MK Biler & Både er mit foretrukne værksted, og det er der en god grund til. Personalet er altid imødekommende, servicen er i top, og priserne er fornuftige. Det, der især skiller dem ud, er, at de... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
MK Biler & Både er mit foretrukne værksted, og det er der en god grund til. Personalet er altid imødekommende, servicen er i top, og priserne er fornuftige. Det, der især skiller dem ud, er, at de... Ver mais
A empresa respondeu
Det startede virkelig godt God service og der var ingen grænser for, hvad jeg blev lovet før handlen. Allerede ved leveringen var der glemt nogle ting, men efter tre timers ventetid, blev det løs... Ver mais
Hvis jeg kunne give 0-stjerner havde jeg gjort det. Købte en bil i god tro, om at alt var i orden med den, men der har ikke været andet end bøvl. Den bruger enormt meget olie, kølervæske og der er hv... Ver mais
A empresa respondeu
Handlede bil i Februar måned igennem sælgeren Christian. Ikke så meget pjat, go reel handel for begge parter, byttebil i handlen. Det kan jeg godt anbefale. God tone, god service, få Tlf samtale... Ver mais
A empresa respondeu
Hos MK Biler & Både er det kunden som er i fokus. MK Biler & Både har siden starten i 2017 haft et mål: At levere de bedste oplevelser inden for køb af brugte kvalitetsbiler. I dag er der altid mindst 30 gode brugte biler på lager, i alle prisklasser, størrelser og til alle behov. Så finder du drømmebilen på vores hjemmeside, skal du ikke tøve med at ringe og booke en fremvisning på 8844 4040 / salg@mkbil.dk. Vi ses hos MK Biler i Vejle.
Dandyvej 5e, 7100, Vejle, Dinamarca
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 100% das avaliações negativas
Normalmente leva mais de 1 mês para responder
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
MK Biler & Både er mit foretrukne værksted, og det er der en god grund til. Personalet er altid imødekommende, servicen er i top, og priserne er fornuftige.
Det, der især skiller dem ud, er, at de altid går lige det ekstra skridt for at hjælpe. Uanset om det er planlagt service eller et akut problem, er de hurtige til at finde en tid og få én tilbage på vejen.
Man får følelsen af, at de behandler både biler og kunder med samme omhu. Hvis alle værksteder arbejdede på den måde, ville der nok være færre bekymrede bilister på vejene.
Kan varmt anbefales. :::

Resposta da MK Biler & Både
Jeg fik en god behandling og kom til med kort varsel og fik ordnet midt service til tiden så ok herfra

Resposta da MK Biler & Både
Nu er det 5 år siden jeg købte en bil af Martin i Vejle og kører stadig små 75 km dertil for at få den serviceret. Her bliver du mødt af imødekommende, venligt og professionelt personale og priserne er absolut konkurrencedygtige.
Hele turen værd!!
Stort tak til Martin for en fantastisk handel.
Vi er rigtig glad for vores nye bil.
Kan værdigfald anbefale Martin fra Mk biler og både.
Personalet er også rigtig venlig og behjælpelig .
Værdig fald kun positiv oplevelse her fra .
Ikke sidste gang vi kommer der.
Kunne jeg give 0 stjerne så gjorde jeg det.
Købte en bil, hvor sælger sagde, at det var SÅ fin en bil, den fejler ingenting, den er fra 2018 og den er velholdt. Han siger de har haft den inde på værksted, og den fejler intet. Men allerede på vej hjem har vi problemer, og vi ringer til ham, hvor han ikke tager den (snu er den ejer) Vi har nu haft en bil der har stået stille i 2 mdr, fordi vi har været i dialog med ham adskillige gange, og han vil ikke hver kompenserer for de ekstra 30.000 vi har brugt for at få bilen til at køre, eller lade handlen gå tilbage. Jeg kan kun sige HOLD JER LANGT VÆK, HAN SVINDLER, HAN SNYDER FOLK, OG HAN HAR INGEN PLI, SELV EN 18 ÅRIG SOM ER UDE OG KØBE SIN FØRSTE BIL, HAR HAN INGEN KVALER MED AT SNYDE

Resposta da MK Biler & Både
Kunne jeg give minus stjerne havde je gjordt det. SÅ dårlig service. Købte en bil, som ejeren selv, Martin, solgte os. allerede da vi kørte derfra havde vi problemer, ringer til ham, men han tager den ikke. Han siger yderligere at den skal købes gennem cvr. da det er SÅ fin en bil, der ikke fejler det mindste. vi har nu betalt yderligere 35.000 for at få bilen lavet så den kan køre, og ejer vil IKKE hveken tage bilen retur, betale eller dele halv skade på de ekstra 35.000 kr. vi har brugt for at få den til at køre. Vi har beviser fra en anden mekaniker om fejlen som de mener også var der ved køb, da det er SÅ gral en fejl. Vi har været dialog med Martin flere gange siden køb i juli mdr. ALDRIG har jeg oplevet SÅ dårlig service, han vidste bilen var til vores datter på 18, men han har bare kommet løgn efter løgn efer løgn. Virkelig dårlig stil

Resposta da MK Biler & Både
Hvis jeg kunne give 0-stjerner havde jeg gjort det. Købte en bil i god tro, om at alt var i orden med den, men der har ikke været andet end bøvl. Den bruger enormt meget olie, kølervæske og der er hver 3-4 måned bøvl med tændrør, men desværre ikke noget forhandleren ville erkende. Selvom det endda skete, dagen vi modtog bilen.
Nedenfor kan man bare se nogle af de olieflasker og kølervæskeflasker jeg har formået at bruge på 8 måneders tid.

Resposta da MK Biler & Både
Vi fra FDF Viborg Søkreds, er en forening som laver sejlads og vandaktiviteter for børn og unge i Viborg og omegn. Vi har handlet hos MK Biler Og Både i Vejle flere gange, og vi vil gerne dele vores positive oplevelse. Hver gang vi har været i kontakt med dem, er vi blevet mødt med oprigtig interesse og forståelse for vores behov som forening. Det er tydeligt, at de tager sikkerhed og kvalitet alvorligt – noget der betyder ALT for os, fordi vi arbejder med børn og unge på vandet.
Vi er lige nu ved at købe endnu en ny følgebåd/ledsagerbåd hos dem, så vi kan gøre vores sejladser endnu tryggere og give vores medlemmer de bedste oplevelser, på vandet som aldrig glemmes. Undervejs har vi især sat stor pris på, hvordan Martin Kristensen altid formår at tilpasse sin rådgivning til den situation vi står i pt. Han forstår vores behov som forening og giver os ikke bare standardløsninger, men hjælper os med at finde det, der fungerer bedst inden for den situation vi som forening står i.
Det allerbedste ved samarbejdet er den tillid, vi har kunnet opbygge. Martin er grundig, ærlig og nem at snakke med (Humoren fejler ikke noget…😉) og man føler sig tryg ved, den løsning vi når frem til både når vi er ved at købe nyt, og når vi har brug for service af udstyret mm.
MK Biler Og Både får vores varmeste anbefaling. Vi håber, at mange andre foreninger og klubber også vil få glæde af deres gode service og pålidelige rådgivning.⛵️⚓️

Resposta da MK Biler & Både
Har lige været til service med bilen hos dem for første gang. Søde imødekommende mennesker og det hele spillede bare 😃

Resposta da MK Biler & Både
Vi er meget tilfredse med servicen. Selv i juletiden, hvor de fleste holder fri, formåede de at fremvise og sælge os en bil. Vi er imponerede over Martins professionalisme. Alle aftaler blev overholdt 100%.
Vi havde en god købsoplevelse og er meget tilfredse. Vi kan varmt anbefale denne virksomhed.
Med venlig hilsen,
Natali og Andri

Resposta da MK Biler & Både
Hej købte en Mercedes C220 lørdag d 9 Marts ringe til Martin da jeg havde set bilen på hjemmesiden. Martin var super flink og ville gerne komme og låse op selvom han havde lukket.Det endte med at jeg købte bilen, og her 3mdn efter kan jeg kun sige at det er det bedste bilkøb jeg nogensinde har gjort. Bilen kører perfekt ingen problemer Martin Kristensen er den mest sympatiske og ærlige bilsælger jeg nogensinde har mødt, altid ærlig og varmt smilende menneske, tror nok at vi skal finde en bil hos MK Biler til min søn når han bliver 18år, kan varmt anbefale MK Biler og både.
Vh Preben Bøgh

Resposta da MK Biler & Både
God Betjening og vejledning , fik lån i gemmen til ny bil.

Resposta da MK Biler & Både
Jeg har købt min Mini Cooper igennem MK Biler, og der har ikke været en finger at sætte på noget i hele processen.
Jeg tog fat i Jonas, som gav mig en god ide om hvad jeg skal have for en bil ift. de behov og ønsker jeg har. Han var nem at få fat på i hele processen, og han svarede på alle mine (dumme) spørgsmål. Han var professionel og var tålmodig med mig, da jeg var nervøs for at købe min første bil.
Jonas var også god til at hjælpe med et lån gennem Santander Bank, så jeg følte han egentlig ordnet benarbejdet for mig, så det var dejligt.
Kæmpe anbefaling til Jonas og virksomheden! Jeg håber i vælger dem til jeres næste bilkøb.

Resposta da MK Biler & Både
Jeg har handlet bil 3 gange hos MK Biler, får altid god behandling og fair pris for bytte bil!!
Kan virkeligt anbefale at handle med firmaet!!
Benny Sørensen Vejle

Resposta da MK Biler & Både
Købte bil nov. 2022 hos MK biler ,efter kort tid er der så galt med nogle fejlmeldinger, Efter nogle gange frem og tilbage skifter de så batteriet. Under hele forløbet spørger jeg flere gange om de har lavet de service som WV foreskriver .hvorpå i svarer at selvfølgelig havde i det. Stod også i jeres salgs martriale. (Stort service)
I handelen fik vi monteret træk på bilen, som gik løs under kørsel med campingvogn, ringer til jer men i har ikke tid da i er midt i ferien, men får et numre til et eller andet dækcenter som heller ikke har tid de næste 14 dage.Kører derefter til wv i Fredericia, hvor de udbedrer
Fejlene bl.a. træk ,manglende service tændrør ikke skiftet ved 4 år som det ellers var blevet sagt ved køb
Kunne godt komme med et par ting mere,men kan ikke bevise at det har noget med jer at gøre. Har spurgt om i vil betale en lille del af den samlede regning, som i ville vende tilbage med.?
Som i har sagt at i skulle have en chance for at udbedre fejlene selv.Der til vil jeg sige at i jo bare kunne
lave jeres arbejde ordentlig første gang
Vh A Hansen

Resposta da MK Biler & Både
We bought a Porsche 991 with Jonas, best car seller ever! :)
Everything went very well, clear, no bad surprises on the car.
I recommend a lot this car dealer

Resposta da MK Biler & Både
Laver et opslag på Bilbasen, hvor de med det samme kontakter mig og vil købe min bil.
Vil faktisk lave en straksoverførsel med pengene med det samme, hvis jeg tager annoncen ned. Det gør jeg så, men når pengene skal overføres vil de se bilen først. Da de før har haft problemer med folk der bor på Sjælland. Jeg har ikke noget at skjule, så det indvilliger jeg i.
Da bilen så skal afhentes er der for lang kø på motorvejen og vil udskyde yderligere 3 dage. Så får jeg efterfølgende en besked hvor jeg skal forklare yderligere om det problem motoren har, EGR modul. Dette var bekendt fra starten af, både i annoncen og i efterfølgende kommunikation. Nu vil de så tilbyde mig 8.000kr mindre for den. Så nu står jeg 2 uger senere uden køber til bilen og skal på udkig igen.

Resposta da MK Biler & Både
Svindler køber aldrig bil her, han holder ik hvad han siger stoler ik på han køber aldrig bil her

Resposta da MK Biler & Både
Kan kun anbefale MK BILER OG BÅDE TIL ANDRE. De lever 100% op til garanti-og reklamationsbestemmelser. Jeg har gennem hele forløbet med en brugt bil, købt ved dem, fået en fantastisk service. Kæmpe respekt😁
Tiguan ejer🙏 Vibe

Resposta da MK Biler & Både
Du kontakter MK Biler i Vejle. Her møder du et professionel team, som sætter køber i centrum. Du føler fra første minut at råd og vejledning er i top, at det er dig som kunde der er det vigtigste i denne verden. Det udmønter sig i en sublim betjening og forståelse for dine ønsker og behov. Der opstår derfor en stor tilfredshed og tryghed for dig, så du ikke kan modstå et køb.
Ved afleveringen tror du, at du har købt en ny bil. Den er klargjort ud over alle grænser og efterfølgende ved service på værkstedet, møder du altid et professionelt personale med et smil og imødekommenhed og som gør en dyd ud af en venlig og forståelig forklaring på dine spørgsmål.
Derfor anbefaler jeg alt og alle at købe bil hos MK Biler. Der føler du dig tryg.
Torben BOldsen

Resposta da MK Biler & Både
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.