MK Biler & Både er mit foretrukne værksted, og det er der en god grund til. Personalet er altid imødekommende, servicen er i top, og priserne er fornuftige. Det, der især skiller dem ud, er, at de... Ver mais
A empresa respondeu
Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais
Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais
MK Biler & Både er mit foretrukne værksted, og det er der en god grund til. Personalet er altid imødekommende, servicen er i top, og priserne er fornuftige. Det, der især skiller dem ud, er, at de... Ver mais
A empresa respondeu
Det startede virkelig godt God service og der var ingen grænser for, hvad jeg blev lovet før handlen. Allerede ved leveringen var der glemt nogle ting, men efter tre timers ventetid, blev det løs... Ver mais
Hvis jeg kunne give 0-stjerner havde jeg gjort det. Købte en bil i god tro, om at alt var i orden med den, men der har ikke været andet end bøvl. Den bruger enormt meget olie, kølervæske og der er hv... Ver mais
A empresa respondeu
Handlede bil i Februar måned igennem sælgeren Christian. Ikke så meget pjat, go reel handel for begge parter, byttebil i handlen. Det kan jeg godt anbefale. God tone, god service, få Tlf samtale... Ver mais
A empresa respondeu
Hos MK Biler & Både er det kunden som er i fokus. MK Biler & Både har siden starten i 2017 haft et mål: At levere de bedste oplevelser inden for køb af brugte kvalitetsbiler. I dag er der altid mindst 30 gode brugte biler på lager, i alle prisklasser, størrelser og til alle behov. Så finder du drømmebilen på vores hjemmeside, skal du ikke tøve med at ringe og booke en fremvisning på 8844 4040 / salg@mkbil.dk. Vi ses hos MK Biler i Vejle.
Dandyvej 5e, 7100, Vejle, Dinamarca
Sem histórico de pedidos de avaliações
Esta empresa não convidou os respectivos clientes, portanto as avaliações podem não ser representativas
Respondeu a 100% das avaliações negativas
Normalmente leva mais de 1 mês para responder
Como esta empresa usa o Trustpilot
Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.
Det er da nok det værste bilfirma jeg har oplevet. Ringede om fredagen og sagde at vi først kunne komme påmandag formiddag og se på bilen. Martin Kristensen sagde at det var ok og at de nok skulle gøre bilen klar. Pludeselig ser jeg på annoncen i weekenden at den er solgt hvilket fik mig op i det røde felt. Så ringer Martin Kristensen mandag morgen kl.08.15 og siger at bilen er solgt. Det var min kone som tog telefonen og hun var nærmest i chok. Jeg kan kun sige om Martin Kristensen biler i Vejle at de er fuldstændig utroværdige hvis det er sådan de behandler deres kunder.Hold fingrene fra Martin Kristensen biler i Vejle.

Resposta da MK Biler & Både
5 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Købte en Toyota Aygo ubeset, blev lovet alt var tip top, Så jeg skrev under på slutseddel og skulle så hente bilen nogen dage senere. Jeg er super positiv over at der faktisk findes reelle sælgere, men det gør der. Nemlig lige her. 💪🏽🤩 Tusind tak for en hurtig og nem handel. Og bilen er præcis som den skal være, og prisen var fair. Tusind tak 🙏🏼

Resposta da MK Biler & Både
Vi købte en bil i Vejle hos Christian og fik super service hele vejen igennem! Var flere bilforhandlere som denne, blev der solgt mange flere biler 👍🏻

Resposta da MK Biler & Både
God og venlig service, alt i alt en god og positiv oplevelse.

Resposta da MK Biler & Både
Super service.
Jeg har købt ny bil hos MKbil i Vejle, er meget godt tilfreds med handlen og super god service fra Christian.
Jeg kan varmt anbefale MKbil i Vejle til dig der skal have ny bil.
Vh
Ole Larsen

Resposta da MK Biler & Både
Super god service, top klargjorde biler og pris / kvalitet hænger sammen.
Min oplevelse er en ærlig kommunikation og mennesker som rent faktisk går op i deres arbejde.
Tak for en god oplevelse
Mvh Michael

Resposta da MK Biler & Både
Købt bil hos mkbil, hvor der var enkelte småting som skulle udbedres på bilen. Dette tog Jonas og Christian sig straks af, og ordnede fejlene med det samme, så bilen fremstår så godt som ny. Servicen og forløbet er i helt i top fra start til slut🏆
Mkbil kan helt klart anbefales herfra! Kommer gerne igen næste gang bilen skal skiftes😉

Resposta da MK Biler & Både
Købte en Nissan qashqai tekna . Super service , god pris , vil klart anbefale Mobil

Resposta da MK Biler & Både
Super service, lækre biler og fair pris.
Har været super glade for vores oplevelse med MK biler - fik hjælp ud over det forventelige med vores gamle bil da vi var blevet snydt hos en anden bilforhandler - kan kun anbefales!!

Resposta da MK Biler & Både
Vi købte en Skoda superb og vi er 100 % tilfreds. Troværdig og god service, det var en fornøjelse at købe bil. Når en bil er brugt, kan der forekomme lidt skavanker. Ingen problem, det blev omgående lavet uden beregning. De bedste anbefalinger herfra. Hilsen kenn og Sanne

Resposta da MK Biler & Både
Har netop handlet bil hos MK.
Bilen vi søgte fandt vi blandt andre steder hos MK. Valget faldt på bilen hos MK da den den var godt udstyret til en ok pris. Efter en god og behagelig samtale med Christian, kørte vi en tur til Vejle hvor bilen var kørt frem og klar til fremvisning. På trods af at bilen var tre år gammel var den klargjort så den stod som ny! Ved gennemgang af bilen var der et par små fejl/mangler som der kan være på en brugt bil, disse blev lavet og bilen blev leveret få dage senere.
Super service, vi giver de bedste anbefalinger til Martin Kristensen biler.

Resposta da MK Biler & Både
Vi købte en fin Mazda 6
Super god service fra Christian sælger. Alt var som forventet.

Resposta da MK Biler & Både
Jeg har længe ventet på at købe en Mercedes C Klasse bluetec og Martin Kristensen Biler fik den model, jeg har ventet på. Jeg ringede og bestille tid til fremvisning, søndag. Hos Martin Kristensen Biler mødte jeg sælger Christian, som var meget imødekommende og hjælpsom. De tog min bil i bytte og hjalp mig hele vejen igennem. Da jeg hentede bilen, var den klargjort, og der var ikke noget at komme efter. Jeg er rigtigt glad for, at have købt bil hos dem.
Hvis du overvejer at købe bil. Kan jeg kun anbefale at, du tager ud til Martin Kristensen Biler.

Resposta da MK Biler & Både
Super fin service fra MKbiler i Vejle,Christian utrolig behagelig sælger. Bilen blev serviceret på værkstedet før vi fik den overdraget 5🌟🌟🌟🌟🌟 herfra.

Resposta da MK Biler & Både
Helt fantastisk oplevelse at handle med mkbil.dk👏🏻
Vi handlede med Christian og sikke en flink jyde😅✌🏻.
Trods lukke-dag lørdag, fik vi lov at komme forbi og prøvekøre den bil vi havde udset os.
Vi forelsker os i den fine Audi og ville egentlig have den med, med det samme.
Men den skulle lige ha service osv inden den kom ud af døren.
Christian tilbyder os at komme med den til Sjælland hvor vi bor, i løbet af nogle dage og bytte over🙏🏻
Det er virkelig en god service 💪🏻👌🏻
Kæmpe anbefalinger herfra👏🏻👏🏻

Resposta da MK Biler & Både
Vi fandt vores ønske bil på nettet - den stod hos MKbil i Vejle. Firmaet opfordrer til at man ringer, hvis man ønsker at se bilen og få en prøvetur. Vi ringede søndag eftermiddag, Christian sagde vi var velkommen mandag efter kl.09.00. Da vi kom mandag formiddag var bilen kørt frem og Christian svarede på alle vores ? Det han ikke vidste, fandt han ud af. Vi tog en lang testkørsel og da vi vendte tilbage handlede vi. Vores nye bil kunne vi få ca. fredag, men Christian ringede og allerede onsdag kunne vi hente bilen. Vi havde mange ? til teknikken i bilen og sikke en service vi fik - der var tålmodighed og masser af tid. Bilen er vi meget glade for og hvis servicen holder, hos MKbiler - holder vores fem stjerner også

Resposta da MK Biler & Både
God oplevelse
Er super glad for bilen .
Som er vw Passat 2,0 TDI 240 hk
4 emotion.
Den havde godt nok nogen små fejl som jeg først så opdagede i løbet af en uges tid. Der jeg var ved at kommme mig over st jeg havde fået min drømme bil😎😄😄
Solskærm spejlys der Ikke ville slukke
Nogle små buler og en enkelt rise
En utæt kølerslange
Og rumlende bag bremser. Ved motorvejskørelse .
Men ingen problemer
De udbedrede fejlen uden en mine
De er flinke og venlige og ikke noget uden om snak
Grunden til jeg gir 4 stjerner
Er på grund af bulerne og risen .
Som jeg mener de burde havde opdaget fjernet dem klargørings prosesen.
Men vi kan jo allesammen havde en travlt dag Og det kan gå lidt hurtig nogen gange🤷♂️
Når det er sagt kan jeg varmt anbefale at handle bil ved martin kristensen biler

Resposta da MK Biler & Både
Professionelle, behagelige og hjælpsomme medarbejdere, som yder en rigtig god service.
Kan varmt anbefales.

Resposta da MK Biler & Både
Tak for et fint forløb ifb. med køb af Mercedes ML fra start til slut og også efterfølgende.
Lige fra den første kontakt på telefonen til bilen var købt har dialogen været professionel, imødekommende og tillidsvækkende - og altid med god tid til kunden.
Efter købet og returneret til Kbh. opdagede jeg et par små ting, som ikke var opdaget ved gennemgang, og det blev straks ordnet præcis som håbet uden tøven overhoved.
Jeg kan bestemt anbefale Martin Kristensen Biler og køber meget gerne bil herfra igen en anden god gang.
En god oplevelse hele vejen igennem, tak for det.

Resposta da MK Biler & Både
jeg købte min Audi A6 for en mdr. siden kan kun anbefale Martin Kristensen biler fra man indtræder i Butikken føler man sig godt tilpas der gives tid til at kunden jeg har nu måtte en tur tilbage godt en mdr efter køb, da der var en mislyd fra motoren ,her må jeg også bare sige at jeg tog hjem med ro i maven bilen fik fuld service og rette fejlen alt i alt en rigtig super behandling

Resposta da MK Biler & Både
Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.
As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.
Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.
Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.
Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.
Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.
A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.
Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.