Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jeg er i mange år kommet hos Kosme2logen til forskellige behandlinger og hver gang går jeg derfra tilfreds. Dejligt personale, god stemning og professionelt arbejde. Jeg kommer med garanti igen.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bedre sted findes ikke👍. Dygtig personale, god stemning og gode priser. 5 stjerner herfra. Vil lige tilføje, strip klub har jeg nu aldrig oplevet der med mindre jeg selv har smidt tøjet for en gang v... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

ADVARSEl: jeg ved ikke om det er en strip klinik eller en kosmetolog, men til alle kvinder pas på jeres mænd ikke lad dem komme derhen, og få lavet ansigts behandling, fordi det kan ende i skilsmisse... Ver mais

Detalhes da empresa


Informações de contato

4,4

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

26 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bedre sted findes ikke👍

Bedre sted findes ikke👍. Dygtig personale, god stemning og gode priser. 5 stjerner herfra. Vil lige tilføje, strip klub har jeg nu aldrig oplevet der med mindre jeg selv har smidt tøjet for en gang voks🙃

19 de dezembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Altid tilfreds 🤩

Jeg er i mange år kommet hos Kosme2logen til forskellige behandlinger og hver gang går jeg derfra tilfreds. Dejligt personale, god stemning og professionelt arbejde. Jeg kommer med garanti igen.

19 de dezembro de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

ADVARSEl

ADVARSEl: jeg ved ikke om det er en strip klinik eller en kosmetolog, men til alle kvinder pas på jeres mænd ikke lad dem komme derhen, og få lavet ansigts behandling, fordi det kan ende i skilsmisse 40 årlig mor til tre opfør sig som en 15 årlig. Det er fuldstændig tilgrin.

3 de março de 2022
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jeg nyder Shellac på mine negle.

Jeg har fået mine negle ordnet med Shellak i mange år i klinikken. Har også benyttet andre ydelser. Jeg er ganske enkelt så glad for at komme her og får til stadighed komplimenter for neglene og farven. Benytter altid lejligheden til at anbefale klinikken. Jeg glæder mig hver gang til at få neglene ordnet.

16 de outubro de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bedste Sted

Det bedste sted. Venlige medarbejder og servicen er i top.
Vivi og louise gør deres bedste for man føler sig hjemme.
Elsker at komme der, man føler sig tryg og velkommen.

27 de abril de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Kommer ikke igen!

Kommer ikke igen!
Jeg brød mig ikke om voksen, det var voldsomt og smertefuldt, der blev ikke brugt handsker og ingen kølende creme efter torturen...
Billig - men behandlingen var efter prisen. Der var ikke kommet ind i “krogene” og jeg bliver nødt til at søge et andet sted hen for at gå et fuldendt resultat...

23 de dezembro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Sjusket!

Jeg har fået en Brazilian hos Kosme2logen 5-6 gange og været lidt ambivalent; Det er billigt og perfekt placeret for mig, men behandlingen er meget samlebåndsagtig og - ja, sjusket.
Hver gang har jeg oplevet, at ikke alt var fjernet, så jeg selv måtte gå det efter derhjemme.
Sidst var det særligt slemt. Voksen (som nærmest blev kastet på i farten!) flåede et stort stykke hud af og såret blødte. Jeg nævnte det for behandleren, som tydeligvis ikke forholdt sig til sit ansvar for den sag, og jeg forlod ærgerlig stedet.
Efterfølgende fik jeg en af de sædvanlige mails vedr. tilfredshed, og jeg ulejligede mig med at svare - ærligt og høfligt. Havde mit svar medført en beklagende henvendelse fra Kosme2logen, ville jeg nok have givet dem endnu en chance, men jeg har ikke hørt en lyd, så jeg kommer der ikke igen. Det er ikke ordentlig kundebehandling.

1 de janeiro de 2018
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

0 stjerner!

Hvis jeg kunne, gav jeg dem 0 stjerner. Det er desværre ikke muligt... Magen til sjusk. For det første var der sat 15 min af til min brazil voks, hun brugte kun 10. Og da jeg så kommer hjem, kan jeg se, at hun slet ikke er kommet godt nok "ind i krogene" og fået taget alt.. hun fjernede heller ikke indgroede hår eller gad tage handsker på, så hun kunne smøre olien/cremen ind, der skulle få min pletblødende hud til at falde ned. Det måtte jeg selv gøre.
Nogle dage senere følte jeg det som om, jeg havde slået mit haleben gevaldigt. Det gik så op for mig, at det var fordi, hun havde rykket min hud af, så jeg havde fået et sår. Desuden ligner det stadig omme bag til, at jeg er blevet solbrændt - igen huden, der har lidt alvorligt under "behandlingen"...
Jeg brugte kun dette sted af nød - og jeg kommer ALDRIG til at bruge det igen. Jeg vil ikke have min hud ødelagt igen.
Har desuden talt med to veninder efterfølgende, der begge siger, det er det ringeste sted til behandlinger. Den ene fik også rykket huden af efter en brasiliansk voks og efterfølgende kæmpe sår.

17 de maio de 2017
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

WOW!!!!

Jeg har gennem en længere periode benyttet mig af Kosme2logen. Ligefra ansigtsbehandlinger, produkter samt negle til permanent makeup.

Hver eneste gang er jeg garanteret en fantastisk service! I sidste uge besluttet jeg mig for at købe en produktserie fra Kosme2logen. I den forbindelse fik jeg en ærlig vejledning til, hvad jeg skulle bruge penge på, og hvad jeg evt. kunne vente med (hvilket jeg efterhånden sjældent oplever fra en sælger). Ydermere er produkterne helt fantastisk, og er overrasket over det resultat, som allerede kan ses.

Summa summarum så kan jeg kun anbefale dette sted!

21 de dezembro de 2016
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ubehøvlet, dårligt arbejde og dårlig service

Jeg var nede og få en brazil + hele ben, altså en voksbehandling. Jeg har aldrig fået en så dårlig voksbehandling før, hvor der stadig var en del hårvækst tilbage. Der var sat 30 minutter af til det, men der blev kun brugt 15 minutter.

Samme dag ringer jeg ind og klager, mens behandlerne får det hele vendt om til, at det var min skyld, fordi JEG skulle tjekke efter i rummet, men hvordan skal man kunne se sig selv ned i skridtet, uden ordentlig lys og spejl?

Ikke pengene værd og slet ikke værd at bruge tid på. Vil ikke anbefale det overhovedet! Dårligste service og dårligste behandling!

2 de novembro de 2016
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sådan behandler man ikke sine kunder

Jeg var inde for at få farvet og rettet mine bryn til og går derfra i god tro om at alt er okay. Da jeg så kommer hjem ser jeg, at der mangler næsten det halve af højre bryn. Det vil jeg selvfølgelig ikke acceptere og skriver straks en mail til Kosme2logen. Men da jeg har det meget svært ved at der mangler noget, så vil/kan jeg ikke afvente et svar og tager derfor ind til dem dagen efter. Vedkommende som har "gjort" det er ikke på job men kollegaen kan sagtens se, at der er noget helt galt og tilbyder at rette lidt til og viser mig, hvordan jeg med lidt øjenskygge kan pynte lidt på "problemet".

Dagene går og jeg hører stadig intet vedr. den mail som jeg har sendt. Jeg er nok lidt naiv og fortsætter med at komme der men vælger naturligvis en anden behandler. Så går der et langt stykke tid, hvor jeg så en dag kommer i snak med ejeren og hun siger at hun har aldrig fået mailen. Jeg går så straks hjem og gensender den, så hun kan se at jeg har haft sendt den for lang tid siden. Der kommer så respons på, at hun lige vil tage en snak med den behandler, der har taget for meget af mit bryn samt den behandler der efterfølgende har ordnet dem.......og at hun så ville finde en god pris på de fremtidige behandlinger og at jeg ville høre fra hende inden for et par dages tid. Jeg svarer retur på at den ordning vil jeg gerne acceptere.

Jeg hører igen intet og da der igen er gået et godt stykke tid, så sender jeg igen en mail med, om hvorfor jeg intet har hørt som lovet. Den mail har jeg stadig ikke fået svar på.....og nu er min tålmodighed der ikke mere. Hvordan kan være så ligeglad med sine kunder? Så jeg behøver vel ikke sige at jeg ikke har sat mine ben der længe.

Syntes bare ikke at man kan være bekendt at love noget og råde bod på en grim fejl.........og så ikke stå ved det.

22 de maio de 2016
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastisk

Fantastisk. Jeg har været så heldig at vinde en gang fysologisk massage ved Naja. Jeg viste ikke helt hvad jeg gik ind til men Naja fik mig guided igennem behandlingen med zoneterapi og massage. Det er noget af det skønneste jeg har prøvet. Super professionelt. Jeg kan kun varmt anbefale kosme2logen, det er ikke sidste gang jeg skal prøve dette. Tusind tak for en fantastisk behandling og service.

24 de abril de 2016
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Meget tilfreds!

Jeg har idag fået lavet en hel ben med brazil, hvor jeg gerne vil fortælle lidt om mit mere positive forløb i forhold til de andre anmeldere.
Jeg fik foretaget min behandling på Skanderborgvej, hvor jeg normalt før har været i Hasle (også for at få lavet en brazil, hvor jeg også opnåede god behandling). Jeg ankom til klinikken i god tid og da det blev min tur, så blev jeg mødt af en rar medarbejder, der guidede mig ind, hvor jeg skulle vokses. Hun gav mig tid til at tage alt tøjet af og ligge mig på briksen. Det var et stykke tid siden jeg var blevet vokset, hvilket jeg også fortalte hende og hun guidede mig ligeså stille igennem. Hun var rigtig flink og snakkesalig, hvilket var rart, så man havde noget andet at fokusere på end hår, der blev trukket ud med roden. Hun voksede mine ben med en voksmaskine, hvor hun strøg voksen på og brugte så papir til at fjerne hårene med, hvilket blev gjort med korte og hurtige ryk. Da vi kom til den nedre region, så benyttede hun forskellige pinde og andet flydende voks og papir til at fjerne dette. Efter behandlingen, så smurte hun mig ind i olie for at tage de resterende voksrester og efterfølgende en kølende gel, der skulle hjælpe mod rødmen. Hun smurte mine ben ind og jeg fik selvfølgelig selv lov til at smøre det i skridtet.
Jeg blev hårfri over det hele, undtagen enkelte hår, der simpelthen var for korte til at komme ud. Det gør de så næste gang. Alt i alt en professionel behandling med rare medarbejdere, derfor får de fire stjerner. Grunden til de ikke får den femte stjerne er sådan set, fordi der efter min mening mangler, så man lige kan tage en kop kaffe i ventetiden og pga. rummet kun er aflukket med et forhæng, så ja, kunderne kan høre, hvad man siger, men det er højst sandsynligt ikke noget de ikke har hørt før.
Jeg kan derfor klart anbefale Kosme2logen.

3 de dezembro de 2015
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Min faste kosmetolog

Jeg bruger Kosme2logen ca hver anden uge.
Inden jeg fandt Kosme2logen, skiftede jeg 4 forskellige kosmetologer, og kosme2logen har vist yderst professionalisme, og rigtig behagelig at komme til.

Skal du bruge en kosmetolog? Så er det her!

Vh
Memet

17 de setembro de 2015
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Uprofessionel behandling - sår i flere uger efter!

Jeg fik vokset hele mit ben og så fik jeg en brazilian.

Voksning af ben var ikke gjort ordenligt, der var pletvis stadig hår tilbage.
Samme voks som blev brugt til benene, blev også brugt til intim områder, som har givet voldsomme sår og indgroede hår. Der har siddet løse hår, som ikke var hevet ordenligt ud - helt op til 1 uge efter, hun man hive dem ud med fingrene. Idag, 4 uger efter, er nogle af sårene stadig ikke helet færdig.

Desuden kom jeg derfra med voksrester alle muligesteder og især mellem ballerne, så de klistede sammen resten af dagen og jeg skulle direkte på arbejde. Så jeg havde en meget ubehagelig oplevelse.

Jeg vil bestemt fraråde at tage til kosme2logen.
Hun er hurtig - men kvaliteten er derefter.
Hun går efter at få flest kunder igennem, end at yde en kvalitet og service til sine kunder. Kvantitet frem for kvalitet, og det synes jeg ikke er i orden.

12 de setembro de 2015
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Uprofessionelt-ubehøvlet behandling - hold jer væk!!

Skulle have negle på hænder og fødder ordnet og lakeret, da jeg skulle holde guldbryllup den 10/7. kl. 13.00.
Dette blev ordnet mandag d.6/7. Allerede den 7/7 skallede 2 negle på venstre hånd og 3 negle på højre hånd af. Bestilte tid til den 8/7 for at få det ordnet. Inden jeg nåede derind, faldt hele lakeringen af højre lillefinger . Da jeg kom derind fik jeg følgende besked ” Det er jo den slags der sker”, derudover kunne den samme farve ikke fås, så jeg måtte have en anden farve på fingrene – røde fingre/lilla tæer.
For at ikke skal være løgn, kunne jeg få det til halv pris ! hvilket jeg naturligvis ikke ville acceptere! Efter ensamtale med chefenblev det blev godkendt med bemærkningen ” Så lad det gå for denne gang”
Den 9/7 skallede der igen fire negle plus halvdelen af lakken på tommelfingeren faldt af.
Vi var på det tidspunkt udenbys, og bestemte os for at vi ville forsøge på dagen for guldbrylluppet, at finde en lak i MATAS (åbner kl 10.00) til at reparere med. Ekspedienten i MATAS brugte megen tid til at finde en farve der matchede. Hun ordnede reperationerne og ville ikke have noget for det – det er kundeservice.
Derefter var det hurtigt 20 km hjem, gøre sig klar og afsted til festen.
Midt under festen faldt lakken igen af på lillefingeren. De eneste der holdt var dem der blev ordnet i MATAS.

30 de julho de 2015
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Uprofessionelt og mangel på service

Kan kun nikke genkendende til de andre anmeldelser herinde. Har fået en yderst uprofessionel og utilfredsstillende fodbehandling hos dem. Efter at have gjort klinikken opmærksom herpå, blev jeg igen mødt med en uprofessionel håndtering heraf. Kan ikke anbefales.

19 de maio de 2015
Avaliação não solicitada

Esta empresa é sua?

Reivindique seu perfil para acessar as ferramentas gratuitas da Trustpilot para empresas e se conectar com seus clientes.

Criar uma conta gratuita

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais