Wanneer je een tafel besteld wat leverbaar is en er staat 2 tot 5 werkdagen geleverd word. Verwacht je dit ook. Vervolgens is het pas 3 weken later. Nu hebben we mails gestuurd en contact gezocht t... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Wanneer je een tafel besteld wat leverbaar is en er staat 2 tot 5 werkdagen geleverd word. Verwacht je dit ook. Vervolgens is het pas 3 weken later. Nu hebben we mails gestuurd en contact gezocht t... Ver mais
A empresa respondeu
We bought a sofa from Woonenzo and had a wonderful experience. The lady who helped us was incredibly nice. Even though there was a bit of a language barrier with limited English, she went above and be... Ver mais
A empresa respondeu
Hele vriendelijke jongens! (Alie en Malek.) Goede verkoop praatjes. Maar zeker niet opdringerig. Goed uit gelegd waarom het handig was om het service plan erbij te doen. Na lang aarzelen maar gedaan.... Ver mais
Na heel wat beddenwinkels te hebben bezocht, ben ik hier eindelijk geslaagd voor een matras topper. Wat een fijne ervaring! Ik werd vriendelijk en deskundig geholpen, zonder dat er ook maar iets werd... Ver mais
A empresa respondeu
Escrito pela empresa
Docklands 5, 5026 SL, Tilburg, Holanda
Sem histórico recente de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 78% das avaliações negativas
Normalmente responde dentro de 1 mês
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Deze bedrijf verdiend niet eens een ster wij hebben alles hier gekocht zoals bankstel,boxspring, kleding kast en stoelen. Letterlijk alles is kapot stoelen na paar manden kapot gegaan kelding kast zelfde bankstel gezakt ben al maanden bezig geen goeie service ze houden je gewoon aan de lijn ik raad niemand aan om hier wat te kopen het kan wel betaalbaar zijn maar goedkoop is altijd duurkoop! We zijn na een jaar alles weer aan het nieuwe aanschaffen!!! Vind erg zonde ...

Resposta da Woonenzo
Mijn ervaring met Woonenzo was vanaf het begin zeer teleurstellend en frustrerend. Vanaf levering bleek dat dit bedrijf geen verantwoordelijkheid neemt en amper aandacht heeft voor klantgerichtheid.
Op 22 september 2025 werd de bank geleverd met een duidelijke fabricagefout, bevestigd door het reparatiebedrijf. Op 30 oktober 2025 is geprobeerd de bank te repareren, maar de afwijkingen bleven zichtbaar. Op 14 november 2025 werd een tweede bank geleverd, opnieuw met zichtbare afwijkingen: hoogteverschil van 2 tot 3cm tussen zitdelen, slechte aansluiting van naden en een scheve rugleuning. Deze bank leek totaal niet op wat in de showroom werd gepresenteerd. Gedurende dit traject heb ik meerdere dagdelen vrij moeten nemen.
Woonenzo bood twee opties: de bank retourneren met volledige terugbetaling, of een financiële compensatie van €90 (eerst €75). Op 3 december 2025 stuurde ik een ingebrekestelling om binnen 14 dagen een redelijke oplossing te bieden. Na mijn ingebrekestelling bleef Woonenzo bij hun standpunt en aangeboden opties. Omdat retourneren voor mij geen reële optie was, ben ik op 10 december 2025 onder protest akkoord gegaan met de compensatie. Deels ook om het dossier op een praktische manier af te sluiten.
Op 12 december 2025 bevestigde Woonenzo dat de compensatie binnen 10–15 werkdagen zou worden overgemaakt. Een maand later ontving ik nog steeds niets; op 8 en 12 januari 2026 kreeg ik enkel een vrijblijvende en vage toezegging dat het z.s.m. zou worden teruggestort.
Op 12 januari 2026 diende ik een officiële klacht in. Zowel mijn ingebrekestelling als mijn officiële klacht werden afgehandeld door dezelfde klantenservice medewerker die mijn volledige dossier behandelde, ondanks mijn expliciete verzoek om een onafhankelijke behandeling. Dit geeft geen vertrouwen in een zorgvuldige afhandeling.
Juridisch: Woonenzo stelt dat zij juridisch correct hebben gehandeld door enkel retour of een beperkte compensatie aan te bieden. Ik deel deze mening niet: twee banken waren ondeugdelijk, herstel faalde en ik vind de compensatie noch proportioneel, noch redelijk, noch adequaat. Daarnaast kan retour niet worden afgedwongen. Hiermee voldoet Woonenzo naar mijn mening niet aan haar wettelijke verplichtingen. (art. 7:17 en 7:21 BW).
Volgens de wet moet een product voldoen aan de overeenkomst en aan redelijke verwachtingen. Bij gebreken moet de verkoper herstel of vervanging bieden. Een financiële compensatie is alleen toegestaan als herstel of vervanging onmogelijk of onredelijk is en moet proportioneel en redelijk zijn.
Het traject is tijdrovend en frustrerend. De winkelmedewerker was vriendelijk en de leveringen prima geregeld, maar de afhandeling van gebreken en klachten laat volledig te wensen over.
Al met al laat Woonenzo een uiterst slechte service zien en kan ik dit bedrijf absoluut niet aanbevelen.

Resposta da Woonenzo
Heelll klant vriendelijke turkse man heeft ons erg goed geholpen met het kiezen van meubels

Resposta da Woonenzo
Twee kledingkasten besteld. Bij het in elkaar zetten van de eerste kast kwam ik er al snel achter dat er beslag miste, dat op sommige punten de handleiding niet klopte (die in het Pools/Russisch was) en dat er beschadigingen waren waardoor de spaanplaat zichtbaar was. Tot overmaat van ramp stortte de kast in elkaar toen ik hem volgens de handleiding had opgezet. Eerst gebeld met het algemene nummer en kreeg een medewerker van een filiaal aan de lijn. Die had begrip voor de situatie en gaf aan dat er vast en zeker iets geregeld kon worden en dat ik het op de mail mocht zetten. Gemaild met de klantenservice dat de kast slechte kwaliteit was en dat ik de andere kast wilde retourneren. Helaas is de medewerker die de klantenservice afhandelt totaal niet meedenkend of klantgericht. Er werd mij verteld dat het probleem niet aan de kwaliteit van de kast lag en dat ik de andere kast zelf terug mag brengen naar Tilburg, dat is 250 km verderop. Nu zit ik met 2 kasten waarvan 1 kapot, ruim €700 euro lichter en kan nog steeds mijn kleding niet ophangen. Ik zal hier echt nooit meer iets bestellen en zal iedereen afraden om dit te doen.
Buitengewoon negatieve ervaringen met WoonEnzo. Koop hier niet! WoonEnzo levert een kast in de kleur (licht)grijs, terwijl op de website productfoto's staan met een kast die nagenoeg zwart is. Dit betreft non-conformiteit in de levering volgens het recht. WoonEnzo komt hiermee de eigen voorwaarden niet na. WoonEnzo wil niet meedenken aan een oplossing. De klant is 'koning' tot er betaald is, daarna is alles jouw probleem. Koop hier niet!
Wij hebben een bank gekocht bij Woonenzo, die blijkbaar binnen een jaar doorgezakt is. Na de "reparatie " van Oranje Furniture Care is de bank nog verder vernield, dat wil zeggen veel te veel polypres onder de banden van het zitgedeelte. De tweede reparateur gaf ons 100% gelijk, de bank was na "reparatie " onherroepelijk verkloot. Nu wil dit bedrijf ons geen geld terug doen of een andere bank uit laten zoeken...Deze twee bedrijven spelen onder één hoedje en de klant kan afdruipen...wat vreselijk laag en gemeen. Mijn man en ik hebben vreselijke rugklachten en ook bezoek kan niet normaal zitten op deze bank...Fondi XL...wij moeten maar naar de geschillencommissie
Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring bij deze winkel. Ik ging op zoek naar een salon tafel en een eettafel, en ik werd van begin tot eind uiterst vriendelijk en professioneel geholpen. Het personeel Bengul nam echt de tijd om naar mijn wensen te luisteren, gaf deskundig advies en dacht mee over de juiste keuzes voor mijn interieur.
De bestellingsprocedure verliep vlot en overzichtelijk, en alle informatie werd duidelijk uitgelegd. Ik voelde me geen moment onder druk gezet, maar juist op mijn gemak gesteld.
Zeer aan te raden!
Topservice, een fijne winkelervaring ( vestiging Den Haag) en prachtige tafels om naar uit te kijken. Ik kom zeker terug!
Zeer teleurstellende service en onbeschofte klantenservice.
Wij hebben 6 eetkamerstoelen besteld die vorige week bezorgd zouden worden. Speciaal hiervoor heb ik vrij genomen van mijn werk en was ik samen met een klusser de hele dag thuis. We hebben geen bel gehoord, terwijl de bezorger later wel een foto van onze voordeur had gemaakt.
Na telefonisch contact werd ons verteld dat we €30,- moesten betalen voor een nieuwe bezorgpoging. Hier gingen wij niet mee akkoord. We hebben toen duidelijk aangegeven dat we in dat geval liever de bestelling zouden annuleren en deze later opnieuw zouden plaatsen, omdat er wordt geadverteerd met gratis verzending en wij niet bereid zijn extra verzendkosten te betalen voor iets wat niet onze fout is.
Na dit gesprek ontvingen we een e-mail met een nieuwe bezorgdatum voor de week erna (deze maandag), zonder dat er sprake was van extra kosten.
Tot onze verbazing stond gisteren de koerier alsnog voor de deur en moesten we opnieuw €30,- betalen. Uiteraard gingen wij hier niet mee akkoord. De koerier belde daarop met de klantenservice en ik heb zelden zo’n asociale en onbeleefde medewerker gesproken. Met een dreigende toon werd gezegd dat we moesten betalen, anders zou de bestelling direct weer worden meegenomen. Er was totaal geen begrip en de manier van communiceren was ronduit respectloos.
We hebben toen aangegeven dat de bestelling dan maar retour kon, omdat we van deze service niet gediend zijn. De bezorger (die overigens wél erg vriendelijk was) gaf aan dat de klantenservice het erg druk had en daarom gestrest was. Dat kan gebeuren, maar dat is absoluut geen excuus om klanten zo te behandelen.
Na het gesprek met de bezorger hebben we uiteindelijk besloten de €30,- alsnog te betalen, maar één ding is zeker: wij bestellen hier nooit meer iets. Als de klantenservice de drukte niet aankan, neem dan extra personeel aan in plaats van klanten op een dreigende en respectloze manier te woord te staan.
Zeer slechte ervaring. 👎
Geweldig geholpen in Amsterdam. Vriendelijke dame.

Resposta da Woonenzo
Heel goed geholpen door Yvonne. Super aardig en behulpzaam.

Resposta da Woonenzo
Snel geholpen door aardige mevrouw aan de balie en binnen 20 minuten alles geregeld en besteld

Resposta da Woonenzo
Goede service, heel meedenkend en veel aandacht voor persoonelijk situaties.

Resposta da Woonenzo
Ik ben uitstekend geholpen door een medewerker genaamd Sander. Hij dacht goed mee en heeft mij duidelijke en passende voorlichting gegeven voor mijn aankoop.

Resposta da Woonenzo
Zeer vriendelijk geholpen door vaste medewerkerster Yvonne.
Werd niet gepushed, een aanrader om voor een schappelijke prijs prachtige spulletjes aan te schaffen.

Resposta da Woonenzo
Een hele lieve mevrouw die mij heeft geholpen duidelijk uitgelegd zij krijgt een 10 van mij

Resposta da Woonenzo
Ik heb online een eettafel bij jullie besteld die op 18-11-2025 geleverd zou worden tussen 07:45 en 09:45. We zijn de hele ochtend thuis geweest, maar er is niemand langs geweest en er is ook niet aangebeld. Nu wordt er ineens gezegd dat de bezorger er wél geweest zou zijn en moeten wij €60 aan retourkosten betalen? Het voelt echt alsof we totaal niet gehoord worden. Er is geen discussie mogelijk en alles wordt gewoon op ons afgeschoven. Dit vind ik echt niet oké.

Resposta da Woonenzo
Ze gaf ons goed advies over de bank en heel lief!! Ivonne heeft ons geholpen.

Resposta da Woonenzo
Hele spraakzame vrouw leuke grapjes en heel begrijpelijk.

Resposta da Woonenzo
Ik ben goed geholpen en kon meteen een bank aanschaffen met een korte levertijd. Bedankt Sander!

Resposta da Woonenzo
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.