Banner for Furn-On

Furn-On Avaliações 

2.169
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,1

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Desk is described as picture it’s good quality BUT!! Instructions are non existent to say the least. Not one piece was labelled so good luck trying to figure out what’s what. took me over 7 hours to a... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I bought the Comfivo Pagae I for my Front room, the assembly was the easiest flat pack I’ve built, had no trouble whatsoever. The finish on the product is lovely and I am absolutely over the moon wit... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I’m very happy with my wardrobe from Furn-On. The wardrobe looks beautiful, feels good quality, and has plenty of storage space. It was exactly what I was looking for and looks great in the room. T... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I ordered the Closico Cadron wardrobe and I absolutely love it! Shipping - it took about three weeks to be delivered, although the site says within 10 days of placing the order, but the delay did... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Móveis
  2. também em
  3. Loja de Móveis para Quartos
  4. Loja de móveis para sala de estar

Escrito pela empresa

Elevate your living space with Furn-on.com, where finding the perfect piece is as simple as a few clicks. We are a trusted online store offering a wide selection of furniture for every room in your home. Whether you’re searching for a plush, statement sofa for your lounge or a serene, stylish bed frame for your sanctuary, our selection bridges the gap between timeless classics and modern trends. At Furn-on, we prioritize a seamless shopping experience and attentive service to help you create a space you love.


Informações de contato

4,1

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

2 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,1

Todas as avaliações

(2.169)

72 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Customer service is great however they…

Customer service is great however they do say that delivery will be in two working days! Don’t expect to receive it by then though. The company they use to deliver is not the best to say the least.
I’m still waiting for a confirmation on the delivery date. The company has not offered me any compensation however they have said that I could just wait for the delivery company to respond and deliver or a full refund and cancel the order? I’m pleased that a local company can suggest a refund and not loose business. I’ve received my delivery and I’m happy with my wardrobe, the response from the company has mentioned that the garage wasn’t secured and delivery was something that they wouldn’t normally do, however it was locked and secured the key safe number was given to them in a email. They did open and deliver the items and locked the door afterwards. Very good and respectful.

7 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Hi Gary,

Thank you for taking the time to share your feedback.

Upon reviewing your order, we note that you requested the item be delivered to an unlocked garage, with the expectation that the courier would lock up behind them. While we understand your preference, please note that most couriers are unable to accommodate with this type of request for security and liability reasons. One of our courier options, though slightly slower, does offer delivery to unoccupied private premises, which is why this method was selected for your order.

You previously expressed concern about the delivery timeframe, and we offered the option to cancel the order and receive a full refund. You chose to proceed with the order, and we have continued on that basis. Given this, we were surprised to receive a 1-star review.

That said, we remain happy to process a full cancellation and refund if you prefer this option. Otherwise, we will continue with your order, but please do be aware that the delivery timeline will be longer than usual due to the delivery conditions specified.

Thank you for your understanding.

Furn-On Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

10 working days to arrive as stated

10 working days to arrive as stated. Once shipped great communication with shipping company. Table chairs and bench arrived in 5 boxes . Packaged well. Instructions clear , the bench needed 3 people two to apply pressure the other to screw together.
Great looking table, bench and chairs.

5 de agosto de 2025
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Hi Lindsey,

Thank you so much for your fantastic 5-star review!

We’re really pleased to hear that your order arrived as expected and that the delivery process went smoothly. It’s great to know that the packaging and instructions were clear.

Most importantly, we’re delighted you’re happy with how your new table, chairs, and bench look in your space.

Enjoy them, and thanks again for choosing Furn-On!

Furn-On Customer Services

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

They were very friendly delivery was…

They were very friendly delivery was first class

30 de julho de 2025
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Hi,

Thank you so much for your kind words and for taking the time to leave us a review!

We're delighted to hear you found our team friendly and that the delivery was first class.

Furn-On Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very good purchase

Very good purchase, slight issue with the delivery but more on the delivery company

21 de julho de 2025
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Hi Sara,

Thank you so much for your kind review!

We're thrilled to hear you're happy with your purchase. We're sorry to hear there was a hiccup with the delivery and appreciate your understanding.

Furn-On Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Dining table

I ordered a dining table but infortunately the delivery company only delivered the legs. I contacted Furn-on and Emma was fantastic, she was onto this straight away and kept me updated. The table top was delivered 2 days later and we are really pleased with it. Thanks Emma for all your help and providing A+ customer service.

18 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Thank you so much for your kind 5-star review!

We're really sorry to hear there was an issue with your initial delivery, but we're absolutely delighted that Emma was able to step in and resolve this quickly for you.

We truly appreciate your patience and are thrilled to hear that you're pleased with your new dining table. We’ll be sure to pass on your thanks.

Furn-On Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best service

Best service
Great product
Thank you

13 de julho de 2025
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Hi Manoj,

Thank you so much for your kind words and fantastic 5-star review!

We're thrilled to hear you're happy with both our service and your new product.

Furn-On Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best price I found for the item

Best price I found for the item, which is available is several other places. Stunning delivery time. Recommend.

13 de julho de 2025
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Thank you so much for your fantastic 5-star review, Fiona!

We're delighted to hear you found the best price with us and were pleased with our speedy delivery.

Thanks again for choosing Furn-On, and we hope to welcome you back soon!

Furn-On Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good quality

Easy ordering, delivered on time and good quality

20 de maio de 2025
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Hi Sandra,

Thank you so much for your 5-star review!

We're delighted to hear that you found the ordering process easy, delivery punctual, and the quality up to standard. Your feedback means a lot and we hope to help you again soon!

Thanks again

Furn-On Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great pizza and serv

One of the best pizza in London, proper Neapolitan, I’m from Naples myself so I can confirm! Big portions, plenty of topping on the base. Tasty antipasti, lovely atmosphere and even the music is good. And then the service: very friendly and helpful, the lovely waitress with an Australian accent, even though she’s not Australian (!), was really attentive. My son (who is 2yo) loved her very much! Even the pizzaiolo was nice and friendly. We will definitely return.

19 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Hi Francesco,

Thanks so much for the 5-star review — although we think this one might have been meant for your favourite restaurant rather than ourselves at Furn-On, we’re more about furniture than pizza.

That said, your review made us hungry and very happy!

Furn-On Customer Services

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Still no refund

Although staff were apologetic, I purchased a nest of tables on line and when they arrived were of poor quality. I immediately rejected them and contacted the company to collect them. It took almost a month to arrange collection, in spite of much chasing on my part. These were collected a week ago and still no refund. Only given one star as the lady on the phone was so nice and apologetic!

3 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Hi Steve,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we’re truly sorry to hear about your experience. While we're pleased to know our team member was courteous and apologetic, we completely understand your frustration regarding the delays in collection and refund. This is certainly not the standard of service we strive to deliver.

As you're aware, the delay was due to our supplier's mishandling of the collection process. We've since addressed this with them directly to ensure it doesn’t happen again in future return cases.

Your refund was processed nearly a week ago, as communicated, and typically takes 3–5 working days to appear in your account. We understand your concern, but at the time you reached out, it had only been three working days — still within the normal processing window, which is unfortunately outside of our control.

We truly appreciate your patience and once again, sincerely apologize for the inconvenience caused.

Thank you

Furn-On Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Happy with service…

Was able to forward book a nominated delivery day, which was really useful. Driver turned up on time and was polite and friendly.

28 de abril de 2025
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Hi Brenda,

Thank you so much for your kind review!

We're thrilled to hear that booking a specific delivery day worked well for you and that your delivery went smoothly.

We hope you enjoy your new furniture.

Furn-On Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

All good

All good. Excellent prices and item just as was advertised. Delivery nice and easy.
Would recommend

28 de abril de 2025
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Hi Geoffrey,

Thank you so much for your kind words! We're pleased to hear you were happy with the price, product, and delivery experience.

Your recommendation means a lot to us.

Thanks again

Furn-On Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Speed of delivery and quality of…

Speed of delivery and quality of furniture

11 de abril de 2025
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Hi Louise,

Thank you so much for the 5-star review! We're delighted to hear you were happy with the speed of delivery and the quality of the furniture.

Enjoy your new Lamp Table !

Furn-On Customer Services

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

High hopes - total disappointment.

High hopes, but…order placed 27th Feb. Item received in what only can be described as a woeful state (damp, damaged and disgusting), repackaged and returned….and as I sit here 43 days later you still have my money (and only because I checked did you bother to tell me).

Refund please. Thank you.

27 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Hi Mark,

We’re very sorry to hear about your experience and for the delay in processing your refund. We completely understand how frustrating this must have been, and we appreciate you bringing it to our attention.

As soon as you contacted us earlier today, we took immediate action to issue your refund. Your order was dispatched directly from our supplier, and we’ve already been in touch with them to address the unacceptable condition in which the item arrived.

We sincerely apologise for the inconvenience and for not resolving this sooner.

Furn-On Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Furn-On a truly first class company

From my initial phone call regarding availability to delivery the experience was superb. The suite of furniture was of excellent quality and exactly as described and I will definitely be recommending Furn-On to friends and family. A Special thanks to Emma in Customer Services who dealt with the delivery date. Very pleased shopper.

8 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Hi Haydn,

Thank you so much for your wonderful 5-star review!

We're thrilled to hear that your experience, from the first phone call to delivery, was superb. It’s great to know the furniture met your expectations and that Emma in Customer Services was able to assist you so well with your delivery. We shall ensure we share your feedback with her.

Your kind words and recommendation mean a lot to us and we look forward to helping you (or your friends and family) again in the future.

Furn-On Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love my new sofa…

I originally purchased a sofa with another company who couldn’t fulfil the order, when I came across Furn-on who were having a spring sale and offering free delivery.

My sofa arrived today, the original one I wanted and I couldn’t be happier. Ordered on the 3rd April and arrived on the 7th, you can’t get much better than that!!

Communication was good and the delivery driver was very polite and super helpful. Modular sofas are definitely the way forward!!

Thank you Furn-on for a great consumer experience.

7 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Hi Laura,

Thank you so much for your fantastic 5-star review!

We're delighted that you found exactly what you were looking for, and even better that it arrived so quickly and smoothly!

It’s great to hear that your experience, from ordering to delivery, was such a positive one. We have passed on your kind words on to the delivery team as well.

Enjoy your new modular sofa and thank you again for choosing Furn-On.

Furn-On Customer Services

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Item damaged when contacting company…

Item damaged when contacting company via email not very responsive on getting back to you over a week now and situation has not been resolved .. Company got back to me part that was broken has been sent to myself and now ok thank you

2 de abril de 2025
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Hi Kerry,

Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent order.

Having reviewed the timeline, we’d like to clarify a few points. Our records show that your order was delivered on 31/03/25. You first reported an issue with a damaged part on Thursday, 03/04/25, at 3:55 PM. Between Thursday afternoon and Friday morning, we sent four emails to identify the specific part you needed.

As of today (08/04/25), we’re pleased to confirm that the replacement part has been dispatched.

We genuinely value all customer feedback as it helps us to continually improve. That said, we do believe we’ve been responsive throughout and that the matter has been active for two working days, rather than the week referenced.

Thank you again for your feedback and understanding.

Furn-On Customer Services

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Refund .....dont be silly!

Received a damage console , spoke to manufacturers , who apologised , offered to collect and refund Furn - On. I emailed Furn-On that I had been told to inform them.
Furn -on were having none of it , certainly not a refund.
Asked irrelevant questions like did you make the unit , and were informed it was damaged and marked.
We sent photos...No refund!
I approached the manufacturer who confirmed they had refunded Furn-on .
So Furn-on now have my money and the refunded unit ....In my book this is appalling practice.

1 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Hi Jay,

Thank you for sharing your feedback.

Having reviewed your order, we can see that you had an item delivered as expected. Contact was subsequently made with the manufacturer of the item and not ourselves as a retailer who sold the product to you, with a request to return the product.

Once we were made aware of this, we had sought to acquire some information regarding the order however we can see you declined to respond to the enquiries. The result of this lack of engagement has prevented ourselves from assisting with your request for refund, particularly given the product has not been returned to ourselves.

Should you be able to provide additional details pertaining to your refund request, we will be better positioned to offer further assistance.

Thank you

Furn-On Customer Services

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible and waste of time

Ordered a TV unit and it said it was in stock and delivery in 10 days. Nearly 3 weeks and no sign of delivery. Just messed around and lied too. Requested refund today. Absolute shambles

4 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Hi Miss Scott,

Thank you for your feedback.

We are sorry to learn that you are disappointed with your order. We were let down by our courier managing delivery to you. After switching delivery to another delivery method, this too failed to deliver your order as expected. We can only apologise for the delay encountered with both services.

While we understand that this situation may be both disappointing and frustrating, a thorough review of all communications confirms that no false or misleading information was provided to you at any point.

If you feel there is anything further we can do to help, please get in contact.

Thank you

Furn-On Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great delivery service

Great delivery service . Really happy with the quality of chairs and how well they arrived would recommend

19 de março de 2025
logotipo da Furn-On

Resposta da Furn-On

Thank you for your fantastic review!

We're delighted to hear you're happy with our delivery service and the quality of your chairs.

If you ever need anything else, we’re here to help.

Enjoy your new chairs!

Furn-On Customer Services

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais