Delta of kpn glasvezel 1 bak ellende, service NUL, kennis NUL, oplossingen NUL, brievenbusvervuiling TIEN, bereikbaarheid NUL. Stelletje misbaksels n maar troep in de brievenbus n beiden zijn niet ee... Ver mais
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
Veja o que dizem as avaliações
Tot nu toe verder geen probleem, Kan alleen niet zeggen bij wie het zo extreem traag verloopt , zeker verbazingwekkend in dit digitale tijdperk. Al met al duurt het wel 2 weken ( 10 werkdagen) v... Ver mais
A empresa respondeu
Kl**tzakken zijn het Reggefiber/ KPN. Iedereen aan de glasvezel. Omwonenden verdeelstation constant in de geluidsoverlast. Neem toch glasvezel via systeem in de grond! Ziggo! Reggefiber/ KPN laten... Ver mais
Werkelijker dramatisch, woon in een nieuwbouw al 3 keer een glasvezel breuk. 1 maal een verbinding aan elkaar gelegd met “ plakband” daarna verholpen. Inmiddels de 3de keer dat er een breuk is. Dus nu... Ver mais
Detalhes da empresa
Informação fornecida por fontes externas variadas
Reggefiber is gespecialiseerd in de aanleg van glasvezel. In 2005 gestart en nu al in meer dan 220 gemeenten actief. Heeft u al glasvezel? Maak het uzelf gemakkelijk, met onze onafhankelijke vergelijker op eindelijkglasvezel.nl. Daarmee kunt u direct alle beschikbare abonnementen op uw adres vergelijken, kiezen en bestellen.
Informações de contato
Reggesingel 12, 7461BA, RIJSSEN
- 088 0063710
- support@reggefiber.nl
- eindelijkglasvezel.nl
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Delta of kpn glasvezel 1 bak ellende
Delta of kpn glasvezel 1 bak ellende, service NUL, kennis NUL, oplossingen NUL, brievenbusvervuiling TIEN, bereikbaarheid NUL.
Stelletje misbaksels n maar troep in de brievenbus n beiden zijn niet eens in staat de kabel aan te leggen, wat kosteloos zou gebeuren!! Delta ligt niet netjes aangelegd maar doorgevoerd bij n stroomkabel, KPN ligt nog steeds op n rolletje onder mijn tuintegels n project is al opgeleverd door netwerkaanleg Volker Wessels…. Zich kansloze bende!!!
Reggefiber zeer teleurstellend
Ik woon in Baarn en daar ligt in inmiddels overal glasvezel in de grond, echter nog niet doorgetrokken naar mijn appartement (twee hoog) kwam ik achter. Ik had een glasvezel abonnement afgesloten bij T-mobile, en opgezegd bij ziggo. Voor het aansluiten kwamen er mannen langs van Reggefiber, liepen wat rond en gingen beneden kijken.... Men kwam tot de conclusie dat het doorgetrokken moest worden, of ik dat zelf maar eventjes met alle buren wilde gaan organiseren... Tjaa, sorry maar ik kan niet verwachten van meerdere buren dat zij een dag vrij gaan nemen omdat ik een glasvezel aansluiting wil. Dat moet vast wel op een andere manier kunnen? Was mijn reactie. Daar had men geen zin in ofzo ... Reggefiber zelf ook nog gebeld, maar daar werd ik ook alles behalve klant vriendelijk te woord gestaan.
Dus ik kon alles weer terugdraaien, begon T-mobile ook nog eens moeilijk te doen...
Echt te kansloos. Wat een kwalitatief uitermate teleurstellend bedrijf vind ik Reggefiber (inmiddels KPN) Dus nu voorgoed vast aan te dure Ziggo kabel internet....
Net via t mobile door KPN nog iets…
Net via t mobile door KPN nog iets gebeld ( voorheen Regge fiber) discussie gehad want nee komt niet voor dat als er een zwaar voertuig door de straat rijd je alles kwijt bent. Persoon hangt op. Terug gebeld mevrouw sprak amper Nederlands en ,evt morgen tussen 12.00 en 17.00 komt monteur. Ik zeg wat gebeurt er als ik in die periode niet thuis ben? Dan heeft u geen diensten meer. Oke
Reggefiber een ramp nooit meer…
Reggefiber een ramp nooit meer glasvezel zo lang dit van zo een bedrijf word beheerd.
Het begon al met mijn eerste provider, toen nog lijbrand, was er geen licht (geen signaal) bijna een week laater was de glas lampje an het branden op de modem, een dag laater als de monteur kam was deze weer uit en weer geen licht.
Nu heb ik blijkbaar de grotste fout gedaan, wou overstappen, monteur van nuewe provider is aangekomen, heeft alles geplaatst en er was weer geen licht.
De monteur had gebeld om het op te lossen, en had gevraagd of ik binnen de volgende 3 uur thuis ben, omdat ze gaan belen vam reggefiber. Nix gebeurd, volgende dag (dus vandaag) kreeg ik en bericht ik zou ze bellen, goed heb ze dan om 9 uur smorgens meteen gebeld, ze meenden maandag ochtend kunnen ze een afspraak doen om naar het probleem te kijken, had echt verwacht dat ze dit vandaag nog kunnen oplossen, dus afspraak niet gedaan, bij de provider alles weer geannuleerd, de nuewe router, media converter gaan terug naar de provider.
Zo lang dit zo een bedrijf beheerd en in tijden waar mensen op het internet aangewezen zijn, (ook op weekend word thuiswerk verricht) gewen ze gewoon om nix. En elke keer kunnen ze de glasvezel nooit op tijd goed ansluiten in de centrale bij elk provider wissel was het "geen licht" nooit meteen goed gegaan. Hopeloos.
Slechte wifi
Slechte wifi, werkt voor geen meter en alleen maar storingen
Werkelijker dramatisch
Werkelijker dramatisch, woon in een nieuwbouw al 3 keer een glasvezel breuk. 1 maal een verbinding aan elkaar gelegd met “ plakband” daarna verholpen. Inmiddels de 3de keer dat er een breuk is. Dus nu totaal al bij elkaar een maand zonder tv en internet gezeten. “ u krijgt een noodpakket hoor je dan, is ook niet alles. Buitengewoon slechte ervaring met reggefiber.
Eerst geprobeerd om via Jonaz internet…
Eerst geprobeerd om via Jonaz internet en tv te krijgen. Dit lukte niet omdat het signaal niet doorkwam. Toen heb ik iemand van Reggefiber langs gehad. Direct aangegeven naar T-Mobile over te zullen stappen. Ook deze aansluiting is niet actief. Reggefiber heeft opnieuw de boel niet in orde. Al met al zit ik al 3,5 week zonder internet en tv. Een aanfluiting dat hele Reggefiber. Zelf gebeld met Reggefiber, ze kunnen niks er moet eerst een ticket zijn. Waardeloos bedrijf. Totaal niet klantgericht.
BEGIN NIET AAN GLASVEZEL
BEGIN NIET AAN GLASVEZEL. je neemt een dag vrij voor een monteur die binnen een tijdsbestek van 4 uur moet verschijnen krijg je een half uur voor de eind tijd te horen dat hij is geweest en een foto van mijn voordeur heeft gemaakt zit notebenen 4 meter van de voordeur vandaan
en dan nog van die arrogante klantenservice medewerkers die letterlijk een reden zoeken om de verbinding te verbreken goed begin en heel goed geregeld daaro bij KPN/Reggefiber mocht ik zo met mijn klanten omgaan houd ik er geen een meer over maar ja ik heb natuurlijk niet de macht die KPN heeft. Tip van mij bespaar je zelf de moeite en ga lekker shoppen bij Ziggo. want het overstappen naar glasvezel is nog een te groot drama wat je flink wat grijze haren gaat opleveren. en gezien de ervaringen van buuren het totaal niet waard is.
Internet does't work and Reggiefiber doesn't care.
My internet should be working for 3 weeks now. But it doesn't because they can't find a key and very obviously can't be bothered to try and solve this problem. The other day I found out that 4 more people who live in my building have the same problem. Some of them are waiting for more than a month now.
The customer service is rude and unhelpful.
This is definitely the worst internet provider I have ever come across.
Bij Reggefiber gaan er dingen gruwelijk mis!
Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die zich ontoelaatbaar benadeeld voelt bij dit bedrijf. Vanaf 1 januari 2019 probeer ik een aansluiting te regelen voor mijn appartement. Maar nog steeds heb ik geen aansluiting.
De communicatie tussen KPN en Reggefiber is blijkbaar zeer slecht. KPN wijst continu naar Reggefiber en zegt dat ze niets voor me kan doen. Reggefiber wijst naar de "Uitvoerende Dienst" wiens nummer ze me niet kunnen geven. Sterker, er werd zelfs beweerd dat ze niet weten wie de "Uitvoerende Dienst" is.
De klantenservice van KPN is daarbij nog wel aardig en probeert mee te denken. De klantenservice van Reggefiber is bij vlagen ronduit onbeschoft en alles behalve hulpvaardig.
En als je dan echt, echt totaal hulpeloos bent dan ga je naar Trustpilot en probeer je zo netjes mogelijk (wat oprecht moeilijk is) toch alles even van je af te schrijven. En dat helpt! Maar weet je, lieve Reggefiber, wat echt zou helpen? Als ik straks niet meer naar het huis van mijn moeder zou moeten lopen om deze review te schrijven, maar vanuit mijn eigen huis met mijn eigen verbinding een leuke review kan schrijven.
Maar dat kan nog tot 31 mei duren! Laten jullie dat gebeuren? Ik hoop van niet!
Groetjes,
Gijs
Reggefiber
Reggefiber, wat een waardeloos bedrijf. Nadat bleek dat er extra werk verricht moest worden en er een ander team moest komen, 3 maanden niks meer van ze vernomen. De monteurs moesten eerst de 'bon' afmelden voordat planning een nieuwe afspraak kon plannen. 6x tevergeefs gebeld. Eindelijk dan een afspraak opnieuw kunnen maken (4 maanden later), komen ze niet opdagen. Overigens nog 5x doorgegeven dat ze niet het nummer van mijn moeder moesten bellen maar het mijne. Komt kennelijk niet in hun botte kop binnen, ze bellen nog steeds naar het verkeerde nummer. Nu weer 2 weken wachten op afspraak nummer 3. Voor iedereen die hier mee in zee gaat/moet gaan: zorg voor een afspraakbevestiging, vraag de naam van degene met wie je spreekt van de klantenservice/planning en welke aannemer er langs komt. Dit zijn echt prutsers 1e klas
Nog steeds geen aansluiting
Inmiddels wonen we al weer een maand in onze nieuwbouw woning echter nog steeds zonder glasvezelaansluiting. De aansluitingen waaronder ook glasvezel zijn in juni 2018 al aangevraagd door de aannemer. Vanaf de oplevering van de woning in december zijn we regelmatig in contact met Reggefiber, het blijkt niet mogelijk om een afspraak te maken en men kan niet zeggen wannneer we kunnen beschikken over een werkende aansluiting.
Het is frustrerend wanneer je dan vervolgens na 2 weken zelf maar eens contact op neemt om de status op te vragen en dan blijkt dat er geen enkele actie ondernomen is. De reactie die we te horen krijgen is dat er een afspraak wordt gepland met het bedrijf die de aansluiting gaat realiseren. We wachten maar weer af ...
Slechte service, nog steeds geen glasvezel.
Ik schrijf normaal nooit een review, maar voor dit bedrijf maak ik een uitzondering. Afgelopen zaterdag verhuisd en een maand geleden alles in werking gezet zodat wij de dag voor verhuizing glasvezel zouden hebben. Na meerdere telefoontjes (en lang in de wacht staan) nu nog steeds geen glasvezel. Afgelopen vrijdag zou er dan eindelijk (na meedere telefoontjes en niet ingeplande afspraken) dan eindelijk een monteur langskomen tussen 8:30 en 11:30. Na 4 keer bellen kwam de monteur uiteindelijk om 14:45.Monteur had een verkeerde opdracht meegekregen: glasvezel van voorgevel naar meterkast trekken, terwijl de kabel nog ergens onder de straat lag. Dus de monteur kon niks doen en wij zitten nog steeds zonder glasvezel. Daarna 'klantenservice' gebeld en mijn ontevredenheid geuit. De medewerkster kon niks voor mij betekenen, wij moeten maar afwachten wanneer reggefiber contact opneemt met ons opneemt. Dit omdat alles eerst voorbereid moet worden in de straat om de glasvezel naar onze meterkast te krijgen. Dit had dus al veel eerder moeten gebeuren. Ik ben inmiddels volledig door mijn belbundel heen van al het gebel naar Reggefiber, wat uiteindelijk NIETS heeft opgeleverd en de medewerkster van de 'klantenservice' verweet mij ook nog eens het een en ander. Kortom: zo'n slechte service heb ik nog nooit meegemaakt. Amen.
Waiting for months for internet.
Waiting for months for internet. Refer you to other companies. All other companies send you back to them. Nobody can give an answer as to why you cannot get the internet connected. Useless! l would NOT recommend them to others.
SLECHT SLECHT SLECHT SLECHT SLECHT &…
SLECHT SLECHT SLECHT SLECHT SLECHT & NOG MEER SLECHT.
Duurt 10000 jaren om een afspraak te krijgen en klantenservice snapt het ook niet.
Van 1 naar 5 sterren
Vooralsnog 1 ster. Vanmorgen zou glasvezel bij ons op de achtste etage aangelegd worden. Het ging om een ochtendafspraak. Ik heb hiervoor de buren onder ons zover gekregen thuis te zijn tussen 8:00 en 14:00 uur. Het aanleggen van de vezel van de begane grond tot de 8ste etage vereist toegang tot alle meterkasten van de buren vandaar die moeilijkheid om iedereen tegelijk thuis te kunnen hebben. Gisteren met Reggefiber via Whatsapp datum en tijd herbevestigd en gevraagd of de monteur een half uur van te voren ons belt. Vanmorgen kreeg ik te horen dat ‘volgens planning’ de afspraak in de namiddag is (en niet zoals eerder gecommuniceerd in de ochtend) en waarschijnlijk erg laat zou worden ivm 2 grote opdrachten die het team nog moet uitvoeren. Reggefiber stelde daarom voor de afspraak te verzetten. Maar ik kan niet zomaar weer met 8 buren op één ochtend afspreken , bovendien zijn ze boos omdat ze vanmorgen voor niets thuis zijn gebleven. De vraag is nu of Reggefiber wel op tijd vanmiddag is om de glasvezel alsnog aan te leggen. Ik vrees het ergste…
Reggefiber heeft snel gereageerd en inderdaad de glasvezel naar tevredenheid aangesloten. Goed werk Reggefiber. Van 1 naar 5 sterren!

Resposta da eindelijkglasvezel.nl
Kl**tzakken zijn het Reggefiber/ KPN
Kl**tzakken zijn het Reggefiber/ KPN. Iedereen aan de glasvezel. Omwonenden verdeelstation constant in de geluidsoverlast.
Neem toch glasvezel via systeem in de grond! Ziggo!
Reggefiber/ KPN laten je gewoon stikken met je overlast!!!! Zelfs die ene ster zijn ze niet waardig!!!
Bad BAD
Bad Bad. I want to write as bad as i can for these guys. I am waiting for more than a month now to get the fibre line. 1st time mechanic came and he did some stupid thing and said i don't have equipment to complete. I will come back next wk to complete it. No call from Reggfibre next wk. I gave a call and i was told that you need a new appointment. Why the hell i have to wait for some more days when it is your fault? Still i booked another, as other customers said, NO SHOW on 2nd appointment. Again NO CALL from reggefibre. So called again and i was asked let me check with my supervisor whats wrong and wait on call which went for more than 15 mins and no answer. And i was told that i need another appointment. What the hell is this. Is this a joke or service?? I think there should be fine on these guys....
Reggefiber met een gevoel voor humor en leugenachtig karakter
De mensen van Reggefiber - of hoe die organisatie ook mag heten - hebben wel humor hoor.
Komt er op dag 1 een monteur langs die helemaal niks kan doen. Vervolgens werd mij verteld dat medewerking van de bovenburen nodig is en dat ik een afspraak moet maken met die bewoners. Deze opdracht heb ik uitgevoerd, zodat op de geplande dag de monteur de kabel(s) kan trekken vanuit de bovenburen naar ons toe. Wat blijkt? De monteur is niet eens komen opdagen.
Ik nog bellen om 16:00 om te vragen of er iemand nog komt, werd er belooft dat hij vandaag nog zou komen, want "er is sprake van enige uitloop." Ik vind dat echt humor. Ze hebben daarna ook geen kontakt met mij opgenomen. Maar ach, waarom zouden ze ook.
Die buren zullen wel denken dat ik gek ben of dat ik die buren in de maling probeer te nemen. De volgende dag had ik maar even gebeld naar die tent zodat zij nog meer leugens konden verkondigen. Expliciet werd mij beloofd ("dat beloof ik u meneer") dat ik de volgende dag teruggebeld zou worden (vandaag dus) door de planning of wie dan ook. Ik schoot in de lach en zij vertelde mij dat dat echt gaat gebeuren. Vervolgens moest ik nog harder lachen. Het was niet eens 1 april! En natuurlijk ben ik nooit teruggebeld. Niet dat ik daar van schrok, ik had immers niks anders verwacht. Ik zou pas verbaasd zijn als ze me wel had teruggebeld.
Een werknemer van KPN zegt zelf dat ze dit soort verhalen over Reggefiber vaak horen van klanten.
Ze heeft wel een gevoel voor humor die mevrouw. Een beetje aparte humor, maar niettemin.
Reggefiber of hoe ze zichzelf ook noemen heeft wel een gevoel voor humor. Dat is eigenlijk de enige reden waarom ze vijf sterren krijgen. Ik zou deze tent alleen aanbevelen als je in bent voor wat droge humor.
Voor de rest is het gewoon een k** bedrijf met een leugenachtig karakter. Maar daar zullen ze vast anders over denken.
Prutsers
Normal gesproken schijf ik geen recensies online, maar voor de prutsers van Reggefiber maak ik graag een uitzondering!
Ik heb de afgelopen 4 maanden reeds 3 maal een afspraak ingepland met Reggefiber. Reggefiber heeft de afspraken 3 maal niet door laten gaan. De eerste keer hadden ze de verkeerde spullen bij zich, de tweede keer is er helemaal niemand langsgeweest en de derde keer was de monteur ziek en werd er pas een uur later dan de afgesproken tijd contact opgenomen. Ik heb voor alle 3 afspraken vrij genomen van mijn werk. Reggefiber zelf was erg laconiek met hun reacties hierop. En ze blijven gewoon bellen voor een nieuwe afspraak alsof er niets aan de hand is. Bovendien wordt er niet op mails gereageerd. Hoe achterlijk kun je nog zijn in 2018 met je dienstverlening.....Reggefiber dus!
Aanvulling 22-01: het betreft 4827MA 208

Resposta da eindelijkglasvezel.nl
A Experiência Trustpilot
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.







