Wanneer je een tafel besteld wat leverbaar is en er staat 2 tot 5 werkdagen geleverd word. Verwacht je dit ook. Vervolgens is het pas 3 weken later. Nu hebben we mails gestuurd en contact gezocht t... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Wanneer je een tafel besteld wat leverbaar is en er staat 2 tot 5 werkdagen geleverd word. Verwacht je dit ook. Vervolgens is het pas 3 weken later. Nu hebben we mails gestuurd en contact gezocht t... Ver mais
A empresa respondeu
We bought a sofa from Woonenzo and had a wonderful experience. The lady who helped us was incredibly nice. Even though there was a bit of a language barrier with limited English, she went above and be... Ver mais
A empresa respondeu
Hele vriendelijke jongens! (Alie en Malek.) Goede verkoop praatjes. Maar zeker niet opdringerig. Goed uit gelegd waarom het handig was om het service plan erbij te doen. Na lang aarzelen maar gedaan.... Ver mais
Na heel wat beddenwinkels te hebben bezocht, ben ik hier eindelijk geslaagd voor een matras topper. Wat een fijne ervaring! Ik werd vriendelijk en deskundig geholpen, zonder dat er ook maar iets werd... Ver mais
A empresa respondeu
Escrito pela empresa
Docklands 5, 5026 SL, Tilburg, Holanda
Sem histórico recente de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 78% das avaliações negativas
Normalmente responde dentro de 1 mês
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Vriendelijk personeel,goed geholpen en de producten zijn erg goed! Fijne winkel😊

Resposta da Woonenzo
Dit was de tweede keer dat we een complete stel hebben gekocht. De eerste keer was omstreeks 2020 in de Arena. Ontvangst TOP, en meedenkend.

Resposta da Woonenzo
So many things go wrong in this company. Had to wait for my furniture for 6 months to arrive instead of 3 (waiting time is described as 3 months) their delivery guy did not come on time and skipped our door so we had to wait additional time. Their furniture manuals are so confusing and the furniture itself ended up being so impractical. The table’s lega are positioned in a way that you hit your own lega everytime you try to stand up. Not recommended.

Resposta da Woonenzo
Mooie bank, helaas wel 21 weken op moeten wachten, i.p.v. aangegeven 14 weken. Als ik een nieuwe auto had besteld was die er nog eerder geweest.

Resposta da Woonenzo
Koop hier nooit iets!!!
Hoekbank zaandam gekocht meteen de eerste week idee dat deze anders zit dan in winkel zachter dus. Terug winkel gegaan deze sturen je door naar oranje bv waar we pakket gekocht hebben. Deze zijn langs geweest word gezegd een nieuwe bank hoort niet opgevuld te worden ga maar terug naar winkel. Terug naar winkel naar verkoper pascal wilt ons verhaal eerst niet geloven want het moest gewoon gevuld worden volgend hem.. pascal toch langs gekomen bij ons thuis met conclusie bank zit inderdaad niet naar behoren. Gemaild met hoofdkantoor hierover en pascal zelf geeft aan contact hebben gehad maar vervolgens zegt dat wij liegen?.. terwijl hij het zelf had geconstateerd. Al met al naar kastje naar muur gestuurd we zijn hier verder mee gegaan.
Service wat ze garanderen is ver te zoeken al met al slechte service!!!
Bezoek vandaag 1 maart. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Eerst kijkje genomen, uitstekend en klantvriendelijk behandeld ook toen we verder gingen kijken. Later terug en alsnog zaken gedaan. Terecht goede reviews die we bekeken voordat we de zaak bezochten, een echte aanrader! Yvon en Wil uit Zoetermeer.

Resposta da Woonenzo
Fantastisch winkel ervaring. Hulpzaam verkoopster Ivonne!! Goede uitleg over mij aankoop!!

Resposta da Woonenzo
In augustus de kast Gazello besteld. Helaas ontbraken er een hoop onderdelen. Kast stond hierdoor niet goed in elkaar.
Woonenzo gaf aan dat het een fabrieksfout was en dat ze het gingen oplossen. In de afgelopen 7 maanden heb ik ruim 20x gebeld met Woonenzo en daarnaast had ik ook nog mailcontact. Helaas werd ik steeds niet verder geholpen en van het kastje naar de muur gestuurd. Ook werden beloftes niet nagekomen. Ik kreeg geen geld terug en ook niet een nieuwe kast.
Na 7 maanden is de kast uiteindelijk gemaakt door (een hele vriendelijke) monteur.
Ik vind 7 maanden wachten op reparatie voor een kast van ruim 600 euro echt absurd. Ik zal door deze ervaring in de toekomst niks meer kopen bij Woonenzo want de klantenservice is echt waardeloos.

Resposta da Woonenzo
Woon ENZO......gisteren langs geweest in Filiaal Amsterdam. Ene Sander mag niks, kan niks, doet niks. Schrijft alleen je nummer op want hij gaat zn collega's die allemaal vrij zijn niet bellen.
Hebben 1000 euro aanbetaling aangenomen. Zeggen het op voorraad te hebben, maar nu ineens weten ze helemaal niks meer van de bank. Sterker nog volgens mij is ie online ook weg van de site.
Verzocht voor geld terug. Je raadt het al.....Sander mag niks doet niks en kan niks...weigert 1000 euro terug te pinnen.
Noteert mijn nummer. Morgen wordt u terug gebeld door de leiding.
Hele dag gewacht tot 14.30 uur. Wederom niet gebeld.
Als.je terug belt met je nummer weergave nemen ze niet op. Nr weergave uit en druk je een 3 omdat je een nieuwe bestelling wil doen.........tromgeroffel......ZE NEMEN OP! En wie? JAJAJA Sander!!! Nou!!
Met de mededeling de collega moet nu met spoed weg.
Die kan niet in de auto ff bellen om mensen in een vervelende situatie te helpen.
WOON-ENZO ZE BESODEMIETEREN JE BIJ HET LEVEN!!!
KOOP DAAR NIKS!!

Resposta da Woonenzo
In de winkel bij Pascal super geholpen! Alles netjes geregeld.
De bank word geleverd, officieel tot over de eerste drempel. Meneer van de bezorger kiest er zelf voor om de bank in de woonkamer te zetten. Echter paste de bank niet goed door de gang. Hier was het bij het grote deel veel trekken en duwen. Dit heeft beschadigingen op geleverd. Mijn hal was namelijk onlangs geverfd! Echter word door woonenzo na enig mail verkeer, gezegt dat ik zelf niet goed heb opgelet en dit dus niet door de koerier komt. Ik word eigenlijk weg gezet , en krijg ook geen reactie meer! Alles behalve fatsoen!! Ben dan ook echt niet te spreken over het hoofd kantoor van wonenenzo.
Ma Pascal uit de winkel, die heeft een dikke 10 te pakken!
I ordered sofa (in the shop) 5 months ago and delivery time supposed to be 10-12 weeks. It's been 20 weeks, I spoke with employees 7 times on the phone and still I have nothing!!!! I am extremely dissatisfied and I'll do my best to spread a 'word' about this shop.
Update: 1.5 months of calling WOONENZO every single week and while their Customer Service is super sweet, the only person who actually took responsibility and pushed it through was Malik. I finally received my sofa, exactly after 5 months waiting.

Resposta da Woonenzo
NOOIT iets kopen bij deze winkel.
Als je online iets koopt kun je 100 dagen annuleren, doe je het in de winkel maar je bedenkt je kost het je 25% omdat een medewerker de bestelling voor je plaatst!
Wat een oplichterij!

Resposta da Woonenzo
We zijn erg vriendelijk en snel geholpen. Overzichtelijke zaak met goede prijzen. Levering in 1/2 weken dus dat is erg snel!

Resposta da Woonenzo
Heb onlangs kast gekocht en dat is allemaal prima verlopen, melding en aflevering op de afgesproken dag. Echter bij mijn aankoop keuze had ik naast thuisbezorging (a 50 euro, wat overigens een schappelijk bedrag is) ook aan geklikt : Twee bezorgers leveren op verdieping en plaatsen in één ruimte a 50 euro.
Ik dacht : ze zetten het pakket boven en zetten de kast in elkaar. Want dat is voor mij wat plaatsen inhoud.
Als je alleen maar het pakkket boven brengt kan het stukje tekst mbt plaatsen wel weggelaten worden. Want nu is de tekst dus we brengen het boven en leggen het keurig voor je neer, dat is toch niet iets wat je erbij hoeft te melden.
Kortom ik heb de kast zelf in elkaar gezet en ben tevreden met de kast maar niet met de misleidende tekst die me 50 euro kostte en de bezorgers 1 minuut van hun tijd.

Resposta da Woonenzo
Aardige medewerkers alle vragen worden duidelijk beantwoord. Erg blij met de service. Dikke aanrader!

Resposta da Woonenzo
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.