Journeys Avaliações 

238
•
O TrustScore é 1.5 de um total de 5

1,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Journeys clearance and sale shoes are not available for delivery online for small women sizes up to an 8 neither in store. When asked a Journeys manager why are small sale shoes sizes not available in... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Journeys in Newport Mall , Jersey City, NJ.. JYS 1265 Great customer service from salesperson ,Ramses! Such a nice young man , so patient, polite, & helpful. They didn’t have my daughter’s size but... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Every time I pass by the shop in the Wellington Green Mall ( Florida) , I see the staff putting their dirty shoes on the bench and chatting with each other 😡. We sit in those chairs ( benches ) . Als... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

False sale items to get you to sign up only for the product to not be available. I tested over 20 pairs of shoes on “sale”. 100% were listed as available but upon purchase they were suddenly not avail... Ver mais

Detalhes da empresa


Informações de contato

1,6

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

238 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,6

Todas as avaliações

(238)

35 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

THEY WILL SCAM YOU

If I could’ve not given them any stars I absolutely would have. First time buyer and I will NEVER order from this company again and if you’re smart you won’t either. I ordered a pair of $70 K Swiss and paid for next day air on a Thursday, did not receive them until today. Can’t get a refund for the next day shipping. Then, They have charged me 3 times for these shoes. The order went through with no complications and I locked my card directly after the purchase and yet I’ve still been charged and currently have another charge pending. I’ve contacted them multiple times and they are giving me the run around. I’m currently in the process of filing charges against the company. DO NOT BUY FROM THEM.

30 de maio de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

We are so sorry for your experience, Jessica! If you still need assistance with this matter, please contact us at https://help.journeys.com/s/ so we can look into this further for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This company has the worst customers…

This company has the worst customers service ever. They take pride in their own mistake, no attom of remorse. Twice the send me the wrong order and when i complained i was compelled to send back the wrong order before they could even send me back the right order and they demand i send an evidence from fedex before they could go ahead to process my order. Most companies that i know will put the customer first to make sure they send the right order immediately. But this company from their customer service to their managers are very rude and don't care about their customer. So i urge anyone who care to read this message pls stay clear from this company if you have to buy their just be ready to face issues if they send you the wrong order. I will never ever recommend this company to anyone.

11 de maio de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

We are so sorry you had such a negative experience, Daniel! If you still need assistance with this matter, please contact us at https://help.journeys.com/s/ so we can look into this further for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible Canadian customer service

Wish I had read these reviews before purchasing. Received my new balance shoes but the description says they are suede, more synthetic, definitely not worth $130.00. Called to return them but was told I have to pay to ship them back. First pair I ordered were suede but looked like they were worn and dirty. They sent me a return label but apparently now they don’t do that for Canada. I was offered a solution to drive 2 hours to Ottawa within the next 365 days to return them cause there are no stores in Quebec.. REALLY. Stay far away.

1 de maio de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

We're so sorry to hear that your shoes were not as expected. If you need any further assistance, please contact us at https://help.journeys.com/s/.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Bad customer service experience

Had a bad customer service experience at a store in Phoenix. Pretty finicky about an online return. Not a fan.

1 de junho de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

We are so sorry you had a negative store experience! If you still need assistance, or if you would like to share more about your visit, please feel free to contact us at https://help.journeys.com/s/ so we can pass along your feedback.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Horrible

Horrible! Ordered a pair of high top leather Converse 3/12/23. After about 2 days got the order and tracking number. The website says delivers in 3-5 business days. Here we are 3/25/23, several emails and calls later. Supposedly a lost order form was made from FedEx…lies. I don’t think they ever had the shoe in stock! Now I have to wait 9-12 business days for them to rectify this issue! Customer service is worthless. And why I’m I waiting this long to be reimbursed when it took Journeys 9-12 seconds to remove the money from my account?!? I will never shop online or in store with Journeys again!

12 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

We are so sorry you did not receive your order, Sharon! If you still need assistance with this matter, please contact us at https://help.journeys.com/s/ so we can look into this further for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The customer service is terrible

I did a refund for some shoes I bought & my refund amount was LESS than my actual order. I contacted customer service 3 times just for them to tell me there was nothing they can do. Customer service agents don't even know what they're talking about either. One agent told me they don't refund tax & another said they do refund tax but they don't refund shipping; however, I calculated the numbers and the numbers do not match. Although it's a little difference, it's the principle. They steal from their customers so don't ever shop here

8 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

We are so sorry you did not receive your refund, Casey! If you still need assistance with this matter, please contact us at https://help.journeys.com/s/ so we can look into this further for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I would not recommend using this site…

I would not recommend using this site to buy anything. I ordered a pair of shoes and they sent me the wrong size. So I talked with someone on the website and they suggested I return it to the store which is over an hour away from me which is why I ordered online in the first place. These shoes are selling out everywhere so I wanted to make sure I got them. The person I spoke with assured me it was not a common mistake. So I ordered again planning to return the other shoes when I got a chance. I open my package and AGAIN I am sent the wrong size of shoes, two sizes too small this time.

10 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

We are so sorry you received the incorrect item, Kandy! If you still need assistance with this matter, please contact us at https://help.journeys.com/s/ so we can look into this further for you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Experience

Hi! Niyah at your Park Meadows Mall location gave my fiancé and I a wonderful customer service experience. She was attentive, knowledgeable, welcoming and friendly! I look forward to visiting the store again!

4 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

We're delighted to hear that you had an amazing experience with our Park Meadows store, Najla! :) If you would like to share more about your visit, please feel free to contact us at https://help.journeys.com/s/ so we can pass along your feedback.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

These people are careless…

These people are ridiculously careless when it comes to customer service. I ordered an item and accidentally chose the wrong shipping address and emailed them within 2 minutes of placing the order to change it. Over the next 2 days I sent 3 seperate emails about the issue and they still managed to send it to the wrong address. Now I will never get my item and have lost my money as well. Great job Journeys, take a hint and get better staff.

2 de março de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

We are so sorry you did not receive your order, Matthew! If you still need assistance with this matter, please contact us at https://help.journeys.com/s/ so we can look into this further for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

CS is friendly when they respond, ordering process needs work

I ordered a pair of shoes on 2/22 and the order immediately moved to 'processing.' Great!
The website states 3-5 day delivery to my location, so when the order status didn't change on Monday, I contacted CS to see if it was out of stock or something.
Stock issues come up a lot when you do most of your shopping online - I'd rather not be surprised and have to scramble to find a new pair of shoes as mine are pretty worn but not quite falling apart yet. I have tiny feet and weird support needs, skate shoes with weird insoles are the most comfortable, but only certain shapes. It sucks.
I still have not received a response to my inquiry.

I talked to CS via Live Chat today because I was going to cancel my order.
I will admit it was because I had reached out to see what was going on with my order and I was a little upset I didn't receive anything, not even a "hey, we're looking into this but it could take a while to get back."
Talking with the CS rep today, since the order is shown as 'processing,' it cannot be canceled. If it's processing immediately after you order doesn't that just mean you can't cancel orders? I would have also been okay with that if it were advertised anywhere.

I was also told a completely different turnaround time from the CS rep than what is shown on the estimated delivery on the product I ordered and my receipt.
So different that had I known I would have just settled for what was in the local stores I visited. I may not get my shoes for another two weeks.

The physical stores are great, they just don't normally carry the type of shoe I like to wear anymore or if they do they don't have any small sizes. Ordering directly from the stores is an option but both are over 45 minutes away.

Rating two stars only because the CS rep I spoke to via Live chat was super nice & pretty helpful. They just aren't allowed to cancel orders once they start processing.

Edit: This evening they just tried to bill me a second time for the same shoes even though I'd already paid. One star it is.

Edit: had to dispute with my payment provider because they said the payment failed but it was already taken out of my account!!! Still couldn't cancel the order. Zero stars if I could.
Journeys, you suck. I will never give you any of my money again.

23 de fevereiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

We truly apologize for the issue with your order, Ashleigh. We certainly understand your frustrations. If you still need assistance with this matter, please contact us at https://help.journeys.com/s/ so we can look into this further for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Atrocious customer service

I was recommended sizing up in a pair of $140 UGG slippers by a store employee who evidently had no experience with the product. Long short I should have been recommended to stay with my true sizing. After a painful phone call with costumer service I was given the go ahead to send the slippers back for an exchange at my own expense for shipping ($20 which I thought was weird when it was a mistake on their end) and now the slippers have mysteriously never arrived as a return, vanished into thin air and they will not do anything about it. What a joke. Now I am out $160 for a pair of non existent slippers. Absolutely disgusting consumer service with zero accountability. DO NOT BUY FROM THIS COMPANY!!!

6 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

We are so sorry for this situation and inconvenience, Alisha! If you still need assistance with this matter, please contact us at https://help.journeys.com/s/.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Selling used dirty shoes online

Ordered a pair of shoes online. WHITE shoes. Received them today and they're dirty! They've been worn and have scuffs and a stain on one shoe. I called customer service right away and they said take them back to a store for exchange. I'm not driving 35 miles to exchange a pair of shoes I ordered online. That's the reason I ordered online because there isn't a store near me. Then they tell me I have to wait for an email to come requesting pictures before they will send me a return label. So first they send dirty used shoes, and I now, not only have to wait longer for them to correct their mess up but now I have to prove my claim? For and exchange?! Are you serious?! Shoes are going back for a refund now. I WILL NEVER SHOP AT JOURNEYS AGAIN!

28 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

Our sincerest apologies regarding the issue with your order, Cheryl. We certainly understand your frustrations. If you still need assistance with this matter, please contact us at https://help.journeys.com/s/ so we can look into this further for you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had a wonderful experience at…

I had a wonderful experience at Journeys located at the Eastland Mall in Gastonia, NC. The store manager, Meadow James was very helpful in assisting me exchanging Uggs short boot and ordering the Ugg Tall boot in black. She was attentive and very courteous. I will do repeat business with Journeys for myself and my family shoes needs.

13 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

We're delighted to hear that you had an amazing experience with our Eastland Mall store, Deborah! :) If you would like to share more about your visit, please feel free to contact us at https://help.journeys.com/s/ so we can pass along your feedback.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

If I could give a zero star I would

If I could give a zero star I would. I placed an order Nov 30/22 for a pair of shoes as a Christmas present. 3-5 business day delivery okay not bad. Skip to Dec 20/22 after sending multiple emails and phone calls inquiring on where the shoes were, they said it was unable to deliver. I work from home so accepting deliveries is no issues here. Now it’s Jan 11/23 and I don’t have the shoes nor my money they had taken Nov 30/22. Absolute joke. Called and emailed muslie times to request refund or just simply receive the shoes, received responses but no action. Do not waste your money. Buy the same shoes at Blackwell, Softmoc, etc. stay away from Journeys!!!!

11 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

Our sincerest apologies about the extended delay with your order, Maddy. We certainly understand your frustrations. If you still need assistance with this matter, please contact us at https://help.journeys.com/s/ so we can look into this further for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I brought some shoes for my god…

I brought some shoes for my god daughter. I received a tracking number and kept an eye out for them in the mail. I notice that after several BUSINESS days the order was not moving. I called customer service and was told I have wait until they do an investigation on if the package every shipped. After waiting another 3 BUSINESS days , I called back again by now it’s two weeks on these shoes. I was told I still have to wait because not enough time had passed. I hope I never have to shop at your store again. Once I get my refund. I’m done !!

10 de janeiro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

We're deeply sorry to hear that you had this experience with your order, Kams, and we can certainly understand your frustrations. If you still need assistance with this, please contact us at https://help.journeys.com/s/ so we can review this further.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Every time I pass by the shop in the…

Every time I pass by the shop in the Wellington Green Mall ( Florida) , I see the staff putting their dirty shoes on the bench and chatting with each other 😡. We sit in those chairs ( benches ) . Also They need keep the music in the background and allow shoppers to think about their purchases. Uptempo or fast-paced music encourages quicker shopping and fewer purchases!!

8 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

We're so sorry to hear that you had a negative experience shopping in store. If you still need assistance with this, please contact us at https://help.journeys.com/s/ so we can look into this further for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

RETURN POSTAGE NOT PAID - DELAYS

Sneakers did not resemble the photo. I wanted to return them. It took TWO weeks to get the return form AND I HAD TO PAY THE $25 TO MAIL THEM BACK !!!

30 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

We're so sorry to hear that you did not receive your order as pictured. If you still need assistance with this, please contact us at https://help.journeys.com/s/ so we can look into this further for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Attrocious experience

Horrible experience with this Journeys.com -- I am beyond annoyed and frustrated. I feel taken advantage of during the holidays. I'm out $300+ and no merchandise. They have just lost a 10+ year longstanding customer and they could care less. Basically, my order arrived with box ripped open, retaped 3 missing items -- went to store next day in hopes they could help but was redirected to online. Called customer service online and was told that I have to wait 12 days for a fedex investigation to be done - the rep hung up on me when she was "commenting the account" - I called back extremely upset and she happened to answer the phone again - I was very unpleasant at this point - On the phone for 2 hours complaining to no avail. Basically, I have to wait 12 days to find out their investigation results! THIS IS RIDICULOUS -- Why wouldn't they call fedex with me on the phone? There is no picture of the delivery, there is no signature!!! Why would they send a package that is over $300 with no signature? I am beyond frustrated. Suddenly their error is my fault. I am the customer. It's not my fault that the package arrived with missing items. I called back because my husband thought this was unacceptable I asked for supervisor 2 twice and was hung up on once -- the third call -- I was told that their phone lines are not working well. I smell BULL!! For some reason they just do not care.
This si my money and I am out $300+ during xmas -- this is not fair or just. After waiting a few minutes on the that the call, finally got me on the phone with a supervisor named Melvina Milligan, who barely listened - she was located in TN and was working from home. of course she could care less - how could you be professional and care about your job and offer ANY "customer service" when you are sitting in your PJs at home eating bon bons? The casual disinterest in her communication alone is reason enough to fire her. The complete disregard and and disconcern for the situation was shocking and made me even more agitated.. I was and am beyond frustrated - how could a supervisor allow for a company such as fedex get3 away with ripping a customer off by $300+ and not offere a solution? I asked made multiple suggestions: resent me the items and require a signature upon delivery to ensure the items arrive, credit my account so that I can get the items in the store, credit my account and let me get it somewhere else, this woman would to agree to anything. my concern is that these items are popular and they will probably sell out - they are uggs and xmas gifts for my kids. the worst part is that all items are low in stock and the 12 day investigation doesn't end until 12/20/22 - All I want is a refund and to never ever deal with these people. I asked this woman for the name of the president of the company and she didn't know - I asked her for an email address and again for a corporate number and all she kept giving me was the phone number that I had originally called. She clearly has no clue. All she kept saying was we have to wait for the Fedex investigation which takes 12 days. She then suggested that I call Fedex myself -- I was so mad at that point that I told her that I would be posting this experience all over social media -- I am beyond aggravated. I also commit to NEVER giving Journeys another cent. My company will no longer purchase gifts from Journeys -- Zumiez will now earn my business. This is an absolute disgrace. I will be posting this everywhere.

2 de dezembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

While trying to exchange an online…

While trying to exchange an online purchase that I ordered which was the wrong size. I was told I had to do it via mail.and provide the tracking number and my replacement would be shipped. I was told I could provide that info in the chat and my new item would ship. I was then told by Asia M. that I couldn't and when I said they literally told me I could do this unprofessional person ended the chat. I found out all I had to do go in the store despite.being told otherwise as well. I use to buy from there all the time for my daughters but I think I'm done.

2 de dezembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

We're so sorry to hear that you had a negative experience when trying to exchange your purchase. If you still need assistance with this, please contact us at https://help.journeys.com/s/ so we can look into this further for you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

The extremely worst company!

The extremely worst company!! Spoke with several representative, I had asked why I was not allowed to select the free shipment option when checkout my items? I place order 3hrs before the cut off time to pay for expedited shipping (11am). Representative from store stated “It’s what was required from the Shipping Company (FedEx). I said “are you guys sure my order will arrive in 2-3 business day if I expedite my order? (representative stated “yes”). Week later item didn’t arrive.
( Chat with Deni G from Journeys-She/He stated “ Your item is at the facility in your state, you should contact FedEx why they are holding your item”.)
Contact FedEx this was there Input: “the store didn’t ship your item on time”.
Going back and forth just to find out why my item is taking more 2-3 days.
Very horrible experience and excuses from left to right. then store offer $5 no thank you very much. I will never order from journeys period. Very poor customer service and Please remove that false ads of expedited shipment in 2-3 days.

22 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Journeys

Resposta da Journeys

We're so sorry to hear that you had a negative experience shopping with us. If you still need assistance with this, please contact us at https://help.journeys.com/s/ so we can look into this further for you.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais