Klinik 1. Class, Kbh. NV Avaliações 17

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,4

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

4,4

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

17 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Sacha er top-proffesionel

Sacha er top-proffesionel, meget omhyggelig og forstår sig godt på ansigtsform mv. Ift. Bryn og vipper.
Mine varmeste anbefalinger til hende gennem over 10 år, skal aldrig andre steder hen.

15 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Klinik 1

Klinik 1. Class er det bedste sted jeg har prøvet og jeg har prøvet mange.
Ud over, at Sacha er det dejligste menneske, så er hun så dygtig og ved lige hvordan min vipper skal håndteres for at give dem det smukkest løft.
For ikke at tale om hendes evner til at fjerne hvert et hår med sugar.
Jeg har brugt klinik 1. Class i mange år nu og vil aldrig bruge andre.
Jeg kan ikke andet end at give mine varmeste anbefalinger.

22 de fevereiro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastisk dygtig og erfaren behandling!

Sacha er super dygtig! Jeg overlader trygt til hende at give min hud den behandling den har brug for.
Har været på mange klinikker i Kbh. og Frb., men har nu fundet det bedste sted. Går altid derfra med smuk hud med flot glød og flotte bryn/vipper.
Kan varmt anbefale Sacha!

12 de setembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Flot sugaring

Jeg var kanin hos en elev med Sacha som underviser. Min voksning var så flot og jeg er så glad. ❤️ De var super omhyggelige og ingen hår på de voksede steder samt rigtig trygt og hjertevarmt sted. Kan varmt anbefale Sacha ❤️

2 de abril de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dårligste service EVER!!!

Dårligste service EVER!!!!
Jeg fødte min lille pige små 3 uger for tidligt, men havde overskud til at skrive en mail ang. afbud kl. 03 om natten da mit vand gik. Men det blev sidestillet med et for sent afbud og mine penge gik tabt. At sidestille for tidlig fødsel med deres almene sygedomspolitik er under AL kritik. Min egen lashlift dame havde en bedre forståelse og ville aldrig gøre det samme. Så minus stjerner herfra 😶

11 de abril de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

beskidt, uproffessionelt og smertefuldt

Jeg fik en sugarring, som var super uproffessionel. behandleren lagde ikke hånden på den 'voksede' område efter hun havde hevet sugaret af, hvilket gjorde det ENORMT smertefuldt. Der er var sugar og voks rester på stolen, døren og væggene, det var i det hele taget snuset og klamt. kan absolut ikke anbefale stedet til nogen som helst

26 de agosto de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Virkelig dårligt

Jeg var i Brøndby for ca 1;5 mdr. siden. Det var den mest mærkelige oplevelse. Virkelig uprofessionelt, jeg havde bestilt både lysbehandling og efterbehandling samt tandpasta, da jeg kom fik jeg at vide de ikke havde efterbehandlingen. dog tilbød hun mig en ny tid, men jeg havde sat tid og brugt tid helt derud. Så sagde jeg at de bare kunne give mig en tandpasta ekstra. Men pludselig havde de ikke tandpasta hjemme, men da jeg var færdig “fandt” hun alligevel en. Vedr. Efterbeh. Skulle jeg tale med ejer. Men hun ringede aldrig, og downtown som jeg havde købt dealen hos, har prøvet at rykke da jeg ville have mine penge tilbage. Og behandlingen gav intet spild af penge. Ville ikke anbefale...

14 de setembro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jeg har gået hos klinik 1

Jeg har gået hos klinik 1. Class siden 2012 og jeg har altid været super glad for det. Jeg har i de år haft et par forskellige kosmetologer og de har alle været rigtig dygtige og profesionelle. Det er absolut et sted man føler sig i trygge hænder. Jeg går pt. hos Julia som er helt fantastisk og jeg ville anbefale hende til alle!

14 de novembro de 2017
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super sted!

Super dygtige medarbejdere og alle deres behandling bliver udført perfekt! Har været kunde igennem flere år og jeg kunne ikke forestille mig at komme andre steder end her.

19 de setembro de 2017
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Book hos Belinda

Jeg har været kunde hos Belinda i godt og vel et år efterhånden.
Hun er et utrolig sødt menneske, giver sig god tid og er utrolig dygtig til sit arbejde.
Hun imødekommer ønsker og særbehov og jeg ser hende kun smile.

De varmeste anbefalinger herfra.

1 de setembro de 2016
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super oplevelse!

Rigtig god voksbehandling på Frederiksberg ved Belinda. God stemning og grundigt arbejde. Kan klart anbefales!

22 de novembro de 2015
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ringe og uprofessionelt. Fortjener 0 stjerner.

Jeg havde booket tid til sugaring hos en af pigerne. Pigen, som viser sig at være sindssyg psykopatisk nysgerrig omkring mit privatliv, lægger ud med at spørge ind til min fødselsby, hjemby, arbejdssted, mand, børn, interesser, osv. Øh, det rager ikke dig, havde jeg lyst til at sige. I stedet ignorerede jeg hendes spørgsmål og klagede til hendes chef efterfølgende.
Hvad angår selve behandlingen så var den yderst ringe. Ved sugaring er det pointen, at hårene hives af med roden, men hun knækkede mine hår og jeg måtte besøge en RIGTIG kosmetolog 3 dage senere! Jeg gjorde hende opmærksom på det via telefonen og klagede over behandlingen, men hun grinte flabet i baggrunden og mumlede noget uforståeligt på asiatisk.
Virkelig ubehøvlet og uprofessionelt sted. INGEN stjerne.

1 de novembro de 2015
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

TOTALT UPROFESSIONELT

Laver en aftale online i dag og får en bekræftelse på sms. Da jeg ankommer er klinikken lukket. Jeg ringer op til klinikken men ingen tager den. Da jeg kommer hjem igen efter 17 km på CYKLE ringer de og spørg hvor jeg bliver af.😈 Jeg fortæller så at jeg har været der og døren var låst. Det var så fordi at det ikke var døren ind til butikken at jeg skulle ind af men frisøren ved siden af. Øh det skulle man måske lige lave en info om på booking systemet. Øv øv øv men jeg fik da dagens motion 😉

6 de julho de 2015
Avaliação não solicitada

Esta empresa é sua?

Reivindique seu perfil para acessar as ferramentas gratuitas da Trustpilot para empresas e se conectar com seus clientes.

Criar uma conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais