Et dejligt besøg, endte i en rimelig god handel, en meget fin betjening og al papirarbejde udført kvikt og ok. Havde to mindre oversete mangler i klargøringen, men disse blev klaret meget elegant 4... Ver mais
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Veja o que dizem as avaliações
Super god oplevelse og meget venlige. Første gang og sted jeg har leaset varevogn, og bestemt ikke sidste gang.
Top Service :-) & 5 stjerner herfra. Købte en bil hos dem igår og fik forlænget bilens syn til 2 år og plus fik 4 gratis vinterdæk til 0 kr. Virkelig rare medarbejdere og meget servicemindet som følge... Ver mais
Jeg købte min nye bil igennem autohuset balleruo, og solgte samtidigt min gamle, det fungerede perfekt og alt gik som aftalt og hurtigt service fra personalet, især Omar. Alle aftaler var overhold... Ver mais
Detalhes da empresa
Escrito pela empresa
Autohuset Ballerup A/S er aut. KGM & JAC Motors forhandler og værksted. Derudover har vi et stort udvalg af brugte biler og varebiler. Autohuset Ballerup ambition er at skabe langvarige forhold - forholdet mellem dig som bilejer og os som din personlige forhandler og dit personlige værksted. Derfor er vores fokus altid at behandle vores kunder på en måde, der giver dem lyst til et fortsat samarbejde.
Informações de contato
Yderholmen 9, 2750, Ballerup, Dinamarca
- 32192219
- ofg@autohusetballerup.dk
- www.autohusetballerup.dk
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 100% das avaliações negativas
Normalmente responde dentro de 2 semanas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Super god oplevelse og meget venlige.
Super god oplevelse og meget venlige.
Første gang og sted jeg har leaset varevogn, og bestemt ikke sidste gang.
Utrolig god oplevelse
Utrolig god oplevelse. De har alle været meget behjælpelige lige fra starten. Vil helt sikkert lease min næste varebil hos dem.
Jeg har altid brugt værkstedet hos…
Jeg har altid brugt værkstedet hos autohuset Ballerup og har hver gang fået en god og professionel service. Arbejdet bliver udført ordentligt, aftaler bliver overholdt, og man føler sig tryg som kunde. Kan klart anbefales .
Fantastisk oplevelse hos Autohuset…
Fantastisk oplevelse hos Autohuset Ballerup
Servicen er helt i top professionel, ærlig og imødekommende fra start til slut. Som firma har vi købt i alt 8 biler hos dem, og hver eneste handel har været problemfri.
Uden tvivl det bedste autohus, vi har handlet med.
De varmeste anbefalinger herfra!
Super oplevelse hos Autohuset Ballerup
Fra første kontakt følte jeg mig godt taget imod. Autohuset Ballerup A/S leverer både god service, høj faglighed og en ærlig rådgivning – uanset om det gælder køb af bil eller service på værkstedet.
De holder, hvad de lover, og man mærker tydeligt, at kunden altid er i centrum. Her får man både tryghed, kvalitet og et smil med på vejen.
Kan varmt anbefales!
Mit foretrukne sted for bil og service
Jeg har kun haft gode oplevelser hos Autohuset Ballerup A/S. De er altid venlige, hjælpsomme og klar med professionel rådgivning. Man føler sig tryg hele vejen – fra første møde til bilen står klar.
Det er tydeligt, at de værdsætter kunderne og ønsker at opbygge et langt samarbejde. Servicen er i top, og både salgs- og værkstedsteamet gør en ekstra indsats for at levere det bedste resultat.
Her får man mere end bare en bil – man får et sted, man kan stole på.
Tryghed, kvalitet og god service – hver gang!
Autohuset Ballerup A/S er et sted, hvor man som kunde altid føler sig velkommen. De tager sig tid til at lytte, rådgive og finde den bedste løsning – uanset om det gælder køb af bil eller service på værkstedet.
Det er tydeligt, at deres ambition er at skabe et langvarigt samarbejde, og det kan mærkes i den måde, man bliver behandlet på. Hele teamet er professionelle, venlige og passionerede omkring deres arbejde.
Jeg kan kun anbefale Autohuset Ballerup til alle, der ønsker et værksted og en forhandler, man kan stole på – her er man i trygge hænder.
En oplevelse ud over det sædvanlige
Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til Autohuset Ballerup A/S. Fra det øjeblik jeg trådte ind ad døren, blev jeg mødt af et venligt og professionelt team, der virkelig forstår at sætte kunden i centrum. Hele processen – fra rådgivning til levering af bilen – var tryg, gennemsigtig og uden stress. Man mærker tydeligt, at deres mål er at skabe et langvarigt samarbejde, og det gør en kæmpe forskel.
Fantastisk service og høj faglighed hos Autohuset Ballerup
Jeg har haft en rigtig god oplevelse hos Autohuset Ballerup A/S – både som forhandler og værksted. De er autoriseret KGM & JAC Motors forhandler, men har også et stort udvalg af brugte biler og varebiler i flot stand.
Det, der virkelig skiller dem ud, er deres fokus på relationen til kunden. Man mærker tydeligt, at de ønsker at skabe et langvarigt samarbejde og behandler én med respekt, ærlighed og imødekommenhed. Både salgs- og værkstedsteamet er professionelle, hjælpsomme og klar til at rådgive, så man føler sig tryg i hele processen.
Kan varmt anbefale Autohuset Ballerup til alle, der søger en seriøs forhandler og et pålideligt værksted, hvor kunden altid er i centrum.

Resposta da Autohuset Ballerup A/S
Jeg blev anbefalet af en ven
Jeg blev anbefalet af en ven som selv har biler hos Autohuset Ballerup as .
Fantastiske mennesker derude søde og imødekommende 👍🏻 kæmpe anbefaling herfra og sælgeren Kadir, gjorde et skide godt stykke arbejde ! Kom ind og 30-35 minutter senere var jeg godkendt til en ny firma bil ! . Kommer 100% igen og køber enten privat bil eller flere firma biler når der kommer flere ansatte i mit eget firma !! .
Mükemmel hizmet
Mükemmel hizmet
Firma sahibi Ömer Faruk başta olmak üzere tüm personel güler yüzlü ve işin Ehli insanlar.
Bir yıl önce sıfır elektrikli araba aldım ve çok memnunum.
Arabayla ilgili bir sorun olduğunda çok kısa bir sürede çözüyorlar.
Ayrıca bekleme süresinde içecek ikramları da kaliteli😊
Jeg vil helt klart anbefale Autohuset…
Jeg vil helt klart anbefale Autohuset Ballerup, da de har en masse ting at byde fx enhvers biler og private samt værksted, jeg købte mine biler hos dem realistisk priser og kvarlitet og reparationer til fornuftig pris og service var tiptop,
Godt og hurtigt venlig service
Godt og hurtigt venlig service
Oplever altid god service og…
Oplever altid god service og imødekommenhed fra Autohuset Ballerups medarbejdere.
Skøn oplevelse
Jeg havde brug for service og syn på min bil, så jeg ringede til et Seat værksted hvor der var mere end en måneds ventetid.
Så ringer jeg til AUTOHUSET Ballerup, også fik jeg en tid dagen efter kl. 09.
Super god service, og jeg fik sågar synet gratis fordi det var min første gang på værkstedet, så varm anbefaling herfra, og jeg vil helt sikkert også bruge dem fremover
Firmabil
Super forhandler, jeg er virkelig tilfreds, jeg har leaset en brugt firmabil. Kadir var en stor hjælp for mig. Mange tak skal du have
Super god service
Fantastisk service hos Autohuset Ballerup professionelle hjælpsom ærlige fra start til slut. Kan varmt anbefales.
Her får du med garanti go betjening og…
Her får du med garanti go betjening og service!
Du bestiller tid, og de fikser din bil imens du sidder og nyder en kaffe eller en vand.
Kan kun anbefales... Prøv selv og oplev følelsen!
Virkelig dårlig oplevelse
Virkelig dårlig oplevelse
Jeg ringede til Autohuset Ballerup for at få hjælp, men blev mødt af en medarbejder, der talte ekstremt grimt og nedladende til mig. Jeg blev helt chokeret over tonen – det var virkelig ubehageligt og totalt respektløst.
Det er helt fair at man har travlt eller en dårlig dag, men det retfærdiggør ikke at tale sådan til folk. Jeg følte mig hverken velkommen eller taget seriøst, og det er nok sidste gang, jeg kontakter dem.
Kan på ingen måde anbefale dem efter det her.

Resposta da Autohuset Ballerup A/S
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.







