Summer Garden Buildings Avaliações 

1.661
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Ordering and delivery is simple and went extremely well. Instructions for assembly leave a bit to be desired. Quality is not first class but sufficient.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bought their bin store and have treated it twice but no treatment can make up for poor materials, weak construction and rusted staples. They should be ashamed charging prices for this rubbish. In... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I purchased and self installed a 372 Canopy. The service and delivery was excellent. Of particular help was the very descriptive video's; the instructions easy to follow and construction straight fo... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The car port is super. Very well packed. Good standard of materials. Excellent instructions. The experience was badly let down by the delivery company DX. Delivery was arranged and confirmed for... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Fornecedor de Materiais para Jardins

Informação fornecida por fontes externas variadas

Summerhouses, log cabins, sheds, garden offices, gazebos, garages, greenhouses and garden furniture. Free UK delivery. Established since 1981.


Informações de contato

3,7

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

2 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 89% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,7

Todas as avaliações

(1.661)

68 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

ordered a bench from summer garden…

ordered a bench from summer garden buildings and it came within 24 hours. It was as described and took less than an hour to assemble with all parts included. excellent service and happy with the bench.

14 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Summer Garden Buildings

Resposta da Summer Garden Buildings

Thank you for your first class review. We appreciate it.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Cheap, Shipped Broken & rude customer care. (They don’t care)

Do not buy from this Company, go elsewhere. Had parts missing from unboxing. Wood was damaged on arrival and screws missing. The ‘wood’ itself (if you can call it that) is so thin and spongy I suspect it will rot out within 12 months in most gardens.

Unable to receive any missing bolts as customer service is just rude and claims no wrong doing. Had to fix myself and in the process made it stronger and better then what is provided. Avoid them and go elsewhere, they might be ‘cheap’ but what they provide is somehow still not worth the money.

Not sure who this ‘wife’ is you talk off. Very much unmarried.

11 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Summer Garden Buildings

Resposta da Summer Garden Buildings

Unfortunately we can add nothing further to our response to your wife's review. Sorry you were also disappointed with this purchase.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

DO NOT BUY, AVOID!

DO NOT BUY! Received my product a few weeks ago and can say i am extremely disappointed and will definitely not recommend purchasing for this company. Pieces of wood snapped whilst building our bin store, parts of wood don’t fit together, loads of screws missing and the doors of the bin store don’t close and quit honestly it looks awful. I have contacted customer service who are only interested in arguing and not listening to a word you have to say. No compensation given at all. Can certainly say please do not buy from this company and save your money. AVOID!!

7 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Summer Garden Buildings

Resposta da Summer Garden Buildings

We are sorry that you had some missing screws We are always happy to help with parts if asked. We know our products well and are happy to offer advice, We are sorry that you disagreed with our advice on how to rectify your bin store issues and how to correctly fit the door.
These bin stores are designed to located on and to be secured to a flat and level service. Your images showed that yours is on a distinct slope and is not fixed down.
We are sure that if you follow our advice your bin store will be fine. We can still send parts if you wish, even though you have assembled your product, if this helps.
Regards

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The gazebo kit arrived quickly

The gazebo kit arrived quickly, and was easy to install. It looks great, and does exactly what we wanted- all my friends want one now! 😁

4 de abril de 2025
logotipo da Summer Garden Buildings

Resposta da Summer Garden Buildings

Thank you for your great review. We are happy to hear your friends love it too.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

good price

good price, delivered on time, all parts present. Very good

2 de abril de 2025
logotipo da Summer Garden Buildings

Resposta da Summer Garden Buildings

Thank you.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Haven’t even put the shed up yet but…

Haven’t even put the shed up yet but already disappointed.
Booked delivery for 15th, requested safe place which was advised, tracking provided…no delivery! Tracking was absolutely useless.
Rang the business on 16th and told them we had no delivery, they contacted courier who said they’d delivered it. No knock on door, no ringing of bell? Checked designated safe place, nothing there. Checked front door, the courier had thrown the delivery on the front lawn and left.
Terrible courier service, will not buy from here again based solely on delivery issue.
Will review shed once it’s put up.

16 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Summer Garden Buildings

Resposta da Summer Garden Buildings

We are sorry the carrier did not knock your door but we are pleased he left have the goods you ordered. We always pass on requests to carriers who usually but unfortunately not always read them. Please accept our apologies for this hiccup.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Don’t purchase a gazebo

Purchased a gazebo, instruction leaflet was appalling not helpful rang for advice, after sales couldn’t help even admitting instructions were useless, we couldn’t get the polycarbonate roof to fit after many many tries it just would not fit! Returned gazebo and been offered £239 out of the £539 we paid … all we did was try to assemble it now they are saying it’s no longer new ! Don’t use this company they have no idea about their products . Also charging us £84 for the return of a defective product.

22 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Summer Garden Buildings

Resposta da Summer Garden Buildings

We are sorry we were unable to help. We tried our best to explain how to finish your gazebo glazing. We were easily able to assemble the gazebo once we received it as it was not defective. We are happy to accept returns and more often than not issue a full refund. However once an item has been assembled it is far more difficult to return it in a suitable condition. We are sorry you were disappointed with your refund in this instance.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bought a summer greenhouse 080-6x4

Bought a summer greenhouse 080-6x4
Biggest pile of trash I’ve ever bought definitely not worth my time and effort to assemble this pile of crap for my wife’s birthday really really disappointed

5 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Summer Garden Buildings

Resposta da Summer Garden Buildings

We are sorry you did not have the time to build you budget greenhouse. A multi component kit is not for everyone but these are generally extremely popular once assembled.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not buy this rubbish!!

Do not buy this rubbish!!! The instructions are shocking, 27 PAGES says it all!! It showed diagrams of parts already used before, duplicate numbers of parts, it would be easier to build a rocket than a greenhouse. I have built many things before but after 6hrs, 3 of us were stumped. The self tapping screws block other parts being fitted, they stick through the frame making then dangerous. I have undone the 1 side we manged to put together and it is going to the tip. Even if we did ever get it built there is no way it would with stand wind. We had to tape the panels in just so they stayed put while putting it together!! DO NOT BUY THIS PRODUCT

27 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Summer Garden Buildings

Resposta da Summer Garden Buildings

We are sorry that you struggled with the assembly. We are able to offer installation advice when asked and we also emailed extra information to help you.
Most people also find our installation video to be helpful.
Please contact us direct if you still need any help.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Garden bench

Easy to order. Arrived at designated time. Easy to assemble. Very pleased with product.

7 de março de 2025
logotipo da Summer Garden Buildings

Resposta da Summer Garden Buildings

We are happy to hear all went to plan. Thank you

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Excellent quality furniture

Excellent quality furniture. Good packaging, clear assembly instructions, and components fitted together better than expected. Looks fantastic!

One star deducted for delayed delivery otherwise 100% satisfied.

4 de março de 2025
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Extremely well packed

Extremely well packed. Easy to assemble and good value for money.

13 de fevereiro de 2025
logotipo da Summer Garden Buildings

Resposta da Summer Garden Buildings

Thank you for your 5 star review. We really appreciate it.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Poor quality product, good service

The service was good, speedy delivery, regular email updates on progress etc. However the bin store we ordered is very poor quality. The bolts already are broken after 3 weeks, and the timber is very flimsy. We have put it together otherwise we would return it. Recommend the company but not the product.

17 de fevereiro de 2025
logotipo da Summer Garden Buildings

Resposta da Summer Garden Buildings

We are pleased to hear that you were happy with our service. If you are able to email us some photos of your bin store we may well be able to help.
Regards

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

My request for help “spam”

Not much help on website and when i tried to use their “contact us” system to help me correctly specify my purchase it told me my message was “spam? Pretty hopeless I’m afraid.

1 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Summer Garden Buildings

Resposta da Summer Garden Buildings

Unfortunately some contact us requests are spammed, depending on the exact content however this is rare. You could try again or better still phone us on the number at the bottom of the contact us page. For many queries you can click on the FAQ section. Please accept our apologies for the inconvenience.
Regards

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easy ordering and quick turnaround

Easy ordering and quick turnaround. Well packaged and easy to track delivery to make sure I was here to receive it. Good quality product (greenhouse staging) and a better price by going direct. This is the second one I have bought.

15 de janeiro de 2025
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great product

Great product, communication from you was outstanding and great delivery times.

29 de dezembro de 2024
logotipo da Summer Garden Buildings

Resposta da Summer Garden Buildings

Wow. Thank you for your five star review. We are really pleased that everything went to plan and appreciate you taking the time to say so.
Many thanks!

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Quality of the product was good and…

Quality of the product was good and what I expected for the price.But the delivery in two parts was disappointing.

29 de dezembro de 2024
logotipo da Summer Garden Buildings

Resposta da Summer Garden Buildings

We are happy to hear that you were pleased with your bin store. Unfortunately we have to use carriers to deliver quickly and at a reasonable price. Deliveries can occasionally get split or delayed in transit due to the way all carriers operate. It is disappointing when this happens but any delayed or misrouted boxes usually arrive the next working day. We are sorry this happened on this occasion.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great product delivered as described.

Great product delivered as described.

We purchased our bin store with a little trepidation as the website was less than easy to navigate and looked a little retro (sorry guys) but all was well and the rest of the experience was excellent.

28 de dezembro de 2024
logotipo da Summer Garden Buildings

Resposta da Summer Garden Buildings

Hi - We appreciate the feedback. We are constantly making tweaks here and there to make everything as easy as possible. We are very pleased that you are happy with your bin store. Many thanks

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid this company


They sent me a faulty greenhouse, that was poor quality, and not fit for purpose. They charged me to send it back, and then did not give me a full refund, claiming that I sent it back in poor condition. Read the other reviews on here, I am not the first person that they have done this to. Their customer service and after sales support is non-existent.
There is a genuine reason why this company ranked 62 out of 64. You can tell the sort of company you are dealing with by the patronising responses to the negative reviews on this very site.

BEWARE !!!!!!!!!!!!!!!

1 de junho de 2024
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais