Bodycon Collection Avaliações 

248
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,5

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Buyer beware - you can only get a store credit NO REFUNDS. This is not clearly indicated when you buy on app like Shop. It arrived late and therefore I didn't need anymore the occasion. Moreover they... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Bodycon have the most incredible online support. I had an issue with delivery and contacted them, they got back to me within 1 business day and had already rectified the issue. I will happily buy from... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Elle and the team did everything I needed to make sure I was wearing the amazing dress I ordered for my 40th birthday celebrations Elle, I can't thank you enough for your understanding, commun... Ver mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I ordered 2 pieces and unfortunately they weren’t quite right, one was damaged, so I invoked the return process for both items, soon realising I had to pay $15 for each in postage (however I could’ve... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de moda feminina

Escrito pela empresa

Welcome to BODYCON COLLECTION, your home for bandage and bodycon dresses, tops, skirts and outfit sets. From petite to plus size, find the perfect fit, for every figure. With worldwide shipping and 60-day returns, don't hesitate—step into the wardrobe you've always dreamed of today.


Informações de contato

3,5

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

248 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 95% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,5

Todas as avaliações

(248)

129 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Don’t be fooled — DON’T buy from this scamming lowlife company

Don’t be fooled. I couldn’t give this company negative stars so had to mark one to allow me to move forward with my review. This place is an ABSOLUTE scam
and is a horrible company and customer service is useless. Don’t waste any of your money at this company. I ordered a shirt and one dress in two sizes. When I placed the order and then checked a few days later for shipment tracking only to see there was no order when I logged in, I contacted customer service. They couldn’t find my order to start and then the next day, they got back to me and said they had found it. I had spent $270 on the order so when they originally told me they didn’t have an order for me on file but I saw that the charge had gone through on my credit card, I disputed it right away. Once I got the email the next day saying they then found it, they asked that I call my back and notify them that the order was found and sent out for shipping. I did just that and got a letter confirming that I closed the dispute and that it was considered resolved. I went to go return the whole order for store credit because both dresses smelled (but one was too big) and the shirt came already faulty when the seam was already coming apart. This has all been WELL within the 60 day return policy they BS on their website. The system won’t allow me to return because it’s saying that my bank still has the dispute still open (even though I sent them the letter from my bank stating the dispute is officially closed as of 2/4/26). I also checked my bank account and they got paid again after I closed the dispute. They refuse to escalate the issue using the multiple examples of written verification and are dragging it out so that the 60 days passes and I can’t even return for store credit. This place is an absolute SHAM and you should stay FAR FAR away.

UPDATE AFTER BODYCON COLLECTION REPLY: the company’s response is not addressing the issue. I have given the company written documentation verifying that the bank dispute is officially closed (letter directly from my bank) and they still continue to incorrectly say that the dispute is still active which has been verified for them multiple times. They are looking to drag this out so the 60 day return window passes. AGAIN, don’t let them or their inaccurately fluffed response fool you. Their customer service team stops responding after each time I send the proof that the dispute is closed. It’s been since February 4th, 2026 since I closed the dispute with my bank and received written verification of such. They are doing nothing to help.

22 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bodycon Collection

Resposta da Bodycon Collection

Hi Randi,

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating this situation must feel. We always want our customers to have a positive experience with our brand.

I’ve reviewed your case and can see our team has been actively working with you regarding your order. We ask customers to carefully review their order details, including their email address, before placing an order so the confirmation can be received. Our team was able to assist you in updating your email shortly after.

Unfortunately, a bank dispute was raised during this time. While a bank dispute is active, our system is unable to process returns. We take pride in the quality of our items and each order is reviewed before dispatch, however we understand that personal preferences can vary.

Please know our friendly customer team is here to assist you with a smooth return. If you need any further assistance, please let us know. We’re here to help!

Head of Customer Service
Bodycon Collection

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Browsing through catalogue was ok

Browsing through catalogue was ok. However, could not get or locate the 10% first time discount, which is disappointing.

28 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bodycon Collection

Resposta da Bodycon Collection

Thanks so much for your feedback, MF.

I’m sorry for the confusion. Once you sign up to our collection, first-time customers are automatically sent their 10% off discount code by email. Sometimes it can land in the junk/spam folder, so it’s worth checking there just in case.

If you still can’t find it, we’re only an email away and happy to help. Please contact our friendly customer service team, and we’ll make sure your discount code is sent to you.

We're here to help you find the perfect fit.

Head of Customer Service
Bodycon Collection

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible quality of the material and do not take returns

Terrible quality of the material. The dress feels so itchy on my skin, it is impossible to wear. Furthermore, when I wanted to return the dress, I've been told I need to pay for a postage to China and only receive a gift credit. Will never be buying anything from this brand again.

9 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bodycon Collection

Resposta da Bodycon Collection

Hi Kristyna,

Thank you for taking the time to share your feedback, and also for your multiple orders with us. We really do value our repeat customers.

We’re sorry to hear that your recent dress wasn’t comfortable. We include detailed material and finish descriptions on each product page to help set expectations, but we understand that sometimes a piece just doesn’t feel right once you try it on.

Regarding returns, we offer easy returns via our closest return hubs in the USA and Australia and discounted return labels. I can see our team has already reached out to you directly to support you with your return and go through the next steps.

If there’s anything more we can do, or if you’d like personalised suggestions based on the fabrics and styles you've ordered previously, we're here to help.

Head of Customer Service
Bodycon Collection

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Outstanding quality

Hi there I wasn’t sure at first because the pricing seemed so good for what looked like beautiful dresses. I couldn’t be more delighted with what was delivered. Excellent quality nice thick fabric and I can’t wait to order more!

24 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This dress quality was awful

This dress quality was awful. I always wear a medium and I was swimming in this. I went to return and it would cost more to ship back to Australia than the dress cost. Which was $100. What a waste of money.

7 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bodycon Collection

Resposta da Bodycon Collection

Hi Tiffany,

We’re sorry to hear that the dress wasn’t what you expected. Our detailed size charts and customer service team are always available to help recommend the best size and style for your figure before you place your order.

We have local return centres in the USA and offer discounted return labels for our valued customers in the USA to help make returns smoother and more affordable.

I can see our customer service team has reached out to understand your concerns and help you as best as we can.

Head of Customer Service
Bodycon Collection

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I recently purchased a few skirts…

I recently purchased a few skirts online and I couldn’t be happier with my experience! The ordering process was simple and smooth, and my items arrived quickly and beautifully packaged.

The skirts are exactly as pictured — the quality of the fabric is fantastic, the fit is flattering, and the attention to detail really shows. They’re comfortable to wear and perfect for both casual outings and dressier occasions.

I was especially impressed with the sizing accuracy and how true the colours were to the photos online. It’s always a little nerve-wracking buying clothes online, but this purchase exceeded my expectations.

Highly recommend for anyone looking for stylish, well-made skirts. I’ll definitely be ordering again!

18 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fabulous fit and quality

I was absolutely impressed with the speed of delivery, fit and quality of the dresses. And with the very generous bonus of some free samples!! I always receive so many compliments when I am wearing Bodycon!

12 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Do not buy from this company

Do not buy from this company. Biggest rip off ever. I purchased a dress to go to Thailand for NYE. It arrived with a hole in it. I requested a refund but was refused and sent a replacement which i told them wouldn't arrive in time as i was flying abroad. What i didn't expect was the replacement to arrive two months later!! I received the replacement today...14th February 2026!! Opened it up and it also has a hole in the dress. So disappointed that i wasted my money on this company.

14 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bodycon Collection

Resposta da Bodycon Collection

Hi Mandy,

We’re sorry to read about your experience, especially when you ordered the dress for such an important trip. This is absolutely not the experience we want for our customers.

I’ve checked your order and can see a complimentary replacement was sent shortly after we reviewed your original faulty item. Our tracking shows it was delivered within our estimated 7–10 day timeframe and arrived on 3 January. We’re very sorry if this reached you while you were already away, and for any confusion this caused.

All items are checked before dispatch, and we haven’t found a fault on the replacement in our records, but we understand personal preferences vary.

Our aim is always to help you find the perfect fit and style, and I can see our team have reached out to you to help sort through your concerns.

Head of Customer Service
Bodycon Collection

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I was sold a used dress …

I was sold a worn dress, and I believed it had been worn before it was returned and then sold to me based on its condition when I received it. Although the website has an option to get the original refund, I was still given store credit to buy a worn item again. I will not be buying anything from this website and will be reporting them to BBBS.

20 de janeiro de 2026
logotipo da Bodycon Collection

Resposta da Bodycon Collection

Hi Sharon,

We’re sorry to hear of your recent experience.

We pride ourselves on our high-quality products, and while personal preferences and fit can vary, you should always receive an item in perfect condition, even if it's marked as final sale. If your item has arrived faulty or appears worn, please share photos so we can investigate this further for you.

We're here to help you find the perfect fit. I can see our team have reached out to you directly to understand your concerns and find out more about your order.

Head of Customer Service
Bodycon Collection

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

5 stars

Great quality, well priced and all round good service.

28 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Great dresses

I have ordered twice from Bodycon Collection and found the buying process really easy. The size guide is very helpful as there are different fabrics etc it’s good to see what would be the right size. The pictures match the dresses, although it would be good to have close ups of the smaller details, like if there are studs, zips, other embellishments. They have a great range of products! Will buy again!

7 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I would avoid purchasing with this…

I would avoid purchasing with this company. I have had to accept store credit for a return but if what I select is also too small/doesn't suit I will have to keep covering postage costs for its return. If what you buy is not suitable you will be out of pocket.

2 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bodycon Collection

Resposta da Bodycon Collection

Hi Liz,

We understand personal preferences in fit and style vary, and we provide detailed size charts and product descriptions to help you find the perfect fit. We also offer unlimited returns, so you can exchange your item until you find something you love!

Our team has reached out directly to help you through your return and to support you in choosing a better size/style that is better suited to your personal preferences.

Head of Customer Service
Bodycon Collection

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Won’t do returns

Checked the return policy before buying, after receiving a cheaply made dress I tried to return it and am now being told the dress is not eligible for return. Don’t spend your money here.

31 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bodycon Collection

Resposta da Bodycon Collection

Hi Taylor,

We’re really sorry to hear your order wasn’t what you were hoping for. Our aim is always to help our customers find the perfect fit, and we stand behind the quality of our pieces.

As outlined in our returns policy, we offer returns via gift card/credit, which is valid for three years, to give you plenty of time to find something you love. We understand personal preferences can vary, and I can see our team has already reached out to understand what didn’t feel right about the item you chose and to help you with a smooth return.

We want you to love your look, and we're here to help you with your concerns as quickly as possible.

Head of Customer Service
Bodycon Collection

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not as advertised and not providing a refund

Based on my experience, this company is not behaving in line with consumer laws regarding my order. They've advertised a dress using a photo of a model wearing an entirely different dress - the colour is similar, but the construction, shape and fit is very different. I contacted them within 30 days asking them to arrange a return, providing photos and a description of the multiple ways in which the dress they have sent me is not the same dress the model is wearing in the photo on their website, and asking for a full refund, as they have sent me a different product to the one they advertised. They told me 'based on the images you’ve shared, the issues appear to be variations in texture, colour, or fit, or dissatisfaction with fabric feel or thickness, which do not qualify as manufacturing faults at this stage', therefore they would not be providing a full refund on the basis of the product not being as advertised, and therefore I will also have to pay return postage. This is not in accordance with statutory rights, in which a customer is entitled to a full refund if an item is faulty or not as described within 30 days of receipt. I've gone back to them repeatedly, and they just keep saying the same thing, leaving me in limbo, as I don't want store credit with them, based on my experience of their business practice and products - I want a full refund to the original payment method, as per consumer rights laws. The construction of the dress I've received is like something you might find at a cheap market in a car park, not the dress pictured. The bodice has no darts for shaping but there are on the model's dress; there are no side panels on the bodice but there are on the model's dress; the dress advertised on the model is long mid-calf length, but the dress I've received is floor-length: I'm 5ft 8 so this isn't a height issue as the dress I've received would also be floor-length on my 6ft2 husband.

I'm so appalled that this company is behaving in this way, and the thought of them replying to this and again saying 'it looks like a fit issue' etc, instead of resolving the issue in accordance with the law, and providing a full refund to the original payment method, is upsetting.

The other dress I ordered, the bandage dress, is badly made around the bust. This isn't a fit issue in terms of it happening not to fit me how I'd like, but a manufacturing issue, as there shouldn't be a hard plasticised strip removing all the stretch from the entire top seam of the bust unless this had been accounted for by making that top edge lay closer to the body in the dress construction: this is the reason it doesn't fit and instead sits out gaping at funny angles - there is no flexibility or stretch on the top edge of the bust because of the rubberised non-slip coated strip, but this dress relies on stretch and flexibility in order to conform to the shape of a body.

I would never have bought either of these dresses had I seen them like this in a shop, as they clearly have issues, and the consumer rights laws exist to resolve these precise situations. Looking at other reviews, I'm clearly not the only person to have experienced this behaviour from this company.

19 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Bodycon Collection

Resposta da Bodycon Collection

Hi F&CS,

We're sorry to hear about your experience. Our aim is always to help our customers find the perfect fit for their figure, and we understand that personal preferences and expectations can vary. If you feel the item you received isn’t as described, we’re here to help support you with a return.

I can see our team has been in touch and is actively working through your return with you.

If there’s anything further we can assist with while we help you find something you love, please don’t hesitate to let us know.

Head of Customer Service
Bodycon Collection

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Arrived quickly and great customer service

Arrived very quick and they threw in two free dresses. Bust was quite smaller than expected but gorgeous dresses.

19 de dezembro de 2025
logotipo da Bodycon Collection

Resposta da Bodycon Collection

Hi Campbell,

Thank you so much for your lovely review. We’re thrilled to hear your order arrived quickly and that you loved the dresses (and the little extras!).

I’m sorry the bust ran smaller than expected. If you’d like, our customer care team can help with sizing advice or discuss an exchange to make sure your next dress is the perfect fit.

We really appreciate you choosing Bodycon Collection and hope to see you again soon.

Head of Customer Service
Bodycon Collection

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais