Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Helemaal geweldig. Geheel op de hoogte gehouden van de reis van mijn pakket (dat volgens mij uit Polen moest komen). Klantenservice is goed bezig. Netjes en betrouwbaar. Producten ook keurig geleverd... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have previously left a review on an item that should be delivered 2wks ago that I’ve not received . This waiting to be updated on a date for delivery as the maximum time I was told for internatio... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Polo's bij Get The Label NL besteld via bij Secret Sales. Levering door verkoper duurde iets langer dan verwacht. Fijn dat het pakket via PostNL werd verstuurd, want de bezorger is altijd op dezelfd... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Paar jaar terug paar schoenen besteld helemaal top! November paar opnieuw besteld, helaas waren de maten veranderd. Tot 2x aan toe een andere maat gekregen. Bedrijf reageerde snel voor een retourlabel... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Comércio online

Escrito pela empresa

Secret Sales is een online marktplaats met een passie voor mode en waar voor je geld. Je nummer één bestemming voor online koopjes voor bekend lage prijzen, een digitaal outletdorp waar wij slimme kortingen bieden op de laatste trends in kleding, huishoudartikelen, geavanceerde cosmetica en zo veel meer. Wij brengen de meest geliefde merken naar onze website, zodat iedereen kan genieten van deze luxe labels.


Informações de contato

2,9

Bom

O TrustScore é 3 de um total de 5

276 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Respondeu a 97% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Mooie producten!

Intuïtieve website, gemakkelijk navigeren. Mooie producten, aantrekkelijk geprijsd, snelle verzending.

30 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Secretsales

Resposta da Secretsales

Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback! We stellen het zeer op prijs 😍

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have been forced to abandon this…

I have been forced to abandon this company, having lost hundreds, and I mean HUNDREDS of pounds with no come back. I’m an online seller and have been using them for over three years. I have spent thousands of pounds with them and only God knows how much I have lost. Let me tell you why. You place an order and you receive a confirmation. Then your items will be delivered, but not necessarily at the same time because Secret Sales are a drop ship company. So in effect, you can place an order with them and they then send the order to say, ASOS, who don’t have it in stock. Here comes the issue, you don’t get any notification it’s not in stock. You just receive a partial order, or no order and no refund!!!!!!!! You then have to chase Secret Sales who don’t reply. Your orders are really unclear on their order page and simply state ‘SHIPPED’. I still have one Order pending from November 2024!!!!!! It’s impossible to track and keep up with missing items as your parcels arrive with no delivery notes. I currently have two entire orders not fulfilled from beginning December and no response from customer service team. I’ve returned what I can, at my expense and will be returning anything I may (or probably will not) receive if it arrives as I’ve truly had enough as losing my money with absolutely no discourse. Secret Sales sort yourselves out. You are seriously losing business. From a highly successful Online seller who won’t touch your site with a barge pole until you have scrutinized every single order I’ve placed and actually checked off that it has actually been delivered to my home address

CHECK OUT THE REPLY FROM SECRET SALES!!!!! Honestly, it’s diabolical. They’ve completely twisted one of the hundreds of emails I sent them trying to locate missing items!!!!!!!! YOU ARE A DISGRACE! SMELL THE COFFEE AND LOOK AT YOUR ONE STAR REVIEWS.

2 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Secretsales

Resposta da Secretsales

Hi there, thank you for your feedback.

As a marketplace platform, we are not a wholesaler and do not hold stock ourselves. Our role is to connect customers with third party sellers and we are transparent about this on our site. We cannot be held responsible for bulk orders placed for resale purposes.

Regarding your orders, the email thread you have with us has been answered in full. We have provided tracking information for the items that were delivered and informed you of the two items that could not be sent due to stock issues with the seller. If you require further assistance, please reply in the existing thread so we can help where possible.

We are unable to comment on losses you may have incurred from reselling, as items that are not sent are always refunded. Sadly, it is not within our control if you sold items on your own website before they were in your possession.

Kind regards,
Secret Sales

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Stay away!!!!!

Stay away!!!!!
I bought a jumper- it wasn’t delivered, I emailed back and forth with evidence- they refused to send another one out or assist any further.
POOR service!!
Avoid!!!

15 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Secretsales

Resposta da Secretsales

Hi there, thank you for taking the time to share your feedback and we're sorry to hear there's a delivery issue.

The tracking, which you had access to from the date the order was shipped, shows the parcel was delivered to your address on November 14th.

The claim of non-receipt was not raised with our team until December 1st which is over 2 weeks after the parcel was delivered and outside of the time frame for the seller to open an investigation with the courier.

We have not received any of the evidence you have mentioned which would allow us to consider a claim.

We're sorry this won't be the outcome you were hoping for.

Kind regards,
Secret Sales

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

I had ordered Boss

I received my order in a safe place.
Thank you

30 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Secretsales

Resposta da Secretsales

Hi there, thanks for taking the time to leave a review.

We can see you emailed us about this missing item and we provided the tracking (which was also sent to you via email when the order was dispatched) showing the parcel had been successfully delivered to your chosen safe place on December 8th which is within the expected timeframe.

You responded to thank us for this information, indicating the parcel had been located and you no longer needed assistance.

Kind regards,
Secret Sales

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Uitstekend

Snelle levering. Goede prijs kwaliteit verhouding. Handige reours verzending

5 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Secretsales

Resposta da Secretsales

Bedankt voor uw positieve feedback, we hopen u snel weer te zien! 😊

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered an item & on December 3rd

I ordered an item & on December 3rd, had email saying in was undeliverable(I was in) it stated it would be delivered the following day but a week later- no parcel? Contacted Secret Sales by email, messenger, finally got a message on messenger but fobbed off saying they’d look into it, refused a refund even tho I told them they’re responsible & I’ve ordered from another site now as I couldnt wait that long!!

3 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Secretsales

Resposta da Secretsales

Hi, thank you for leaving your review. Unfortunately, we haven’t been able to locate any details of your order or contact with us based on the information provided.

We sent a request for additional details but as we haven’t received a response, we kindly ask you to ensure your order was placed through Secret Sales. If it wasn’t, please consider deleting your review.

If your query does relate to us, please get in touch via our Contact Us page, so we can assist you further.

Kind regards,
Secret Sales

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Having made an order nothing received

Having made an order, nothing received after nearly 10 days (despite delivery window showing 3-5 days).
The only communication was on the day of the order; the "tracking" shows nothing since the day of order; and the website offers no direct way of communication.
Based upon my experience to date, steer well clear!

1 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Secretsales

Resposta da Secretsales

Hi, thank you for leaving your review. Unfortunately, we haven’t been able to locate any details of your order or contact with us based on the information provided.

We sent a request for additional details but as we haven’t received a response, we kindly ask you to ensure your order was placed through Secret Sales. If it wasn’t, please consider deleting your review.

If your query does relate to us, please get in touch via our Contact Us page, so we can assist you further.

Kind regards,
Secret Sales

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

My first order with them and the parcel…

My first order with them and the parcel was never delivered (apparently the parcel shop wouldn’t accept it?). So it was returned to them, they have refunded me but still charged me for the postage! I still want the item but it’s now out of stock and they say they can’t resend the one that was returned to them, so now I have no item and it’s cost me postage! Not impressed!

27 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Secretsales

Resposta da Secretsales

Hi there, thank you for taking the time to leave a review and we're sorry to hear your parcel was returned to the sender.

Your delivery fee should be automatically refunded (it will show as a separate transaction) but if it hasn't, please don't hesitate to reach out to the team directly and we'll be happy to help!

Kind regards,
Secret Sales

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Opgelicht?

Mijn order werd ineens geannuleerd, met als reden dat het artikel niet meer beschikbaar is. Als ik kijk op de website van de "vertrouwde verkoper" zie ik dat de tas daar nog wel wordt aangeboden, alleen voor een duurdere prijs dan op Secret Sales is vermeld. Inmiddels (nog geen 24 uur later) staat de tas zelf ook weer op Secret Sales, alleen is de prijs flink verhoogd. Waarschijnlijk een fout gemaakt in de prijsvermelding en toen ze erachter kwamen mijn al bestelde artikel geannuleerd met als reden: artikel niet meer beschikbaar. Dit is een aanname, maar kijkend naar de feiten kan ik niet anders dan de conclusie trekken dat dit bedrijf niet betrouwbaar is.

In veel van onderstaande reacties van dit bedrijf op geschreven reviews van andere consumenten wordt er ook elke keer van het kastje naar de muur gewezen. Er wordt gezegd dat zij niets kunnen doen bij bestellingen van Secret Sales UK, of de V&D (dat is overgenomen door Secret Sales). Mijn bestelling is gedaan bij secretsales.nl maar de annulering kwam uit de UK, dus persoonlijk krijg ik het gevoel dat het niet uitmaakt waar je hebt besteld, de klantenservice, in hoeverre je dit service kunt noemen, is 1 en dezelfde.

Mijn vertrouwen is weg, dit was de eerste en laatste keer Secret Sales voor mij.

21 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Secretsales

Resposta da Secretsales

Hallo, bedankt voor je review. Het spijt ons enorm dat je bestelling is geannuleerd door de externe verkoper.

Helaas hebben we als marktplaats geen toegang tot voorraad, dus zijn we afhankelijk van de verkopers om hun voorraad up-to-date te houden.

Als de verkoper de reden 'niet op voorraad' heeft opgegeven, is dit de enige informatie die we met je kunnen delen.

Voor de duidelijkheid: we beweren niet dat we mensen die via een andere website hebben gekocht niet kunnen helpen, maar we vragen hen wel om ervoor te zorgen dat hun review op het juiste platform staat.

Onze oprechte excuses nogmaals.

Met vriendelijke groet,
Secret Sales NL

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Returns are a nightmare

I have tried to return an order (M004480825-a-A). It tells me the label failed to download (I have paid £4 which has been debited from my account). It says to contact customer service if this happens, I have done so 3 times in 72 hours. Still no response. PLEASE RESPOND ASAP.

Also, as a side note, if you are returning to different sellers, you get a voucher code to negate the £4 charge multiple times. Great, until you get to the shop and the QR code on these labels are invalid.

Returns are a nightmare and you can’t speak to anyone. This is such a shame because the clothes are great and a bargain but I just don’t feel confident in the returns process at all!!!!

18 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Secretsales

Resposta da Secretsales

Hi there, thank you for taking the time to leave a review and we're sorry to hear there's been an issue with your returns.

We are receiving an extremely high volume of contact as we approach the busiest time of the year but please be assured, once your ticket is already assigned to an agent, they will do their best to respond as quickly as they possibly can.

We apologise again and thank you for your patience.

Kind regards,
Secret Sales

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Complaints and missing orders ignored

Fed up with this company started off fine items paid for not sent when you complain emails from company when you answe questions ,they end with will speak to company azure then you hear nothing and recent order £171 pounds but receipt said over £200, when checked items a jumper on thier size small uh I wish, but thought it might do for daughter but hey it hasn't arrived,and won't be ordering again,I'll stick to proper companys

18 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Secretsales

Resposta da Secretsales

Hi there, thanks for taking the time to leave a review and we're sorry to hear there's an issue.

Unfortunately, you've not provided enough information for us to be able to locate your order. If you still need assistance, please reply in the ticket you have open so that the team can respond accordingly.

Kind regards,
Secret Sales

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible company

Terrible company. I have proof of correct address payment receipt email. The reseller has made wrong adress .I t will never get to me.ive explained but secret scammers are not listening. Customer service bad.they will not assist me basically saying eff off you've list your money. They're scammers. Scum

6 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Secretsales

Resposta da Secretsales

Hi Stewart, thank you for another review.

We have sent you over a screenshot of the official DPD tracking which shows your full and correct delivery address, so we're unsure where the confusion has arisen from.

The courier attempted delivery but couldn't so the parcel has been returned to the sender, a refund has been issued.

Kind regards,
Secret Sales

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ik heb de bestelling nooit ontvangen

Ik heb de bestelling nooit ontvangen

28 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Secretsales

Resposta da Secretsales

Hallo, bedankt voor je review. Het spijt ons zeer te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen.

Neem contact op met ons team, zodat we je hiermee kunnen helpen: https://www.secretsales.nl/contact-us/

Met vriendelijke groet,
Secret Sales

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Snelle levering

Snelle levering

25 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Secretsales

Resposta da Secretsales

Bedankt voor uw 5-sterrenbeoordeling! ❤️

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Keine Unterstützung bei nicht gelieferter Ware

Leider gibt es bei nicht gelieferten Waren keine Unterstützung oder Information durch das Unternehmen- sondern eine Hinhaltetaktik. Ob es einen refund geben wird? Tatsächlich werde ich unseren Rechtsanwalt informieren- und sicherlich nie mehr etwas bei secret Sales kaufen.

25 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Secretsales

Resposta da Secretsales

Hallo, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es tut uns leid, dass Ihnen Artikel fehlen.

Wir bemühen uns, Anfragen schnellstmöglich zu beantworten. Da wir jedoch ein Marktplatz sind, ist der Verkäufer für die Untersuchung von Nichtlieferungen verantwortlich. Dies kann einige Zeit in Anspruch nehmen.

Wir danken Ihnen für Ihre Geduld.

Mit freundlichen Grüßen
Secret Sales

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Suntan lotion in October

I ordered an anti aging festive mystery box,mid october. It arrived, 5 items, one of which was a suntan lotion- at what point would you need a bloody suntan lotion in the UK in October for the festive season. So 1/5 of the box is going in the bin as they won't replace or allow returns of any mystery box. And I wouldnt mind if it had been a make up product that I just didnt like, thats what you get in a mystery box, but a bloody suntan lotion in October ffs. Won't even bother buying anything from them again

17 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Secretsales

Resposta da Secretsales

Hi there, thank you for your feedback and we’re sorry to hear you were disappointed with the contents of your mystery box.

While we completely understand your frustration, all items included are genuine beauty products selected by the seller and many, such as sun protection, are suitable for year round use. Most sunscreens also remain effective for up to 12 months after opening, so they certainly don’t need to go to waste.

Just to clarify, mystery boxes can be returned as long as all items are unopened and sent back together.

We’ll pass your feedback to the seller so they can consider the seasonal relevance of future selections.

Kind regards,
Secret Sales

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Im bye clots wrome here and avter…

Im bye clots wrome here and avter return back was not good for me saize and avter nobody not refund me money back animore. Its very bad this shoping saite. Horroble costomer servise. Its more then 1 parcel not return me back. Not recommended anyone them!!

18 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Secretsales

Resposta da Secretsales

Hi, thank you for leaving your review. Unfortunately, we haven’t been able to locate any details of your order or contact with us based on the information provided.

We sent a request for additional details but as we haven’t received a response, we kindly ask you to ensure your order was placed through Secret Sales. If it wasn’t, please consider deleting your review.

If your query does relate to us, please get in touch via our Contact Us page, so we can assist you further.

Kind regards,
Secret Sales

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Goede pasvorm

Goede pasvorm, en goed band die niet krult.

8 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Secretsales

Resposta da Secretsales

Wij waarderen uw vriendelijke opmerkingen enorm, dank u wel! 😍

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

As empresas podem solicitar avaliações enviando convites automáticos. Se classificadas como "verificada", significa que as experiências são verdadeiras.

Saiba mais sobre outros tipos de avaliações.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais