Well Polished Avaliações 

801
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I started using this company when I was recovering from my surgery. I was so pleased with Julie and her cleaning so I decided to stick with weekly visits. Julie is excellent and always does a fantasti... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have been using Well Polished Lewes for three months now, and I couldn't be happier. The service has been fantastic. Our regular cleaner, Aga, is excellent—friendly, reliable, and does such a great... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We worked with Nicole since the beginning of this year to arrange a regular fortnightly clean in our Manchester City Centre apartment. Nicole really tried her best to find someone that suits our needs... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They double booked on the first appointment without realising. Then they insulted their own employees by calling them unreliable. Then went back on their word, promising they would be reliable and the... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Serviço de Limpeza

Escrito pela empresa

How would you like to free up your time to do the things you enjoy? Having your own cleaner gives you a helping hand when you need it and allows you to focus on the more important things in life. Why spend your evenings and weekends cleaning and ironing, when you could give yourself a break and enjoy a lifestyle free from rubber gloves and mops! Well Polished can help you achieve all this by introducing a reliable, trustworthy cleaner for your home. Having a domestic cleaner allows you to enjoy a spotless home without having to lift a finger. With the chores taken care of, you can focus on the more important things in life. Treat yourself today and join the thousands of others who enjoy the benefits of a Well Polished weekly cleaning service.


Informações de contato

4,2

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

801 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 96% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,2

Todas as avaliações

(801)

175 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Service

I have been with this company for more than a year now! With great service which I would highly recommend!
The communication regarding cleans are excellent. I am truly happy with the service

7 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Well Polished

Resposta da Well Polished

Thanks for your lovely review!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I would highly recommend well polished

I would highly recommend well polished, they are very professional and friendly. I desperately needed a cleaner and they managed to find me one the same day I emailed them.
They found me kiren, the most lovely cleaner I’ve ever had the pleasure of meeting, not only that she is absolutely amazing at what she does and made our home look like a hotel. No job was too much for her and she helped me with anything I needed help with. Thank you kiren! And thank you well polished! X

2 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Well Polished

Resposta da Well Polished

Thanks for your lovely review

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

AVOID

AVOID. An astonishingly poor customer experience, and a company I would strongly recommend avoiding.
We booked a fortnightly cleaning service. Three cleans have taken place. This morning, on the day our regular cleaner was due to return, we were told by the owner that our account was being closed because our payments had not been made by the company's midnight deadline on the day of each clean.

Yes - the expectation is that payment is made the day of the clean. The day after is unacceptable.

The cleaning itself was mixed. The first cleaner spent the entire three-hour appointment on the kitchen, so we decided to try someone else. The next cleaner was excellent and was someone we were very happy to have return regularly. She was away on holiday for the third clean, so the company sent a replacement, who was perfectly pleasant and even told us not to worry about paying that day, agreeing that the midnight payment requirement was unusual.

Our regular cleaner was due back today. Instead, the owner messaged to say that she was unwell and did not want to return anyway because we had not paid on time. We were also told that the replacement cleaner did not want to return for the same reason, and that our account would therefore be closed. Ironically, the replacement cleaner did not send her bank details until long after 10:30pm on the day of the clean, making payment on the day fairly impractical.

The decision was particularly surprising because this was not a case of unpaid invoices being allowed to accumulate. Every invoice was paid. There was never any dispute about the amount owed, nor any refusal or reluctance to pay. The issue was simply that payment was not always made by midnight on the day of the clean.

I want to be completely fair about our side of this - we did fail to meet that deadline on all three occasions. Some payments were made the following day and others made the day after that. My banking is not set up on my phone, so making a payment requires logging into a computer, which isn't always convenient. A definite sense of ‘must do that later’ then forgetting rather than anything malicious. The company don’t allow you to set up a standing order.

That was my mistake, and I accept responsibility for it.

What I find completely unacceptable is the way the company chose to deal with it.

After the second clean, we received a message from the owner warning that cleaners would not return if payment was not made on time. The wording was technically professional, but the tone was blunt and, in my view, unnecessarily unpleasant. Given that we had paid every invoice, albeit not always within the company's very narrow timeframe, I was genuinely taken aback.

I then received today's message with no expectation that our relationship with the company was about to end.

There was no outstanding debt to resolve. There was no refusal to pay. There was no pattern of leaving bills unpaid for weeks. There were simply three occasions on which payment was made a couple of days late.

For that, the response was to warn us that cleaners would not return and then close our account.

That is an extraordinary way to treat a customer.

What makes it all the more frustrating is that we actually liked the service when we found the right cleaner. We had found someone whose work was excellent and whom we were perfectly happy to have return every fortnight. There was therefore every opportunity for this to have been a successful, ongoing arrangement.

Instead, a relatively minor administrative issue was handled in a way that has left me sufficiently disappointed that I feel obliged to warn other customers.

If you are considering using this company, I would think very carefully before doing so. The payment deadline is midnight on the day of the clean, and in our experience missing it, even when payment follows promptly, can result in increasingly unpleasant communication and ultimately the termination of your account.

Of course customers should pay on time. I accept that.

But businesses also have choices about how they communicate, how they handle an honest mistake, and whether their response is proportionate to the situation.

In our case, the answer to all three was deeply disappointing.

1 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Well Polished

Resposta da Well Polished

We believe your 1 star review is unfair - considering you accept the cleaners were good, and your only complaint is that your failure to pay the cleaner on time was not handled in a polite manner. We acquiese that the franchisee could have communicated more professionally, however, we disagree that the deadline to pay is narrow - and we also disagree that three occasions of non-payment within the deadline is not a pattern of non-payment.

The cleaners are paid directly by their clients via cash or bank transfer on the day of the clean - and this is always clearly communicated to every client. We have a duty of care to our registered cleaners to chase payment on their behalf, and they are well within their right to refuse to return to a client if they feel payment may not be made.

You yourself know that there is no malice in the late payment, but the cleaner doesn't know that - they may believe that if payment hasn't been paid that day (or indeed the next as you admit) that payment is not coming at all.

We're sorry that you felt this situation required a 1 star review, despite admitting the cleaning standards were excellent, but we refuse to apologise for advocating strongly for our cleaners and their right to be paid on time for the hard work they have completed.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Really good service

Really good service. Company are polite and helpful. Seems to be a family run business. They found us an excellent cleaner (Ducati) who's the best cleaner we've had.

31 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Well Polished

Resposta da Well Polished

Thanks for your lovely review

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastic service

Fantastic service. I love my cleaner and well polished are very responsive.

29 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Well Polished

Resposta da Well Polished

Thanks for your lovely review

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Unreliable Service

We used the Kilmarnock franchise for regular cleaning, but unfortunately reliability was a consistent problem. The two cleaners assigned to us regularly cancelled, didn’t turn up or arrived between 30 and 90 minutes late.

When they did attend, they generally did a good job. However, the final straw came when our cleaner (who was due at 9.30am) messaged to say she had slept in but would arrive by 10am. By 10.45am, she still hadn’t arrived, so we told her not to come and cancelled our contract.

The Kilmarnock franchise didn’t offer an apology or acknowledge the repeated reliability issues. Instead, they asked whether we wanted a different cleaner and said it seemed a shame to give up if we still needed a regular cleaner. They also refused to refund our monthly fee because they require one month’s notice, despite the fact that we were cancelling because of the unreliable service.

The cleaning was good on the occasions it happened, but the repeated cancellations, no-shows and late arrivals made the service too unreliable. The failure to apologise or recognise why we were cancelling was particularly disappointing.

25 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Well Polished

Resposta da Well Polished

We're very sorry to hear that you weren't happy with your experience. We feel the 2 star review is a little harsh, considering you say yourself that the cleaning was good. We understand from the Kilmarnock franchisee that the cleaner did offer to go later, and then the franchisee offered to switch cleaners - but you weren't happy with this.

We are sorry that this wasn't the experience you had hoped for, and we hope you find a suitable cleaner elsewhere. We will ensure the Kilmarnock franchisee learns from the issues raised by yourself.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Alice from the Swindon office responded…

Alice from the Swindon office responded quickly to my request, for help with cleaning following my discharge from hospital following surgery and Megan I visited every week for 4 weeks did an excellent job.
Thank you so much for helping me.
I would highly recommend Well Polished Swindon.

21 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Well Polished

Resposta da Well Polished

Thanks for your lovely review!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great cleaning company

Alice was really quick to respond & understood exactly what I was looking for. Whole process well explained & easy.
Jessica was allocated to me & she was great. Very thorough, hard working & personable.

10 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Well Polished

Resposta da Well Polished

Thanks for your lovely review!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good Quality Service

Well Polished makes the whole process easy to set up and are quite affordable. I have never had a cleaner before and they took me through the process. My cleaner Kym was amazing, did an incredible job of cleaning my conservatory and everyone I spoke to is nice and friendly.

1 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Well Polished

Resposta da Well Polished

Thanks for your lovely review!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

reliable company

Ive been working for this company for 4y now, and I couldn't be happier with the support I've received. Hannah is always very friendly supportive and understanding my needs. The company is reliable , professional and always there. I would definitely recommend to anyone looking for trustworthy company to work for.

15 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Well Polished

Resposta da Well Polished

Thanks for your lovely review!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Exceptional Service!

We booked a deep clean and the team of three were exceptionally thorough doing a great job! We would definitely book them again!! Excellent service!!

14 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Well Polished

Resposta da Well Polished

Thanks for your lovely review!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid

AVOID! Paid in excess of £220 for a 6 HR end of tenancy clean for a v small 1 bed flat in ditchling from well polished Lewes and this is what they think is exceptable. They suggested it was down to. Lack of time and a hoover. Don't forget they don't bring any cleaning equipment, you have to supply it. I called a Julie and before I could say anything she just said time not enough time. As you can see from the photos 6 hours that took. I emailed my concern of absolutely basic cleaning as you can see and received an AI edited response from a Clare blaming time & the hoover. They also try and cover and recompense by saying the cleaners are self employed. Avoid

8 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Well Polished

Resposta da Well Polished

We’re sorry to see this review, as we do not feel it accurately reflects the service provided or the circumstances surrounding your booking.

Prior to booking, we explained that we would recommend approximately 8–10 hours for an end-of-tenancy clean of the property. You chose to book the minimum 6-hour service instead, and we therefore asked that priorities were provided so the cleaner could focus on the most important areas within the time available.

On arrival, the property required a significant level of cleaning and there were also issues with the vacuum provided, which further impacted the time available. Despite this, your cleaner stayed for an additional 40 minutes at no charge. At the end of the clean, you walked around the property together and indicated that you were happy with the work completed – you also enquired about having the same cleaner provide regular cleaning at your new property.

We proactively contacted you the following day to check that you were happy with the service but did not receive a response until five days later.

We would also like to clarify that the total amount paid for this service was £165 (£45 agency fee and £120 paid directly to the cleaner), rather than the £220+ stated within your review.

We completely accept that you may have been disappointed that everything you hoped for could not be completed within six hours. However, given that a longer clean was recommended beforehand and you chose the minimum service, we do not believe it is fair to characterise the service provided in the way this review does.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Smooth experience with Well Polished, Eastbourne.

I had an excellent experience with Alice of Well Polished, Eastbourne. Communication exchange was quick and easy by phone and email. She got to know my needs without judgement and allocated a suitable cleaner. The cleaner, Michelle, was excellent. Michelle was thorough and conscientious. I'd say she went above and beyond in the allocated time, even helping with some organising. I feel like I got a lot more out of this service than I thought was possible. I would definitely use Well Polished again in the future and recommend them to others who want a straightforward, competent, and no-fuss cleaning service.

4 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Well Polished

Resposta da Well Polished

Thank you for your lovely review!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

5 cleaners in 6 months

5 cleaners in 6 months!
First cleaner was very good and did a thorough job but unfortunately took advantage of nobody being at home and leaving early
Second cleaner took multiple cigarette breaks and the house ended up smelling of cigarettes
Third cleaner skimmed over the house did the work in just over 3 hours when we pay for 4 hours and took away our recycling waste.
This caused major worry over identity theft
Fourth cleaner was the best by far but unfortunately left to go on holiday for 6 weeks
Fifth cleaner was ok but quite a few things were not done properly and some areas of the house left completely.
The agency knew about all these issues and would find a replacement but to my surprise they didn’t seem to concerned about the recycling being removed from our property and the response was that they had never heard of anyone doing it before and the rubbish had been disposed of at a bin site.
If this was a public bin site our personal details would have been at risk and we could have potentially been fined for fly tipping.

Surely something like this should be in the contract between cleaner and agent that nothing is removed from the property.
I don’t recommend this service and felt that the support from the office was not adequate.

3 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Well Polished

Resposta da Well Polished

Hi Sally, we're so sorry to hear you've had such a poor experience with our Bournemouth franchise. We will definitely be speaking to the franchisee to support them in improving their processes and recruitment.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service at very short notice

I needed a cleaner at very short notice to help with moving out of our old house, and was completely stressed out. Within 24 hours of contacting Well Polished they had arranged someone and the job was done to a very high standard. Cannot tell you how appreciative I was of the emergency help and the amount of help the team gave to make sure I was looked after. Great job all round.

2 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Well Polished

Resposta da Well Polished

Thanks for your lovely review!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Lovely well polished staff

Lovely well polished staff, quick, excellent finish and efficient, house looked great 😊

10 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Well Polished

Resposta da Well Polished

Thanks for your lovely review!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great communication and great service

Great communication and great service. Arranged a deep clean at short notice, two cleaners turned up on time and did a great job. Will be using them for a our regular clean going forward.

26 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Well Polished

Resposta da Well Polished

Thanks for your lovely review!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service, reliable and trustworthy

Emma from Well Polished has been cleaning for my elderly dad for several years now and has been brilliant. She gets everything done in the allotted time and does a great job.
She’s also great company for him when she’s there.

Reliable and thorough I would definitely recommend Well Polished.

24 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Well Polished

Resposta da Well Polished

Thanks for your lovely review!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais