Skanderborg Bilcentrum Avaliações 65

O TrustScore é 4 de um total de 5

4,2

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi har igennem en længere periode brugt Skanderborg Bilcentrum, og vi har været rigtig glade for den hjælp og den service vi har fået. Mennesker bag virksomheden er nogle skønne mennesker som me... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Har handlet bil med Skanderborg Bilcentrum flere gange og brugt firmaet til service. Det har været fint og aftaler er overholdt. Sidst har S. B. udbedret en parkeringsskade, hvor jeg kunne afhente b... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi har lige købt en ny bil hos Skanderborg Bilcentrum, og har hele vejen igennem fået en super god og fair behandling og service. Allerbedst var da vi hentede bilen, og sælgeren minutiøst genne... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Som udgangspunkt et virkelig dårlig service. Vi kom fra Sjælland for at se på en bil. Besøget var aftalt på forhånd og der var aftalt de skulle undersøge mulighed for at få sat træk på bilen på Sjæ... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Concessionária

Informação fornecida por fontes externas variadas

Skanderborg Bilcentrum A/S er en af landets største Aut. Mazda & Suzuki forhandlere.


Informações de contato

4,2

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

65 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

VIRKELIG DÅRLIG BEHANDLINT

Som udgangspunkt et virkelig dårlig service. Vi kom fra Sjælland for at se på en bil. Besøget var aftalt på forhånd og der var aftalt de skulle undersøge mulighed for at få sat træk på bilen på Sjælland. Da vi ankom var bilen ikke kørt frem og det aftalte var ikke undersøgt. Da bilen bliver kørt frem siger de at de har opdaget at en sos lampe lyser. Vi spørg selvfølgelig ind til om det bliver lavet hvortil han svare vi har ikke nogen ny den er bestilt kommer først om et par dage. Vi køre en lille tur i bilen og da vi kommer retur spørg vi ind til syn af bilen. Sælger oplyser os der er 4 mrd til syn og den før omtalte lysende sos skal laves før den skal synes. Vi har selv en bil med.som vi vil gerne vil sælge som en del af udbetalingen den har vi hos en anden sælger fået bidt 25000 for så det vil vi selvfølgelig også gerne have her. Han vil efter noget snak med hans chef kun give os 25000 for vores bil hvis vi selv vil betale for rep af sos knappen som er en pris på 4000 kr tror han, det bliver ikke undersøgt nærmere oven i det har han ikke oplyst os om at der kun var 4 mrd til syn, vi taler om en bil til 220000.
Vi er kørt fra Sjælland med forudgående aftale, vi bliver mødt af den mest arogante sælger som udviser en attityde der fortæller det eneste han vil er at sælge en bil. Adspurgt hos andre må man ikke som forhandler sælge en bil med en lysende knap i det skal fikses da man ikke ved om der kan være andet galt. Oven i det sagde han det var os der skulle have undersøgt hvor længe der var til syn hvordan ved jeg ikke når vi ikke har nogen registrerings oplysninger på bilen. Sidst men ikke mindst hvordan kan han sige han ikke viste knappen lyste når han sagde de have bestil en fpr han fprtslte os det lige var opdaget da de kørte bilen frem.
Vi blev ikke engang budt en kop kaffe eller noget andet.
Vi vil aldrig anbefale dette sted til nogen.

23 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Anbefales

God service. Orden på tingene. Tryg handel. Behagelig og imødekommende kommunikation.

26 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Skanderborg Bilcentrum

Resposta da Skanderborg Bilcentrum

Hej Pia
Tak for din fine anmeldelse.
Fornøjelse, at levere bil til jer
Mvh. Skanderborg Bilcentrum A/S

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Vi har igennem en længere periode brugt…

Vi har igennem en længere periode brugt Skanderborg Bilcentrum, og vi har været rigtig glade for den hjælp og den service vi har fået.

Mennesker bag virksomheden er nogle skønne mennesker som med passion for faget, giver en god oplevelse hele vejen igennem.

Varm anbefaling herfra!

12 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

God service

Jeg kan kun give min bedste anbefaling til Skanderborg Bilcentrum for deres gode service og yderst fornuftige priser. Tak for det😉

12 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Skanderborg Bilcentrum

Resposta da Skanderborg Bilcentrum

Hej Boris
Tusind tak for din anmeldelse

Mvh.
Skanderborg Bilcentrum

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super service

Vi har købt elbil hos Bilcentrum og fik en rigtig god oplevelse. De gav en fair og god pris for vores benzinbil, hvilket vi var meget tilfredse med.
Servicen var helt i top – vi blev mødt med smil, stor hjælpsomhed og professionel rådgivning hele vejen igennem. Vi følte os meget trygge ved at handle med dem.
Da vi var nye i elbil, fik vi en grundig instruktion i bilen på cirka en time, og vi fik samtidig at vide, at vi altid var velkomne til at kigge forbi, hvis vi havde spørgsmål. Det er en service, vi aldrig har oplevet før.

Vi kan varmt anbefale Skanderborg Bilcentrum

9 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Skanderborg Bilcentrum

Resposta da Skanderborg Bilcentrum

Hej Jane
Tusind tak for dine fine anmeldelse

Mvh.
Skanderborg Bilcentrum A/S

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super fin service

Super fin service

8 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Skanderborg Bilcentrum

Resposta da Skanderborg Bilcentrum

Hej Anne tak for din fine anmeldelse

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Har handlet bil med Skanderborg…

Har handlet bil med Skanderborg Bilcentrum flere gange og brugt firmaet til service. Det har været fint og aftaler er overholdt.
Sidst har S. B. udbedret en parkeringsskade, hvor jeg kunne afhente bilen en dag før aftalt. Meget OK.
Bliver altid mødt af venlige medarbejdere.

1 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

God service

God service
Fair pris
Samt meget grundig introduktion til den nye bil, kan klart anbefales herfra

12 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Skanderborg Bilcentrum

Resposta da Skanderborg Bilcentrum

Hej Dorte
Tak for din gode anmeldelse. Godt at høre du er glad for vores service
Mvh Skanderborg Bilcentrum

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fin service

Fin service, købt nu Suzuki Swift. Alt fungerede

8 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Skanderborg Bilcentrum

Resposta da Skanderborg Bilcentrum

Hej Lena
Tusind tak

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Altid god service

Så har bilen igen været til service på mit foretrukne værksted.
Jeg får altid en god service og et smil.
Dem vil jeg gerne anbefale.

25 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Skanderborg Bilcentrum

Resposta da Skanderborg Bilcentrum

Hej Tine
Tak for din fine anbefaling, det sætter vi meget pris på
Mvh. Skanderborg Bilcentrum

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Har rigtig gode erfaringer med deres…

Har rigtig gode erfaringer med deres værksted.
Jeg har i flere år brugt Skanderborg Bil Centrum til service og reparation af mine biler. Altid og og venlig service og fornuftige priser.
Plus point for at man modtager en nyvasket bil vex afhentning.

10 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Jeg havde min bil til service og tog et…

Jeg havde min bil til service og tog et kig på deres brugte el biler, jeg faldte for en lille vw e up og efter en prøvetur solgte jeg min benzinbil til dem og købte up'en.
Jeg har absolut ingen erfaring med elbil, hvilket jeg fortalte sælger og regnede med, at han ville vejlede mig professionelt, jeg læste op på nettet og kunne se, at rækkevidde var over 200 km og 180 km i dårligt vejr. Allerede på turen hjem brugte jeg et kvart batteri, 30 km, jeg kunne køre 65 - 75 km på et fuldt opladet batteri.
Jeg var så skuffet og ulykkelig over mit køb og efter en uge, spurgte jeg, om ikke de ville lade handlen gå tilbage. Det ville de heldigvis godt, om det er fordi vi gennem årene har købt 7 nye biler hos dem og brugt deres services, det ved jeg ikke.
Sælger ændrede fuldstændig karakter, virkede fornærmet og beklagede på intet tidspunkt, tværtimod sagde han, at jeg sikkert også havde varme i sædet, når jeg kørte og sådan et batteri mister ydeevne når det er minus 10 grader, hvornår har vi haft det de sidste par uger? Ydermere ville han være rigtig træt af, hvis jeg skulle have min gamle bil igen, den var lige gjort klar til salg, men han ville tale med chefen og vende tilbage til mig. Det gjorde han og jeg skulle vide, at det var ikke omkostningsfrit at handle med biler, så jeg kunne afleverer e up'en for 10.000 eller jeg kunne afleverer og få min gamle bil til 15.000.-
Jeg følte mig taget fuldstændig til gidsel og ville komme til at mangle en bil samt et tab på 10.000.-
Jeg valgte at få min gamle bil igen til 15.000.-
Jeg er så bitter og ærgerligt, havde jeg da bare fået en ordentlig vejledning fra sælger, så havde jeg aldrig købt den eller i det mindste en beklagelse.

17 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Skanderborg Bilcentrum

Resposta da Skanderborg Bilcentrum

Hej Louise
Det var ikke noget ønskescenarie for hverken dig eller os. Jesper som solgte dig bilen fortalt dig klart og tydeligt, at en elbil eller en bil generelt ikke kan køre det som den står opgivet til, og specielt ikke om vinteren. Det tænker jeg er klart for de fleste, men alligevel fortæller vi det altid til kunderne så der ingen tvivl er. Endvidere fortalte du, at bilen kun skulle køre 10-20 km om dagen, så rækkevidden var ikke så afgørende. Så det undre os at du på ca. en uge ændrede mening, og ikke vil give bilen en chance. Din gamle bil havde vi allerede brugt en del tid og penge på, at gøre salgsklar, og vi havde også en kunde til bilen. Så de 5.000 kr. for, at få din egen bil igen dækker kun nummerpladerne samt den tid og penge vi har brugt på din gamle bil. Vi tilbød dig også at finde en anden bil, men det skulle være her og nu, og eftersom vi ikke havde en bil her og nu som kunne matche den købte bil, valgte du selv den løsning. Vi er derfor ikke helt tilfreds med, at du beskylder os for dårlig vejledning pga. pludselig opstået rækkevidde angst. Håber trods alt du er glad for din gamle bil.
Mvh.
Skanderborg Bilcentrum A/S

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Overholder ikke aftaler

Efter at vi i fredags havde brugt to timer ude ved Skanderborg Bilcentrum, hvor vi havde aftalt med en sælger, at vi skulle købe deres MG5, så blev den solgt til anden side af en anden sælger.

Det er på trods af at butikken åbnede kl. 11 og at vi ringede kl. 11 følgende åbningsdag.
Vi fortalte sælgeren at vi havde en aftale med den anden sælger, og sagde ja tak til tilbuddet, hvorefter han gik imod det fordi den anden nu var taget på ferie.
Vi ringede og sagde at vi ville komme ud og skrive under, og at vi takkede ja til tilbuddet, men han sagde at der var nogle ude og prøvekøre bilen og at de havde førsteret.
På trods af vores tilbud og vores aftale med den første sælger.

Dybt uprofessionel medarbejder, som virkede for konfliktsky til at holde vores aftale med den anden sælger - på trods af informationen herom.

Jeg vil ikke anbefale at handle her, da aftalerne ikke bliver overholdt. Vi havde alt klar og fulgte aftalen, men det gjorde de ikke på trods af at alt var ok fra vores side.

Der er efterfølgende ikke tilbudt hjælp med at finde lignende bil hjem til os af nogle af de to sælgere.

28 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Havde lånt min bil ud til nogle venner

Havde lånt min bil ud til nogle venner, desværre gik den i stykker og de kørte ind til Skanderborg bilcentrum, det ville jeg selv have gjort, i det jeg før har fået lavet bilen der og med fuld tilfredshed, i dag ville jeg høre hvad der var sket med min bil, det skulle jeg overhovedet ikke blande mig i, det var jo ikke mig der havde sat bilen ind, mage til arrogant opførsel fra værkstedets side har jeg aldrig været ude for før, så hvis det er det nye ansigt fra Bilcentrums side, så er det ikke svært at finde et nyt værksted.

16 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super oplevelse - Dacia Jogger

Vi har købt en flot Dacia Jogger. Vi siger tak for god vejledning og service. Vi valgte at finansere gennem sælger, da vi fik et godt tilbud. Vi er meget tilfredse, og anbefaler Skanderborg Bilcentrum. Vi blev betjent af Jesper, som var meget høflig og hjælpsom. Under hele handlen var der god kommunikation og tryghed.
Mvh Stina og Michael

19 de abril de 2024
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais