Be aware! Dont pay a deposit. I'm tryind to buy a car from this company NETTOBILER.COM or NETTOBILER.NET but i belive that is a scam and ther are tryng to cheat. Some smart guys copied the websi... Ver mais
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Veja o que dizem as avaliações
be aware of scam on nettobiler.net - they copied website of no-longer-existing company, trying to get you to pay deposit on a car that doesn't exist
Seriøs firma med stort udvalg til fornuftige priser. Købt en 2 år gl Peugeot 208, super god betjening af sælgeren Frank Kristensen. Ved afhentning af bilen havde den fået nogle småridser, blev prof... Ver mais
Vi havde aftalt med sælger at se på en Renault Clio og havde booket tid til en prøvetur fem dage i forvejen. Da vi ankom på adressen, blev vi dog informeret om, at bilen allerede var solgt. Sælger f... Ver mais
A empresa respondeu
Detalhes da empresa
- Loja de Automóveis
- Oficina de Automóveis
- Concessionária
- Serviço de Leasing de Carros
- Mecânica de Carros
- Revendedora de carros usados
Escrito pela empresa
Salg, leasing og klargøring samt værksted - for private og erhverv
Informações de contato
Ragnasvej 1, 8600, Silkeborg, Dinamarca
- 86811966
- salg@nettobiler.dk
- www.nettobiler.dk
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Não respondeu a avaliações negativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Fraud!
Fraud!! Fake cars, don’t exist!! Need to get these wankers!!!!
Be aware, dont pay a deposit,its a scam.
Be aware! Dont pay a deposit. I'm tryind to buy a car from this company NETTOBILER.COM or NETTOBILER.NET but i belive that is a scam and ther are tryng to cheat. Some smart guys copied the website of an unexisting company nettobiler.dk and now are using other sites .com and .net
,, Sorry, for skandinavian customers it is nettobiler.com and for the rest of europe nettobiler.net ,, told me on whatsapp no +45 71 61 55 85... and a lot of untrue things.
I belive user Mads review.
scam warning
be aware of scam on nettobiler.net - they copied website of no-longer-existing company, trying to get you to pay deposit on a car that doesn't exist
Volvo XC40 el
Volvo XC40 el - super oplevelse
Havde booket prøvetur - og sælger viste sammenlignelige modeller, så valget kunne træffes på et godt grundlag.
Meget imødekommende, og alt er gået lige, som jeg kunne ønske mig.
RÆDDERLIGT!
RÆDDERLIG OPLEVELSE
Det rene fusk, kilometer antal stemmer overhovedet ikke overens med annonce, klart forsøg på at fusk. En rigtig fusker! Aldrig i livet vil jeg sætte mine ben der.

Resposta da Netto Biler A/S
Jeg har lige købt ny bil hos Netto…
Jeg har lige købt ny bil hos Netto Biler.
Imødekommende og professionelt personale. Lydhøre for mine ønsker og hvad jeg var ude efter.
Stor anbefaling herfra.
Har lige handlet bil igen-igen hos…
Har lige handlet bil igen-igen hos Netto Biler. Har altid fået særdeles god behandling af både salgsafdeling og værksted. Kompetent, imødekommende service, og fair priser, så herfra anbefaler vi gerne Netto Biler.
Vi havde aftalt med sælger at se på en…
Vi havde aftalt med sælger at se på en Renault Clio og havde booket tid til en prøvetur fem dage i forvejen. Da vi ankom på adressen, blev vi dog informeret om, at bilen allerede var solgt. Sælger forklarede, at de kører efter først-til-mølle princippet og derfor ikke reserverer biler.
Vi havde kørt halvanden time til Silkeborg for at se på bilen, men måtte desværre køre tomhændet hjem igen. Det var en stor skuffelse, og på baggrund af denne oplevelse kan jeg desværre ikke anbefale Nettobiler.

Resposta da Netto Biler A/S
Dårlig oplevelse
Så deres annonce på DBA og lavede aftale om at se fælgene. Da jeg ankom var fælgene der ikke som aftalt. Men firmaet tilbød at sende mig nogle billeder inden de kvit og frit vil sende fælgene. Billederne de sendte svarede LANGT fra de billeder der var lagt på på DBA. Det der var en lille rids var pludselig 1/4 af omkredsen der var skadet. Jeg endte med ikke at købe fælgene og en forgæves køretur på 150 km. Nu ligger de så igen på DBA uden man kan se hele omfanget af skaden på den ene fælg. Så næste køber også kan køre forgæves. Man burde lære af sine fejl, også selv om at det er menneskelig at fejle.

Resposta da Netto Biler A/S
netto biler har konkluderet at…
netto biler har konkluderet at katalysatoren, på en Toyota AYGO fra 2012 er defekt. (1 1/2 år gammel.) efter at fået testet den andet sted, viser det at det er lambdasonde 1 .flere tusinde kr. forskel. man undlader at slukke lampen. den er nu slukket, og uden problemer. der må være en forklaring.

Resposta da Netto Biler A/S
Lidt anderledes oplevelse, men absolut glimmerede kundeservice
Købte en Corsa i December 2022. Der har været nogle småting det første år som altsammen er blevet fikset uden regning fra værkstedet og med god kundeservice.
For 14dage siden landede vi en god aftale om at udskifte min forrude som havde lidt stenslag, som den var købt med og ikke kunne gå gennem syn med. Det blev også fikset uden omkostning.
Jeg fik en kontorplads og kaffe mens jeg ventede. Det oplever man ikke så mange steder.
Jeg var nede og kigge på bil hos jer…
Jeg var nede og kigge på bil hos jer forleden. Forstår ikke I kan have en tidligere sælger ansat fra Carsolutions ( Jonas Martinsen), som har snydt både kunder og andre virksomheder i Herning. Det styrker ikke troværdighed i jeres butik.

Resposta da Netto Biler A/S
Køb af brugte vinterhjul
Købte et sæt brugte vinterhjul til Nissan Qashqai, super imødekommende og venligt personale. Prisen var absolut rimelig, kan anbefale Netto biler til alle der søger et top serviceminded bilhus, A++++

Resposta da Netto Biler A/S
Vinterdæk
Jeg stod og manglede et sæt vinterdæk og fælge til en Hyundai i10.
Et hurtigt opkald om hvad jeg søgte, så kunne det afhentes få dage efter.
Let og hurtig service i en travl hverdag.
Kan klart anbefales
Høj professionalisme og altid klar til…
Høj professionalisme og altid klar til at hjælpe. Kan klart anbefale Nettobiler. Om det handler om store eller små ting, så har de altid kunnet hjælpe.
Kære Netto biler
Kære Netto biler
Tak for jeres store hjælp Torsdag d 29/2-2024 kl. 17:30
Min kone var forbi hjælp til 5 % strøm men fik pænt desværre vi kan ikke hjælpe dig
Ladestanderen tæt på jer var gået i stykker og hun kunne derfor ikke lade bilen op og hun havde 1% tilbage og var derfor kørt forgæves til den ødelagte stander og søgte hjælp hos jer
Hun tilbød naturligvis at betale overpris bare hun kunne få på til næste ladestander men fik igen nej vi kan ikke hjælpe
Resultatet var naturligvis at hun kørte tom på en øde landevej
Fedt med folk der vil hjælpe andre i nød
Vi ligger naturligvis vores super møde med Netto biler op må div medier så alle ved at Netto biler der får man altid god behandling
Endnu engang Tak for hjælpen 🙏

Resposta da Netto Biler A/S
Købte en Citroën C3 til CVR uden…
Købte en Citroën C3 til CVR uden garanti. Da vi fik bilen manglede servicebog instruktionsbog og der var kun en nøgle benzintanken var helt tom og vi måtte halte til nærmeste tankstation der heldigvis var tæt på. Ingen forklaring på hvorfor servicebog instruktionsbog og nøgle 2 manglede. Det virker ikke tilfældigt 🤔

Resposta da Netto Biler A/S
God oplevelse
Citroën C4 (ikke købt ved Netto Biler A/S) havde problemer med Ad-blue systemet - fejl på dyse, Nox-sensor og pumpe.
Jeg ringede til Netto Biler, som fandt en tid til reparation hurtigt. Værkstedet sørgede for at holde mig løbende opdateret omkring omfanget af de nødvendige reparationer.
Prisen var fair, og omfanget af reparationerne blev holdt på det nødvendige niveau. I stedet for bare at skifte alle dele der blev meldt fejl på, startede de med dysen og rensede udstødning og partikelfilter for krystalliseret Ad-blue, hvilket fjernede alle fejlmeldinger på bilen.
Blev desuden tilbudt lånebil af flere omgange.
Køb din næste bil her…
Vi er yderst tilfredse med den behandling, vi fik, da vi købte bil hos Netto Biler. Sælgeren gjorde sit til at finansiering osv., var til at forstå. Virkelig fin service hele vejen rundt.
Kan ikke anbefale Netto biler,
Kan ikke anbefale Netto biler, jeg var 10 sec. For at havde købt en Ford Mustang i dag. Der er 5 måneder fra at være 2 år. De glemt dog og fortælle den ikke har overholdt service og fortælle det betød at fabriks garantien ikke gælder mere. Fabriks garantien ville havde dække batteriet i 8 år og resten af bilen 5 måneder. Hvis i ønsker at købe bil hos netto biler så husk at læs alt med småt, og tag en fag person med før i køber bil.
/Jesper Roest

Resposta da Netto Biler A/S
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.







