BergHOFF Eurocast Cookware Avaliações 

762
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,4

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We recently bought 3 pans from a agricultural show where BergHOFF were selling their products. The lady and gentleman who were doing the demonstration of their products were very good, and patient wi... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Wow. Great, responsive and efficient service. I had bought and received a 28cm berghoff saucepan replacement lid. The item cracked on 2nd use on the hob. When I contacted the company, I received an al... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

After around 8 years of regular use my Berghoff Eurocast non-stick Sauté pan both on the hob and in the oven it finally started to lose its non-stick properties. It did still work but not as well as I... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I ordered three sauce pans. Unfortunately only two turned up, so I contacted the company. Jacquie from customer service got back to me within half an hour, having looked into the problem she was able... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Balcões

Escrito pela empresa

The official UK distributors of BergHOFF Eurocast Professional Series Cookware found online at www.berghoffgb.com and at consumer shows and exhibitions nationwide. The BergHOFF Eurocast range of cookware comprises some of the latest technology in lightweight, fat-free, non-stick cookware with detachable handles and oven proof glass lids that is suitable for all hobs including induction!


Informações de contato

4,4

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

762 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,4

Todas as avaliações

(762)

74 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not buy

Do not buy! This company is refusing to honour the warranty. Through no fault of my own (and I promise you the pan has never been in the dishwasher or had anything abrasive on it) the non stick surface has failed. I am so disappointed, having bought several items from this company. They are refusing to refund or replace and say I have to send the pan to them at my expense. I will be contacting Trading Standards as it is a con to say there is a warranty and then fail to honour it. BTW this is after a lot of chasing on my part. A deliberate attempt to flout the law.

5 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Dear Mrs Singh,

Thank you for your review.

Unfortunately we cannot simply replace a pan on a customer's say so. The item needs to be returned to us for a full inspection and examination by our technical department. If the pan is found to have a manufacturing fault then of course the item will be replaced under the terms of the warranty.

This process is the same as any retailer in the UK - you couldn't simply walk into a high-street store and ask for a new jumper or pair of trousers without first providing the faulty item.

We have sent you the return instructions and maintain our position that you are welcome to send the item back to us for inspection and potential replacement if you believe there to be a genuine manufacturing fault with the product.

We are proud of our products, our after care service and the warranty that we offer our customers and hope you will reconsider our offer to send the item back to allow us to uphold our side of the agreement made when the item was purchased.

Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had accidentally put the same order…

I had accidentally put the same order in twice. I had a phone call from the company to verify. They promptly refunded one of the orders and cancelled it for me.

19 de janeiro de 2026
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Hello Lindy,

Thank you for your 5* review of BergHOFF!

We are so pleased to read that you are happy with our service! We hope you enjoy cooking with your BergHOFF items for many years to come.

Best wishes,
BergHOFF GB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super quick delivery

Super quick delivery.
The cook ware is top quality and so pleased with all the items we have purchased

19 de janeiro de 2026
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Hello Steve,

Thank you for your 5* review of BergHOFF!

We are so pleased to read that you are happy with our products and our service! We hope you enjoy cooking with your BergHOFF items for many years to come.

Best wishes,
BergHOFF GB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We love these pans

We love these pans! They truly are non stick and hard wearing. You just need to avoid metal utensils and oil then from time to time. They are definitely worth the cost. The customer service is great

19 de janeiro de 2026
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Hello Sarah,

Thank you for your 5* review of BergHOFF!

We are so pleased to read that you are happy with our cookware! We hope you enjoy cooking with your BergHOFF items for many years to come.

Best wishes,
BergHOFF GB

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Delivery now promised for this week

I'm still waiting for the delivery. You really should check that you've actually completed the supply before you ask for 'experience feedback'!
The update is that a couple of hours after posting above I received a response call from the supply office apologising for the mishmash. The goods are now promised for this week.

19 de janeiro de 2026
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Dear Roger,

We can only apologise that there was a short delay on the delivery of your order and that it took so long to reach you.

Unfortunately, we had sold out of the item that you had ordered. We did call you on the day your order was placed and offered either a full refund or delivery of the product within a couple of weeks once it was back in stock and at the time you were seemingly quite happy to wait.

Please note that we have now recieved stock of the item and so it should be with you in the coming days as advised earlier today by telephone.

As a gesture of goodwill and to go some way towards rectifying the situation positively for you I have refunded the cost of the postage that you paid back to the card that you paid with. Please allow 3-5 days for this credit to show.

We hope that this goes some way towards resolving the situation positively for you and we hope that it will enable you to continue to cook happily with your BergHOFF products for many years to come.

Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service

Great service

25 de dezembro de 2025
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Hello Martin,

Thank you for your 5* review of BergHOFF!

We are so pleased to read that you are happy with our service! We hope you enjoy cooking with your BergHOFF items for many years to come.

Best wishes,
BergHOFF GB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had an issue with the base of a wok I…

I had an issue with the base of a wok I ordered being too small to work on my induction hob. I contacted customer services and they sorted it out without any trouble. They were very responsive and I had a brand new bigger wok within 48 hours, no quibbles. Really was the best customer service

14 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Hello Jeanette,

Thank you for your 5* review of BergHOFF!

We are so pleased to read that you are happy with our service! We hope you enjoy cooking with your BergHOFF items for many years to come.

Best wishes,
BergHOFF GB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I've had my saucepans now for about 2…

I've had my saucepans now for about 2 years and they are still like new I know they are not cheap but my are they worth it. I recently had a problem with one of my lids I somehow managed to crack it, I ordered a new one had a problem about the delivery it was bot delivered I rang customer service and they immediately investigated it and is now on the way excellent service all round

21 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Hello Susan,

Thank you for your 5* review of BergHOFF!

We are so pleased to read that you are happy with our products and our service! We hope you enjoy cooking with your BergHOFF items for many years to come.

Best wishes,
BergHOFF GB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Top notch service

Wow. Great, responsive and efficient service. I had bought and received a 28cm berghoff saucepan replacement lid. The item cracked on 2nd use on the hob. When I contacted the company, I received an almost immediate response stating the item would be posted out. Received same in well packaged box. A very happy customer. Top marks!

15 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Hello Gerry,

Thank you for your 5* review of BergHOFF!

We are so pleased to read that you are happy with our service! We hope you enjoy cooking with your BergHOFF items for many years to come.

Best wishes,
BergHOFF GB

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Hello,

Thank you for your positive review of BergHOFF!

We are so pleased to read that you are happy with our service! We hope you enjoy cooking with your BergHOFF items for many years to come.

Best wishes,
BergHOFF GB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

BergHOFf excellent products

I have had Berghoff saucepans & steamer for nearly 25 years, they have been a great servant for many years of home cooked meals. Recently one of my smaller pans lid had broken, so I looked up the sight, measured my pans & ordered new ones. These arrived, well packaged within a few days, great fit & I am really pleased to be able to keep using my pans. Thankyou.

9 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Hello June,

Thank you for your 5* review of BergHOFF!

We are so pleased to read that you are happy with our products and our service! We hope you enjoy cooking with your BergHOFF items for many years to come.

Best wishes,
BergHOFF GB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Solid good quality pan.

Solid good quality pan.

27 de dezembro de 2025
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Hello Chrissie,

Thank you for your 5* review of BergHOFF!

We are so pleased to read that you are happy with our products! We hope you enjoy cooking with your BergHOFF items for many years to come.

Best wishes,
BergHOFF GB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Not cheap but worth every penny

After around 8 years of regular use my Berghoff Eurocast non-stick Sauté pan both on the hob and in the oven it finally started to lose its non-stick properties. It did still work but not as well as I would like so have now invested in another. They’re not cheap but they are exceptional quality and utilise a non toxic PFOA free ceramic coating . Having a removable handle and an oven proof domed glass lid are also big pluses when moving a pan from hob to oven and perfect for transferring direct to table. A great investment.

27 de dezembro de 2025
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Hello Sean,

Thank you for your 5* review of BergHOFF!

We are so pleased to read that you are happy with our products! We hope you enjoy cooking with your BergHOFF items for many years to come.

Best wishes,
BergHOFF GB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Purchased a set of pans at the winter…

Purchased a set of pans at the winter good food show. Excellent quality and strong pans, had an issue with 1 pan coating and they replaced it straight away under their 5 year warranty.

Recommend BergHOFF to everyone now

7 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Hello Matthew,

Thank you for your 5* review of BergHOFF!

We are so pleased to read that you are happy with our products and our service! We hope you enjoy cooking with your BergHOFF items for many years to come.

Best wishes,
BergHOFF GB

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very bad delivery service

The reason I have given 1 star is that the courier has given me 3 delivery dates but failed to deliver and claimed to have left a calling card after I contacted the courier company they have admitted the driver was not at my property at all so as of this time I still have not received my package.By using DX Express courier services you are damaging you company's good reputation

6 de janeiro de 2026
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Dear Hugh,

We are sorry to learn from your Trustpilot review that you experienced some difficulties with our chosen courier partners DX Express recently.

We can only apologise on their behalf that the delivery of your order took so long to reach you.

Unfortunately, it would appear that they experienced some delays over the festive period which resulted in customer inconvenience for which we take responsibility. Annoyingly, we are not informed when there are any delivery issues by DX so unless the customer tells us, we cannot step in to help action the delivery.

I should stress that we send all parcels with a ‘next day’ label but it would appear that on this occasion it took several days and several attempts for the parcel to reach you.

As a gesture of goodwill and to go some way towards rectifying the situation positively for you I have refunded not only the cost of the postage that you paid for your order but an additional 50% from the cost of the glass lid back to the card that you paid with. Please allow 3-5 days for this credit to show.

We hope that this goes some way towards resolving the situation positively for you and we hope that it will enable you to continue to cook happily with your BergHOFF products for many years to come.

Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Non nonstick pan

My nonstick pan had started (after relatively few washes) to lose its non-stickability...for boiling milk! The support person 's push-back was to tell me I had to keep the bottom shiny - which is difficult to do given that you want to focus on a swift, soapy sponge...washed and gone. Poor pan, poor aftersales service.

28 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Dear Andre,

Thank you for your review.

We are pleased to offer a 5 year warranty on our cookware.

When you contacted our office, we asked you to provide a copy of your warranty activation code to confirm that the warranty had been activated and that the purchase was made directly from us - this process also enables us to ensure that the pan is still within the warranty period.

You could not provide the requested information but we understand that not everyone remembers to register for the warranty and so unlike many other companies we even extended this facility to enable you to merely provide a copy of your proof of purchase. This could have been in the form of a credit card receipt; bank statement showing the transaction or a picture of the completed warranty form supplied at POS. We believe this process to have been more than fair.

Unfortunately you were also unable to provide this information. We are sorry that you feel our aftersales service is "poor". Our usual procedure at this point would be to ask for the pan to be returned back to us for full testing and if found faulty we would provide a replacement under the terms of the warranty. Sadly, we are unable to do so until we can determine that the pan was purchased directly from us and within the warranty period.

We would urge you to forward us a copy of your proof of purchase at which point we can look to assist further and if necessary offer a replacement under the terms of the warranty.

Kind regards,
Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Berghoff Non stick pans

We received two Berghoff sauté pans as a Christmas present. These were not exactly the size we needed/ wanted. No problem- the staff at the ?head office could not have been more helpful. The pans were changed for more suitable sizes for our needs and although our choice was a little more expensive we were not even charged the difference. I wish all companies were as easy to deal with.

30 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Hello,

Thank you for your 5* review of BergHOFF!

We are so pleased to read that you are happy with our products and our service! We hope you enjoy cooking with your BergHOFF items for many years to come.

Best wishes,
BergHOFF GB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Have been using Berghoff cookware range…

Have been using Berghoff cookware range for years, very high quality. Managed to break one of our pot's glass lids recently, and was able or buy a replacement directly from BergHoff. Received it relatively quickly and fits pot well.

18 de dezembro de 2025
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Hello Nisha,

Thank you for your 5* review of BergHOFF!

We are so pleased to read that you are happy with our products and our service! We hope you enjoy cooking with your BergHOFF items for many years to come.

Best wishes,
BergHOFF GB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very Impressive

I bought a BergHoff Eurocast from a show in the summer. I was so impressed I have ordered more product. Unfortunately I made an error with my order so didn’t receive what I wanted. Not a problem!! I phoned BergHOFF and talked to a very friendly lady who immediately sent out what I should have ordered.
Not only a fantastic product but a fantastic back up service as well.
Very impressive BergHoff.

17 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Hello Mick,

Thank you for your 5* review of BergHOFF!

We are so pleased to read that you are happy with our products and our service! We hope you enjoy cooking with your BergHOFF items for many years to come.

Best wishes,
BergHOFF GB

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good product

Good product. Have had same pan in daily use for 5+ years.

26 de novembro de 2025
logotipo da BergHOFF Eurocast Cookware

Resposta da BergHOFF Eurocast Cookware

Hello Robert,

Thank you for your 5* review of BergHOFF!

We are so pleased to read that you are happy with our products! We hope you enjoy cooking with your BergHOFF items for many years to come.

Best wishes,
BergHOFF GB

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais