Sutton Park Group Avaliações 

319
•
O TrustScore é 3 de um total de 5

3,1

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The service and care provided at the showroom from the very start by Kam Brainch at the Sutton Park, Birmingham branch for Dacia, were second to none. Great person, sincere and customer focused. I wou... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Dacia dealer/Stourbridge...my 2024 Dacia stepway developed an electrical fault,my car is obviously still under warranty.i contacted the dealer @stourbridge Renault/dealership and spoke with "Olivia"wh... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible Customer Service. I've been trying to arrange a replacement Radio/AVN unit and Brett just doesn't respond to my emails. Been going on for over a year. Hopefully voicing my concerns on here mi... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Sutton park (Burton branch) I have previously written 5 star reviews for this branch as the service I had received was always really good. That was until the past Friday. The dark haired lady on rec... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Concessionária
  2. Concessionária da Renault
  3. Concessionária Kia
  4. Oficina de Inspeção Veicular
  5. Revendedora de carros usados
  6. Serviço de Motorista

Escrito pela empresa

Sutton Park Group are franchised dealers for new and used Renault, Kia, and Dacia cars. With 7 dealerships across the Midlands: Coventry, Sutton Coldfield, Warwick, Burton-on-Trent, Tamworth, Stourbridge and Perry Barr in Birmingham. As well as providing specialist service and repair work for Renault, Kia and Dacia, we are also able to offer all makes servicing, repairs and MOT inspection tests at all of our locations, for vehicles outside of warranty.At Sutton Park Group we are dedicated to finding you the right vehicle, at the right price, with tailored finance packages to suit any pocket.


Informações de contato

3,1

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

319 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 76% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,1

Todas as avaliações

(319)

32 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had my car serciced at Warwick…

I had my car serciced at Warwick Renault Sutton Park. The staff were helpful and courteous. The price of the service provided was competitive and transparent. The person who carried out the work was diligent and managed to spot a nail in my tyre. The car was given a free health check and valeted. I am a totally satisfied customer.

21 de março de 2025
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor service (parts team)

Poor service, I had ordered the Renault Arkana parts and Suttonpark's parts team told after taking the payment that parts would arrive between 10-14 days, and now more then 35 days has been passed and I have been chasing them since last 10 days and still there is only one flat answer that it is in transit and would be updated when arrive, simply no respect, neither I can't cancel the order as they have taken money in advance.

22 de março de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolutely useless

Absolutely useless. List new cars as in stock but are not.
Will send details to ASA to investigate this companies practices.

15 de março de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

New car

I ordered a new car from 21st century.co.uk
Mark was brilliant helped all the way to delivery today. Delivered on trailer by
Sutton park group.co.uk
From first order day to delivery day ( today)
Was very easy. The gentleman who delivered my new car was very very professional, & very helpful, checked car with me. And answered all my questions. First class service. I could not wish for better service.
Very highly recommend. 5 STAR SERVICE.

11 de março de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Kia sutton in coldfield

I purchase an Audi a4 from Aaron Patel and I’m very happy with my service. From the moment we walked in we was greeted and shown to the drinks. The car was exactly how it was shown and described. Great service and lovely people!

1 de março de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Renault / Dacia Warwick Disgusting

Renault Dacia Warwick

What a dreadful place to have to deal with.

We purchased a Dacia Jogger Extreme (BV74 FPO) in early November 2024 brand new. Within a couple of weeks it had a few sensor issues and the anti collision kept activating randomly and slamming its brakes on for no reason, we had proof of dashcam to show nothing was around, they booked it in which took nearly 2 months to find a date for the dealership to get it booked in, during this time the RAC plugged it in and found 70 faults and immediately deemed the vehicle not safe for the road, got taken it and sat around for over a week and they just cleared the codes at the garage without even trying to investigate.

They told me they had done things but unfortunately for them they did not unplug my dash cam and it was continuously recording and it proved they did nothing at all.

Got it back for a day and it had to go straight back in for other sensor faults then they told me they’d change the sensors, another 10 days went by and when I went to collect the car back, they admitted they had done nothing again and tried to blame the faulty sensors on the rain, snow, fog ect what a load of rubbish.

Aftersales Jeromy Hughes, and harry there attitudes towards us was terrible, at one point harry swore at me which he denied but I got this on voice record in my pocket.

This place is just horrible to deal with, before you buy the car they’re all over you like a tonne of bricks but as soon as they sell you the car and you leave with the car and then have an issue, they don’t want to know

We had 5 hire cars in the space of not even 3 months because of how many times the car had to keep going back and they did nothing to it to resolve the issues. We had more hire cars than we had the jogger

The car has now been rejected and gone back indefinitely

We have now got a VW

28 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great customer service

We were looking for a good quality second hand Renault. We went in and Joab Bailey-Cruise looked after us, he listened to our requirements and came back with exactly what we wanted. I felt he looked after us at every stage and that we got a good deal. Very satisfied.

27 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Awful. AVOID

Awful. Difficulty booking new car in for a warranty repair, took a month to get it looked at. A dubious decision then made a very minor issue not covered by warranty, mind boggling, a grands worth of repair estimate and diagnostics charges followed. Never answer the phone, poor customer service. Avoid.

26 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

WORST Experience Ever

Our experience with Sutton Park Kia, particularly with Casper Harriott, was the worst we've ever had.

We drove three hours to view a car, which was in good condition, but the service was terrible. After placing a deposit on Monday, 3rd February, Casper assured us the car would be ready for collection on Saturday, 8th February. I provided all required documents to the finance company on Tuesday, 4th February, yet Casper repeatedly claimed my information was incorrect—though the finance company refused to disclose any issue. He only followed up properly on the afternoon of 7th February, claiming to have "fixed" the issue, yet we were suddenly unable to collect the car.

1. Poor communication – The dealership failed to follow up promptly despite me completing my part early. I tried multiple times to reach Casper, but he was difficult to contact. When he finally returned my call, he repeatedly insisted I hadn't provided the necessary statements—only to miraculously "fix" the issue on Friday.

2. Lack of transparency – Sutton Park Kia refused to explain how they resolved an issue they supposedly had no access to. We confirmed with the finance company that they should not have been able to intervene, raising serious trust concerns.
Frustrated, we canceled the purchase and got our deposit refunded. Thankfully, we found a much better experience elsewhere.

I do not recommend this dealership. Reviews show a pattern of blaming customers rather than addressing service issues, and their defensive responses to criticism confirm this. Avoid if you value honesty and professionalism.

7 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sutton Park Group

Resposta da Sutton Park Group

Dear Mr Leung,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that you were dissatisfied with your experience.

To clarify, the delay in your vehicle collection was due to the 3rd party finance company requiring specific documentation from you that was not provided in the correct format Initially. Our team followed up multiple times to ensure all necessary paperwork was completed, and once the correct documents were submitted as per the finance company’s request, that issue was resolved. Unfortunately, despite assistance from Casper to clarify those issues and due to these delays, we were unable to proceed with the collection as initially planned.

We understand how frustrating this must have been and we regret that the experience did not meet your expectations. Our team always aims to process sales as quickly as possible and ensure a smooth and transparent process, but we are ultimately bound by the specific requirements set by finance providers.

We appreciate your feedback and will use it to improve our communication moving forward. Should you wish to discuss this further, please feel free to contact us directly.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Exceptional second-hand car and an exceptional service.

Having searched for a particular car on the internet we found a top of the range model at Sutton Park. From the initial communication with the Group we were impressed with the prompt and helpful service - even on a Sunday night. The next day we had longer conversations with Aaron and we agreed a fair price for the car taking into account our previous car as a part-exchange. The actual exchange and purchase was very smooth and seamless and was easy and painless for us.
We felt the Aaron actually cared about us and our purchase and we felt we were dealing with a great family run business. We received a call the day after delivery to ask if we had any questions and to ensure we were happy. Such great and friendly service!

The actual car exceeded our expectations and we are exceedingly happy with it. I would have no hesitations giving Aaron a 5 star rating.

21 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sutton Park Group

Resposta da Sutton Park Group

Hello Mr Smith and thank you so much for taking the time to leave this 5 star review.

We will be sure to pass your kind feedback on the Aaron and the team and we wish you many happy miles of motoring!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I am very pleased with the service that…

I am very pleased with the service that i have from all staff all very friendly people I had a problem with my car & the terms in the garage found my problem & the lady the name Emma all ways very friendly happy to help with anything you have got & it is nice to see a happy friendly face when you come tin to the car dealer

24 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sutton Park Group

Resposta da Sutton Park Group

Thank you Isabella, for taking the time to leave this 5 star review.

We will be sure to pass your kind comments over to Emma and the service team, at Sutton Park in Stourbridge.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

rubbish

as with many previous contributors, Sutton Park would be better moving into a new field of work, as car sales and servicing is clearily not their thing

On the first year of servicing, the rear brakes where not inspected due to rear brakes where not visible due to the rear brake drums. The same happened the second and third service. Upon inspecting and servicing the car in January in the second year i received a report in the May of the same year that one of the front tyres required replacing due to low tread.

22 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sutton Park Group

Resposta da Sutton Park Group

Thanks for your feedback Jerry.

For us to look into this further, please can you kindly advise which dealership you are referring to so this can be looked into further.

Alternatively, if you want to speak to someone, please call 02476 69 33 66 and ask for Kaleem.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolute waste of time

tried contacting Tamworth branch last Wednesday was promised a call back- Monday still no response tried again, Even rang Dacia head office- they couldn't get through either - they sent emails to Tamworth to two managers- still no response - Would I rate this garage no I wouldn't

14 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Sutton Park Group

Resposta da Sutton Park Group

Thank you for your feedback Mel - I am sorry to learn of your experience. I am advised the dealership have made contact with you and trust this matter is in hand. Please don’t hesitate to reach out if there’s anything else we can do. Thanks again.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent after sales

I recently purchased a car and had a small problem getting my RAC cover. However Kaleem and his team were able to sort it which lead to a successful outcome. Excellent after sales service and the experience from purchase of the car I would rate as five star.

17 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

A pleasant experience…

Today we picked up a Dacia Duster to replace my wife's Citroen C3 from the Warwick Dacia agent.
The whole experience of purchasing the vehicle was first rate from getting a trade in price on her vehicle to completing paperwork & collecting the car.
Dan, the salesman we dealt with, was fantastic, nothing was to much trouble for him and he made the whole experience easy and enjoyable. Whilst we have only had the vehicle for a few hours I am impressed with it & would recommend anyone thinking of buying one to go to Warwick & see Dan

12 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

At my age (70) I have had numerous…

At my age (70) I have had numerous dealings with car dealers - my recent visit to the Renault Warwick showroom was, by far, the BEST experience I have ever had. Gavin went out of his way so as to ensure that I was totally happy with the outcome - cars are expensive items yet I am sure I received a fair deal, so what more could I ask for! Pity I had not tried them before,

5 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very friendly & helpful staff

Very friendly & helpful staff, Mohammed in particular was courteous and went out of his way to make sure collecting my new car went without a hitch , no problem recommending Stourbridge Renault, thankyou Mohammed.

27 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Sutton Park Group

Resposta da Sutton Park Group

Thank you George, for taking the time to leave this 5 star review. We are thrilled to hear you were looked after and will be sure to pass your kind comments on to Mohammed and his Manager.

All the best!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

1st new car I ever had

I have had a fantastic experience from start to finish with Matt Coello at Sutton Park Burton. Matt explained everything clearly, wasn't pushy, very paitent and so helpful. He kept me informed via email or calls the progress of my order of a Dacia Jogger. Never owned a brand new car but Matt made it a wonderful/exciting experience for me. He even phoned a few days after I had it to see how I was getting on with the car. Truly a pleasant experience because of Matt. Highly recommend the company and of course Matt.

20 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Sutton Park Group

Resposta da Sutton Park Group

Hi Tommie! Firstly thank you for taking the time to leave this 5 star review, we are thrilled to hear you were well looked after by Matthew. We will be sure to pass on your kind comments and we wish you many happy miles in your Dacia Jogger!

All the best.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Stay away!

Stay away!

I know a few people now who have had a car off the dealership.

And honestly, do not trust this dealership, they do not car about the customer, only your money, and once your out the door, they don't car.

And everyone i know has an issue with the cars they provide.

Do yourself a favour and don't make the same mistake I did and purchase a car from them, stay away!

23 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dacia Perry Barr Service

I left review over 2 weeks ago about appalling customer service. Owner stated Customer Manager would contact me. As Of today 22/11/2024 and like my experience previously Customer Service Manger has not contacted me. This is the level of Customer Service you get from Perry Barr. Included my complaint to Salesman Joab in his 1 year follow up email. He couldn't be bothered to reply either.

24 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais