Silver Mushroom Ltd Avaliações 

466
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

As a returning customer I have to highlight two things. Firstly it's Silver Mushroom's beautiful top quality products, followed by their amazing customer service. And that's why they 100% deserve 5 st... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My storage jars arrived today. They are well made and look great in the kitchen. I was really impressed with the packaging ensuring that they survived the journey without any mishaps. I received suff... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I ordered four Kilner jars because they were cheaper here than other online retailers. It's always a bit nerve wracking ordering glass products, but, I have to say they all arrived intact. The jars... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Unfortunately it’s increasingly rare to find a company on line like this one, selling tasteful high quality products and providing customer service deserving of the description. I’m talking *real peop... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de artigos domésticos

Escrito pela empresa

Family run business selling premium quality kitchen and home wares online.


Informações de contato

4,2

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

466 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,2

Todas as avaliações

(466)

14 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Product (shelf) was broken on arrival

Product (shelf) was broken on arrival. Rang Customer Services before Xmas, was told another would be sent. 10th January - silence, no replacement and no further contact from them. Really poor.

21 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Silver Mushroom Ltd

Resposta da Silver Mushroom Ltd

Hi Simon,

We apologise that you do not feel satisfied with your experience at Silver Mushroom. We have record of an email sent by one of our team letting you know about the dispatch of your initial order, however we have no record of any damage on your order on our system, as we always request a photograph of the damage. If you would like to send us over a photo of the damage, we will get this sorted right away for you by issuing a replacement or a refund.

Kind regards,
The Silver Mushroom Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Disappointment

I placed my order on Nov 30, 2023. Checked with Customer Service (CS) on Dec 3 to better understand the dispatch date and the missing 10% off for my first order. No response so I called them. The girl said will refund the 10% and it will take 5-7 days. I emailed them again on Dec 7 on the shipment status. CS responded it will be dispatched the following week and that I will receive a notification when it leaves their warehouse.

I emailed them again on Dec 12 as I still haven't received my notification nor the 10% refund. They replied saying their supplier has let them down and shipment won't be after the new year. They asked if I would be interested at other items. I said no as I only wanted my ordered item. I asked how much discount can they offer to compensate the delays and asked when will it likely to arrive at their warehouse.They were only able to offer another 10%. I asked them again when will it land? They said early Feb 2024!?!
When they said delayed and it will be after the New Year I would expect it to be early Jan NOT Feb!
VERY disappointed as I thought I ordered early so that it could arrive before Christmas :(
I have today Dec 12, 2023 asked for a full refund. Let's see this time they can complete the refund within 5-7 working days. If not I will probably need to call them up.
Horrible experience... 'tis was my first time ordering with them... will be the last too.

12 de dezembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Silver Mushroom Ltd

Resposta da Silver Mushroom Ltd

Hi Candy,

We are really sorry you were not satisfied with your experience shopping with us. While we did place the order with our supplier for your item, it was unfortunately pulled from the order due to the rare occasion of overselling during the Christmas period. We apologise you were on the receiving end of this. While we did try and remedy this by initially offering alternative products, and then offering 20% off and an upgraded delivery service, we appreciate that the product had a long lead time.

Although we did try our best to remedy your unlucky situation, we extend our apologies for your overall experience, and would love to see you again.

Kind regards,
Silver Mushroom Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Disappointed with Silver Mushroom

Disappointed with Silver Mushroom. Placed my order #244643. Emailed customer service asking why my order hasn’t been dispatched. I was told it would be arriving on Friday and be dispatched on Friday or Monday. This did not happen. I again emailed them to ask what the hold up was. I was told they were waiting for it to arrive from the supplier.
Today I tried to contact customer service by phone but no one answered my calls.
Next I emailed to tell them I wanted to cancel my order and wanted a refund.
They emailed back with an apology and told me I would get a refund.
My opinion the order should not have been accepted when it wasn’t in stock. Also the money should not have been taken from my until it was shipped.
Not happy with customer service not answering my phone call.
I won’t be using this company again.

24 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Silver Mushroom Ltd

Resposta da Silver Mushroom Ltd

Hey David,

We're really sorry you were disappointed with the service from us. For some products, we do operate on a back order basis, so as soon as an order is made, we immediately place an order with our supplier. We did do this in your case, but were notified of a delay form our supplier after we ordered. As detailed in our email correspondence, if we were aware of the ongoing delay with the particular shipment from this supplier, it would have been communicated to you at the point of sale.

We're also really sorry that we were unable to get to the phone on Friday morning of 24th November. We were having a full team meeting during this time, and would have been able to answer your call in the afternoon. As advised in our written apology to you outlining the delay and our inability to get to the phone, we did state we were available for a phone call if you would like to further discuss. We do appreciate that the item took longer than than originally advised on this occasion, so for this we do apologise.

Kind regards,
The Silver Mushroom Team

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Order still not arrived

Order has taken weeks and still not arrived. Understand they may have supplier issues but I have had to chase in order to get an update so not a great experience.

5 de novembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Was notified of delivery before ha

Was notified of delivery before hand by drivers which was perfect really pleasant drivers
Absolutely flawless service from start to finish
Product exactly how it was described really excellent quality

7 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Broste Copenhagen items

I have ordered from Silver Mushroom several times now and the service has always been excellent! The delivery was quite quick and the products were very well packed, so no damages occurred and that's one of the reasons why I prefer Silver Mushroom over different retailers.

10 de outubro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love silver mushroom

I love silver mushroom. The products are always as described and they have really beautiful things at fantastic sales if you wait for one. I order delicate things and *touch wood* nothing has ever arrived broken. Good delivery details too.

29 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Order times

I ordered some knives on 23rd Sept and i got a confirmation email, nothing since regarding delivery or tracking link, i have decided i would like a refund now as far too long, sent email this morning and nothing as of yet - disappointed

23 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great product and good aftersales experience

Ordered 4 Nkuku counter chairs for the kitchen from Silver Mushroom - the delivery timeframe stated was around a month but they arrived a week in advance, delivery was great.

I however spotted a couple of minor issues with the chairs upon opening and sent a message to support who were very responsive and resolved the situation to my satisfaction.

A good experience all round and would recommend!

21 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had inadvertently used in correct…

I had inadvertently used in correct delivery address and when i received dispatch notice i contacted customer service. Patrycja took new details and said she would advise if address could be changed. We exchanged emails but she was very prompt to call me to confirm it could be done. Very polite and a welcoming change to see how customer service should be conducted.

20 de setembro de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not purchase from this company

Do not purchase from this company. The courier service rearranged / cancelled a pre arranged delivery TWICE, and then when thye did finally deliver, failed to provide the 30 mind notice they promised, and proceded to leave the large cabinet on my neighbours front porch. I called their Customer Service, they said " That is wierd" and asked me to call the courier to arrange a redeivery.
Courier company do not answer. Item has also arrived damaged

10 de agosto de 2023
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Frustrating experience Like other customers I was unhappy to…

Like other customers I was unhappy to learn I had paid £9.95 for postage. When ordering, I entered my address and it defaulted to this amount. I ordered the item on a Saturday and received it the following Tuesday at 14.00.
When I queried this via email the reply was that an explanation of delivery costs was on their website. This is correct but you have to search for it.
I feel it should state at the time of choosing delivery that it is ‘Next Working Day’ not Next Day, this is misleading.
My order was for two mugs, one of them had two small marks on the side. I also mentioned this in my email.
I was told take and forward a photograph of the marks. Quite frankly after the episode with the postage I didn’t want to do this, I would most likely have to send them back. Luckily they were for me and not a gift.
A thoroughly unsatisfactory experience, I would not shop there again.

14 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Silver Mushroom Ltd

Resposta da Silver Mushroom Ltd

Hi Susan,

Sorry to hear you were disappointed with our check out. We very clearly have two options, economy shipping and next day delivery, you must select which you wish to use before proceeding to checkout.

As stated in our T&C's, when ordering on a Saturday or Sunday your 'next day delivery' will equate to delivery on Tuesday as our warehouse staff do not work weekends.

As for the mark on the mug, we are incredibly sorry! As you have stated, all we ask for in this circumstance is an image of any damage before we send out your replacement- a must in ecommerce these days, as I'm sure you understand.

Best wishes,
Emmie :)

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Flawless

I ordered 4 mugs on 7th June and they arrived safely packaged (all packaging is recyclable) today on the 10th. Everything went smoothly and I couldn't fault anything with this company.
Thank you.
Order 234933

10 de junho de 2023
Avaliação não solicitada
logotipo da Silver Mushroom Ltd

Resposta da Silver Mushroom Ltd

Thanks so much for your kind words, we're thrilled to hear you had a good experience!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais