All States Car Shipping  Avaliações 

70
•
O TrustScore é 3 de um total de 5

3,1

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Initially, I was hesitating to work with them, but later I found a competitive company in the market that kept the price within my budget. Kept me updated during the whole process. Got my vehicle de... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Update: I have been getting emailed by keepmovinglogistics.net trying to persuade me to take down my review on trust pilot or they won’t give me a refund. They flagged my review as inappropriate and t... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Overall, my experience with Keep Moving Logistics was good. The booking process was simple and I got updates during the transport. My vehicle was delivered safely without any damage, which was the m... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Had to get my daughter's car shipped back home after she graduated. Timing was tight and I was worried we wouldn't make it work, but everything came together perfectly. Driver was professional and the... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Empresa de transporte rodoviário
  2. também em
  3. Serviço de Encaminhamento de Carga

Escrito pela empresa

All States Car Shipping is a reliable, professional car shipping company specializing in the safe and efficient transport of vehicles nationwide. Whether you're moving a single car, shipping multiple vehicles, or need specialized transport, All States Car Shipping offers a variety of flexible solutions tailored to each customer's unique needs. With an experienced team and a fleet of modern transport vehicles, All States Car Shipping ensures that cars are delivered on time, in excellent condition, and at competitive rates. The company utilizes state-of-the-art tracking technology to keep customers informed throughout the shipping process, providing peace of mind with every shipment. Dedicated to customer satisfaction, All States Car Shipping combines reliability, transparency, and efficiency to make car shipping stress-free and convenient, no matter the distance or type of vehicle.


Informações de contato

3,1

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

70 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 94% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,1

Todas as avaliações

(70)

33 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Took money didn't return, scammers

we made a contract with them, they took 100$ deposit money, couldn't find driver, and i wanted to change my broker, but they didn't return money, don't work with them, they will attract with low cost, but they can't find you driver

10 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

Thank you for your feedback. We'd like to clarify that the $100 deposit was taken only after you signed a contract that clearly outlines the terms, including cancellation and refund policies. We invested time and resources to secure a carrier based on your request. Our pricing is based on market conditions, not false promises. We always work in good faith and within the terms agreed upon. Misleading accusations help no one.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I'll be honest

I'll be honest - I was skeptical about shipping my classic truck because I've heard horror stories. But these folks proved me wrong. They explained every step, took tons of photos, and the driver who picked up my 1985 F-150 clearly knew vintage vehicles. He even asked about the manual choke! That attention to detail made all the difference. Truck arrived in Texas looking exactly like it did in Washington.

9 de junho de 2025
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

We're thrilled to receive your positive review for KeepMoving Logistics. Your support is greatly appreciated, and we look forward to serving you again soon.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

yall this company is THE REAL DEAL!

yall this company is THE REAL DEAL!! shipped my first car from the dealership straight to college and they made everything so easy. parents were happy, i was happy, everyone was happy. car showed up perfect and driver was super nice. highly recommend!! 🚗✨

24 de junho de 2025
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

We're thrilled to receive your positive review for KeepMoving Logistics. Your support is greatly appreciated, and we look forward to serving you again soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Not a good business to work with at…

Not a good business to work with at all. Scam you and always lie and give excuses when it comes to money

They changed the amount 1000 to $600 from customer, $400 from them.
Then still didn't pay $400 to the carrier
Lying, giving excuses and then threatening.

Load 20254950
Pay to the carrier asap, been month
Don't Lie man u saying this story again again Do not trust this company they will scam you waste of the time and money and the gas they replied to us do not trust them they will say same story bla bla bla

31 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

We’re sorry to hear you feel this way. We value all of our carrier partners and want to clear up any misunderstanding. There has been no intention to scam or delay payment—our Zelle account is currently under bank review, which has temporarily impacted our ability to send payments the usual way.

We will adjust your pending payment with the next available order to resolve this. This is only a short-term workaround, and we’re doing our best to avoid any inconvenience.

We truly appreciate your patience and partnership, and want you to know we value our carriers highly. Our goal is always to maintain a fair and professional relationship.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

OMG you guys are LIFESAVERS!

OMG you guys are LIFESAVERS!! College student here and needed my car shipped home for summer break. Parents found you online and wow what a relief! Driver was super understanding about my crazy dorm pickup situation and worked around my finals schedule. Car made it home looking exactly the same. Thank you so much!! 🎓

14 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

We're thrilled to receive your positive review for KeepMoving Logistics. Your support is greatly appreciated, and we look forward to serving you again soon.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The site made everything super clear…

The site made everything super clear about what affects pricing. I appreciated the honesty about seasonal rates and rural delivery challenges. My Tesla made it from Vegas to Denver without any issues. Enclosed transport was worth the extra cost for peace of mind.

3 de junho de 2025
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

We're thrilled to receive your positive review for KeepMoving Logistics. Your support is greatly appreciated, and we look forward to serving you again soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Told me by text and in writing that my…

Told me by text and in writing that my cost would be $799. Gave them 5 days to line up shipping to meet my date requirements. After multiple promises of $799 , representative called me with “good news”. That they have a shipper for $1499 !! Total bait and switch. Avoid Avoid Avoid Also don’t believe this guy’s reply. He did not refund me anything, Venmo took the money out of his account after I filed a dispute and showed them the texts of his company promising $799 with no price changes or other fees. Yet they went and posted my car for transport AFTER they commited to this price … they tried to find a shipper at $1100 -$1200 and when I asked them why , they said don’t worry about it they would negotiate it down … well they obviously did not do that if they asked for $1499. I have pictures to back all this up. This guy is trash .

5 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

Thank you for your feedback, and we're truly sorry to hear about your experience. Our team always aims to provide accurate estimates based on current market conditions, but carrier rates can sometimes change due to availability and timing. We understand how frustrating that can be.

We also want to clarify that you were issued a full refund, and we did not charge any cancellation fee, even though it was outlined in the agreement. We did this as a courtesy and in good faith.

We’re taking your feedback seriously and working to improve communication to prevent similar situations in the future. If you have any further concerns, please don’t hesitate to contact us.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

They were amazing and respectful…

They were amazing and respectful responses every time I have ask them questions

27 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

We're thrilled to receive your positive review for KeepMoving Logistics. Your support is greatly appreciated, and we look forward to serving you again soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I will never do business with this…

I will never do business with this company again. A day before the pi k up they sent me another quote for more than 2x of what we agreed upon. It has caused me too much h stress. And now I have to pay my cancelation fee? Really? BAD SERVICE.....

16 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

We're sorry to hear about your experience and understand how frustrating last-minute changes can be. Our quotes are based on market rates, which can fluctuate depending on carrier availability and demand — we always aim to offer the most competitive pricing possible. We apologize for any stress this caused and for the inconvenience. As outlined in the signed agreement, a cancellation fee may apply once a carrier has been confirmed. That said, we’re happy to review your case again — please reach out so we can work toward a fair resolution.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Everything went smooth

Everything went smooth, Thank You

19 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

We're thrilled to receive your positive review for KeepMoving Logistics. Your support is greatly appreciated, and we look forward to serving you again soon.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Smooth

Smooth, reliable, and stress-free-those are the words I'd use to describe my experience. The team took care of everything, from scheduling to final delivery. I especially liked how easy the whole process was. Would definitely book again next time!

28 de abril de 2025
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

We're thrilled to receive your positive review for KeepMoving Logistics. Your support is greatly appreciated, and we look forward to serving you again soon.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Harry you are Awesome

I recently used this company to transport my SUV cross-country. My thoughts? Simply outstanding! The driver stayed in touch, and the delivery was prompt. Everything went smoothly, and I didn't have to worry about a single thing. Highly recommended!

28 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

We're thrilled to receive your positive review for KeepMoving Logistics. Your support is greatly appreciated, and we look forward to serving you again soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Unpleasant experience

I initially read a lot of bad reviews, but decided to take a chance on this company knowing I'd at best pay more than advertised or at worst get taken advantage of.
Initially quote a price of $150 on 5/19/25 with the caveat final price was subject to change. I agreed and paid 50$ deposit for service of finding a transport for my car. Pick update was 5/23 sometime after 8pm. Service was provided, but there are multiple points at which I feel I was purposefully mislead by my point of contact.
I got multiple quotes before signing any agreement with Keep Moving. Per the contract I signed, I ceased to work with any other companies after signing. Unsolicited I was contacted by a driver who informed me keep moving had posted my transport job for 575$. This job was posted on the same day I was given my initial quote. Given this evidence I believe that Keep moving provided a quote they knew was not feasible. Per our contract I still refused to do business with this driver who contacted me of his own accord.
I checked in daily to see if they had made any progress in finding drivers and locking down a final price. I stated I understood that the market for this was volatile and there would be difficulties. I would expect that close to 4 days of lead time would be enough, but I did not receive any confirmation until 5/23
Initially, around 5pm I was finally told a driver would not be available on 5/23, and that I should cancel my arrangements to have friends facilitate my car pick up. However less than one hour later I was told a driver was available, but I would not be given their contact information unless I paid another 100$ deposit which would go to the driver for fuel and toll. I was told the driver agreed to a final guaranteed price and I would pay 550 total. My original 50$ deposit paid on 5/19, additional 100$ deposit paid on 5/23, and 400 at delivery.
After I agreed and paid. I then contacted the dispatch and was told the driver never agreed to the terms keep moving sent, and would do the job for 600$ at delivery. I was never informed of this price change by keep moving. Furthermore, the dispatch confirmed they accepted no deposit or any money from keep moving. At this time I have been unable to confirm that my second $100 deposit went to the driver as I was told it would be. I suspect I was decieved and this deposit was solicited under false pretense, unless proof is provided otherwise.
I spoke to my contact at keep moving and expressed my concern that even though he gauranteed that the driver had agreed to a final price, I was still being asked for more. I told him I no longer wanted to pursue this arrangement. Stated I wanted a refund and asked what my options were. He ignored my question, and refused to discuss my requested refund. He only stated that the driver had confirmed he would pick up the car and he would continue to work on it, with no acknowledment of the price increase.
I was later told by the dispatcher that he just keep sending them the same offer of 400 dollars at delivery hoping theyd accept. I do not believe he contacted them personally at all to discuss the discrepancy between what he represented as the final price. I believe him saying he had an agreement was a straight up lie.
I gave into sunk costs and I negotiated with the driver 600$ after KM stopped responding. Similar to the 575 price they posted on day one.
I have a few takeaways I will assume are pretty close to the truth unless provided proof otherwise. I believe a real believeable estimate was purposefully kept from me the entire time in order to keep me from pursuing other options. I believe their inability to secure a driver in a timely manner when given multiple days of lead time is partly to take advantage of people by springing last minute charges on them and taking advantage of sunken costs. I believe I was decieved when I was told my second deposit would go to pay the driver for taxes and tolls, when in reality it was not. I believe my contact knew that the driver would not accept the price he gauranteed me was final, and did nothing to acutually negotiate it, thus putting the onus on me to accept or reject a sudden change in a time sensitive position. I also believe my contact lied in saying a driver agreed to a final price of 400 at delivery.
Finally, I beleive my good will and patience were taken advantage of. Honestly if they had made this process smooth and painless with the caveat I'd pay more than initially quoted, I wouldnt have taken the time to write a review.
However I feel there was a apalling lack of transparency, and communication that made this experience pretty terrible. I dont really know if the rest of the industry behaves like this, or if this was an unfortunately unpleasant experience, but I would actively suggest anyone who decides to give this company a chance of any benefit of the doubt to walk away.

21 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

Thank you for taking the time to share your detailed experience. We truly regret that your transport process did not meet your expectations, and we appreciate the opportunity to address your concerns.
We understand how frustrating it can be when communication doesn’t align with expectations, especially with time-sensitive logistics. While our quotes are based on current market trends and we always strive to provide accurate estimates, final pricing can sometimes vary depending on carrier availability, route demand, and timing. This is something we aim to communicate clearly in advance, and we apologize if it wasn’t fully transparent in your case.

Regarding your concerns about the second deposit and driver communication: it’s never our intention to mislead. We’re currently reviewing this internally to ensure that the process was followed correctly. We take claims of misrepresentation seriously and will investigate any inconsistencies with the driver communication or fee allocation.

We also want to clarify that the driver assignment and payment structure (including what goes to the carrier) is handled with our carrier network in accordance with standard industry practices. However, if you feel any terms were miscommunicated or not honored, we would like to work toward resolving this properly.

We genuinely regret that your patience and goodwill were tested, and we apologize for the stress and inconvenience caused. Please contact our customer care team at support@keepmovinglogistics.net with any remaining concerns—we’re happy to provide any documentation or further clarification you may need.

Thank you again for your honest feedback, and we wish you all the best moving forward.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

The car was delivered without damage

The car was delivered without damage, but it was later than agreed and the cost was doubled.

22 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for the frustration and inconvenience caused during your vehicle transport process. The price adjustment was not arbitrary—it reflected updated market rates from available drivers then. No changes were made without your consent.

We understand this experience's disappointment and regret that we fell short of your expectations. Please know that we take all feedback seriously and continue to work on improving our communication and service reliability. If you have any questions or need additional documentation, please contact our customer service team directly.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

When I moved my vintage Mustang from…

When I moved my vintage Mustang from Texas to Florida, keepMoving Logistics handled everything perfectly. I was nervous initially, given how precious this car is to me, but Kevin reassured me at every step. The car arrived spotless and exactly when promised. Highly recommend this team!

25 de julho de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

We're thrilled to receive your positive review for KeepMoving Logistics. Your support is greatly appreciated, and we look forward to serving you again soon.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

this company is a scam..

this company is a scam... I'm so tired of people cheating other people!!!

21 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

Thank you for your feedback. We understand your frustration, but we’d like to clarify the situation for the sake of transparency.

You signed a contract with KeepMoving Logistics to transport your vehicle under clearly outlined terms. After the agreement, you requested services that fall outside the scope of what we offer—specifically, financial coverage for your transportation needs, which is not included in our brokerage role.

We regret that this misunderstanding led to dissatisfaction, but we stand by the fact that our service was properly explained and contractually agreed upon. We are committed to honest business practices and always welcome the opportunity to clarify any confusion.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Avoid at all costs

This company operates under a harassment campaign.
I’ve asked them to remove my phone number multiple times but I keep getting calls at all hours including weekends.
EDIT- They are now flagging my review in different ways, and trying to have it removed.

18 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

We’re very sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. We take do-not-contact requests seriously and have strict policies in place to respect customer preferences.

Your number has now been permanently removed from our system, and we’ve taken steps to ensure this does not happen again. We sincerely apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This was a terrible experience from…

This was a terrible experience from start to finish. They lied about having a driver ready and kept pushing back the pickup time. They also pulled a bait-and-switch — quoting me a low price, then nearly doubling it on the day of pickup otherwise, face more delays. To make matters worse, we agreed on an enclosed trailer, but they sent an open one instead. My brand-new car arrived with scratches on the roof. Completely unacceptable.

25 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

We're truly sorry to hear about your experience and appreciate the opportunity to respond. We strive to provide accurate quotes based on real-time market conditions and secure drivers as quickly as possible. However, pricing and scheduling may vary depending on demand and route availability.
Regarding the trailer type, we do our best to honor requests for enclosed transport, but due to limited availability, adjustments may be necessary to avoid delays—always with customer approval. We regret if there was any misunderstanding in this case.

Additionally, we take vehicle condition very seriously. Unfortunately, no scratches or damages were noted on the Bill of Lading (BOL) at the time of delivery. This documentation is essential for filing any insurance claims with the carrier. Without it, we are limited in how we can assist after the fact.
We’re committed to resolving issues fairly and professionally. Please reach out to us directly if you'd like to discuss this further.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

KeepMoving Logistics should be shut down

KeepMoving Logistics should be shut down and those who operate the "business" should be prosecuted. These people are liars, cheaters and thieves and any positive reviews are fake. Surely there are laws for which these scammers can be held accountable. They gave me absolute assurance multiple times that their $595 quote to move my vehicle to Miami to OKC was the final price, therefore I agreed to retain their services. I regret that decision because after paying a $150 deposit, signing the agreement, receiving receipt with $445 balance and making other moving plans around the vehicle move, they jacked up the quote by $700 and said it only an estimate and that the contract stated it would subject to change. It does not say that anywhere. I asked them to direct to that legal language but they could not because it doesn't exist. Emma Stark was the original contact followed by other sleazy colleagues who helped perpetrate this fraud. Clearly they engage in these bait and switch activities as standard procedure. To anybody reading this review, please run from this Company. They will steal your money and lie about it.

The Company's response that the quote is an "estimate" that is subject to change is not true. I was clearly told my price was locked in and my car would be picked up in 24-48 hrs. On that basis, I signed an agreement, paid a deposit and received an invoice for the $445 balance. Nothing ambiguous about that at all. And I did carefully read the terms and conditions which do not include any quote is an estimate that's subject to change language. Nowhere. I was intentionally deceived then lied to. I demand a $700 refund which is the difference between what I paid vs what I was told I would have to pay,

9 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

We sincerely regret that you had such a negative experience, but we must clarify some important points. Our goal is to provide clear and transparent service to every customer, and we are committed to honesty and integrity.

The initial quote of \$595 was an **estimate**, and while we do our best to stick to the quoted price, final rates are subject to availability and market conditions, which can sometimes cause the price to change. This is clearly outlined in our terms and conditions, which we encourage customers to review before proceeding.

We understand your frustration with the price adjustment. However, we strive to provide the best possible service at competitive rates, and the price change was a reflection of real-time carrier availability, not an intentional misrepresentation.

We take all concerns seriously and are happy to review any discrepancies directly with you. We remain committed to working with customers to resolve issues in good faith. If you'd like to discuss your case further, please don't hesitate to reach out directly.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Everything went perfectly well thanks…

Everything went perfectly well thanks to Elisa Martin. Awesome job!
I totally recommend this company!

5 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da All States Car Shipping

Resposta da All States Car Shipping

We're thrilled to receive your positive review for KeepMoving Logistics. Your support is greatly appreciated, and we look forward to serving you again soon.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais