Nbcbiler Avaliações 35

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Anders og Torben, er simpelthen fantastiske, du bliver bare mødt i øjenhøjde, konstruktivt og løsningsorienteret. Rimelige priser og ærlig kundebehandlinger - jeg har simpelthen aldrig haft en dårlig... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Værste bilforhandler. Hvis du vil have dårlig kommunikation omkring din bil, og garanti problemer osv. Så skal du 100% handle bil her. 3 gange har jeg nu oplevet ringe kommunikation omkring... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Nbc kan bare noget. Vi har fået lavet bil flere gange på værkstedet og værkfører-Anders, er bare så dygtig og ved hvad han laver, altid en fornøjelse. Super flot arbejde på vores biler og fair priser... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Seriøs forhandler der tager sig tid til kunden, foreløbig er det blevet til 2 biler på matriklen, og hver gang har oplevelsen været 112% iorden, NB. ved evt. reklamationer (vi har haft 2 småting) hånd... Ver mais

4,6

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

35 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Har lige haft min bil til stort service…

Har lige haft min bil til stort service og skift til vinterdæk - må sige at deres service er helt i top, man bliver hele vejen igennem informeret om hvilke fejl der er og priser på at få udbedret dette. Man føler sig utrolig velkommen når man kommer og bilen var støvsuget og vasket da jeg afhentet den. Helt sikkert er værksted som jeg vil benytte mig af igen.

28 de novembro de 2022
Avaliação não solicitada
logotipo da Nbcbiler

Resposta da Nbcbiler

Hej Jane, mange tak for din søde anmeldelse og de flotte ord! Vi stræber altid efter at yde den bedste service muligt :-)

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Min kæreste købte en fin seat Leon og…

Min kæreste købte en fin seat Leon og de lavet en finansiering af bilen så her efter et stykke tid vil hun betaler bilen ud finder vi ud af at nbc biler har tjent lidt over 18 000 kr på det så kan man da fint gi brugte vinterhjul med i købet så vis i vil købe bil der så få et Bank lån og spar 15000 kr

9 de maio de 2021
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

-Fantatisk oplevelse at købe bil hos NBC Biler-

En kort anmeldelse af en rigtig god oplevelse! I juli måned købte jeg en brugt bil (2 år gammel) hos NBC biler. Lige fra start var sælger (Torben) utroligt hjælpsom og imødekommende.
Man fik en klar fornemmelse af, at det var et trygt sted at købe bil og set i bakspejlet (....) kunne jeg ikke have forestillet mig et bedre sted at gøre et godt køb.
Torben hjalp til at gøre det en fornøjelse at sende små 170 klinker gennem dankort terminalen, og den kom efterfølgende funklende klar til afhentning - hvilket iøvrigt skete ved at Torben hentede os på Hillerød st da vi kom med tog (det løftede lige oplevelsen yderligere).

Sidenhen har jeg 2 gange måtte forbi NBC med mindre småting. 1. gang var A/C en smule lav og skulle fyldes. 2. gang var det sprinkler mekanismen der drillede lidt.

Jeg har begge gange haft talt med Anders (værkfører) som ligesom Torben, har været helt igennem fantastisk til at hjælpe. Ingen problemer - kun løsninger, og alt er blevet løst hurtigt og nemt.
Samtidig har bilen været dækket af deres 6 mdr's reklamation, som betyder at det ikke har kostet mig noget.
Det har kort fortalt været en fantastisk oplevelse hele vejen igennem.

Jeg vil fortsat besøge NBC for at skifte dæk en gang om året og for service - og det er heldigvis let at være underholdt med 'Plantorama' som ligger lige oppe ad vejen.

TAK for alt NBC, og især Torben og Anders.

Mvh.
Alexander

18 de novembro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Har aldrig oplevet så dårlig håndtering…

Har aldrig oplevet så dårlig håndtering af en reklamation på en bil! Personalet tager ikke et fælles ansvar, men gemmer sig bag hinanden. Fejlen som skulle udbedres blev blot forværret og der blev lavet yderligere fejl på bilen hver gang i løbet af de 3 gange de havde den inde og vende på værkstedet. Til sidst turde man nærmest ikke at aflevere sin bil på værkstedet, da man blot var bange for at flere skader ville opstå.

Kære NBC og mekanikere, husk at jeres indtægtskilde er jeres kunder og ikke mindst deres biler. Dette indebærer at man behandler kunden med respekt SAMT at man værner om kundens bil som var det ens egen og ikke blot endnu en i rækken !

Vi må blot erfarer at vi ikke kommer igen og køber biler der!

6 de outubro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Har i sommers haft en mildest talt…

Har i sommers haft en mildest talt rystende oplevelse med denne forhandler.
Vi henvender os vedr en bil vi gerne til købe, og vi forhandler frem og tilbage omkring pris mm.
Da vi så får lukket handlen, sender de en slutseddel og et billede af en anden bil.
Det viser sig at de har fået rodet rundt i de biler de har på lagerlisten, og da vi opdager det har de samme morgen solgt "vores" bil til en anden (omend handlen ikke var helt afsluttet, og bilen ikke leveret til køber!)
Sagen er egentlig relativt enkel - vi kan let dokumentere med mails at det faktisk er den bil vi har forhandlet om, hvilket de også blank erkender. Alligevel mener de at den anden part skal købe bilen trods det at vi var først!
Vi har på det tidspunkt solgt vores anden bil, og står således uden bil hvilket ender med at blive en dyr fornøjelse :(
Jeg er simpelthen rystet over den skamløse opførsel der blev udvist - alle tænkelige forhold omkring en brugtvognsforhandler blev her indfriet til fulde!!

23 de agosto de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Tak til NBC biler Hillerød

Tak til NBC biler Hillerød for super hurtig hjælp. Jeg ringer mandag kl 9 og har brug for hjælp til en ny startmotor, Anders finder en pris og siger jeg kan komme inden for en time så har de en tid. 12:30 henter jeg bilen og den starter igen som den plejer. Super service og flinke fyrer.

4 de novembro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super start på en bilhandel ! :-)

Jeg besøgte NBC Biler første gang i vinterferien, og den dag var kun Martin og Anders (synligt) på arbejde.
Jeg havde forelsket mig en i 5-dørs Mini Cooper, og den fik jeg en god og ustresset prøvetur i, hvorefter jeg kom tilbage i forretningen og sludrede rigtig hyggeligt med Anders, mens Martin fik afsluttet en kundesamtale.
Jeg har haft 23 biler, siden jeg købte den første som 18-årig, så jeg havde selvfølgelig en masse (fordi jeg er blevet brugtbil-snydt flere gange tidligere) kritiske spørgsmål, som Martin besvarede kompetent og dokumenterede med udskrifter om bilens fortid som svensk indregistreret, hvilket forklarede, hvorfor den har federe udstyr end biler, jeg har set hos nogen anden dansk forhandler. Og prisen var alligevel helt på niveau med andre forhandleres "skrabede" dansker-modeller.
Så "what's not to like"???
Prisen synes "rigtig", og bilen kører fantastisk, er smuk at se på, har masser af udstyr og overraskende god plads som 5-dørs ... det er ikke bare noget, jeg selv siger, for min kæreste var med ude at prøve vores "nye" Mini i dag, og hun var også vild med bilens stand og køreegenskaber.
Med til historien hører, at vi begge er over 60 - unge nok til stadig at kunne begejstres, men gamle nok til at vide, at det ikke er alt, som begejstrer i nuet, der også holder i længden.
Jeg har aftalt med Martin, at vi tager det roligt, fordi jeg først lige skal have styr på aflevering af min nuværende leasing-Polo, og han skal have styr på en FDM-brugbiltest, 3-dobbel rustbehandling og reparation/udskiftning efter et stort stenslag i forruden.
Så bilen bliver først leveret om ca. 14 dage.
Men jeg kan helt seriøst ikke forestille mig, hvad der skulle kunne gå galt, så nu poster jeg denne anmeldelse, længe inden jeg reelt får min bil.
Bare fordi jeg er glad.
HVIS "noget" går galt senere, skal jeg nok opdatere anmeldelsen, men her og nu har jeg ikke den mindste bekymring ved at anbefale Martin, Anders og NBC Biler til dig, og jeg glæder mig vildt til at rulle ud i foråret i min Mini.

24 de fevereiro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Slogan-Kom kun, hvis du kan fortælle hvordan vi skal udføre vores arbejde

1 stjerne fordi der ikke kan gives mindre.
Kommer ind og beder om hjælp til et problem med min bil. Der bliver kun kigget på bilen, jeg bliver ikke rådet til at komme en anden dag så den kan ses nærmere efter på en lift. Et åbenbart kun muligt problem bliver der bestilt reservedel til. Jeg kommer ind og skal have skiftet denne del, men dette var åbenbart ikke fejlen. Så jeg bliver sendt afsted med en regning på 1.297,16 kr og et problem der ikke er løst. Dårlig service! Tak for ingenting! Det er sidste gang jeg bruger jer.

19 de fevereiro de 2019
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Okay sted

Overordnet set et fint sted at handle bil dog var der nogen ting der irriterede, Nicki er en utrolig sympatisk sælger, han var ikke til stede da jeg skulle have overdraget min bil og han havde han ikke fortalt hans kollega Torben at jeg skulle have min bil finasieret så der gik lidt ekstra tid med at få fundet papirerne men den slags sker. Det der dog trækker ned er at jeg måtte jeg derop flere gange for at underskrive de samme papirer, og af en eller anden grund fik jeg heller ikke deres "pakke" med en pæn hilsen og tillykke med bilen ligesom den ikke kom på nettet som de andre biler de har solgt. Men når det er sagt så skal Martin (indehaveren) og deres værkfører Anders begge have en kæmpe ros, Martin tog godt i mod mig indtil Nicki havde tid og følte mig utrolig godt behandlet af Anders da jeg havde nogen spørgsmål og efterfølgende da mit horn blev ødelagt af en undervognsbehandling

29 de janeiro de 2019
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais