Boxfit UK Avaliações 

138
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,5

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had made a purchase online and due to an error my delivery ended up at the wrong address and we haven't been able to retrieve the item. Although it was not the fault of boxfit with regards to courie... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered a pair of Adidas boxing gloves that BoxFit was offering in a colourway that pretty much all other places were marking as sold out. Had a better price than the others as well even. Next day... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great company after a slight issue with a missing part it was dealt with promptly and sent out immediately would 100% recommend thank you very much

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Didnt get my parcel yet but less than 24 hours after placing an order already can tell customer service is absolutely top notch! No often you get anyone who responds that quick and os that polite! Wel... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de artigos esportivos

Escrito pela empresa

Boxfit UK Limited - UK leading supplier of boxing equipment, boxing gloves, boxing boots, boxing clothing, boxing head guards, boxing mitts, punchbags and medicine balls for the amateur and professional boxer delivering great value and an extensive product range from our world-famous store.


Informações de contato

4,5

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

138 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,5

Todas as avaliações

(138)

22 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service

Great service, got custom shorts made, and other items too.

Got more items this week and great value, good few bits for boxing ring too, never disappoint.

👍🥊

11 de março de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They show item in stock and only…

They show item in stock and only contact you couple of days later to say they don’t have it and have the cheek to ask if you want to wait couple more weeks. I replied to say it needs to arrive the same week and no response from their side since. I’ll be cancelling my order.

27 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Box fit customer services are awful.

Box fit customer services are awful.
We purchased a pair of boxing boots and were sent the completely wrong colour. This then became my fault. I was not able to speak to anyone on the phone, I had to package the boots up and send them back prior to a refund being given
The courier they sent stated they had turned up but I waited in all day and no one arrived, again this became my fault. I couldn't speak to anyone on the phone and had to email back and forth. Eventually I took the boots to a post office and sent them back. They even had the cheek to adk ne to change my review rating ! No apology
So basically their mistake cost me time and money
Unbelievable!!
I've since purchased elsewhere
No issues at all

1 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Unresponsive Customer Service – No Replies to Emails or Calls

I’m really disappointed with Boxfit’s customer service. I emailed them several times and called on multiple occasions about a Black Friday discount issue, but I never received a single response.

It’s frustrating to be ignored when you’re just trying to resolve a straightforward query. A company should value its customers enough to at least respond to messages. I won’t be shopping here again unless their communication improves drastically.

3 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Boxfit UK

Resposta da Boxfit UK

Hi Jeremy,

We are sorry that you felt it was necessary to give us a 1 star review for not being able to communicate with you during the most busiest trading period of our year and we had made provisions with extra staff recruited in for the Black Friday sales but we have no control or gauge on how busy we are going to be over this period and this year we were 128% on the previous year which caused the delay in response times and answering phones, as everyone in the company were hands on processing orders.

We apologise for this but I hope you appreciate our situation.
Merry Christmas to you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible customer service

Terrible customer service, phoned the store over two days at least 8 times,no one ever answers the phone, so sent an email requesting info or a call back ,guess what ,no reply . Won't be using this company or recomending them .

18 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Steer far away from these scammers!!

Steer far away from these clowns they are the worst sports company I’ve ever dealt with! I ordered a pair of Addidas boxing gloves from these guys and they contacted me back and told me they don’t have the one advertised and tried to persuade me to get another style I kindly refused and was told to wait a week an the other would be back in stock so I did, fast forward today I received my order and it’s the same gloves they tried offering me which I refused! So what they did was made me wait a week only to send me out the wrong gloves and then said they’re willing to give me a free return for the inconvenience caused! the cheek is unreal!

They wasted my time as I could have gone to Argos and got the same stuff they sent me cheaper and quicker and they ruined my nephews birthday as now I have to wait till they receive my return to get my money back a bunch of clowns running a company!

I honestly think they use this horrible technique to upsell there stock and if you experience anything similar post about it straight away as I’m shocked to see the high reviews they’ve got on here as they clearly aren’t genuine with the way these guys handle things.

Horrible company that provide horrible service if only they didn’t just sell boxing equipment and participated in boxing matches too then i could have happily chinned a few of them with my new gloves from “FightEquipmentUK” there’s plenty of better companies out there who value there customers and genuinely care for you and are not just after your money like these guys.

Alternatives below>>

Argos
BudoOnline
FightCoStore
Geezerz Boxing

5 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Boxfit UK

Resposta da Boxfit UK

It doesn’t surprise us that you have placed a 1 star review and just so anyone reading this can make their own mind up, as we all know there is always two sides to a story, we are more than happy that you are no longer a customer of ours as your tone and language towards our female customer service team is truly disgusting and the fact that you have written a review which carry’s a threat of violence just sums up the kind of person you are.
Yes, we made a mistake buy sending you an updated Adidas glove in their new design which we should have advised before despatch and we apologised for this, but your email responses show a lack of respect to a fellow human being and an obvious lack of life skills in how to respond to a female who is trying to help.
We kindly ask that you never shop we us again as we do not tolerate threatening of abusive behaviour towards our staff.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great advice, best prices, and quick delivery

Ordered twice from them already. First time by phone tp get some advice on which gloves to buy. They were brilliant, did not oversell and I am very happy with the purchase. Their prices are better than amazon and sports direct, and quality of products was pretty good. Second time ordered online to get some more gear. Both times delivery was very quick. Even the standard only took a couple of days, and the delivery company they use is reliable as well. 5 stars, could not be happier.

22 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

After being a loyal customer to Boxfit…

After being a loyal customer to Boxfit since it opened I received my first damaged delivery! After speaking to Adam in the online time he more than made up for any inconvenience. Always great service and great quality products.

9 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Not as described

I ordered a boxing gym specific tshirt on 27 March 2024, it arrived on 11 April 2024 and it was not as pictured or described on the website. I contacted Boxfit UK immediately with photographs.

I was advised that I would receive a replacement tshirt and that it would be dispatched using a next day service.

As of 2 May, I have not received the replacement nor had a reply to my email querying the status of the remake.

Order number - BOXFIT UK83966

2 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing shopping experience

Besides being incredibly well stocked with high quality products at good prices; Boxfit UK was one of the best Customer Support experiences I've ever had online shopping. They went out of their way to make everything work for me and I'm super grateful. Will for sure shop with them again!

25 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Writing from Canada

Writing from Canada. Was in search for a particular pair of glove. Over the course of a few weeks writing back and fourth they supplied me with all the information and helped out on making my purchase successful. Now just to find a large maroon/silver Lonsdale head guard to match my new L60 gloves.
Thanks from over the pond and will recommend BoxfitUK.

4 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Boxfit UK

Resposta da Boxfit UK

Hi Deborah, thanks for the review and we will keep our ear to ground to try and find you that matching head guard.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Boxfit found a way to play me again

Ken Mills is the sales manager. Ken played me after boxfit gave me a bad product they gave me a delivery date and then the nobody came. Ken said he had the shoes under his desk.

After some back and forth Ken gave me a date when someone from the post office would come to pick it up.

Nobody came
Ken wasn't in the next day so things were delayed. Eventually they decided to send me the new pair first and I gave them the bad product.

Things were settled I changed my reviews.

16th April 2024
It's the morning and am putting some insole into the shoes and I put my hand into the shoes and feel a bump on the left shoe and there isn't a bump on the right.

Boxfit found a way to screw me over with another bad product I didn't expect it would happen.

I ripped the tag so it's not returnable am just sharing my experience so I can get one back at boxfit.

5 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Boxfit UK

Resposta da Boxfit UK

Hi Omer,

It is very disappointing that after speaking to you on the phone and via email that as a company we exchanged a faulty item in good faith and without question in 3 days of being aware of the problem and this was without collecting the faulty pair first and yes you amended your review accordingly to thank us for this but then you edit your review again to suggest that we have tampered with a pair of boots made by Adidas and then slander our company to suggest that we have "Screwed You Over" so your review is to “Get One Back at Boxfit”, which is basically a very disrespectful way to behave.

You could have easily contacted us again and we would have looked into your second complaint without any question.

There is the right way and the wrong way to deal with any complaint to any company and you have chosen a way which doesn’t shower you with any accreditation.

We wish you the best of luck.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very happy with my order

Very happy with my order, fast delivery. Will definitely buy again...Many thanks

19 de março de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Boxfit UK

Resposta da Boxfit UK

Thanks for the review, we hope to supply you again soon.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Arrived promptly, order not quite right

Order arrived promptly. They sent the right gloves but not the colour I ordered which is a bit disappointing.

edit: was contacted after the review and provided a partial refund. Appreciate them reaching out.

15 de março de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Boxfit UK

Resposta da Boxfit UK

Hi Paul, sorry about the incorrect colour situation but hopefully the discount made up for it.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Horrendous company

Horrendous company, ordered some shorts over 17 weeks ago, still not arrived. Emails, phone calls etc all ignored! Now contacted bank to try get my money back as these bunch of clowns are simply out to scam people

8 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Boxfit UK

Resposta da Boxfit UK

Hi Paul, our customer service team have had a look into our system and we cannot find an order from you under your name. Can you please email me at ken@boxfituk.com so that I can investigate this more for you.

Hi Paul, since our last reply we have not heard from you?

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Ordered a pair of gloves back in…

Ordered a pair of gloves back in December, after waiting a month with no delivery or correspondence I rang boxfit to see what was going on and was told my gloves weren’t in stock and I should’ve been contacted. I was offered a £15 discount and asked to pick another pair of gloves which again they didn’t have in stock and had to order in through rival. I ended up getting a refund as I was getting bored of corresponding with boxfit. Women on the phone was very friendly but doesn’t excuse the poor service they provided.

28 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Boxfit UK

Resposta da Boxfit UK

Hi Julien,
As discussed with you at the time, we had a system error over the Christmas period when you placed your order on Boxing Day which did not come to light until you contacted us 3 weeks after it was placed.

Once we were alerted of this issue as you mentioned we offered you an upgrade with an extra discount and this upgrade was sent direct from our supplier via DPD who attempted delivery twice before the gloves were then returned back.

We left a message for you to call us and after a few days you contacted us to request a refund which was dealt with immediately and then you then asked for one of our sales team to call you regarding another order that you wanted to place and two calls were made but with no luck.

We totally hold our hands up that we messed up with your original order but if you are not in to receive your parcel or have a leave safe or deliver to a neighbour option on your DPD account, plus do not answer your messages for days, this makes our job even harder.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Lost and found an e-gift card!

I ordered a e-gift card but there was no sign of the corresponding email with the gift card number. Boxfit eventually helped me establish that the gift card email went to Spam folder to a different email address! The response to the problem was slow and there was no answer on the customer service number which was frustrating. They came good in the end. Thanks

22 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Boxfit UK

Resposta da Boxfit UK

Hi Mark, apologies for the delay in responding to your email in the week running up to Christmas, this week is extremely busy for any internet company but we are very pleased that the email confusion was spotted by our sales team and resolved before the Christmas.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais