MK Biler & Både er mit foretrukne værksted, og det er der en god grund til. Personalet er altid imødekommende, servicen er i top, og priserne er fornuftige. Det, der især skiller dem ud, er, at de... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
MK Biler & Både er mit foretrukne værksted, og det er der en god grund til. Personalet er altid imødekommende, servicen er i top, og priserne er fornuftige. Det, der især skiller dem ud, er, at de... Ver mais
A empresa respondeu
Det startede virkelig godt God service og der var ingen grænser for, hvad jeg blev lovet før handlen. Allerede ved leveringen var der glemt nogle ting, men efter tre timers ventetid, blev det løs... Ver mais
Hvis jeg kunne give 0-stjerner havde jeg gjort det. Købte en bil i god tro, om at alt var i orden med den, men der har ikke været andet end bøvl. Den bruger enormt meget olie, kølervæske og der er hv... Ver mais
A empresa respondeu
Handlede bil i Februar måned igennem sælgeren Christian. Ikke så meget pjat, go reel handel for begge parter, byttebil i handlen. Det kan jeg godt anbefale. God tone, god service, få Tlf samtale... Ver mais
A empresa respondeu
Hos MK Biler & Både er det kunden som er i fokus. MK Biler & Både har siden starten i 2017 haft et mål: At levere de bedste oplevelser inden for køb af brugte kvalitetsbiler. I dag er der altid mindst 30 gode brugte biler på lager, i alle prisklasser, størrelser og til alle behov. Så finder du drømmebilen på vores hjemmeside, skal du ikke tøve med at ringe og booke en fremvisning på 8844 4040 / salg@mkbil.dk. Vi ses hos MK Biler i Vejle.
Dandyvej 5e, 7100, Vejle, Dinamarca
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 100% das avaliações negativas
Normalmente leva mais de 1 mês para responder
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Jeg vil give 6 stjerne ud af 5 . Rigtig godt kontakt med kunderne . Martin er 100% professionel sælger. Jeg anbefale MK biler ;)

Resposta da MK Biler & Både
Vi har lige handlet vil ved MK bil, og alt forløb perfekt.
God service og virkelig en god kundekontakt firmaet besidder.
Kan varmt anbefale Martin som sælger og hans forretning til dit køb af din næste brugte bil.

Resposta da MK Biler & Både
Handlede brugt bil i maj 2021. God gennemgang, reel handel og fin opfølgning.
Kommer gerne igen!
Handlede bil i Februar måned igennem sælgeren Christian.
Ikke så meget pjat, go reel handel for begge parter, byttebil i handlen. Det kan jeg godt anbefale.
God tone, god service, få Tlf samtaler efter handlen, ligeledes god tone og reelle drøftelser begge veje.
Tak for handlen, Jeg kommer gerne igen..
Mvh
Ryan Nansen Christensen

Resposta da MK Biler & Både
Mega dårlig sted at kigge på bil og dårlig kunde service .....

Resposta da MK Biler & Både
Har nu handlet med Martin Kristensen Biler 2 gange, og begge gange har firmaet ydet en fantastisk god og kompetent service. Det er ikke sidste gang, vi handler hos Martin Kristensen Biler. Med venlig hilsen
Karin og Henry Winterberg

Resposta da MK Biler & Både
Lige købt bil nr. 7 af Martin - aldrig problemer, hverken priser, service, bøvl eller andet. Så skal du have en næsten ny bil i den gode ende - så er det her stedet at gå hen i Vejle og omegn.

Resposta da MK Biler & Både
Har lige købt en CLA200 hos jer virkelig god til at handle med blev betjent af sælger Christian virkelig søde fyr kan klaret anbefales stor stor 10 tal herfra

Resposta da MK Biler & Både
Vi har efterhånden købt en del biler af Martin - vores bekendtskab startede allerede da han holdt til i Vinding, og vi fulgte gladeligt med over på den anden side af fjorden.
Vi har altid fået en super service samt faglig og grundig rådgivning, både af Martin, men også af værkstedet. At købe brugt bil handler så meget om tillid, og den har vi altid følt var 100 % til stede! Ydermere er det altid en god og hyggelig oplevelse at komme både i forretningen og på værkstedet - altid en super stemning.
Vores næste bil(er) bliver helt sikkert købt hos Martin 😊

Resposta da MK Biler & Både
Købte en Mazda CX-5 af Christian fra Martin Kristensen Biler - I øvrigt den første bil jeg nogensinde har købt UDEN at have set den eller kørt den forlods (qua lock-down i en Corona tid).
Bilen blev kørt af Christian fra Jylland til Sjælland nysynet, og vores byttebil blev kørt retur mod det jyske – uden yderligere omkostninger for os!
Bilen er som beskrevet. Der har (endnu) ikke været nogle ubehagelige overraskelser med bilen. Den kører fremragende og står som beskrevet.
Så alt i alt en særdeles positiv oplevelse!

Resposta da MK Biler & Både
Købte en dejlig Passat fra Mk biler, hvilket jeg er rigtig glad for. Der var nogle små problemer i starten, men ikke noget som jeg har følt mig usikker på ikke kunne ordnes. Takket sælgeren Christian som har ydet den bedste service, så man har følt sig tilpas igennem hele processen.
Kan klart anbefale MK biler og sælgeren Christian, hvis du skal købe din næste bil.

Resposta da MK Biler & Både
Jeg har netop købt bil hos Martin Kristensen Biler og det har været den bedste oplevelse!
Jeg var i dialog med først Martin og derefter deres sælger Jonas der begge var usædvanlig sympatiske og tillidsvækkende. Jeg kørte derefter fra Sjælland til Vejle og blev mødt af Jonas og en bil der i den grad levede op til beskrivelsen.. og kørte tilbage til Sjælland i min nye bil!☺️
Hele forløbet og dialogen (også efterfølgende) med Jonas har været helt fantastisk og jeg elsker bare min nye Mini Cooper!!
Kæmpe anbefaling herfra.
Mette Hoffmann

Resposta da MK Biler & Både
Vi stod pludselig uden bil efter en totalskade af vores dejlige Audi A4 Avant. Vi besøgte en del brugtbilsforhandlere og havde ok oplevelser. MK-biler skilte sig dog klart ud, hvor ikke mindst Christian var meget serviceminded og forstående fra første møde og prøvetur i en bil mage til den vi fik skadet, dog nyere og med væsentlig lavere km-tal. Vi skrev slutseddel på bilen samme dag, da den var virkelig fin, og vi tilmed fik de dæk på, vi ønskede
Vi var ved at fortryde vores køb inden afhentning to dage senere pga. et andet mærke han havde stående med automatgear. Han gjorde straks den anden bil vi var interesseret i klar, men det endte dog med, at vi kørte derfra i den først indregistrerede Audi A4 Avant. Flot og virkelig klargjort bil, dog uden det automatgear, vi gerne ville have haft. Christian lovede at kontakte os, når han fik et emne. der kunne tilfredsstille alle vores ønsker, samt at give en god pris på nuværende bil, som vi kunne være tjent med i en byttehandel. - Nu er vi spændte på, om vi hører fra ham. Indtil nu en rigtig god oplevelse.
Vh.
Hanne Mikkelsen og Jørgen Aakjær

Resposta da MK Biler & Både
En virkelig fin oplevelse, at købe bil i denne anstrengende Covid-tid.
Bilen blev kørt fra Vejle til min adresse i København af sælgeren Christian.
Venlig og kyndig vejledning omkring handlen, gjorde det trygt at købe.
Og så endda en opfølgende opringning et par dage efter af sælger Christian, som bare ville tjekke, om jeg var glad og tilfreds med bil og handel og alt kørte som det skulle 🙂
Tommel op !!

Resposta da MK Biler & Både
Købte en Ford Mondeo i Januar måned. Pga. Covid-19 var det ikke videre nemt at komme til at se bilen ved selvsyn, men vi klarede det ved Facetime gennemsyn.
Bilen kunne afhentes få dage efter underskrevet slutseddel, og var præcis som lovet.

Resposta da MK Biler & Både
Super god kundeservice og altid til at få fat på👌🏼
Købte for nylig min golf GTE hos ham, fantastisk smuk bil og god nem afhentning.
Der er som alle nok ved en del problemer når det kommer til Corona men hos MKBIl taklede de det på en super nem og professionel måde
Vi ses igen

Resposta da MK Biler & Både
Usympatisk samt truende forhandler
Købte en bil ved Martin Kristensen biler I midten af november 2020 til 238.000kr så altså en forholdvis dyr bil
Det hele var fint og fik bilen til aftalt tid
Men det var nok også det eneste positive ved oplevelsen
Efter 3 uger som ejer af denne nye bil sker det værste, motoren sætter sig.
Jeg måtte selv betale en SOS transport op til forhandleren og ingen mulighed for låne bil
Jeg kontakter Martin, som hurtigt antaster mig som den skyldige og at det må være min egen skyld trods bilen er købt både med garanti samt reklamationsret
Han virker uden for pædagogisk rækkevidde ift. dialog, og vil egentlig ikke snakke med mig
Han siger ydermere at han havde valgt at optage alle vores samtaler hvilket der på intet tidspunkt er givet samtykke til
Efter at have svinet mig godt til siger han jeg bare kan hente mig bil og at der ingen kontakt skal være fremover til ham
Jeg ønskede en dialog om evt. kompensation ift reparationen som har en omkostning på 150.000kr.
Jeg kan ikke forstå hvordan man som forhandler kan have denne indstilling

Resposta da MK Biler & Både
Hej mkbil.
Købte en Skoda superb hos jer i sommers, hvor jeg lovede en anmeldelse herinde.
Der har været nogle småting på bilen, hvor i har levet op til garantien, så 5 stjerner herfra.
Mvh. Peter

Resposta da MK Biler & Både
Hej Martin.
Dit svar til min mand Allan, får det da snart til at lyde, som i har ydet en fantastisk service ved at kontakte os her til morgen for at fortælle os ,at den bil vi skulle komme og se på var solgt i løbet af weekenden.
Det næste du skriver, er at jeres sælger Christian, har spurgt ind til om vi havde mulighed for at komme samme dag..... nu da bilen er solgt til anden side i løbet af weekenden.... er vi da selvfølgelig selv skyld i at vi ikke havde mulighed før mandag ... ved ikke om den lille detalje med at sælgeren har spurgt ind til om vi kunne komme samme dag, er sælgers eller din røverhistorie, men den er jo ikke sand.
havde jeres sælger Christian ulejliget sig med at fortælle, at i kører forretningen efter først til mølle princip...... som jo er fair nok, havde i sparet os og jer selv for besværet
MEN.... for det første spurgte Christian ikke om vi havde tid samme dag, min mand fortalte, at vi først havde mulighed for at komme mandag, intet problem, jeg har bilen klar til i kommer, blev der sagt..... det næste der blev spurgt om var, har i noget i byt? er det noget vi skal finanser ? vores svar nej tak vi betaler kontant.
Kan kun opfordre jer til at overvejs et kommunikationskursus.
Og som jeg også fortalte i telefonen, kommer vi aldrig til at blive kunde hos jer.

Resposta da MK Biler & Både
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.