Roleta Brasileira Avaliações 

371
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,8

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I'll be honest, I was a bit nervous ordering my Samsung Galaxy Note 20 + Galaxy Buds at 35% discount from an online store based in Hong Kong. But the order arrived within the stated time window. Pac... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I’ve ordered Samsung s20 plus two weeks ago. I’ve received the order on 7th ay after placing the order. Brand new item with original accessories n sealed box. The packing was great and the communicat... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

The delivery took longer than expected, they probably need to update their shipment confirmation email (stated it would be with me by 22nd Jan but came on the 29th). Customer service took days to r... Ver mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Disappointing communications. I am still awaiting delivery of the item I bought. Twice I received communications that there was something still in my basket. It took me a lot of time because of you... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de Celulares

Escrito pela empresa

A roleta brasileira desperta curiosidade, e por aqui a preferência é explicá-la com calma, longe de mágica. O texto mostra como as apostas se arrumam na mesa, em que ponto ela difere de outras roletas e por que sorte ninguém fabrica. Uma demo de roleta roda só com fichas virtuais, revelando andamento e distribuição das apostas sem dinheiro de verdade, e um campo de código promocional ilustra como esse bônus costuma se comportar. Os parágrafos são enxutos, pensados para o polegar na tela, e um resumo de perguntas cobre o que mais aparece. O conteúdo brota de fontes abertas e é revisto com frequência, então segue de pé. Esta leitura sai de terceiros, sem laço com a roleta brasileira de marca alguma; aposte com equilíbrio, trave seus limites de saída e use a demo apenas para pegar a mecânica.


Informações de contato

3,8

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

371 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,8

Todas as avaliações

(371)

0 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Lost my order after waiting nearly 14…

Lost my order after waiting nearly 14 days. Claim to have emailed me to inform me my order was lost. I never received an email! I have asked for my money to be returned to my account. I will update when this occurs. Total waste of time, buy direct from Samsung save yourself the hassle!

25 de novembro de 2020
logotipo da Roleta Brasileira

Resposta da Roleta Brasileira

Dear Customer,

Thanks for writing to us with your comment. We're sorry to know about the trouble you had with your order. We understand your concern and please accept our apologies for causing any inconvenience. We contacted you by several emails and wondered no reply was received. However, we finally come with agreement to arrange refund through Paypal. We would like to express our sincere apologies for causing any inconvenience. We are happy to know that a refund was issued through Paypal to secure your payment. Please understand that we serve you our best and we feel sorry again for causing any inconvenience. We look forward to seeing you again soon.

Have a nice day and stay well.

Regards,
Electronics Frontier

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent customer service

My phone was lost in transit, but the company contacted me to tell me and immediately despatched another which arrived very promptly. All looks good, but haven't used it yet.

Update - Just setting up the phone now. All seems fine.

25 de novembro de 2020
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

thanks for getting in touch…

Since i placed my order for a Samsung Galaxy A71 on 18/11, I've tried several times to get an update regarding my order. First, I received 2 emails to say I'd left something in my shopping basket, which I had not. Then I tried contacting customer service thru the website ticket system and directly by email, no reply so far to either message. I would really like to know that my order has been received and an estimate of when I'm likely to receive it. I wish I could say I'd had the same excellent service like other customers here but so far I've paid over 300.00 to an online store 7 days ago and am still waiting to hear when my order's going to be sent to me. A response would be greatly appreciate please.

Updating my previous comments which finally prompted a response. Contact from company and phone delivered within 48 hours of posting my original review. Pity it took a poor review but can't fault the speed once I was on someone's radar. Thanks Electronics Frontier and DPD for your service!

24 de novembro de 2020
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I ordered a Xiaomi phone paid up and…

I ordered a Xiaomi phone paid up and then got an email from a random source saying it’s a product that is no longer in stock and that I would be refunded soon.
The refund did come through a few days later but the lead time for the order was a few weeks in the first place that I only find out after paying. Good range and priced though.

24 de novembro de 2020
logotipo da Roleta Brasileira

Resposta da Roleta Brasileira

Dear Customer,

We're sorry to know about the trouble you had with your order. We understand your concern and please accept our apologies for causing any inconvenience. Please be advised that some products may be out of stock quickly and we always do our best to secure stocks availability. We have checked our communications and we are glad that refund was made in 4 days after an order was placed.

We are happy that our transaction is secured and protected through PayPal and is taken in 4 working days since the order placed. Please understand that we serve you our best and we feel sorry again for causing any inconvenience. We look forward to seeing you again soon.

Have a nice day and stay well.

Regards,
Electronics Frontier

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quick and efficient

I shopped around various websites for this particular phone (Asus Rog 3). I was very apprehensive about buying a phone from an online shop, as I've always got it from from my phone company. After finding 2 scam websites, I found this company and it didn't disappoint! One of the cheapest around, quick delivery. Would use again for sure!

23 de novembro de 2020
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had a superb experience using…

I had a superb experience using electronic Frontier, unbeatable price and the delivery was within 6 days as promised.
After receiving my new phone I decided to buy a table which price was reasonable cheaper than anyoher shop

23 de novembro de 2020
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

BEWARE - not suited to UK market

My Samsung S10 Lite phone arrived much quicker than expected (I think it was within 5 working days), despite never receiving an order confirmation or tracking details.

Initially I was extremely pleased with the product and the massive saving I made. I did notice a funny flashing pixel during phone calls, but I don't think Electronics Frontier would be very good in regards to dealing with small faults like that so I decided I didn't really care about that (functions perfectly and I got a great price deal) and I never contacted them about it.

However two months after receiving the phone I tried to set up Samsung Pay - and it turns out that this phone is registered as a phone from the United Arab Emirates, and Samsung Pay won't accept my UK bank card. So never mind them sending an adapter for the charger, that doesn't change the fact that this phone is not made for the UK market and Samsung Pay is the first feature that I have discovered that actually doesn't work for me. So beware!

Overall I am still happy with my purchase due to the saving on price; I have been successfully using Google Pay instead of Samsung Pay so for now it doesn't affect me. However I am already a little worried about what other features I will discover in the next few months that won't work for me.

17 de novembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Roleta Brasileira

Resposta da Roleta Brasileira

Dear Customer,

We're sorry to know about the trouble you had with your order. We understand your concern and please accept our apologies for causing any inconvenience. We have indicated on the website that all mobile phones are sim free unlocked and you can use for all networks. All of them are also international model and you can use in your country. We would like to express our sincere apologies for causing any inconvenience. We are happy to know that both of us are communicated and you received the order finally and in our warranty. Please understand that we serve you our best and we feel sorry again for causing any inconvenience. We look forward to seeing you again soon.

Have a nice day and stay well.

Regards,
Electronics Frontier

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Great product

Great product. Great price. The only concern I had was that I could not access my account to ascertain the status of my order - thus 4* instead of 5*. The order obviously takes longer to arrive from Hong Kong than from within the UK.

16 de novembro de 2020
logotipo da Roleta Brasileira

Resposta da Roleta Brasileira

Dear Customer,

We feel sorry for causing you any inconvenience. We have found that there might have some internal errors in uploading the information and thus you might not be able to check the order status at the website. We understand that our customer service team has been closely following up with you and appreciate you to come to our store again. Thank you for your attention and have a nice day.

Have a nice day and stay well.

Regards,
Electronics Frontier

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great price

Great price. Exactly what I ordered and in perfect condition.Delivered on time. Kept me informed of progress of delivery.Very happy

5 de novembro de 2020

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais