Jewelleryluxe Avaliações 

235
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bestel hier nieeet!!! Sieraden verkleuren al na 2 weken. Alles komt gewoon van een goedkope handelaar uit china. Met kers op de taart heb ik al mijn spullen geretourneerd een paar maanden geleden en i... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Super vriendelijke dame die het verkoopt. Ik vond de website via Tiktok live. Kreeg ook nog eens extra korting door de live. Het was snel verzonden. Helaas was PostNL mijn pakketje verloren. Ik kon co... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Al meerdere keren besteld bij jewelleryluxe en telkens super blij met de sieraden. In de live altijd goed geholpen en ze laat alles zien! Heel fijn om het even te kunnen zien voordat je het koopt. Ook... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Received a stunning bracelet from my sister for my birthday. The bracelet ended up breaking possibly due to a manufacturing defect so i reached out to the brand who quickly replied and did not hesitat... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Joalheria
  2. também em
  3. Comprador de jóias

Escrito pela empresa

At Jewellery Luxe, we believe in creating pieces that go beyond trends, offering timeless designs that add a touch of sophistication to every look. Specializing in high-quality jewelry, our collection is curated with precision and passion to ensure every piece speaks of elegance and durability. Our commitment to excellence is matched only by our dedication to providing exceptional customer service. Whether you’re seeking a classic staple or a statement piece, Jewellery Luxe is here to deliver beautiful craftsmanship with integrity. Join the thousands of customers who trust us to add a little luxury to their everyday.


Informações de contato

3,9

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

235 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 70% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,9

Todas as avaliações

(235)

97 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Hiermit möchte ich Sie darüber…

Hiermit möchte ich Sie darüber informieren, dass ich meine Bestellung Nr. J14938 erhalten habe, die zwei Artikel (Diamond Bloom Bracelet) enthält. Leider musste ich feststellen, dass einer der beiden Artikel beschädigt bzw. defekt bei mir angekommen ist, während der andere in einwandfreiem Zustand ist
Ich bitte Sie daher höflich, den beschädigten Artikel entweder zurückzunehmen oder durch einen einwandfreien Artikel zu ersetzen.
Bitte teilen Sie mir die weiteren Schritte für die Rückgabe oder den Umtausch mit sowie alle Informationen, die Sie hierfür benötigen.
Vielen Dank im Voraus für Ihre Unterstützung und Ihr Verständnis.

The company has now responded and offered a replacement. I will update my review once the issue is fully resolved.👍
Update:
The company has contacted me after my initial complaint and sent a replacement item. However, the replacement is still not in perfect condition, as the chain does not move smoothly.
The seller has offered a full refund if I return the items, and I am currently discussing the return conditions with them.
I will update my review again once the issue is fully resolved.
Der Händler hat sich **4 Tage** nach meiner Nachricht gemeldet und verlangte, dass ich die defekten Artikel auf eigene Kosten zurücksende. Ich musste dafür etwa **21 €** bezahlen, obwohl die Ware beschädigt war. Insgesamt war das eine sehr enttäuschende Erfahrung, und basierend auf meinem Erleben **kann ich diesen Händler nicht empfehlen.*
09.05.2026
Ich habe die zwei Armbänder ordnungsgemäß zurückgesendet, und laut Sendungsverfolgung wurde das Paket bereits vom Händler entgegengenommen. Die Versandbelege sowie der Zustellnachweis liegen vollständig vor.

Trotzdem wurde die Rückerstattung bis heute nicht durchgeführt, und die Kommunikation zieht sich unnötig in die Länge. Als Kundin empfinde ich den Ablauf leider als enttäuschend und wenig professionell.

Ich hoffe weiterhin auf eine faire und zeitnahe Lösung des Problems.

*Heute ist der 19. Mai und ich habe mein Geld für die beiden Armbänder immer noch nicht zurückerhalten.

9 de março de 2026
logotipo da Jewelleryluxe

Resposta da Jewelleryluxe

Hi Rasha,

We are sorry to hear that one of your items arrived damaged. We have already offered to send you a free replacement and are currently waiting for your confirmation that the shipping address from the original order is still correct.

We always do our best to resolve issues as quickly as possible and would be happy to help finalise this for you.

Kind regards,
JewelleryLuxe

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Als je opgelicht wil worden en je geld wil kwijtraken, moet je hier zijn. Onbetrouwbaar, brutaal, onbeschoft, respectloos.

Als je opgelicht wil worden en je geld wil kwijtraken, moet je hier zijn.

Wat een onbetrouwbare website. De site is soms offline en soms weer online, wat totaal geen vertrouwen geeft als je een bestelling plaatst of iets probeert op te lossen. Je weet nooit waar je aan toe bent.

De klantenservice is heel brutaal en onbeschoft en absoluut niet professioneel wanneer ze überhaupt reageren. Negen van de tien keer krijg je gewoon geen reactie. Geen enkele verantwoordelijkheid wordt genomen, of het nu gaat om niet leveren, beschadigde producten leveren of compleet verkeerde bestellingen. Ze werken totaal niet met je mee en communiceren nauwelijks.

Ze doen alleen wat voor henzelf goed uitkomt. Ze verschuilen zich constant achter hun eigen winkelbeleid, maar dat winkelbeleid staat niet boven de wettelijke consumentenrechten. Zo moet je bij retour zelf de kosten betalen, terwijl dat in veel gevallen wettelijk helemaal niet mag. Ook bieden ze geen terugbetaling aan via de oorspronkelijke betaalmethode, maar alleen via winkelcredits. Dat mag juridisch gezien ook niet zomaar. Als er recht is op terugbetaling, dan hoort dat via de oorspronkelijke betaalmethode te gebeuren en heb je het recht om storecredits te weigeren.

Ik raad iedereen die hier problemen heeft aan om naar de geschillencommissie te stappen. Ik heb dat zelf ook gedaan en heb momenteel een zaak lopen.

Daarnaast is de kwaliteit van de producten gewoon slecht. Het voelt als goedkope massaproductie die voor een paar centen wordt ingekocht en vervolgens voor tientallen euro’s wordt doorverkocht. De prijs-kwaliteitverhouding klopt totaal niet en de manier waarop ze klanten behandelen is ronduit oneerlijk.

Ik laat bijna nooit een review achter. Het feit dat ik nu de moeite neem om dit te schrijven zegt al genoeg. Dit is één van de slechtste bedrijven die ik ooit ben tegengekomen. Ik zou het iedereen sterk afraden om hier te bestellen. Kijk liever naar andere, betrouwbare websites.

10 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Jewelleryluxe

Resposta da Jewelleryluxe

Beste Yasmine,

Wij nemen dergelijke beschuldigingen zeer serieus. Op basis van de door jou vermelde naam kunnen wij geen bestelling of eerder contact in ons systeem terugvinden.

Wij verzoeken je daarom om ons je ordernummer en het e-mailadres waarmee is besteld toe te sturen via onze klantenservice, zodat wij dit zorgvuldig kunnen onderzoeken.

Voor de duidelijkheid: bij een retour binnen de wettelijke bedenktijd wordt een terugbetaling altijd uitgevoerd via de oorspronkelijke betaalmethode, conform de geldende consumentenwetgeving. Wij bieden geen verplichte storecredits aan in plaats van een wettelijke terugbetaling.

Zonder verdere gegevens kunnen wij jouw situatie niet verifiëren. Wij staan open voor een zorgvuldige oplossing zodra wij de juiste informatie ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Team JewelleryLuxe

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bad Experience

I ordered a necklace, bracelet, and luxury box. The necklace arrived completely broken, and the box wasn't included at all. Two weeks ago, I was promised a replacement, but I haven't received anything yet, and my emails aren't being answered.

11 de fevereiro de 2026
logotipo da Jewelleryluxe

Resposta da Jewelleryluxe

Hello Selin,

We’re very sorry to hear that your necklace arrived damaged and that the luxury box was missing. That is of course not the experience we want our customers to have.

As agreed in our email conversation, we immediately arranged a replacement. A new necklace and luxury box were shipped to you and according to the tracking information they were successfully delivered on March 7th.

If there is anything else we can assist you with, please feel free to contact us at info@jewelleryluxe.com and we will be happy to help.

Kind regards,
Team JewelleryLuxe

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Mooie sierraden en goede service

Ze verkopen hele mooie sierraden. Mijn ring was kapot gegaan en heb toen contact opgenomen met ze. Ze hebben me direct geholpen en zijn gekomen met een oplossing. Super goede service en in love met hun collectie!

23 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Communication only improved after escalation

I placed my order on 30 January and at first received no tracking information or delivery updates. I had to contact the company through multiple platforms just to try to get basic information about my order.
Because I wasn’t getting clear responses, I left a 1-star review based on my experience at that time. After that, communication finally improved and I received tracking details. However, I was also asked to remove or change my review, which I didn’t feel addressed the actual issue — the lack of communication from the start.
I also had to state that I would pursue formal action if I did not receive a response, and only then did the situation begin to move forward. As a customer, it should not have to reach that point just to receive normal order updates.
If order communication depends on email, this should be clearly explained during checkout. Customers shouldn’t have to chase different platforms or escalate matters just to know where their purchase is.
Tracking was eventually provided, which I appreciate, but the overall experience was stressful and could have been avoided with better communication from the beginning. I hope this improves for future customers.

30 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Jewelleryluxe

Resposta da Jewelleryluxe

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are sorry to hear that this situation caused frustration. That is never our intention.

We would like to clarify a few important points. During checkout, no email address was provided with the order. Because of this, we were unable to send automatic order confirmations, shipping updates, or tracking notifications by email.

In addition, earlier messages sent via email unfortunately ended up in our spam folder, which delayed our visibility of them. However, once you contacted us via WhatsApp, we responded the same day and immediately provided assistance and tracking information.

We always aim to be transparent and responsive, especially as a small business, and we regret that this experience did not come across that way.

We hope after all, you will understand us.

Mia
JewelleryLuxe

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

My braclets still didn’t arrive I Ali…

My braclets still didn’t arrive I Ali didn’t get a reply to my email it’s been over 2 weeks by now.

19 de janeiro de 2026
logotipo da Jewelleryluxe

Resposta da Jewelleryluxe

Hi Sophie,

Thank you for your review. We’re sorry to hear about the inconvenience.

We’ve checked your order (#J14548) and noticed it couldn’t be delivered because the house number was missing from the shipping address. Unfortunately, this caused a delay.

We’ve already contacted you via email to sort this out and will resend your package as soon as we receive the correct address.

Thank you for your patience, and we hope to resolve this for you as soon as possible. 💌

Warm regards,
JewelleryLuxe Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastisk sød ung gut

Fantastisk sød ung gut. Han har et talent, som hvis han fortsætter kan han komme rigtig langt. Han giver en service, som mange voksne kunne lærer noget af. Min datter købte nogle øreringe da han lige da han startede og se den udvikling han er gået igennem er vild. 100 % her fra.

12 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

In grande ritardo 👎🏼 non ho ancora…

In grande ritardo 👎🏼 non ho ancora ricevuto niente 👎🏼

23 de dezembro de 2025
logotipo da Jewelleryluxe

Resposta da Jewelleryluxe

Hello Silvana,

Thank you for your review. Your order was placed during the busy New Year holiday period, which unfortunately caused delays with international postal services.

According to the tracking information from the shipping carrier, your parcel was successfully delivered on January 15 at 08:56 to the address provided in Minusio, Switzerland.

If you believe there may be any issue with the delivery, please feel free to contact us at info@jewelleryluxe.com and we will gladly assist you.

Kind regards,
Team JewelleryLuxe

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

no tracking or reply

placed order on 24/12, never recieved any order confirmation or any tracking information. all emails and phone numbers i tried to contact i never got a response, cannot cancel or track my order due to not having the correct information to do so. nobody will respond so completely left in the dark. really not happy, i spent £95 to be treated like crap.

24 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Jewelleryluxe

Resposta da Jewelleryluxe

Hi Daisy,

We’re truly sorry to hear about your experience and the frustration caused by the delay — especially during the busy holiday season.

We’d like to clarify that this was the first message we received from you, and we didn’t see any previous emails or WhatsApp messages from your side before today. We always strive to respond as quickly as possible, but of course we can only do so once a message reaches us.

Regarding your order:
We checked the tracking and your parcel has been cleared by Royal Mail on December 31st and is currently on its way to you. Due to Christmas and New Year delays, some parcels are unfortunately taking a bit longer than usual. We understand this is frustrating, and we sincerely apologise.


Jewelleryluxe

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

First i didn’t get everything i bought

First i didn’t get everything i bought, i send u guys an email and u send the missing jewelry to me. Thanku for that. I just have one thing I don’t like about the jewelry. The gold jewelry lost its color. After a few days it was already bronze and silver. For this price it’s really not nice and low quality.

30 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais