Min gamle Volvo XC70 blev ved med at lyse for motorfejl. Flere forskellige værksteder havde resat fejlkoderne og opgivet at finde fejlen. Efter 15 minutter, garneret med hyggelig snak om gamle biler o... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Min gamle Volvo XC70 blev ved med at lyse for motorfejl. Flere forskellige værksteder havde resat fejlkoderne og opgivet at finde fejlen. Efter 15 minutter, garneret med hyggelig snak om gamle biler o... Ver mais
A empresa respondeu
Jeg fik tilbud på service via autobutler på min ene dacia som de udførte og aftalte (mundligt) at de også skulle lave sevice på min anden Dacia og dette ville ikke overstige 2000. Jeg fik dette udfø... Ver mais
Super service på værkstedet i Holbæk. De tilbød endda at hjælpe mig med at lægge min cykel i bagagerummet, da jeg hentede min bil. De er i øvrigt mindst 30% billigere end “mit” mærkeværksted. De h... Ver mais
A empresa respondeu
Hos AutoTekniCom ApS i Holbæk går service, fair priser og kompetent behandling op i en højere enhed. Jeg har været der flere gange, og standarden er lige høj hver gang. I sidste omgang har jeg haft... Ver mais
A empresa respondeu
Spånnebæk 19A 4300, Skaverupvej 4 4572, 4300, 4572, Holbæk, Nørre Asmindrup, Dinamarca
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 100% das avaliações negativas
Normalmente responde dentro de 24 horas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Jeg havde fået tid til fejlfinding på min Ford C-Max fra 2010 der havde kaldt på service og ikke mere virkede på dæktryk overvågning ,AB's , og fartpilot. Allerede ved telefonsamtale fandt AutoTecnicom ud af at der kunne være tale om en defekt føler ,så den var bestilt hjem til jeg kom på værkstedet i Holbæk.
Og ganske rigtigt føleren på højre baghjul var kortsluttet og hurtigt udskiftet, fejl fundet og fejlmeldinger nulstillet.
Meeen, det viste sig ydermere at en defekt caliber på dette hjul var skyld i at bremseklodser og bremseskive havde været så varme at de var ødelagte. Trods en travl fredag fik AutoTecnicom bestilt og leveret de nødvendige reservedele både til højre og venstre side da jeg sagde at de jo var lige gamle og aldrig havde været skiftet.
Fremragende service og rigtig god behandling i hyggelig atmosfære med øje for min , bilens , og dermed andres sikkerhed . Jeg tager gerne turen fra sydsjælland til Holbæk næste gang for at benytte mig af Autotecnicom og deres dygtige medarbejdere.

Resposta da AutoTekniCom ApS
Fantastisk, fin og hurtig service. Kom ind fra gaden med bil der skulle have hjælp.. der stod låne bil klar, da jeg kom. God og rar dialog omkring bilen, de er super flexibel og står på hovedet for at hjælpe! Jeg kan varmt anbefale AutoTekniCom ApS Og virkelig trygt, når man ikke lige er bil expert...

Resposta da AutoTekniCom ApS
Meget tilfreds med deres service og rimelige priser..

Resposta da AutoTekniCom ApS
Hjælpsom og imødekommende betjening, fortalte hele vejen igennem hvad der blev brugt af reservedele og hvorfor. Der blev ikke foretaget noget på bilen uden mit samtykke. Rigtig god behandling og dygtigt personale.

Resposta da AutoTekniCom ApS
Super venlig, service udført til aftalte pris så det i har fået en ny kunde.

Resposta da AutoTekniCom ApS

Resposta da AutoTekniCom ApS
Perfekt olie skift på bilen 👍🏻. Og godt med cacao i værkstedet, imens man venter 😁. Plus at det var lækkert med en overraskelse i kabinen efter veludført arbejde.... kommer helt sikkert igen. 😁

Resposta da AutoTekniCom ApS
Altid god service og billig priser
Det bedste værksted har været kunde i 6 år

Resposta da AutoTekniCom ApS
Var punkteret - de fik hurtigt fremskaffet nyt dæk og skiftet.

Resposta da AutoTekniCom ApS
Endnu en gang en god oplevelse med AutoTekniCom :-)

Resposta da AutoTekniCom ApS
Jeg har i flere år benyttet mig af AutoTekniCom ApS både som privatperson, og i erhvervsøjemed, og det finder jeg stor tryghed i. Ydelsen leveres som aftalt med stor faglig indsigt, og serviceniveauet er højt, ligesom fleksibilitet er en selvfølge i samarbejdet.

Resposta da AutoTekniCom ApS
Super service, fik hurtigt en tid og blev endda kørt hjem efter aflevering af bil på værkstedet.
En låne bil blev leveret senere samme dag på adressen. Undervejs blev jeg kontaktet et par gange så jeg hele tiden blev opdateret på problematikken vedr. bilen. Det i sig selv gav en tryghed, med vished om at tingende blev lavet som aftalt, og til den aftalte pris. Kun de bedste anbefalinger herfra.

Resposta da AutoTekniCom ApS
På alle måder god service og godt arbejde.

Resposta da AutoTekniCom ApS

Resposta da AutoTekniCom ApS
God service og hurtig arbejde som er lavet perfekt kan varmt anbefaledes

Resposta da AutoTekniCom ApS

Resposta da AutoTekniCom ApS
Eminente og super dygtige 👌
De laver ikke noget på bilen uden at få tilsagn først. Hvis tidshorizonen skrider, er de rigtig gode til at give besked og de er gode til at komme med løsningsforslag.
Anbefalelsesværdigt værksted 👌

Resposta da AutoTekniCom ApS
Jeg havde min bil til udskiftning af en bundplade og hydralik systemet og blev oplyst 1-2 timer for dette. Efter nærmere drøftelse heraf blev det oplyst det nærmere ville blive 1 end de oplyste 2 timer hvorefter jeg accepterede tilbudet.
Fakturaen og regningen da jeg hentede bilen var på 4 timer?!
Selvom jeg oplyste vedkommende jeg var blevet lovet maks 2 timer blev intet krediteret!!

Resposta da AutoTekniCom ApS
Super værksted med super god service. Helt klart 5 stjerner her fra og tommel op

Resposta da AutoTekniCom ApS
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.