Min gamle Volvo XC70 blev ved med at lyse for motorfejl. Flere forskellige værksteder havde resat fejlkoderne og opgivet at finde fejlen. Efter 15 minutter, garneret med hyggelig snak om gamle biler o... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Min gamle Volvo XC70 blev ved med at lyse for motorfejl. Flere forskellige værksteder havde resat fejlkoderne og opgivet at finde fejlen. Efter 15 minutter, garneret med hyggelig snak om gamle biler o... Ver mais
A empresa respondeu
Jeg fik tilbud på service via autobutler på min ene dacia som de udførte og aftalte (mundligt) at de også skulle lave sevice på min anden Dacia og dette ville ikke overstige 2000. Jeg fik dette udfø... Ver mais
Super service på værkstedet i Holbæk. De tilbød endda at hjælpe mig med at lægge min cykel i bagagerummet, da jeg hentede min bil. De er i øvrigt mindst 30% billigere end “mit” mærkeværksted. De h... Ver mais
A empresa respondeu
Hos AutoTekniCom ApS i Holbæk går service, fair priser og kompetent behandling op i en højere enhed. Jeg har været der flere gange, og standarden er lige høj hver gang. I sidste omgang har jeg haft... Ver mais
A empresa respondeu
Spånnebæk 19A 4300, Skaverupvej 4 4572, 4300, 4572, Holbæk, Nørre Asmindrup, Dinamarca
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 100% das avaliações negativas
Normalmente responde dentro de 24 horas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Jeg har før været hos AutoTekni i Holbæk og få lappet et dæk til kr. 250,00, hvor alt var fint. Så jeg prøvede dem igen til skuffelse.
3-4 dage om at lappe et dæk - en opkrævning på kr. 450,00 - hvor afbalanceringen ikke var gjort.
Til ikke bilkyndige - i bør ikke bruge dem, da man skal kontrollerer arbejdet (gerne før man betaler)

Resposta da AutoTekniCom ApS
Super service på værkstedet i Holbæk. Her går service, fair priser og kompetent behandling op i en højere enhed.

Resposta da AutoTekniCom ApS
Meget ærlige og super god service! Kan varmt anbefales.
Må tilslutte mig de gode anmeldelser. Autoteknicom løste et problem ved min bil som andre mekanikere i Holbæk ikke kunne løse, derudover var ejeren utroligt serviceminded og flink. Jeg er slet ikke i tvivl om hvem der skal servicere min bil næste gang🙌.

Resposta da AutoTekniCom ApS
Min gamle Volvo XC70 blev ved med at lyse for motorfejl. Flere forskellige værksteder havde resat fejlkoderne og opgivet at finde fejlen. Efter 15 minutter, garneret med hyggelig snak om gamle biler og motorcykler, blev fejlen fundet og udbedret. El flækket vacuumslange under manifoldet. Nu spiller alt igen. Rigtig godt arbejde og til en meget fornuftig pris

Resposta da AutoTekniCom ApS
Fik meget hurtigt en tid.
Super venligt personale, altid god service.
Meget fair priser.
Kan kun anbefales.
Positiv oplevelse til halv pris!
Har valgt at køre lidt længere for at få serviceret min Etron, dog ikke helt til Tyskland denne gang! Først var vi lidt forbeholdne ved at skulle andetsteds end det vante flotte glashus, der jo bør kende bilen😊gik derfor ind og researchede lidt, bl.a. kunne vi se at Jannick og Co. er fuldstændig opdateret i El-certifikater og uddannelse indenfor servicering af El-biler. Straks mere rolig. Herudover fik vi en anbefaling, og kunne samtidig læse om kun gode oplevelser med dette værksted.
Må bare sige, at ALT spillede! Fra første kontakt med venlig gennemgang og en forventningsafstemning, hvor det forventede arbejde gennemgås, til opfølgning og selve arbejdet. Smilende søde og imødekommende mennesker😊Selv under selve serviceringen, kommer Jannick ud og meddeler eventuelle issues han er stødt på undervejs. Ikke bagefter, men undervejs! Der er MANGE værksteder der kunne lære af denne del, for som forbruger er der ikke noget værre end uforudsete issues, eller uafstemte forhold der “bare” bliver lagt på regningen.
Alt i alt et yderst behageligt bekendtskab, vi er meget tilfredse. Det gør bestemt heller ikke noget, at regningen for det samme arbejde og gennemgang af vognen, kun lander på det halve af hvad føromtalte glashus ville tage. Inkl. dele vel at mærke!!!
Autotekni.com får derfor de varmeste anbefalinger, vi kommer med glæde igen!

Resposta da AutoTekniCom ApS
Super professionelt, til at løse problemet på DS3.
Det er en hel ny bil jeg har fået igen og prisen er yderst rimelig ikke at forglemme.

Resposta da AutoTekniCom ApS
Super service på værkstedet i Holbæk. De tilbød endda at hjælpe mig med at lægge min cykel i bagagerummet, da jeg hentede min bil.
De er i øvrigt mindst 30% billigere end “mit” mærkeværksted.
De har mine varmeste anbefalinger.(jeg kender ikke de ansatte eller ejer, denne anmeldelse er helt upartisk og objektiv)

Resposta da AutoTekniCom ApS
Hos AutoTekniCom ApS i Holbæk går service, fair priser og kompetent behandling op i en højere enhed. Jeg har været der flere gange, og standarden er lige høj hver gang.
I sidste omgang har jeg haft mest med Jannik at gøre. Hold op, en høflig, grundig og serviceminded ung mand! Hvor er det bare fedt at opleve så god behandling. Jeg vil til hver en tid anbefale dette sted og fortæller vidt og bredt om mine gode erfaringer med stedet.

Resposta da AutoTekniCom ApS
Fik lavet Aircon service, af super dygtigt personale, som er utrolig serviceminded.
Mine klare anbefalinger herfra 👍

Resposta da AutoTekniCom ApS
Øv øv. Jeg har fået monteret mit dashcam torsdag den 1 juli. Prisen lød på 1500 som var aftalt mundligt (desværre men kan se andre har haft samme problem på anmeldelserne) da de var færdige endte jeg med at skulle af med 2100 heraf 149 kr for nye klæbepuder. Da jeg kommer hjem ser jeg at kameraet er monteret så den filmer mit spejl og det sorte der er i ruden så det meste af Venstre sidde er desværre sort! Montøren spurgte mig hvor kameraet skulle sidde hvortil jeg svarede “det ved jeg ikke jeg er IKKE mekaniker eller montør jeg skal bare have hele udsynet med som på min gamle bil” jeg ser først da jeg er hjemme at det er monteret så halvdelen af Venstre side er sort min mand kontakter dem torsdag den 1 juli de lover at vende tilbage men vender aldrig tilbage… min mand kontakter dem igen fredag den 2 juli for at gøre opmærksom på at det bagerste kamera er monteret OVENPÅ en varmetråd så vi nu risikere at varmen i bagruden går i stykker ved afmontering af kamera vi bliver lovet at de vender tilbage fredag den 2 juli men heller ikke her er der nogen tilbagevendelser… min mand ringer mandag den 5 juli hvor chefen besvare opkaldet med at beskylde min mand for at starte en krig, råbe af ham i telefonen og sige at han har læst hans mails men at han nu ikke har mere tid til at snakke med ham hvor røret bliver knaldet på min mand får ikke et ord indført jeg mailer mandag den 5 juli sen aften da de stadig ikke er vendt tilbage nu har vi onsdag den 7 juli og stadig ingen tilbagevendelser de har sagt de har læst min mands mails men tydeligt ikke gider besvare dem nu står jeg med et front kamera der skal afmonteres og flyttes samt et bag kamera der skal afmonteres og flytte jeg skal betale for nye klæbe puder igen fordi de ikke har lavet deres arbejde godt nok derudover kørte jeg 135 km for at få monteret mine kamera da de reklamere med de er specialister på det punkt. Øv øv jeg har nu smidt en masse penge ud af vinduet og de vælger ikke at besvare mails eller andet håber ikke andre vælger dette værksted.

Resposta da AutoTekniCom ApS
Tak til Steen i Nørre Asmindrup for den gode service og fair pris på mit anhænger træk til min Seat Leon. Dejligt med en god mekaniker man kan snakke med og planlægge så det ikke påvirker min dag med skæve arbejdstider. Jeg har generelt været glad for alt i har lavet på de fire biler vi har haft gennem tiden og kommer med sikkerhed igen når jeg har brug for jer.

Resposta da AutoTekniCom ApS
Jeg har haft en del problemer med min golf 6 1.4 tsi 160 hk😕
Med at den sætter ud under belastning
Jeg har nu fået skiftet min vandpumpe
Hos autotekni.com i Holbæk
Og de kan deres kram
Fejl søgning igår og skift af pumpe igår eftermiddags og de sidste små ting samlet imorges 💪🏻
Og nu spiller bilen bare 100%🤘🏻
Kunne før få km/l op på 14 km/l med god vilje og ØKO kørsel
Nu kører den imellem 16 og 17 km/l på literen ved blandet by kørsel
Jeg er dælme tilfreds og så var det en udemærket pris de tog for det😄
Jeg Kan klart anbefale dem
De vejleder om reparationen og giver en estimeret cirka pris
Og den ramte de plet på
Vis jeg kunne give 6 stjerner havde jeg gjordt det 👌🏻

Resposta da AutoTekniCom ApS
Meget tilfreds med mine to oplevelser hos AutoTekniCom i Holbæk.
Jeg har fået fortalt af en bekendt, at selvom han ikke har været på værkstedet i Holbæk, kan han, ud fra andre oplevelser, bekræfte, at ejeren er meget dygtig og professionel, hvilket er grunden til, at jeg vælger dette værksted til min bils første service eftersyn.
De er meget imødekommende og yder en god vejledning i forbindelse med en bule, jeg også gerne vil have lavet. Da denne desværre ikke kunne laves i forbindelse med mit service, er jeg slet ikke i tvivl om, at bestille en ny tid til dette.
Igen oplever jeg en super god service, jeg bliver taget godt imod, arbejdet er udført rigtig flot og jeg kan allerede hente bilen dagen efter den er afleveret.
Jeg vil helt sikkert vælge AutoTekniCom fremover.

Resposta da AutoTekniCom ApS
Et virkelig godt værksted med god service og meget fornuftige priser. 👍

Resposta da AutoTekniCom ApS
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.