Lashcosmetics Avaliações 

390
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

There was a significant mixup on the original order with this company- multiple orders made erroneously on their website. This caused me great distress & appeared as i ai owed a great deal of mo... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Zero Stars. I highly discourage anyone from purchasing from Lash Cosmetics. Following a mascara purchase on their site, I discovered additional unauthorized charges on my credit card. I attempted... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I use the silver mascara since this summer and love it. When i ordered more i september, it was delivered at the wrong adress. I was disapointed. But I had the most incredible support from the custom... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Somehow, during my first order with Lash, I hit the wrong button and added an extra fee of $13 for expedited shipping. After receiving the confirmation regarding the additional charge, I immediately... Ver mais


Informações de contato

3,7

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

390 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,7

Todas as avaliações

(390)

290 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Awesome Service

I had incorrectly checked out more items than I wanted. The fast and efficient service I recevied was exempleary. They offered alternatives, but were also very gracious when I declined. They processed my refund quickly and have been very easy to deal with.
I love the mascara's and would definitely recommend!
Ka rawe from NZ!

1 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lashcosmetics

Resposta da Lashcosmetics

Thank you so much for your wonderful feedback!

We’re delighted to hear that our team was able to quickly assist you after you accidentally checked out with more items than intended. We’re glad the refund process was fast and hassle-free, and that you found our team easy to work with while respecting your decision.

It’s even more wonderful to hear that you love the mascaras and would recommend them! Your kind words truly mean a lot to us.

Thank you for your support and for sharing your experience. We truly appreciate your recommendation!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very happy with the support team response

I am very happy with the company's products, but I contacted them after receiving and being billed for multiple items when I had only intended ordering 1 item. The support team were very attentive to my concerns and quick to offer various options. I was happy to accept their offer of a refund and very satisfied with the service they provided.

20 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lashcosmetics

Resposta da Lashcosmetics

We’re delighted to hear that you’re happy with our products and that our support team was able to promptly address your concerns after your order.

We’re glad we could reach a resolution you were happy with and that you were satisfied with the refund and the service you received.

Thank you for choosing us and for taking the time to share your experience. We truly appreciate your support!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The communication from this company was…

The communication from this company was great keeping me updated with regards to shipping etc

1 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lashcosmetics

Resposta da Lashcosmetics

We’re delighted to hear that you were pleased with the communication from our team and that the shipping updates kept you informed throughout the process.

Thank you for choosing us and for taking the time to share your experience. We truly appreciate your support!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I made a wrong order

I made a wrong order, and it’s handled, promptly, professionally and with kindness

25 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lashcosmetics

Resposta da Lashcosmetics

Thank you so much for your wonderful feedback!

Thank you for taking the time to share your experience. We truly appreciate your support and are glad we could help!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I purchased a mascara which came to…

I purchased a mascara which came to @$20aud including postage. When I checked my account I had been charged inexcess of $100 for products I had no intention of ordering. When I complained I was offered 25% discount or option to return products. I do not know how they can charge for products you haven't ordered. Total scam.
I asked for reimbursement for items that I had not ordered and initially was told that the items had been shipped so could not be cancelled and I was offered 25% off those items- I declined the offer. Was then offered 50% off I declined that offer and said I was taking the matter further and suddenly I was given a refund! When the item eventually arrived it was only the mascara I ordered so the line about the items having been shipped was totally untrue! I would not deal with this unscrupulous company again!

29 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lashcosmetics

Resposta da Lashcosmetics

UPDATE:

Thank you for taking the time to share your feedback. We're sorry to hear about the confusion and frustration you experienced with your order.

After reviewing your case, we confirmed that a refund was processed for the additional charges associated with the items you did not intend to purchase. We apologize for the inconvenience this situation caused and appreciate the opportunity to resolve it.

We value your feedback and regret that your experience did not meet your expectations. If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact our support team. We're always here to help.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Helpful "Lash" team

Sadie (re)read my request and processed it all perfectly, along with polite helpful suggestions. Well done "Lash" team. Thank you.

17 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lashcosmetics

Resposta da Lashcosmetics

Thank you so much for your wonderful feedback!

We’ll be sure to share your kind words with Sadie—she’ll be thrilled to know her attention to detail and excellent service made such a positive impression.

Thank you for your kind words and for choosing Lash Cosmetics. We truly appreciate your support!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

They were very understanding of my…situation

They were very understanding of my situation when I had to cancel my order. They bent over backwards to assist me.

26 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lashcosmetics

Resposta da Lashcosmetics

Thank you so much for your wonderful feedback!

Your kind words mean a great deal to us, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

Thank you for choosing us, and we hope to have the opportunity to serve you again in the future!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Duplicated my order which I did not…

Ive been offered 50%. Refund still not here after 10 days. No goods yet either. The website tricks you. I did not confirm an account or additional products. Feel totally let down. Wont use again.

Duplicated my order which I did not confirm. The website is deliberately misleading and multiple payments taken via PayPal. Be warned!

29 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lashcosmetics

Resposta da Lashcosmetics

We sincerely apologize for the concerns regarding your order and the duplicate charges. This is not the experience we want our customers to have.

We would appreciate the opportunity to review your account and investigate what happened. Please provide your order details so we can look into the duplicate order, review the transactions, and work toward an appropriate resolution.

Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate the opportunity to assist you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great customer service

Great customer service. Answers all questions right away. Looking forward to trying this product! Thanks

26 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lashcosmetics

Resposta da Lashcosmetics

We hope you love the product once it arrives and that it exceeds your expectations!

Thank you for choosing us and for taking the time to share your experience. We truly appreciate your support!

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

You end up paying for lots more product than you ordered and a yearly subscription of $379.56 year

I could not get to the final payment page without a lot of more upsell pages popping up first. It was very hard to navigate and get to just the page to pay for 1 mascara. I ended up getting lots of mascaras and eye pencils which I had no interest in and had no idea I had paid for all these extra items. I had also signed up for a subscription which I had no idea about while trying to get to the final payment for 31.63 monthly which would be $379.56 year for up to 50% discount on new orders each month so I would have to order at least $760 a year just to recoup the $379.56 year and if the discounts are less than 50% then then this would be much more than $760 a year. Making it hard to navigate to just the payment page for 1 product is done on purpose by this company so extra things are bought which the person had no intention of doing and then having to pay $379.56 year if they do not check their credit card.

Entered after the reply from lash Cosmetics that they would like to review my account, verify my our order, and ensure your concerns regarding the additional items and membership have been properly addressed:
There has been emails back and forth from myself to Lash Cosmetics. They know all about this and how difficult is to navigate to the payment page and that the upsell on many pages on the way to the payment page that are confusing as well as the signing up for monthly membership which I had no idea I was doing. I do think their response to me on this website is to try and make it look like none of this could be true as they have already had emails from me about this and they have replied to my emails. Anyone reading this can go and make a purchase and they will see that what I have written is true. Shame on you Lash Cosmetics. After all the complaints you have received from myself and many many others you have not fixed your website payment system so that people can buy without all the many confusing upsell pages and the membership fee page on the way to simply paying for a product they are ordering.

28 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lashcosmetics

Resposta da Lashcosmetics

We appreciate you taking the time to share your detailed feedback, as it helps us better understand our customers' concerns.

We would like the opportunity to review your account, verify your order, and ensure your concerns regarding the additional items and membership have been properly addressed. Please provide your order details so we can investigate your case further and assist you.

Have a great day!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I mistakenly ordered some items…

I mistakenly ordered some items alongside my order and I reached out to the customer service and I was refunded almost immediately. That’s a very good and reliable service to me.

26 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lashcosmetics

Resposta da Lashcosmetics

Thanks so much that you are satisfied with the way we handled your refund request :) Thanks also for sharing your feedback here :)

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Well I did feel that I didn't order…

Well I did feel that I didn't order the amount of product that showed on my receipt but however finally after back & forth wanting a refund that obsouley not a option you face me 50% off. I do thanyou for that I now hope I love the product. Cheers

19 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lashcosmetics

Resposta da Lashcosmetics

Thank you for sharing your feedback.

We understand your concerns regarding the items included in your order and appreciate your patience while working with our customer service team. We're glad we were able to reach a resolution that you were satisfied with.

We truly hope you enjoy the product, and we appreciate you giving us the opportunity to assist you. Thank you for your support!

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Good customer service

They were quick to respond to emails regarding questions and other comments. Very helpful and friendly with solving problems

21 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lashcosmetics

Resposta da Lashcosmetics

Thank you so much for your kind feedback!
We truly appreciate your support and thank you for sharing your experience!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had accidentally placed my order…

I had accidentally placed my order twice, spoke to Sadie who was very helpful, had my refund in a few days & absolutely love the product

10 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lashcosmetics

Resposta da Lashcosmetics

Thank you so much for your wonderful feedback!

We’re delighted to hear that Sadie was able to quickly assist with your duplicate order and that your refund was processed promptly. We’ll be sure to share your kind words with her.

It’s even better to hear that you absolutely love the product! Thank you for your support, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Don’t buy from this company !

25 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lashcosmetics

Resposta da Lashcosmetics

We’re sorry that your experience did not meet your expectations.

Customer satisfaction is very important to us, and we would appreciate the opportunity to better understand your concerns. Please contact our support team with your order details so we can review your case and work toward an appropriate resolution.

Thank you for your feedback.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Love it and worth it if you want long…

Love it and worth it if you want long lashes

25 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lashcosmetics

Resposta da Lashcosmetics

Thank you so much for your wonderful feedback!

We’re thrilled to hear that you love the product and that it’s been worth it for you. Knowing that you’re enjoying longer-looking lashes means so much to us.

Thank you for your support and for taking the time to share your experience. We truly appreciate it!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

So long story short

So long story short, I dealt with a woman by the name of Sadie Fisher
Customer Care Specialist.
Now only did she go above and beyond, she made sure I and my wallet were made whole!
Sadie was amazing and and can't thank her enough!

As for the product, I did not try it, because of the poorly made and ran website. I feel it is a bait and switch to force you to purchase more if you don't read the fine print along with the monthly VIP charges.

Be careful, but know Sadie can help you fix what the website is lacking!

25 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Lashcosmetics

Resposta da Lashcosmetics

Thank you for taking the time to share your experience.

We’re delighted to hear that Sadie provided exceptional customer service and was able to resolve your concerns. We’ll be sure to share your kind words with her—she’ll be thrilled to know her efforts made such a positive impact.

We also appreciate your honest feedback regarding the website and checkout experience. We understand your concerns and are always looking for ways to improve the clarity of our shopping experience.

Thank you again for your feedback and for recognizing Sadie’s dedication to helping our customers.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais