Bambookings Avaliações 

57
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I order 2 large olive tree's, which are absolutely beautiful and arrived in great condition, packed well too. Helpful and friendly service from Luke when I requested to change delivery. Reasona... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This company is amazing! They pack their plants superbly, postage is quick & the Bamboo plants I bought (x6) were all over 6ft tall, green, healthy & with plenty of rootball, new shoots & amount of ca... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I ordered 6 x 2m Red Robin. Luke waa very patient with all my questions! When I explained about limited access for delivery, without me asking, he arranged for van instead of lorry delivery which ma... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I bought four large (huge, over 2.5m) plants for screening purposes and they are of excellent quality and value. I went over to the nursery to choose the plants. Lukey was very informative and helpf... Ver mais

4,3

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

57 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 83% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,3

Todas as avaliações

(57)

32 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service, great plants

I ordered 6 x 2m Red Robin. Luke waa very patient with all my questions! When I explained about limited access for delivery, without me asking, he arranged for van instead of lorry delivery which made it so much easier for me. Plants are healthy and as described and I would definitely buy again. Highly recommend

10 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Olive tree

Excellent all round, can’t fault anything. Communication great, helpful at the nursery and a fantastic olive tree to boot. Very good prices, quality plants. My wife was delighted!
Would definitely use again.

6 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Amazing trees and service

I recently contacted this company for two Red Robin trees. It was not their usual size of order, but Luke and his team were so accommodating and helpful throughout.

They allowed me to visit their premises and choose the trees in person, which made such a difference and meant I could get exactly what I needed.

It was a real pleasure buying from them. The quality of all the trees and plants they had in stock was outstanding, and my Red Robins are in fantastic condition.
Excellent service, lovely people, and great prices too.
Thank you to Luke and the team.

10 de março de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid

Bought on eBay , spent almost £200 on bamboo and recieved a bag of £5 logs . Seem largely uninterested , communication very low. stated they would post again then I heard nothing . Awaiting eBay taking action.

22 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bambookings

Resposta da Bambookings

Hi Patrcia, we are aware of the on going case in ebay. They have put the case on hold for 5 working days (we are not sure why) but as per the communications between us, we agreed to re-send the the plants (free of charge) to you. There seems to be an error with recycling tracking numbers with DX where they re-use a tracking number for a previous parcel delivery. Rest assured, we are aware of the situation and will always refund or send new items if they are not delivered. Ebay are in touch with us directly through our account manager to solve the problem. We dont sell logs.. we are a plant business and we have directly communicated with DX as well to have a driver interview as to why our bamboo parcel (your plants) was delivered as logs. If we can be of anymore assistance please do not hesitate to call us on 01932 910246 and we can assist you further.

EDIT 23/02/2026 - Hi Patrcia, we can see that Ebay have issued a full refund now although we had re-sent the items on Friday we will re call this parcel as a full refund has been issued to you. Sorry for the inconvenience, the original parcel has been found as well by DX.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent Quality Plants & service

I had a great experience from initial enquiry to delivery. I ordered 14 Photinia Red Robin for my garden hedge which were of excellent size & quality as well as 4 camellia all for a very good price. Luke was extremely responsive and helpful throughout and the Pallet company delivered them well packaged & on time. I would highly recommend purchasing from Luke's company Bamboo Kings which I found through Facebook Marketplace.

9 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent value for money!

WOW ... value for money with Luke. I bought sight unseen over FB marketplace and thought I'd give it a go having read the reviews. I'm so glad I did, the olive tree for £100 is 8 foot tall and really healthy. I bought some bamboo to fill up a pallet and wish I had bought more. Luke even rang the delivery people in the evening when my delivery hadn't shown up by 5pm to see where they were. Sterling service, thank you

6 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastic company to deal with

Fantastic company to deal with. Luke give excellent advice on the bamboos, plus we were able to go to the nursery and select our own trees. The plants are very good quality and were delivered to our doorstep really quickly. I would 100% recommend them and will be buying more from them!

6 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Issue Solved Due To 'junk' Filter

I have deleted my previous review as my emails were unanswered due to falling in their junk box.

Once this issue was known, Luke was extremely quick in resolving the issue and issuing a full refund.

Thank you.

9 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Bambookings

Resposta da Bambookings

Hi Mark. Thanks for your feedback, your order was dispatched in full on 12th August 2025 2 days after you placed your order through us. Currently, Royal mail and Parcelforce are going through a merge and so tracking is not fully working but is due to be fully available and functional within the next few days. Your order should arrive to you tomorrow the 13th August. We will also follow up with a call tomorrow to you to ensure that your order has arrived. Any issues feel free to give us a call or email. Best wishes and we hope your order arrives tomorrow.

Hi Mark thanks for the updated review - we just emailed you and have processed the refund as requested. Our email provider flagged your emails as potential virus threats and thus we found them away from our main inbox. Refund should have come through now. Hopefully this request is sorted now. We will follow up with a call tomorrow just to make sure everything is okay. Have a great evening.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bought a beautiful Jasmine plant from…

Bought a beautiful Jasmine plant from Bamboo Kings to replace the one I had in my previous garden. Just moved house so it’s lovely to see a familiar plant and the scent is just gorgeous. I’m returning to buy fruit trees very soon. Luke offers great advice, honest and sensible. My garden is very different to the one I left behind so not sure yet what works and where but I trust Luke to advise me.

27 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Stay away don't waste your money

4th time edited its honestly like banging my head against a brick wall.Yes you won yr case as I didn't return it .As I said previously I cannot return it as the QR does not work !!! As I said it's in the bin now as no other option .paypal refunded me .Just wanted other customers to be aware that you do not give refunds & it's impossible to return item to you.shocking that you suggest I return it so you can revive it back to life that says it all really !! Goodbye & have a good day responding to your complaints with no empathy what so ever ! Thanks for your response as i said QR code was not accepted at the post office & you shouldnt have to revive it back to life !!! It should have been in good condition when you sent it ..its in the bin now where it belongs ! After writting my review i recieved a response from bamboo king saying they issued a QR code for royal mail .As i tried to explain royal mail do not take parcels of this size so it was a completely wasted journey trying to get a 6ft bamboo plant to the post office .i cannot return the plant with the QR code they sent me .unbelievble that they are not listening.You are welcome to the plant back as its awful wish I could send it back but the QR code is not accepted at the post office as royal mail do not take large parcels.Was told you would send another QR code to return it via parcel force this did not happen .Plant is now in the bin as customer service poor..Ordered a bamboo plant .looked lovely in the photo.arrived with all the leaves in the bottom of the box.tried to return it .sent a QR code for royal mail.Lugged a 6ft bamboo up to the post office only to be told its too big for royal mail. Contacted bamboo kings told me they would sent the correct QR code & would replace it in 4 weeks time.They didn't send QR code.I contacted PayPal who have kindly refunded me as i am a loysl customer.Shocking really that this company can get away with selling such poor quality .I see 24% of reviews are 1 star so I guess I'm just one in 4 who have been mislead by their advertising. Not sure how to attatch photo otherwise would .Would strongly advice to avoid this company .I agree with previous customer root ball chopped in half & not at all as described very dissapointed & company's customer service is poor.

12 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Bambookings

Resposta da Bambookings

Hi Sharon we are sorry to hear this. We have checked on ebay and can see that you agreed to return the item and we issued you a label. After this we can then see you opened up a return which is normal for customers to return items via the post office. Under distance seller regulations we must have items back..Just like Amazon or similar...We commercially grow in pots and then spilt the bamboo when you only order one clump for £24.99. The full 25L aurea is available for sale for a cost of £55 plus postage. With over 13,000 positive feedback on ebay we are a little worried that you have only taken the time to read comments here. Please be in touch again if you have any further issues we wish you all best for the future. Bamboo Kings


Edit: Hi Sharon thanks for your response we can see the parcelforce label was issued but was not scanned at the post office for return. We have returns processed like this all the time as parcelforce collect items from royal mail post offices each day. It's a new service they provided. We note that in your messages to us on ebay the bamboo was damaged and thus the box could be a lot smaller for return. The species you purchased can grow upwards of 15ft in a couple of weeks so as explained to you and being a company that strives to not throw anything we away we kindly asked the plant be returned so we could revive it back to life. The QR codes are issued automatically by ebay but we can see the label was messaged to you for parcelforce to return. Again we wish you all the best and sorry we couldn't amend the issue on this occasion. Have a fantastic day.

Response 2: Hi Sharon thanks for the reply. As explained before and in unfortunate events sometimes plants get damaged in the post. We can see the case was closed in our favour this morning on ebay as the items were not returned. In some cases due to seller protection policies on Ebay this can be the case. Again we are very sorry that this has happened and we can only wish you all the best for the future. Best wishes have a wonderful day

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais