements, sexual wellness, grocery and body care products. Canada's online health and beauty store.


Informações de contato

3,8

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

1 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,8

Todas as avaliações

(1.005)

12 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Another successful order!....

Just finished another order with Vitasave and all is well. We actually had an issue to deal with but Vitasave were very good in quickly addressing this. We have used their service for many years and will continue to do so.

28 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Vitasave.ca

Resposta da Vitasave.ca

Hi there!

Thanks so much for leaving us your feedback. It seems you had not inputted the free shipping code "FREESHIPPING" at the top of our webpage, which is why you are seeing the shipping charge. Kindly let us know your order number and we'd be happy to issue a refund for the shipping cost should the order be above our shipping minimum of $99.

We thank you again for reaching out to us. Please do not hesitate to reach out to us in the future via email at Vitasave@vitasave.ca or by phone at 1 888-958-5405 Monday-Friday 9am-3pm PST should you have any questions. We are always more than happy to help! 



Have a wonderful week ahead.



Kind Regards,

Felicity. 

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

One happy customer!

I was in North Vancouver where I used to live and remembered the Vitasave. I didn’t have much time but I walked in and was quickly offered help. Within minutes I was connected with the right product at a great price. One happy customers!

8 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Pretty amazing...didn't know what to…

Pretty amazing...didn't know what to expect and they exceed expectations! thanks for the vitamins and the great price. i love that you're canadian owned. i hope you can grow and become a leader, taking out the oligopoly we have here in Canada!!!

6 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Helpful

Helpful , friendly lady on the phone.
Gave me good prices and free shipping.
Knew her stuff and pleasant to work with.
Walt Harder West Kelowna B,C,

18 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

great resource people

I walked in seeking a possible solution to a couple of issues and the lady directed me with choices right away. I was thrilled and left with a whole new outlook and all the help I could take. Very appreciative of your staff, and your excellent North Shore store.
Thank you sincerely

15 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Procedure and screen glitches

I can't get through on either phone number due to message stating that we are busy, call back later and you disconnect my call.
When you email me saying a product is back in stock, I sign on my computer 15 mins later to order it and find the item is still marked as out of stock and I can't get it.
No where on my online screens do I see a place to start a live chat session with one of your representatives.
When I pre-fill my saved credit card info into your payment fields it always fills the expiration date as YY/MM instead of MM/YY. It always takes 2 attempts to correct that field before your system accepts it.
My wishlist items do not show as being out of stock until I try to add them to my cart. Would be nice to know right away that an item is out of stock.

29 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

"contact us" phone doesn't work

Ordered a week ago but a week later there was still no order updates and no shipping info. So I tried calling them and they are not answering their phone. The phone goes straight to voicemail that says that it is not business hours even though it is. Website says business hours are "Mon – Fri: 9am – 5pm PST" and I called on Tuesday at around 11am PST. At least their email seems to work but then why do they post a phone number on the website?

29 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Vitasave.ca

Resposta da Vitasave.ca

Hello Julia!

Thanks so much for leaving us this feedback. We apologize you had some trouble reaching us, as we had a temporary phone issue that has now since been fully resolved. After taking a look into your account, we can see our team had got back to you yesterday (the same day you had emailed us) and your order was marked delivered on August 25th. Please let us know if you require any further assistance and we'll be happy to help.

We thank you again for the insightful feedback, and we will be passing this along to our team. Please do not hesitate to reach out to us in the future via email at Vitasave@vitasave.ca or by phone at 1 888-958-5405 Monday-Friday 9am-3pm PST should you have any questions. We are always more than happy to help!

Have a wonderful week ahead,

Kind Regards,
Felicity.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I still haven't received my order even…

I still haven't received my order even though it says delivered on Aug 18th. I've sent an email to customer service and haven't received a reply .

18 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Vitasave.ca

Resposta da Vitasave.ca

Hello Elizabeth,

Thank you very much for leaving us this feedback. After taking a look into your account, it seems you were in contact with our team last week via email about an order that was marked delivered that you were not able to receive. Our team had reshipped the order for you promptly and forwarded you the new tracking information. We thank you kindly for your patience and support, we really appreciate it.

We thank you again for the feedback, and we will be passing this along to our team. Please do not hesitate to reach out to us in the future via email at Vitasave@vitasave.ca or by phone at 1 888-958-5405 Monday-Friday 9am-3pm PST should you have any questions. We are always more than happy to help!

Have a fantastic week ahead,

Kind Regards,
Felicity.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fast service

Fast service, great pricing and no surprises... Great product lines and the website is super easy to use.

22 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Still have not received my order and it…

Still have not received my order and it has been 3 weeks! Nobody has gotten back to me either? Extremely disappointed and will never buy from here again… brutal customer service

23 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Vitasave.ca

Resposta da Vitasave.ca

Hello Chris,

Thank you so much for the very insightful feedback. Oh my! We’re sorry to hear you have experienced some delays with your order. After taking a look into your order, it seems the parcel is delayed in transit, however still on it's way. We have filed a claim with Canada Post, and sent you an email privately with the next steps and if you would like the parcel reshipped.

We thank you again for the feedback, and we really appreciate your patience. Please do not hesitate to reach out to us in the future via email at Vitasave@vitasave.ca or by phone at 1 888-958-5405 Monday-Friday 9am-5pm PST should you have any questions. We are always more than happy to help!

Have a lovely week ahead,

Kind Regards,
Felicity.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

This is the first negative experience…

This is the first negative experience I’ve had with Vitasave. I did not receive one of the items in my order. I took a picture of the order, explained the missing item (approximately $15 value), and sent an email to ask for a resolution (either send the missing item, or a credit).
I received nothing… not even an acknowledgment of my email.
I tried to call. But after waiting on hold for a long time, a recorded voice advised me that they couldn’t take my call at this time, and I was cut off.
I tried again but the hours are only til 3 pm, so still didn’t get through.
Would certainly appreciate a response and resolution to this issue!

10 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Vitasave.ca

Resposta da Vitasave.ca

Hello James!

Thanks so much for leaving us this insightful feedback. Oh my! We're very sorry to hear you were having difficulties reaching us, as we have been quite a bit busier than usual lately, we thank you kindly for your patience. After taking a look into your order, it seems you had given us a call yesterday, and the missing item was successfully refunded back to your original payment method. Once again we thank you kindly for your patience and support, we really do appreciate it.

We thank you again for the insightful feedback, and we will be passing this along to our team. Please do not hesitate to reach out to us in the future via email at Vitasave@vitasave.ca or by phone at 1 888-958-5405 Monday-Friday 9am-3pm PST should you have any questions. We are always more than happy to help!

Have a wonderful week ahead,

Kind Regards,
Felicity.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais