Doktorbil Avaliações 59

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,5

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Vi kom til at aflevere bilen 60 minuter for sent - dagsleje er 300,- og disse mennesker opkræver 1000,- i gebyr fordi de kan.. Urimelige vilkår I dansk ret (aftaleloven § 36) kan et aftalevil... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Din Bil Doktor Fagligt dygtige, Rigtig god kunde service. Jeg har nu været kunde hos mange mekaniker. Men denne service jeg har oplevet her er ud over alt hvad jeg har oplevet andre stæder. Sto... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Din Bildoktor i Nykøbing F., fik min bil ind da den kørte i stykker. Efter de havde set på den, mente de at det var turbo'en der var noget galt med. Vi aftalte at de skulle undersøge den yderlig... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Doktorbil Fagligt dygtige, Rigtig god kunde service. Jeg har nu været kunde hos mange mekaniker. Men denne service jeg har oplevet her er ud over alt hvad jeg har oplevet andre stæder. Stor tak ti... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Oficina de Automóveis

Escrito pela empresa

Din Bildoktor er et autoværksted i Horbelev. Vi reparerer alle biler uanset mærke og alder.


Informações de contato

3,5

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

59 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Vi kom til at aflevere bilen 60 minuter…

Vi kom til at aflevere bilen 60 minuter for sent - dagsleje er 300,- og disse mennesker opkræver 1000,- i gebyr fordi de kan.. Urimelige vilkår
I dansk ret (aftaleloven § 36) kan et aftalevilkår tilsidesættes, hvis det anses for urimeligt. At opkræve 1.000 kr. for 1 times forsinkelse, når dagslejen er 300 kr., er ude af proportioner og dermedurimeligt.
En dagsleje er ok i givet fald, ikke 1000,-
Depositum må kun bruges til at dække reelt skyldige krav. 1.000 kr. er urimeligt, de kan da ikke bare trække det, der er forbrugerbeskyttelse jf. forbrugeraftaleloven og markedsføringsloven.
Så denne her kommer videre til Forbrugerombudsmanden/ Forbrugerklagenævnet.

Så er der noget galt med jeres "korttids" hukommelse.

Depositum er modtaget for hele beløæbet, tak for i fik rettet denne misforståpelse

26 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Doktorbil

Resposta da Doktorbil

Hej Henk

Jeg har d.d. talt med kunden som rent faktisk har lejet bilen. Det er altså ikke dig, der er vores kunde, men alligevel dig der har valgt at gå på Trustpilot, og det mindre end 24 timer efter, at bilen blev afleveret.

Det har hele tiden været helt klart, at depositummet først ville blive tilbagebetalt mandag, når vi var tilbage på værkstedet. Vi har altid lukket om fredagen, og det blev kunden også informeret om. Derfor er det ganske enkelt forkert, når du antyder, at vi har tilbageholdt penge “fordi vi kan”.

Du skriver: “Vi kom til at aflevere bilen 60 minutter for sent – dagsleje er 300,- og disse mennesker opkræver 1000,- i gebyr fordi de kan.. Urimelige vilkår.”
Dette er en grov fejlfremstilling. For det første er der aldrig blevet opkrævet et gebyr på 1.000 kr. for en times forsinkelse. Vi var slet ikke til stede på afleveringstidspunktet, da vi holder lukket fredag. At fremstille det, som om vi kræver penge for noget, vi hverken har meddelt eller gjort, er direkte urigtigt og efter min opfattelse injurierende.

Du skriver også: “Depositum må kun bruges til at dække reelt skyldige krav. 1.000 kr. er urimeligt, de kan da ikke bare trække det.”
Til din orientering er depositummet 1.500 kr., ikke 1.000 kr., som du påstår. Beløbet tilbageholdes aldrig vilkårligt, men udelukkende til sikkerhed for reelle krav. At du insinuerer, at vi “bare trækker” penge, er både forkert og dybt krænkende for vores virksomhed.

Endelig bemærker jeg, at du henviser til aftaleloven og forbrugerbeskyttelsesregler. Disse henvisninger er fuldstændig uden relevans her, da ingen af de forhold, du antyder, er foregået i virkeligheden.
Jeg finder det yderst kritisabelt, at du, uden at være kunde, uden at kende sagens faktiske forløb og velvidende hvor meget troværdighed betyder, da du selv driver en virksomhed, vælger at skrive en anmeldelse fyldt med fejlagtige oplysninger og grove påstande. Du har med denne anmeldelse trådt langt over en grænse.

Det har hele tiden været aftalt med kunden, da vedkommende lejede bilen d. 23/9, at depositummet ville blive tilbagebetalt den førstkommende hverdag, når vi igen var på værkstedet.
Pengene er i dag overført via MobilePay, til kunden præcis som aftalt fra starten.
Du er nødt til at stoppe med at komme med grundløse beskyldninger. Der er intet belæg for det, du har skrevet, hverken i din anmeldelse eller i din seneste besked.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Er meget tilfreds med Din Bil Doktor i Horbelev…

Er meget tilfreds med Din Bil Doktor i Horbelev. Har brugt dem igennem en årrække og føler mig altid tryg og sikker som fast kunde hos dem. Er glad for ordningen med en lånebil og ved at jeg altid kan få løst mine problemer hvis der bliver noget med bilen. Syntes også deres hjemmesiden fungerer fint ved at jeg nogle gange har bestilt det hele elektronisk.

19 de outubro de 2022
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastisk services

Hurtige smilende og imødekommende personaler.
Som kvinde er det ikke alt man forstår i bilverdenen. Men her bliver man guidet grundigt hele vejen igennem.

16 de setembro de 2022
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dårligt udført "arbejde".

Din Bildoktor i Nykøbing F., fik min bil ind da den kørte i stykker. Efter de havde set på den, mente de at det var turbo'en der var noget galt med. Vi aftalte at de skulle undersøge den yderligere, for at finde fejlen. Efter at have haft bilen i ca. 3 uger, fik jeg at vide det var turbo'en som var i stykker. En reparation til ca. kr. 10.000,00. Jeg vil ikke bruge så mange penge på en reparation, så siger den ikke skal laves.

Sælger efterfølgende min bil MEGET billigt, da der efter jeg har fået at vide, skal en ny turbo på.

Det viser sig så efterfølgende, at det er en låseskive/møtrik til westgaten som er med til at lave tryk i turbo'en, der er i stykker. Den koster kr. 30,00 !!!!!! En fejl som burde havde været opdaget, eftersom de har haft bilen i 3 uger !!

Jeg vil ikke anbefale dette værksted til andre !!

12 de agosto de 2022
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais