Amovibe Avaliações 

93
•
O TrustScore é 2.5 de um total de 5

2,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

We bought a product from Amovibe. after a couple of weeks of regular use, it broke down. Amovibe does not take responsibility whatsoever. they don`t seem to care about European Legislation. They just... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I was kinda skeptical at first but overall im pretty impressed. I had received the wrong item at first i was able to contact customer service and they sent me the correct item. The shipping wasn't as... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

The item finally arrived, shipping was Uber slow. The product is very well made out of quality material. If Amovibe could address the slow shipping, I would change my rating to 5 stars. They rea... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Unglaublicher Service!!! Ich musste 2 mal nachfragen wo die Bestellung war. Nachdem ich nach 6 Tagen ohne Versandbestätigung den Artikel storniert hatte, hatte ich ihn kurz vorher bei Amazon bestel... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Sex shop

Escrito pela empresa

AMOVIBE sells the best sex toys, there is a wide range of adult toys for you to choose from. Quality Sex Toy Shops of 2023


Informações de contato

2,3

Ruim

O TrustScore é 2.5 de um total de 5

93 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Não respondeu a avaliações negativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

2,3

Todas as avaliações

(93)

5 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Seit Wochen keine Ware erhalten!

28 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Sehr geehrter Kunde,

Es tut mir leid, dass Sie warten mussten. Wir werden Ihr Problem so schnell wie möglich lösen.

Bitte teilen Sie uns den vollständigen Namen des Empfängers, die E-Mail-Adresse, Telefonnummer und Bestelldetails mit. Senden Sie diese Informationen an unsere E-Mail-Adresse info@news.amovibe.com und erklären Sie uns die Situation (um Informationslecks zu vermeiden).

Wir werden den Fall überprüfen und Ihnen eine zufriedenstellende Antwort geben.

Nochmals entschuldige ich mich für etwaige Unannehmlichkeiten oder Unzufriedenheit, die durch dieses Problem verursacht wurden.

Mit freundlichen Grüßen,
Amovibe Kundenservice

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAM

I ordered a product and was email that it wasn't in stock so I asked for a refund so I could order something else. I got no refund, no credits, and no contact back from the company. I think this is a scam to rip people off for one time purchases.

25 de abril de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Dear Valued Customer,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience caused. The temporary stock issue was due to a warehouse oversight, and we assure you that there was no intent to deceive our customers. As you mentioned, we have already informed you via email.

Please rest assured, if you no longer need the product, we will gladly issue a refund. The refund will be processed and should reflect in your account within 1-2 days.

Thank you again for raising this issue. We will carefully listen to your feedback and strive to improve. We apologize for any inconvenience or concern caused.

Best regards,
Amovibe Customer Service

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Doosje met product geopend

Donker discreet oud doosje met product open gemaakt. Of t al open gemaakt was. Wil dit product niet. Dacht stuur t retour maar gaat niet omdat t doosje is geopend???
Product niet gebruikt alleen geopend?

4 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Geachte klant,

Onze excuses voor het probleem met uw bestelling. Vanwege de aard van dit product kan het, zodra het gebruikt is, niet opnieuw verkocht worden. Daarom komen gebruikte producten zonder kwaliteitsproblemen niet in aanmerking voor retour of omruiling. We hopen dat u dit begrijpt.

Nogmaals onze excuses voor eventuele ongemakken of zorgen die dit probleem heeft veroorzaakt.

Met vriendelijke groet,
Amovibe Klantenservice

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Then

Then, in almost a month still have not heard a word from y'all about my product.So waiting on product or confirmation of when it will arrive sent numerous emails there's still no response

29 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Dear Customer
I am really sorry to keep you waiting. We will solve your problem as soon as possible.
Now, please provide us with the full name of the consignee, email address, phone number and order details. Please send it to me via our email address info@news.amovibe.com and explain the situation. (To avoid information leakage.)
We will verify the situation and give you a satisfactory reply.
Once again, I apologize for any inconvenience or upset caused by this issue.
Kind regards.
Amovibe Customer Service

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Delivered item that did not work

Delivered item that did not work, asked me to send a video of it not working so I did. and they still never replied. having to dispute with my credit card company is embarrasing and that is what they are banking on when they send you broken items. Avoid them and go with a trusted name. I learned a $200 lesson.

6 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Dear Customer

We are sorry to hear that you are experiencing problems with our products. Your satisfaction is our top priority and we understand how frustrating this is for you.
Sometimes there may be missing information. As a result, there has been a delay in our response, for which we apologize.
Please be assured that we will help you resolve the issue as soon as possible. Please let us know the order recipient or email and we will take care of it as soon as possible.

If you have any further questions or issues, please feel free to contact our customer service at info@news.amovibe.com. We will be happy to provide you with the best service possible.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Amovibe Customer Service Department

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

ATTENDO CON ANSIA LA NUOVA FAKE

Gentile Amovibe,
vorrei rammentarvi che sto attendendo LA PROVA della corretta consegna dell'ordine di febbraio che dite di avere. ALLA SOCIETA' DI LOGISTICA, non risulta alcun documento di consegna DA POTERMI ESIBIRE

16 de fevereiro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Gentile cliente.
Siamo profondamente dispiaciuti per la sua situazione.
Se non ha ricevuto il pacco dell'ordine. Ci auguriamo che collaboriate con il reclamo, che al momento può essere avviato solo dal destinatario del reclamo.
Nella situazione attuale, la società di logistica ha emesso una prova di consegna, che dimostra che la merce è stata consegnata a voi.
Se la situazione è quella descritta nel suo messaggio, la preghiamo di contattare la società di logistica e di chiederle di rilasciare un certificato scritto per dimostrare che non ha ricevuto il pacco, e le rimborseremo l'importo pagato.
Cordiali saluti
Servizio clienti Amovibe

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I received my product today and it's a problem.

I received my product today. Website claimed it had 3 functions. 1 out of the 3 worked. It works so well it will not turn off. It is still going and starting to get hot. I have no idea what to do. I have emailed and am waiting on a reply, but what am I supposed to do in the meantime? When I first tried it the lights for the buttons turned on. Now no lights. Just over here thrusting away. I praying I have no company until this thing's battery dies. Smh.

20 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Dear Valued Customer,

We are very sorry to hear that you have encountered issues with our product. Your satisfaction is our top priority, and we understand how frustrating this must be for you.

Please rest assured that we will help you resolve the issue as soon as possible. We apologize for any concern caused by the delayed response over the weekend due to our customer service team being off.

Should you have any further questions or issues, please do not hesitate to contact our customer service at info@news.amovibe.com. We are dedicated to providing you with the best possible service.

Thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Amovibe Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I've been pleasantly surprised by the…

I've been pleasantly surprised by the reliability of their products, the efficiency of their service, and their commitment to discreet, secure shipping..

10 de junho de 2024
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Dear Customer

Thank you very much for leaving us a message in your busy schedule.
We really appreciate your positive feedback and are happy to hear that you are satisfied with our services and products.
We will do our best to make sure all our customers are satisfied! If you have any needs or questions, please feel free to contact us and we will be happy to serve you.

Sincerely
Amovibe Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

As a first-time buyer

As a first-time buyer, I appreciated the discount. The delivery was fast, and the product quality exceeded my expectations.

4 de junho de 2024
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Dear Customer

Thank you very much for leaving us a message in your busy schedule.
We really appreciate your positive feedback and are happy to hear that you are satisfied with our services and products.
We will do our best to make sure all our customers are satisfied! If you have any needs or questions, please feel free to contact us and we will be happy to serve you.

Sincerely
Amovibe Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fast shipping

Fast shipping, item as described. New user discount was a plus. Quality looks good so far. Will buy again.

4 de junho de 2024
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Dear Customer

Thank you very much for leaving us a message in your busy schedule.
We really appreciate your positive feedback and are happy to hear that you are satisfied with our services and products.
We will do our best to make sure all our customers are satisfied! If you have any needs or questions, please feel free to contact us and we will be happy to serve you.

Sincerely
Amovibe Customer Service

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Orders ship quickly

Orders ship quickly, and everything has performed perfectly. My wife and I are enjoying our new toys.

27 de maio de 2024
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Dear Customer

Thank you very much for leaving us a message in your busy schedule.
We really appreciate your positive feedback and are happy to hear that you are satisfied with our services and products.
We will do our best to make sure all our customers are satisfied! If you have any needs or questions, please feel free to contact us and we will be happy to serve you.

Sincerely
Amovibe Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

When I encountered a defective product

When I encountered a defective product, they promptly sent me a replacement. The replacement was shipped out quickly, and their communication was excellent.

4 de junho de 2024
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Dear Customer

Thank you very much for leaving us a message in your busy schedule.
We really appreciate your positive feedback and are happy to hear that you are satisfied with our services.
We will do our best to make sure all our customers are satisfied! If you have any needs or questions, please feel free to contact us and we will be happy to serve you.

Sincerely
Amovibe Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amovibe is consistently excellent

Amovibe is consistently excellent. Every product meets its advertised description, and I've always been completely satisfied with their service.

8 de maio de 2024
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Dear Customer

Thank you very much for leaving us a message in your busy schedule.
We really appreciate your positive feedback and are happy to hear that you are satisfied with our services and products.
We will do our best to make sure all our customers are satisfied! If you have any needs or questions, please feel free to contact us and we will be happy to serve you.

Sincerely
Amovibe Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great prices

Great prices, quick, discreet delivery, excellent customer service.

14 de maio de 2024
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Dear Customer

Thank you very much for leaving us a message in your busy schedule.
We really appreciate your positive feedback and are happy to hear that you are satisfied with our services and products.
We will do our best to make sure all our customers are satisfied! If you have any needs or questions, please feel free to contact us and we will be happy to serve you.

Sincerely
Amovibe Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great promos and top-quality products…

Great promos and top-quality products keep me coming back. Fast, discreet delivery adds to my excitement.

14 de maio de 2024
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Dear Customer

Thank you very much for leaving us a message in your busy schedule.
We really appreciate your positive feedback and are happy to hear that you are satisfied with our services and products.
We will do our best to make sure all our customers are satisfied! If you have any needs or questions, please feel free to contact us and we will be happy to serve you.

Sincerely
Amovibe Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Dear Customer

Thank you very much for leaving us a message in your busy schedule.
We really appreciate your positive feedback and are happy to hear that you are satisfied with our services and products.
We will do our best to make sure all our customers are satisfied! If you have any needs or questions, please feel free to contact us and we will be happy to serve you.

Sincerely
Amovibe Customer Service Department

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Toy is GREAT

Toy is GREAT! I recently ordered one of the multi-tool toys, and it was taking a while to ship, and the tracking was pretty sketchy (I just said it was in transit for three weeks without saying where it was starting from or the destination). I was pretty concerned I got scammed especially after reading reviews on here. I decided to reach out to their customer service, which was terrible. I literally got back a terribly misspelled reply in which the customer service rep basically told me to chill out because it hadn't been that long. I was literally just asking about the timeline and was not rude in my email, so I was pretty unimpressed with that.
I was able to cancel the order after a month when all of a sudden, it arrived! Yay! And honestly, the toy is great quality and lots of fun.

31 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Dear Customer

Thank you very much for leaving us a message in your busy schedule.
We really appreciate your positive feedback and are happy to hear that you are satisfied with our products.
We will do our best to make sure all our customers are satisfied! If you have any needs or questions, please feel free to contact us and we will be happy to serve you.

Sincerely
Amovibe Customer Service Department

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Not as bad as people say

I was kinda skeptical at first but overall im pretty impressed. I had received the wrong item at first i was able to contact customer service and they sent me the correct item. The shipping wasn't as bad. I recieved the first item within the first week and then the correct item the following week. Overall I'd probably order from them again.

3 de junho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Dear Customer

Thank you very much for leaving us a message on your busy schedule.
We really appreciate your positive feedback and are happy to hear that you are satisfied with our service.
We will do our best to ensure that all of our customers are satisfied! If you have any needs or questions, please feel free to contact us and we will be happy to assist you.

Sincerely
Amovibe Customer Service

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bestellung konnte nicht zugestellt…

Bestellung konnte nicht zugestellt werden, Kundenservice reagierte sehr zügig via Chat und die Rückerstattung erfolgte nach 2 Tagen promt.

14 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Dear Valued Customer,

Thank you very much for taking the time to leave us a review.
We greatly appreciate your positive feedback and are delighted to hear that you are satisfied with our customer service.
We are committed to going the extra mile to ensure all our customers are satisfied! If you have any needs or questions, please do not hesitate to contact us, and we will be happy to assist you.

Sincerely,
Amovibe Customer Service

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered this as "Oronova" product

Ordered this as "Oronova" product. But it is the same Chinese company. Took 2 months to arrive. During that time, I tried to cancel the order. No updates. No replies. It showed up on my doorstep yesterday. Since it was here, I went ahead and charged it. Powered on and seemed to work well, as advertised. Within 1 minute the controls stopped working. Could not turn it off or change any of the variable speeds or any feature. Finally had to set it down and let the battery drain. If it actually worked, would be a great product. Looking for any semblance of Tech Support? Nothing but chat or email to contact them. No reply as of yet. Total waste of my time and money. Does not even deserve 1 star. Complete rip-off.

23 de maio de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Amovibe

Resposta da Amovibe

Hi,

We apologize for the problems you have experienced with your purchase and use. We take your feedback very seriously and hope to solve these problems for you as soon as possible.
Regarding the problems you mentioned, please send your specific order information and details to our customer service email: info@news.amovibe.com. We will verify and provide you with technical support or other solutions as soon as possible.
We understand your dissatisfaction and will try our best to improve our service and product quality.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais