EasyPark Danmark Avaliações 

4.940
•
O TrustScore é 2 de um total de 5

1,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ekspress pay med kamara skulle være smart, ja hvis det så virker, gang på gang bliver man ikke logget ud når man køre der fra, dette omhandle p-plads rosengårdcenteret i odense, at man skal holde så m... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Håbløs ringe automatisk support. En anden bruger havde brugt mit telefonnummer (ved en fejl går jeg ud fra). "Support" bekræfter at det er problemet. Den kan ikke løse det og siger... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Hvorfor er EasyPark (apcoa) så utrolig uvenlige, Når man ringer til kundeservicen? De er fra starten i forsvars position, affejende og lidt sure. Inden man nogensinde får fortalt hvorfor man ringer,... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Virker oftest fint, men flere gange har 'hjulet' man kan dreje på, aldrig registreret min p-tid. App'en er ellers fin med historik og er overskuelig, men som om, teknikken i app'en ikke rigtig er resp... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Estacionamento

Escrito pela empresa

Lad os gøre parkering nemmere! EasyPark giver vores brugere fra hele verden mulighed for hurtigt og nemt at administrere deres parkering eller opladning via deres smartphone. Med tilstedeværelse i de fleste danske byer med betalingsparkering tillader vores app dig at håndtere parkering hurtigt og nemt, hvilket sparer vores brugere for en værdifuld tid. Med blot få klik kan du justere parkeringens varighed uden at skulle være i nærheden af køretøjet. Vores mål er at gøre byerne mere beboelige og dit liv lettere med mindre tid på parkering, mere tid til dit private liv.


Informações de contato

1,9

Ruim

O TrustScore é 2 de um total de 5

5 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 77% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,9

Todas as avaliações

(4.940)

136 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Forslag til ny funktion.

Hej EP

jeg er rigtigt godt tilfreds med jeres app. Den gør alting meget nemmere.

Jeg har dog bare en lille bøn.
I dag fik jeg en bøde af Europark på 995 fordi jeg ikke fået trykket ‘START PARKERING’. Helt klar min egen fejl.

Men det havde reddet mig hvis appen kom med en advarsel eller alarm der handlede om, at jeg har påbegyndt en parkering jeg ikke havde trykket start til.

Altså, jeg vælger område og jeg vælger tiden. Det vil sige jeg er i gang med at registrere en parkering. Men enten har jeg glemt det eller også er min finger smuttet. Uanset hvad fik den ikke startet parkeringen.

Mit forslag er, at hvis man fx 60 sekunder efter man har valgt parkeringstid IKKE har fået trykket på start, så skal min mobil gå fuldkommen amok med alarmer fra min Easypark app, fordi så er der en stor sandsynlighed for at jeg ikke har fået trykket på start. Det er mega ærgeligt at få en dummebøde når appen faktisk kunne have reddet mig med lidt mere funktionalitet.

vh
Karsten

13 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hej Karsten,

Tak for din feedback.

Jeg synes din ide lyder helt genial, men jeg sidder desværre ikke og tager de store beslutninger om den slags herinde.

Jeg har dog sendt din ide videre til vores app-udviklere.

Du må have en vidunderlig dag!

Venlig hilsen,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Der er fejl i systemet og jeg kan ikke…

Der er fejl i systemet og jeg kan ikke komme i kontakt med nogen, da jeg er privatkunde.

Jeg er ikke registreret for en udkørsel og nu står der at bilen har stået i et parkeringshus i 18 dage. I midlertid har jeg foretaget parkeringer andre steder efterfølgende og har fået og betalt regninger.

Den pågældende parkering varede få timer.

Der er ingen måde at komme i kontakt med Easy Park, så jeg håber at denne "sviner" vil gøre at Easy Park kontakter mig i stedet.

Jeg kan kontaktes på telefon nr. 42618821 eller mail Stjernefinans snabel a gmail.com

Venlig hilsen

23 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hej,

Tak for din feedback.

Du kan kontakte os på +45 70 22 12 08, eller på mail info@easypark.net og på vores chat.

Vi vil altid gerne hjælpe med at stoppe en parkering som ikke er blevet læst ud korrekt.

Rigtig god dag.

Venlig hilsen,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

områdeparkering virker ikke

områdeparkering virker ikke. Jeg kunne ikke se området omkring dgi og valgte forkerte og det koster mig 900kr plus parkeringsbetaling. Det har jeg svært ved at synes er uretfærdigt. Gør det tydligere!

3 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hej Kim,

Tak for din feedback.

Du kan altid dobbelttjekke hvilken områdekode du skal søge på i vores app, ved at tjekke skiltningen på det område hvor du parkerer.

Områder hvor du kan benytte vores app, så vil der være markeret inde i appen som et område.

Hvis du er i tvivl om hvorfor at afgiften er udstedt, så er du velkommen til at kontakte os så vi kan kigge på det sammen.

Venlig hilsen,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

A company that punishes drivers for…

A company that punishes drivers for using their app correctly should have no right to exist. And they know it because they literally built a button into the app for you to push when you have a valid parking session and still get a fine. That is the clearest proof imaginable of how broken this system is. EasyPark even advises you to pay the fine. Do not do that! File the complaint directly on Q-Park’s website instead. At least then your case is set on hold, which is the bare minimum of decency. EasyPark could not even manage that.

3 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hi,

Thank you for your feedback.

We do not give out fines out at EasyPark and we don't benefit at all from when our users are getting a fine.

The reason that we can't put a fine on hold is because we don't give out fines and therefor you should always report it directly to the parking operator which in your case is Q-Park.

We will gladly help our users to understand why a fine was given to you.

Have a lovely day.

Best regards,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Pas på med at lade bil ved dem

Pas på med at lade bil ved dem
Nogle af de dyreste og oven i den dyre pris ligger de så 15% ekstra i service tillæg

3 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hej Jesper,

Tak for din feedback.

Vi sætter hverken priserne for opladning eller parkering da de er fastsat af udbyderen.

Det er korrekt at der pålægges et servicetillæg på 15% oveni prisen når du parkerer eller lader med vores app. Dette skyldes at resten af beløbet bliver sendt videre til dem der administrerer opladeren eller parkeringspladsen og de 15% går derfor til os for at vi kan blive ved med at forbedrer vores app og service.

Jeg forstår at man kan blive overrasket når man blot ser en pris, men det har omkostninger at drive en virksomhed og have en app til at følge med tiden.

Du må have en vidunderlig dag.

Venlig hilsen,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Har du firma kan jeg ikke anbefale og…

Har du firma kan jeg ikke anbefale og indgå samarbejde med dem. De charger for noget man ikke har brugt. God gammeldags bonde fangeri, men de kræver stadig skriver man har haft god service hos dem før de vil lukke ens aftale som jeg ikke nåede og benytte før de trak mig.

3 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hej Christian,

Tak for din feedback.

Det er korrekt at det koster et abonnement at have en erhvervsaftale hos EasyPark.

Du har 14 dages fortrydelsesret hvis du ikke ønsker at have det alligevel men hvis du aldrig har brugt de fordele som der er som erhvervskunde og har haft betalt for en erhvervsaftale så er det naturligvis dit ansvar at kontakte os hvis du har brug for hjælp til hvordan du bruger det eller få det opsagt indenfor fortrydelsesfristen.

Når du opsiger din erhvervsaftale hos os spørger vi ind til hvordan du synes vores service har været og om der er noget vi kan gøre anderledes. Du skal naturligvis ikke svare at vores service har været god hvis det ikke er det du mener.

Du må have en vidunderlig dag.

Venlig hilsen,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Parkerede i bruns galleri i århus hvor…

Parkerede i bruns galleri i århus hvor der er 1 time gratis og den selv registrere bilen køre ind og ud og vi har startet parkeringen i appen og det hele og stoppet den og så får man en parkering bøde på 125 kr hvad dælen sker der for danmark.
Og easy park

30 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hej Bo,

Tak for din feedback.

EasyPark udsteder ikke afgifter men vi vil naturligvis altid gerne være behjælpelige med at forstå hvorfor at du har fået den.

Du må meget gerne sende et billede ind til os på info@easypark.net så vi kan undersøge hvorfor du har fået afgiften.

Du må have en vidunderlig dag.

Venlig hilsen,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Forkerte priser oplyses

Priserne i Kalvebod brygges P-Phus er helt forkerte. Det koster minimum det dobbelte. Så betaler man dobbelt service gebyr.
Vi holdt det i 4 timer og troede det kostede kr. 25 pr. Time.
Vi fik en opgørelse på EasyPark på kr. 236.
Men da beløbet blev trukket var det kr. 296.
Derud over skal man vide at det er UMULIGT at få kontakt til Apcoa eller EasyPark.
Du kan udfylde en online blanket, der er mere end almindelig omstændig bare for at høre fra dem.
Jeg er rystet over kommunikationen og de falske priser

29 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hej Søren,

Tak for din feedback.

Vi kan både kontaktes på mail, info@easypark.net og telefonisk +45 70 22 12 08.

Udover dette har vi fået en chat funktion både via vores app og hjemmeside hvor du kan skrive til os.

Hvis der er en fejl i den pris der er udregnet så skal vi naturligvis have kigget på det, du skal dog være opmærksom på at priserne er pr. påbegyndt time.

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Du må have en vidunderlig dag.

Venlig hilsen,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Vil ikke sende faktura på det trækket…

Vil ikke sende faktura på det trækket beløb

Har du flere gange skriver og forsøgt at ringe til firmaet.

Da de har trukket et beløb på mit Mastercard, men der er ingen regning på min EasyPark konto der stemmer med det beløb.. surt når jeg skal sende udlægs regninger til mit firma👎🏻

Hvis de har ren mel i posen, så oplys da hvad det beløb er for.. ?

1 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hej Martin,

Tak for din feedback.

Vi vil meget gerne sende dig en kvittering på det beløb der er trukket fra din bank.

Hvis du sender os de 4 sidste cifre i dit kortnummer samt et billede fra din bank hvor vi kan se tydeligt at det er EasyPark der har trukket pengene så sender vi en kvittering til dig.

Vi ser frem til at høre fra dig, så vi kan hjælpe bedst muligt.

Du må have en dejlig dag.

Venlig hilsen,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Mest elendig skiltning

Mest elendig skiltning. Har brugt en halv time på at forsøge at betale for en parkering for at få at vide efter man har ringet til dem at man skal bruge en helt anden app. Noget at man skal gætte sig til da det ikke er skiltet nogen steder.

31 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hej Johnny,

Tak for din feedback.

EasyPark sætter ikke skiltning op, hvorfor at du desværre har fået skrevet din anmeldelse det forkerte sted.

Hvis du ønsker at klage over skiltningen på område, skal du rette henvendelse direkte til dem der administrerer området.

Du må have en dejlig dag.

Venlig hilsen,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Svindel firma

31 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hej Tyler,

Tak for din feedback.

Jeg ville ønske du havde sat lidt flere ord på hvorfor du har fået en følelse af at vi er et svindel firma.

Du må meget gerne sende en mail ind til os hvis der er noget vi skal kigge på eller hjælpe dig med men jeg vil gerne understrege at vi på ingen måde svindler hos os.

Du må have en vidunderlig dag.

Venlig hilsen,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Fup og fiduser

Fup
Er plus kunde, stadig gebyr på 4 kr. For parkering på 4 kr. Jeres kundeservice.findes ikke. Chatbot dr katastrofe

29 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hej,

Tak for din feedback.

Jeg går ud fra at du mener at du er erhvervskunde når du skriver plus kunde.

Vi har 2 pakker som man kan vælge i mellem hvoraf at man i den ene betaler et fast servicetillæg på 6,5 kr. før moms og minimum 4,00 kr ved parkeringer med pris.

Vi har også en anden løsning hvor man slipper helt for servicetillæg.

Du kan læse mere om vores pakker inde på vores hjemmeside:
https://www.easypark.com/da-dk/erhverv/produkter-og-priser

Du må have en god dag.

Venlig hilsen,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Jeg fik en bøde

Jeg fik en bøde, da min bil var parkeret med EasyPark. Da jeg kontakter dem for at få dem til at betale bøden, vil de på ingen måde hjælpe. De fastholder at bilen ikke var parkeret, selvom jeg så parkeringen var sat i gang på min mobil. Hold jer væk fra dette firma!

8 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hej Lise,

Tak for din feedback.

Jeg forstår naturligvis godt at det er ærgerligt at få en afgift.

Jeg kan se at der var tale om at du desværre ikke havde fået trykket på "Start parkering" inde på din EasyPark app og det som du har kunne se på din app har været siden lige inden at du trykker på "Start parkering".

Vi vil altid gerne hjælpe vores brugere med at forstå hvorfor de har fået en afgift og ind i mellem dækker vi dem også hvis vi kan se at det skyldes en fejl i vores app.

Vi kan desværre ikke dække en afgift hvor at den skyldes at der ikke er blevet trykket "Start parkering" i appen.

Rigtig god dag.

Venlig hilsen,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ålborg kommune Ikke muligt at forny P-licens

Jeg bor i Ålborg kommune og skal betale kommunal P-licens gennem "easypark".
Dette har jeg gjort i alle de år jeg har boet på min adresse og har skullet betale P-licens (over 15 år, forskellige biler) men
i dag 20.8.25 ca. kl 19 da jeg skulle FORNY min EKSISTERENDE P-LICENS (online) der udløber d.21.8 kl 23.59 får jeg pludseligt en besked om at de ikke kan "verificere min adresse" og at jeg skal søge om manuel behandling og dokumentation hos kommunen" FØR MIN BETALING på 2500 KRONER ER GYLDIG.

Vel at mærke for at få fornyet en EKSISTERENDE LICENS på en bil der allerede ER OMFATTET AF P-LICENSEN.

Nu kan jeg så regne med at få en bunke P-bøder, fordi "easypark" kalder min P-licens for "ugyldig" FORDI DE HAR BEGÅET EN FEJL.

Det er vel at betragte som svindel.

Ja, sjovt nok kan man jo ikke komme i kontakt med hverken "easypark" eller kommunen så man kan få rettet fejlen...

20 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hej,

Tak for din feedback.

Jeg kan sagtens forstå at dette er frustrerende.

Vi har været med til at udvikle de systemer at rigtig mange kommuner benytter til P-Licenser, hvorfor at vores navn desværre fremgår mange steder inklusiv når der bliver trukket penge.

Det er dog ikke os der administrerer licensen, men Kommunen som du bor i og de vil kunne hjælpe dig med denne problematik.

Du må have en vidunderlig dag.

Venlig hilsen,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Application qui prélève des frais sans…

Application qui prélève des frais sans raison.
Impossible d’avoir une personne par téléphone et les emails personne n’y réponds.
SERVICE CLIENTÈLE NUL.
L’application peut être bien mais quand on voit le SAV on n’a pas envie d’y rester.

8 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hi Seb,

Thank you for your feedback.

We absolutely don't withdraw money without any reason.

You can contact us on phone +45 70 22 12 08 and we can help you on both english and danish between 08:30 - 16:00 (15:30 on fridays).

Have a great day.

Best regards,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Easypark

Easypark, I har svaret på min anmeldelse fra parkering i Tyskland d 5 august. I skrev man kun kunne downloade, såfremt telefonen var opdateret og havde ydeevne etc., min kunne der gjorde vi, prøv at læse mit første oplæg inden I svarer!!! I forventer da ikke folk der skal parkere først skal ringe til jer og have hjælp telefonisk, gider dette? Vi har fået vores penge retur, men vi parkerer aldrig, hvor I er, vi har fir nylig kontaktet området i Tyskland for at gøre opmærksom på jeres yderst dårlig måde at håndtere dette på.

5 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hej Joan,

Tak for din feedback.

Årsagen til at jeg svarede at telefonen skulle være opdateret for at downloade vores app var at du skrev at din mand sammen med flere andre familier havde problemer med at downloade vores app.

Jeg har i mellemtiden slået det firma op som din mand er blevet trukket fra og det er en hjemmeside med spil hvor din mand kan få en masse spil for 299,00kr.

Jeg er derfor i tvivl om hvad du tænker at vi skulle have gjort anderledes, da du også nævner at vi træk det rigtige beløb da du startede parkeringen på din egen telefon.

Hvis du fortsat ønsker dialog omkring hændelsesforløbet vil jeg anbefale at du enten kontakter os på mail info@easypark.net eller telefonisk +45 70 22 12 08.

Rigtig god dag.

Venlig hilsen,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Chat fungerer ikke = ingen hjælp

Umulige at komme igennem til på support. Ingen mulighed for at de kan ringe tilbage.
Duer ikke når der er fejl på app i et område som Easypark har monopol på.
Smidt af chat mange over flere dage.

Tilføjelse efter svar fra EasyPark:

Jeg har som skrevet kontaktet jer over flere dage inkl. Hverdage.
Det drejer sig om parkering Padel Yard Jernbanebyen, Otto Busses vej, hvor personalet også oplyste at EasyPark var eneste mulighed for at registrere parkering. Skriv gerne hvis dette ikke er korrekt og hvilke alternativer der kan benyttes. Mvh.

16 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hej Martin,

Tak for din feedback.

Jeg kan se at du har skrevet en søndag, og hvis det er samme dag du har forsøgt at kontakte os, så er det rigtigt at vi har lukket denne dag.

Vi har ikke monopol nogen steder, hvorfor at det bør være muligt at betale på anden vis end igennem vores app.

Rigtig god dag!

Venlig hilsen,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Har lige parkeret i område 47250…

Har lige parkeret i område 47250 (Lyngby). Parkerede 4 minutter og 12 sekunder....parkeringspris kr. 20 + servicetillæg kr. 4 ialt kr. 24.
Det er total knald i låget...

14 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hej S. H.

Tak for din feedback.

Jeg forstår at priserne for parkering kan være overraskende.

EasyPark administrerer ikke parkeringspladserne og sætter derfor heller ikke priserne på området.

Det er korrekt at man betaler 20,00kr pr. påbegyndt time på dette område, hvorfor at det naturligvis lyder voldsomt når man kun parkerer i 4 minutter, men du kunne naturligvis have holdt der 59 minutter for den samme pris.

Du får prisen præsenteret inden du starter din parkering i vores app, og man vælger naturligvis selv om man vil parkerer på området eller om man ønsker at finde et andet sted hvor det er billigere.

Rigtig god dag!

Venlig hilsen,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Dårlig kundesevice og manglende anerkende kommunikation

Dårlig service - minus anerkende kommunikation.
Kontakter selvskabet da jeg har fået en bøde fra sikkerparkering da min parkeringslicens ikke var/er gået igennem. Systemet virker åbenbart ikke når man kører igennem slotsarkadens parkeringshus x 3 på samme dag. Når man kontakter det ene selvskab bliver man bare kastet frem og tilbage imellem sikkerparkering og Easypark. Easypark fralægger et ansvar og de nævner bare kontakt support og man hører ikke fra dem. De kontakter ikke engang en telefonisk.
Det er selskabets pligt at sørge for at parkeringslicens fungere.
Kontaktet easy park x flere og de bliver bare ved med at sige skriv en mail. Hvilken service er dette? Er de bange for menneskekontakt. Det fremmer ikke ligefrem tillid til virksomheden. Når man har en parkeringslicens forventer man den fungere og bilen bliver registeret igennem kameraet. Man handler i god tro og tror tingene fungere. De er dårlig til at informere og kaster bare aben videre. Deres samarbejdspartner gør det samme.
Selvskabet virker ligeglad og er kun interesseret i at tjene penge. Firmaet virker i mine ører griske. Synes ikke, at man som forbruger bliver mødt og vil ikke anbefale dette firma da de ikke har en anerkende måde at fremstå på.

12 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hej Elisabeth,

Tak for din feedback.

Vi administrerer ikke licenser hos EasyPark og kan derfor ikke være behjælpelig med at aktiverer denne for dig, hvorfor at vi har bedt dig kontakte SikkerParkering som du har haft Licensen igennem.

Vi beder dig om at sende os en mail i tilfælde af at vi skal tjekke om du har haft Automatisk Kameragenkendelse aktivt den pågældende dag og til dette har vi nogen super dedikerede medarbejder som kan gå ind bagom i vores system og tjekke dette, og dette skal de bruge lidt ekstra tid til.

så for at du ikke har skulle sidde i en telefon og hænge imens at vi har undersøgt sagen for dig, har vi bedt dig sende os en mail som vi gerne skulle have svaret på, på nuværende tidspunkt.

Jeg skal dog gøre opmærksom på at det til en hver tid er ens eget ansvar at fornye sin licens så man ikke risikerer at parkerer uden at betale.

Du må have en dejlig dag!

Venlig hilsen,
Nadja B. / EasyPark

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Easypark Support

Jeg skulle parkere og blev på appen mødt af beskeden: “Køretøj deaktiveret”. Fik ingen forklaring men besked om, at jeg kunne kontakte Support. Men det var umuligt at finde et telefonnummer. I stedet for forsøgte jeg mig med deres chatbot, som ikke kunne svare på spørgsmålet, men bad om mine kontaktoplysninger, så ville Support kontakte mig. Det har support ikke gjort. Jeg er meget utilfreds!

4 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da EasyPark Danmark

Resposta da EasyPark Danmark

Hej Henrik,

Tak for din feedback.

Jeg forstår at det er ærgerligt at du ikke har kunne finde vores kontaktoplysninger og at du er blevet mødt af en chatbot der ikke har viderestillet dig som den burde.

Dette er naturligvis meget beklageligt.

Hvis dit køretøj er deaktiveret skyldes det ofte at en tidligere betaling på køretøjet (på din EasyPark konto eller en anden som har brugt køretøjet) ikke er blevet betalt.

Hvis der bliver tilknyttet et gyldigt betalingsmiddel til den pågældende konto som det drejer sig om, så vil bilen blive aktiv igen med det samme igen.

Vores telefonnummer er i øvrigt +45 70 22 12 08.

Rigtig god dag!

Venlig hilsen,
Nadja B. / EasyPark

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais