Hamiltonbeach Avaliações 

120
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I had a problem with a toasterthat was not a cheap and I would have believed not a inferior quality product. After a little over 12 months old the toaster gave a very loud bang and a bright f... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quick, efficient delivery of breadmaker. pan. Vey well wrapped and protected. Only slight criticism, package was over secured with sellotape.therefore hard to unwrap, very slghtly more expensive f... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My broken kettle was the same model so needed the same to match the toaster. I ordered the new one and was pleasantly surprised to receive the it the next day. Excellent service from order to deliver... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great experience from finding the product, ordering and delivery. My replacement kettle arrived within 24 hours of placing my order. It looks fabulous and is great quality. I also bought a toasted... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Balcões

Escrito pela empresa

Hamilton Beach designs, markets, and distributes a multitude of small electric household appliances. We’re committed to helping make your day a little easier, more creative, and flavourful through the style and function in all our small electric appliances.


Informações de contato

3,9

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

120 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,9

Todas as avaliações

(120)

43 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Love this coffee maker

Love this coffee maker - prefer it to the Nespresso and it's half the price! Win Win. Thank you.

10 de março de 2026
logotipo da Hamiltonbeach

Resposta da Hamiltonbeach

Thank you for your great review! We're so pleased to hear that you love your Hamilton Beach BaristaPro Touch 8-in-1 Espresso Machine.

Thank you for taking the time to recommend it!

The Hamilton Beach UK Team 😊

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

visionccok 9Ltr

this is the first time I have bought anything within Hamilton Beach, I bought Hamilton Beach Vision Cook 9L, This air fryer is sold at an affordable price within the realms of air fryers and is a brilliant machine, I have read some say they are loud but to be honest it's nothing I wouldn't expect from an air fryer & the fact I can choose from 1 large draw or put the divide in the middle & have different temps & times make it really convenient, Big up yaselves & Ninja eat your heart out 😂 If I ever need any kitchenware then Hamilton beach will deffo be considered, All in All it's a good product 👍🏻

20 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hamiltonbeach

Resposta da Hamiltonbeach

Thank you for your lovely review! We're incredibly pleased to hear you are enjoying using your Hamilton Beach VisionCook 9L Dual Air Fryer. We're glad to know that it has exceeded expectations and you are enjoying the convenience of the flexible drawer functionality 😊

Thank you for taking the time to recommend it!

The Hamilton Beach UK Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

4 Slice Toaster

Here is the information you requested Mrs Jacqueline Stevens SS1 2RJ Date of purchase 03/02/2026 Model number HB4T50328 Batch no P07605

3 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hamiltonbeach

Resposta da Hamiltonbeach

UPDATED 19/03/2026:

Hello Jackie,

Thank you for sending across your information. Please could you check your email as our customer service team has offered you a voucher as a gesture of goodwill to use on our website towards a new toaster or any other appliance of your choice.

Once again, we are sorry to hear that the toaster did not meet your expectations and we hope our resolution is helpful in rectifying this matter for you.

Thank you,
The Hamilton Beach UK Team 😊
________________________________________________________________________________________________________
Hello Jackie,

We're very sorry to hear that you have a bad experience with one of our 4 slice toasters and that it wasn't suitable for your needs.

We would love the opportunity to rectify this for you.
Please could you get in touch with our customer service team at: customerservice@hamiltonbeach.co.uk

Please provide your:
- Full Name
- Postcode,
- Date & Place of Purchase,
- Product Model Number (can be found on the label underneath the product)
- and any reference numbers you may have received (if purchased online)

Our team will be happy to discuss this with you and find a suitable resolution for you.

Thank you,
The Hamilton Beach UK Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very good quality products at a great price

Great experience from finding the product, ordering and delivery. My replacement kettle arrived within 24 hours of placing my order. It looks fabulous and is great quality. I also bought a toasted sandwich and waffle maker that's perfect for snacks when my daughter gets back from school. I'm very impressed with the quality of the products too, very premium and such a great price

9 de março de 2026
logotipo da Hamiltonbeach

Resposta da Hamiltonbeach

Thank you for your lovely review 😊 We're very pleased to know that you had such a great experience with our products and service!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Well made quick to make soup

28 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hamiltonbeach

Resposta da Hamiltonbeach

We’re delighted to hear you’re pleased with the quality and that you find it easy to use. It’s fantastic to know it’s doing the job perfectly for you — that’s exactly what we aim for.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Two year guarantee

Purchased a toaster in January registered the purchase twice sent proof of purchase twice still waiting for my two year guarantee terrible customer service.

19 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hamiltonbeach

Resposta da Hamiltonbeach

We’re really sorry to hear about your experience — that’s certainly not the level of service we aim to provide.
We understand how frustrating it must be to have registered your toaster purchase twice and sent proof of purchase twice, yet still be waiting for confirmation of your two-year guarantee. Thank you for taking the time to follow the process and for your patience so far.
We’d like to get this resolved for you as quickly as possible. Please could you send us a direct message with your full name, postcode, date of purchase, and any reference numbers you may have received? We’ll personally follow this up with our registrations team and ensure your guarantee is processed without further delay and send confirmation to you for your warranty.
Again, we sincerely apologise for the inconvenience and appreciate the opportunity to put this right.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Terrible customer service - initially. Great breadmaker

Terrible customer service - possibly non-existant.
I bought a 19 in 1 automatic bread maker.
It came with a dough hook that for the life of me I could not figure out how it attached. I used the paddle for dough instead. I wrote to them 6 days ago and have not even had an acknowledgement.
I also wrote to them with a copy of my receipt for the warranty 8 days ago and have had zero response.
Update: Did as requested and sent my information to them but no response.
Still waiting for update on dough hook. Agent was looking into it and passed to Tech Dept.
Udate 19/03/2026. Customer Service team certainly pulled through.
So glad to have my Warranty sorted out and also find out that the dough hook is used as a hook to remove the paddle from the dough as it was confusing.
All sorted and changing my review to 4 stars as bread maker itself is excellent.

27 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hamiltonbeach

Resposta da Hamiltonbeach

UPDATE 17/03/26:

Hello Grace,

Thank you for your patience with this matter and we're very sorry you haven't had a response to your queries until now. We have looked into this for you with our customer service and technical teams and can advise you on the following:

- WARRANTY: We are happy to confirm that your warranty for the bread maker has been registered on our system and your product will be covered for 2 years. Please visit the product registration page on our website for full details on what is covered by warranty.

- DOUGH HOOK: We have spoken to our technical teams and can confirm that the purpose of the dough hook is to remove the paddle, if it is stuck inside your finished bread loaf. We have emailed you a video to demonstrate this and a link to the most up to date copy of the user manual for your bread maker to assist with this.

Once again, we are very sorry that this has been such a drawn-out and inconvenient process; this is not kind of service we aim to provide. We hope that this update helps resolve these issues for you.

Thank you for your patience and co-operation with this matter and we are once again very sorry for any inconvenience caused,

The Hamilton Beach UK Team
__________________________________________________________________________________________________________

We’re really sorry to hear about your experience — that’s certainly not the level of service we aim to provide. We can see that our customer service team did reply to your messages with instructions and options for you regarding the issues you where having. We understand how frustrating it must be to have registered your bread maker purchase and sent proof of purchase, yet still be waiting for confirmation of your two-year guarantee. Thank you for taking the time to follow the process and for your patience so far. We’d like to get this resolved for you as quickly as possible. Please could you send us a direct message with your full name, postcode, date of purchase, and any reference numbers you may have received? We’ll personally follow this up with our registrations team and ensure your guarantee is processed without further delay and send confirmation to you for your warranty.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Best

Quality and it’s easy to use functions, does the job perfect

17 de janeiro de 2026
logotipo da Hamiltonbeach

Resposta da Hamiltonbeach

We’re delighted to hear you’re pleased with the quality and that you find it easy to use. It’s fantastic to know it’s doing the job perfectly for you — that’s exactly what we aim for.

We really appreciate you taking the time to share your experience!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolute rubbish

Absolute rubbish. So disappointed. My soup maker switched off mid cycle the very first time I used it.

25 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hamiltonbeach

Resposta da Hamiltonbeach

We’re really sorry to hear this — that must have been incredibly disappointing, especially on the very first use.
That’s certainly not the experience we want you to have with your soup maker. Please rest assured this isn’t typical performance, and we’d like to help get this sorted for you as quickly as possible.
Could you please send us a direct message with your proof of purchase, the model number, and a brief description of what happened (for example, how far into the cycle it switched off)? Our team will look into this right away and arrange the appropriate next steps, whether that’s troubleshooting, a replacement, or a refund.

Thank you for bringing this to our attention — we appreciate the opportunity to put things right.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very Happy

It was easy to order and arrived in timely manor. I have used it once so far and it’s been great.

12 de janeiro de 2026
logotipo da Hamiltonbeach

Resposta da Hamiltonbeach

We’re delighted to hear you’re pleased with the quality.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Happy customer.

Initially we purchased a good airfryer that was perfect for our needs but unfortunately the non stick on the tray didn't react well to my husband using a brillo pad on it, surprise! I ordered two replacements which were delivered promptly and I was kept informed of delivery details. Thankyou👍

30 de dezembro de 2025
logotipo da Hamiltonbeach

Resposta da Hamiltonbeach

Thank you for your review, we appreciate you taking the time to share your experience with us.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Nice product

Nice product

1 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Hamiltonbeach

Resposta da Hamiltonbeach

Thank you for your review, we appreciate you taking the time to share your experience with us.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

First time I have used an iron of this…

First time I have used an iron of this type. And to be honest. I won't be going back to any other type of iron. Absolutely amazing steam, my clothes are crease free.

24 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Hamiltonbeach

Resposta da Hamiltonbeach

Thank you for your review, we appreciate you taking the time to share your experience with us.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Have just Purchased the Hamilton Beach …

Have just Purchased the Hamilton Beach XXL Dual Stack 11l 2 Draw Air Fryer.
Am impressed with the design and the functionality of this Air Fryer and its space saving double stack design. Also the sale price of the item in Store.

27 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Hamiltonbeach

Resposta da Hamiltonbeach

Thank you for your review, we appreciate you taking the time to share your experience with us.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Love the airfryer, warranty activation not so much

Love the airfryer, not noisy at all, I find adjusting time and temp a bit fiddly. There was a discrepancy in the dimensions so I expected it to be bigger. The pictures show different sizes to the written description. I bought direct from the company so found it very odd that I had to send proof of purchase to activate the warranty. I was required to send the invoice that I never received via email, so that was a bit stressful. Not sure I would purchase from you again for this reason

15 de dezembro de 2025
logotipo da Hamiltonbeach

Resposta da Hamiltonbeach

We’re really pleased to hear that you’re enjoying the airfryer and that you find it quiet in use. At the same time, we’re sorry to learn about the frustrations you experienced with the controls, the discrepancy in the product dimensions, and the warranty activation process. We understand how confusing and stressful that must have been, especially when purchasing directly from us.

Your comments regarding the product images, written descriptions, and the requirement for proof of purchase have been noted and will be passed on to the relevant teams so we can review and improve these areas. We regret that this experience has affected your confidence in purchasing from us again.

Thank you again for your honest feedback — it’s invaluable in helping us improve.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I have purchased a steam generator

I have purchased a steam generator, it arrived today but haven't used it yet. On inspection there are no marks for max or minimum fill. The water tank was quite stiff to get out. The locking buttons are difficult to use. Have to get distilled water as I live in a very hard water area. Also have to figure a way to get proof of purchase as it was an online purchase.

18 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Hamiltonbeach

Resposta da Hamiltonbeach

Thank you for your review, we appreciate you taking the time to share your experience with us.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Efficient

Simple and easy

22 de novembro de 2025
logotipo da Hamiltonbeach

Resposta da Hamiltonbeach

Thank you for your review, we appreciate you taking the time to share your experience with us.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais