Chelsea Peers Avaliações 

469
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

4,0

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Exceptional service from such a lovely, responsive and friendly customer service team plus the best pyjamas! I own 5+ pairs now and planning on getting more in future. Love this brand!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered some pyjamas and paid for next day delivery. 4 days later not received. Advised slightly delay and not the service they would expect. Not great customer service which seems to be a bit of a th... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ordered some pjs got message from evri saying that they had it but all of sudden being sent back! Contacted emily at cs who replied back very quickly to advise that the items had been damag... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

The clothes and delivery/packaging were great but was extremely unimpressed with their returns policy. To return a £45 pair of PJs, I was charged BOTH delivery costs and an additional returns fee - r... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Roupas

Escrito pela empresa

Beautifully crafted nightwear, loungewear and swimwear designed to bring the perfect balance of comfort and style to your downtime.


Informações de contato

4,0

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

469 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 24 horas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,0

Todas as avaliações

(469)

105 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Wonderful product and wonderful service…

Wonderful product and wonderful service I had an isssue with the courier and Emily sorted it and refunded me immediately amazing kindness and service.

2 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Carberry,

Thank you so much for taking the time to share your feedback! It's a pleasure to hear that you were pleased with your customer service experience. We’re always happy to help!

Please don't hesitate to reach out in the future if you ever need any assistance!

Best wishes,
Caroline
Chelsea Peers Customer Services Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service

I had an issue with a faulty item. Contacted customer service and Emily was fabulous. The customer service is second to none, speaking to a real person is refreshing and I received a response within minutes. A replacement has been offered and will be delivered today. Excellent service. Happy customer. Thank you.

26 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Sue,

Thank you so much for taking the time to share such a lovely review! It's a pleasure to hear that you were pleased with your customer service experience. We’re always happy to help!

Please don't hesitate to reach out in the future if you ever need any assistance!

Best wishes,
Caroline
Chelsea Peers Customer Service Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very poor service experience

Very poor service experience. An order was placed, but the Shop app changed the shipping address to the billing address. Despite contacting Chelsea Peers within 2 minutes of the order being placed, the error could not be corrected. The portal is confusing and the inability of customer services to change the shipping address unacceptable.

24 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Nigel,

Thank you for taking the time to share this feedback, and we sincerely apologise for any disappointment caused.

We can see that you have already been in contact with a member of the Customer Services team regarding this issue.

If you have any queries or further feedback, please contact us at hello@chelseapeers.com, and we would be more than happy to help!

Best wishes,
Emily - Chelsea Peers Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Brilliant customer service

I bought my friend a pair and she loved them, unfortunately we then had some trouble (nothing to do with Chelsea peers at all) and the customer service team went above and beyond to help us out and get us sorted. So appreciated and just is that wee bit of luxury which further justifies the price tag I think!

20 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Julia,

Thank you so much for taking the time to share such a lovely review! It's a pleasure to hear that you were pleased with your customer service experience. We’re always happy to help!

Please don't hesitate to reach out in the future if you ever need any assistance!

Best wishes,
Emily
Chelsea Peers Customer Service Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Very poor quality

I received the love heart bedding in king-size yesterday. For £65 the quality is atrocious- all of the threads are coming out!!

19 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Nik,

Thank you for sharing this feedback with us. We are so sorry to hear that you have experienced this issue with your order.

We take great care over our products, and this certainly is not what we like to hear from our customers.

Please contact us at hello@chelseapeers.com - we would be more than happy to help you resolve this.

Best wishes,
Sophie - Chelsea Peers Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service

The customer service was amazing 👏 (Sophie) I had an issue with an order she replied promptly to emails and offered a solution which I was happy with! Thank you 😊

16 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Lindsay,

Thank you so much for taking the time to write a 5-star review. We really appreciate it!

We always love to hear from our Chelsea Peers customers like yourself who have had a positive experience with us, and we are thrilled to hear that you were happy with the final result.

If you ever need any assistance, please don’t ever hesitate to contact our customer service team at hello@chelseapeers.com, and we will be more than happy to help!

Best wishes,
Sophie - Chelsea Peers Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Lost parcel

I ordered from this site about a week ago and the pjs were delivered promptly. Unfortunately they were delivered to the wrong address by the courier! But the customer service team were amazing and sent a new set out the next day using a different courier! Fantastic customer service!

18 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Margaret,

Thank you for taking the time to leave us such a lovely review. We really appreciate your feedback!

We always love to hear from our Chelsea Peers customers like yourself who have had a positive experience with us. I'm so pleased you love your new Chelsea Peers product, and we hope to see you back with us again soon!

Best wishes,
Sophie - Chelsea Peers Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Cannot praise this company highly…

Cannot praise this company highly enough. I have bought several times from them and always had speedy delivery. However this time my parcel was delivered to a wrong address by the courier company. (Evri)
After lots of detective work it was found at a random neighbours garden but had been under a bench for 48 hours in the rain.
Chelsea Peers, we’re on it straight away contacting the delivery company, and keeping me informed. They offered a full refund as the items were no longer in stock.
Fortunately, the parcel although very wet was dry inside and the items were undamaged, so no need for a refund however I was very grateful for the offer and support.
Well done, such a caring customer service.
Would definitely, recommend and use again.
Karen Pettengell

29 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Karen,

Thank you so much for taking the time to share such a wonderful review! It's a pleasure to hear that you were pleased with your customer service experience. We’re always happy to help!

Please don't hesitate to reach out in the future if you ever need any assistance!

Best wishes,
Loren
Chelsea Peers Customer Service Team

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Nice design

Bought 3 pairs for christmas. Nice design festive pyjamas, felt nice and soft but I only wore them 4 times and washed twice and they're all bobbly

23 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Stephanie,

Thank you for taking the time to share this feedback, and we are very sorry to hear about this.

Please be assured we will be passing this feedback on to our production team for investigation. If you require any further assistance regarding this matter, please do reach out to us via hello@chelseapeers.com and we will be more than happy to assist!

Best wishes,
Loren
Chelsea Peers Customer Services Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Lovely PJs - full refund for small fault

Ordered a pair of PJs and got the last in stock in my size. They arrived and are beautiful and perfect fit but had a small mark / stain on one leg. Customer service offered me a full refund as they couldn’t swap them as now out of stock.

29 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi there,

Thank you for taking the time to leave us this lovely review. We're so glad to hear you had a great experience with Chelsea Peers!

We look forward to seeing you back with us again soon!

Best wishes,
Loren

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Had some PJ'S bought gor Christmas that…

Had some PJ'S bought gor Christmas that had a stitching fault in the top causing a dart in the shoulder. They told me to keep them and sent me a gift card for £39.00.
Don't often get that kind of customer service anymore. Every email was responded too within 24hrs.
🙂🙂🙂🙂

22 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Mandy,

Thank you so much for taking the time to share such a wonderful review! It's a pleasure to hear that you were pleased with your customer service experience. We’re always happy to help!

Please don't hesitate to reach out in the future if you ever need any assistance!

Best wishes,
Loren
Chelsea Peers Customer Service Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Be very careful and check your final…

Be very careful and check your final price if ordering from Europe. I had a 22% increase in Euro price to Sterling price. When queried company said due to VAT which is wrong , can’t charge VAT twice . Then said increased costs of doing business in Europe , this is an online business They already charge 3 x UK delivery charge for Euro delivery. Shame because I think their products are good. They refused to refund the extra charge

23 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Richard,

Thank you for your feedback.

We can see that you've been in touch via customer service, and we have explained our pricing and delivery services for Europe. We’re sorry there appears to have been a misunderstanding. If you have any questions or would like us to clarify this again, please don’t hesitate to email us at hello@chelseapeers.com, and we'll be very happy to help.

Best wishes,
Karen
Chelsea Peers Customer Services Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Having purchased a pair of there…

Having purchased a pair of there beautiful pjs they were sent to Evri for delivery having numerous conversations via Evri which was a waste of time I contacted Chelsea Peers direct whom were absolutely fantastic they responded super quick and the lovely lady Emily whom I spoke with sent me out a replacement pair as Evri had lost my parcel and they arrived super quick with DPD 100% highly recommended Chelsea Peers excellent quality clothing and excellent customer care 😃

26 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Zoe,

Thank you so much for taking the time to write us such a lovely review! We really appreciate your feedback.

Our Customer Services team strives to give you the best experience possible with our brand, so we are thrilled you had such a positive experience!

Please don't hesitate to reach out again in the future. We will be happy to help!

Best wishes,
Loren
Chelsea Peers Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

amazing service and great quality…

amazing service and great quality products

i had a delivery issue and they have been so helpful. also the robe i ordered is so soft, great quality, its worth the money.

25 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Camille,

Thank you so much for taking the time to share such a wonderful review! It's a pleasure to hear that you were pleased with your customer service experience. We’re always happy to help!

Please don't hesitate to reach out in the future if you ever need any assistance!

Best wishes,
Loren
Chelsea Peers Customer Service Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Shocking After Care Post Christmas

Bought my wife some pyjamas for a Christmas present from Chelsea Peers on 30th of November 2025.
Great service and delivery, can't fault the company upto now.
Christmas came and my wife tried them in and unfortunately the top was too small. So I thought no problem I'll send the top and change it for the next size up and job done.
Busy over Christmas and went away for new year so got home and emailed the company to ask about changing the top, they informed me that don't do just changing one item of the set.
No problem I would return the st and buy the next one up. Tried to filling the return form but it wasn't having it, so contacted the company by email to ask why? They told me that quite abruptly that it was outside the return period. I asked if it was in the Christmas return period? They informed me that the extension was from the 02/12/25 until approx 27/01/26. So I was 2 days out of the return period.
Got another curt email telling me that I couldn't return them even for a credit note and unlucky you are stuck with them.
Not bothered about getting my money back or anything else, but just thought I'd let future customers know to check the returns around Christmas so they don't end up in the same predicament like me.
Thought the company would have been a bit more understanding at this time of year, but unfortunately not.
I usually buy my wife really nice leisure clothing at Christmas time but wouldn't use Chelsea Peers again not for the buying experience and quality of garment but the after purchase service is terrible.
However on the bright side they do bring the outside of the car up very clean.👍

9 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Darren,

Thank you for taking the time to share this feedback, and we apologise for any disappointment.

We have reviewed your query and can see that, as your order was placed before our Christmas extended returns period commenced, your order was not eligible for a late return in this instance. As your order was placed on 30th November, the returns window would have been valid up until 4th January, inclusive of our additional 7-day grace period to return for gift card credit.

Once again we apologise for any confusion that has been caused, and if you have any further queries/feedback please don't hesitate to reach out via hello@chelseapeers.com and we will be happy to assist.

Best wishes,
Caroline
Chelsea Peers Customer Services

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

WhatsApp customer service

WhatsApp customer service was fantastic, assistance & quick resolution was very much appreciated.

12 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Emma,

Thank you for taking the time to leave us this lovely review. We're so glad to hear you had a great experience with Chelsea Peers!

We look forward to seeing you back with us again soon!

Best wishes,
Loren

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had a hot water bottle and the handle…

I had a hot water bottle and the handle snapped when trying to empty it.
No quibble refund and friendly emails to deal with problem. Can’t think of any other firm that would be so helpful.
Gives me great confidence to use website again.

21 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Wendy,

Thank you so much for taking the time to write us such a lovely review! We really appreciate your feedback.

Our Customer Services team strives to give you the best experience possible with our brand, so we are thrilled you had such a positive experience!

Please don't hesitate to reach out again in the future. We will be happy to help!

Best wishes,
Loren
Chelsea Peers Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Thanks B!

I’d really like to take a moment to thank B, a highly professional individual who provided outstanding assistance with my product issue. B communicated promptly and professionally via email, delivered excellent customer service, and resolved my payment issue quickly and efficiently. Very impressed—thank you!

19 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Fran,

Thank you so much for taking the time to share such a wonderful review!

It's an absolute pleasure to hear that you were pleased with your customer service experience. We’re always happy to help!

Please don't hesitate to reach out in the future if you ever need any assistance!

Best wishes,
Loren
Chelsea Peers Customer Service Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Really quick and sorted my problem with…

Really quick and sorted my problem with ease! My dressing gown was faulty and they issues a refund immediately.

20 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Jenny,

Thank you for taking the time to leave us this lovely review. We're so glad to hear you had a great experience with Chelsea Peers!

We look forward to seeing you back with us again soon!

Best wishes,
Loren

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I dealt mainly with Sophie who…

I dealt mainly with Sophie who delivered excellent customer service. She was available to answer all my queries. Replied promptly and had a solution to my complicated issue.
Thankyou Sophie. I wish there were more like you.

19 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Chelsea Peers

Resposta da Chelsea Peers

Hi Nicolette,

Thank you so much for taking the time to write us such a lovely review! We really appreciate your feedback.

Our Customer Services team strives to give you the best experience possible with our brand, so we are thrilled you had such a positive experience!

Please don't hesitate to reach out again in the future. We will be happy to help!

Best wishes,
Loren
Chelsea Peers Customer Service Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais