Optimum Nutrition Avaliações 170

O TrustScore é 2 de um total de 5

1,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Commande passée sur le site veepee par vendeur megadealnutrition pour une whey optimum nutrition à 70 euros. Cela fait 2 fois que ma commande passe au statut expédiée, et que sur le site du transporte... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

If I had 0 start I would give this company. I am a advocate for ON , always promoting it to my colleagues and people around for the quality of nutrition and products that they sell , been using it for... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ich würde gar kein Stern geben Kontaktadresse wir nicht gefunden. Seit drei Wochen Status „versendet“ keine andere Möglichkeit es zu verfolgen. Geld haben sie bekommen aber ich niemals mein Produ... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Lieferung ist schnell , Geschmacklich sehr gut Whey Protein 100% Gold Vanille. Leider hat ich auch die Erfahrung gemacht dass ich 2 mal Kreatin bestellt habe wo es ausgelaufen war ( Produktionfe... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Beleza e bem-estar

Informação fornecida por fontes externas variadas

Optimum Nutrition: Creators of 100% Whey Protein (The Worlds #1 Protein Powder), Pro Complex, Diet Products, Strength and Recovery Supplements, and other health and nutrition products.


Informações de contato

1,9

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

170 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 20% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I have always loved this company until...

I have always loved this company and lately they have been messing up my orders yesterday I got my order and I was supposed to get 14 samples and got 8 with no refund no email no message nothing where is the other 6 why did they keep my money this is very upsetting and I am tired of them messing up my training now I have to deal with this again .. the bad part is they have the best protein and I have looked into others there is one other one I seen that has a lot of good reviews about their flavors and the quality is supposed to be best ... I have to really think .. I do not have To of money to waist and give them without getting what I pay for that is crazy I am bit trying to loose money I need my protein I payed for or give me my money back ... I will do what I got to do and report them ..

24 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Commande passée sur le site veepee par…

Commande passée sur le site veepee par vendeur megadealnutrition pour une whey optimum nutrition à 70 euros. Cela fait 2 fois que ma commande passe au statut expédiée, et que sur le site du transporteur, avec le numéro de suivi il est mentionné "en préparation chez l expediteur" et rien n avance. Suite à plusieurs relance ils me disent qu ils procèdent à un nouvel envoi. Mou je pense qu ils initient un numéro d envoi mais aucun colis n est remis au transporteur. Je pense que je ne verrai jamais le produit, pratique tres douteuse. A éviter.

17 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

If I had 0 stars I would give this…

If I had 0 start I would give this company. I am a advocate for ON , always promoting it to my colleagues and people around for the quality of nutrition and products that they sell , been using it for years .But today 21st April is when everything went down hill. Order from the website with my home address and whilst paying for it using GPAY the website took up some random address from my gpay account and issued the order .Tried to call them to no avail , email sent no responses. This company has taken 2 hours of my time plus now my money is being held , which I will need to claim.back from my bank ..im sorry I dont vouch for them.any more. 0 customer care and service .

21 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Totally reprehensible company

Totally reprehensible company! Despite emailing them more than 2 weeks ago about several fair websites impersonating theirs and scamming people (I lost over $80) they have done nothing to take down the fake websites despite assuring me it was a top priority. It took me less than 30 minutes to search for, contact the host and have the fake website that I lost money to taken down. My last email to Optimum Nutrition went over a week ago was left unanswered and my next step will be to contact the press to see if there interested to take up the story as clearly ON clearly don't consider it their Duty of Care to take action when their customers lose money to fake websites!

27 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ich würde gar kein Stern geben

Ich würde gar kein Stern geben
Kontaktadresse wir nicht gefunden.
Seit drei Wochen Status „versendet“ keine andere Möglichkeit es zu verfolgen.
Geld haben sie bekommen aber ich niemals mein Produkt.

Fühle mich betrogen.

4 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Voilà 9 jours que j ai commandé et je…

Voilà 9 jours que j ai commandé et je n ai toujours rien reçus, j ai envoyé plusieurs messages à une l adresse mail avec laquelle j avais reçus le message de ma commande, parce qu impossible de trouver une adresse de contact sur le site, et malgré les plusieurs messages que j ai envoyé pour savoir où se trouve ma commande je n ai toujours rien reçus.

4 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I contacted Optimum Nutrition customer…

I contacted Optimum Nutrition customer care to correct my shipping address—a simple request that should have taken minutes. Instead, I was met with extremely rude behavior from the representative. They were dismissive, unhelpful, and repeatedly hung up on me while I was trying to explain the issue.

This level of unprofessionalism is unacceptable, especially for a well-known brand. Customers shouldn’t be treated with disrespect for asking for basic assistance. Very disappointing experience, and it has completely changed how I view this company.

29 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bonjour,

Bonjour,
Depuis que j'utilise la gold standard j'ai d'horrible aigreur à l'estomac, c'est indigeste.
Sur le pot, ils ont mis un autocollant pour remplacer le mot "eau glacé" par "lait", alors est ce que le pot que j'ai est de mauvaise qualité où est ce que toutes les gold standard se mélange avec du lait ???

8 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Service is horrible, I’m trying return money through the bank

Unfortunately, I can't give zero stars! Horrible experience. I've never written bad comments, but I've never encountered such a disgusting attitude towards customers.
They took my money and didn't even respond.
2 weeks waiting for a package!!

I paid for the order, but nothing was delivered. The delivery person never showed up, and the order was sent back. After that, I was told that a new package had already been shipped, which was not true. I never received a tracking number.

Communication with the company was terrible and eventually stopped completely. In the end, I had to contact my bank to get a refund.

It was stressful, time-consuming, and frustrating. I'm shocked that such a company treats its customers so poorly.

1 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Fake selling

Ordered on a deal from meta advert, paid up and expected it wothin 10 day period. Advertise it as UK high grade product but when I checked Shop UK app its keeps tracking from China! Still dont have my product tried to email them but no response. Terrible experience and a scam! Dont trust !!

10 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This website is no longer trustworthy…

This website is no longer trustworthy after their November update. They don’t ship products anymore! I ordered six items 29 days ago and haven’t received anything. On the Shop app, my order keeps switching between “in transit” and “preparing for shipment.” I’ve tried contacting them multiple times, but they never respond.

8 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Product paid but not delivered

Order ON261191

I ordered a few products this month of Nov 2025. One of the products was a box containing 12 protein bars. Instead they sent me only one single protein bar. I contacted them to complain and they arranged the new shipment. However, the new shipment contained again just one single bar instead of the box containing 12 bars. I contacted them again to inform about this error on 21st of November, they never replied. I contacted them again on the 26th of November, no reply so far again. Overall, not happy with the service at all.

28 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Hit and Miss!

My first order with this company went well - quick delivery with FedEx. The second order never got shipped. I had to leave several messages and eventually the order was cancelled and refunded (due to a processing error!). I wouldn’t recommend ON. I’ve opted for a more reliable, local company.

22 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Cut finger on tub, but you sorted it for me THANKYOU!

My husband has used this for years. But the latest tub of Banana Cream Whey he got, the seal was so sharp and hard to get off, he sliced his finger on it. I emailed you directly, but you didn't even bother to reply.
He will stop buying your products now.
!!!Thanks for your response today......but offering 15% off (of your website) if we choose to buy from you again which is 'whey' dearer than everywhere else is an insult to a cancer survivor who relies on high protein products to rebuild lost muscle after radiation and chemotherapy. It certainly feels like you don't care at all. HE WILL NOW BUY A DIFFERENT BRAND TO ELIMINATE RISK OF INJURY. He had spent £700 per year on your products!

24/9/25 Today you sent me some more powder and other freebies, true to your word. THANK YOU SO MUCH FOR BEING VERY GENEROUS. We WILL continue to buy your products because you 'do' care. Thank you also to Abel and Konstantinos who were so polite and helpful even when I believed they would never arrive....you both went ABOVE AND BEYOND.

12 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Optimum Nutrition

Resposta da Optimum Nutrition

We’re very sorry to hear about your experience — that’s absolutely not the kind of situation we want for our customers, and we hope your husband is doing okay.

We take feedback like this seriously, especially when it involves safety and customer care. We've checked our system but, unfortunately, couldn't locate any contact from you, as we don’t have your name, email address, or order number. We genuinely want to assist and make this right.

Could you please reach out to us directly via our support portal at https://service.optimumnutrition.com/en/support/tickets/new
Our team is ready to assist and would be happy to follow up with a proper resolution.

Thank you for bringing this to our attention — your trust means a lot to us.

Kind regards,
The Optimum Nutrition Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT BUY FROM THEIR WEBSITE

Took my money, no evidence of my order either on my profile on their website, or emails. Customer service number doesnt work. Raised two tickets on their website, with no email confirmation or response. I'm going to have to try to get my money back from the credit card company. They are a ghost company DO NOT BUY FROM THEM.

8 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Optimum Nutrition

Resposta da Optimum Nutrition

Thank you for your feedback.
We're truly sorry for the experience you had — we completely understand how frustrating and concerning it must have been.

Due to an unexpected technical issue, your order did not register correctly in our system. This was a rare exception and far from the standard we strive to maintain. We sincerely apologize for the inconvenience and confusion caused.

Our customer service team has since been in touch, issued a full refund, and provided a gesture of goodwill as an apology.

We want to reassure you that the issue has been identified and resolved. We're continuously working to improve our systems to ensure this doesn't happen again.

Thank you again for your patience and for giving us the opportunity to make things right. If you need anything further, our team is always here to help.

Kind regards,
Team Optimum Nutrition

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

High quality

Great company with high quality sport and fitness supplements.
Highly recommend.

9 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Optimum Nutrition

Resposta da Optimum Nutrition

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear you're happy with the quality of our sports and fitness supplements.

Your recommendation means a lot to us — it’s great customers like you who keep us motivated to do what we do.

Looking forward to supporting you on your health and fitness journey!

Kind regards,
Team Optimum Nutrition

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They delivered the wrong product and…

They delivered the wrong product and refuse to refund my money with excuses that are ridiculous.

18 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Optimum Nutrition

Resposta da Optimum Nutrition

Thank you for taking the time to leave a review. We're genuinely sorry to hear you had a negative experience.

We’d really like to look into this and help resolve it, but unfortunately, your review didn’t include any details we can use to identify your order. On August 8th, we reached out to ask for your order number or email address so we could investigate further, but we haven’t received a response yet.

We care deeply about providing good service and always aim to improve. If you're still open to it, please contact our customer service team with your order details — we’d be happy to assist.

Kind regards,
The Optimum Nutrition Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais