Pet Health Club Avaliações 

14.633
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The club was kindly recommended by our fabulous vetinary assistant and we hadn't realised that a cat of 17 with complicated issues could join. She explained it clearly and how it worked. So far we... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Really happy with Pet Health Club and the peace of mind it gives me knowing Ralph is being looked after. It’s reassuring to know I can keep on top of his health and routine treatments without worrying... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Signing up for Pet Health Club has taken the stress out of keeping my pet up to date with their health needs. Spreading the cost into a simple monthly Direct Debit makes budgeting for annual boosters,... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I had to change the ownership of my kitten due to my husband sadly passing away. Everyone was so sympathetic to my needs and made the whole process easy to understand and everything was sorted within... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Veterinário

Escrito pela empresa

We prioritise the health and happiness of your pet. Our specially designed pet health plans are aimed at providing preventative healthcare for your pets. With our plans, you can spread the cost of your pet's preventative healthcare, making it easier on your budget. You can join Pet Health Club at over 800 UK veterinary practices.

Escrito pela empresa

Spread the cost of your pet's preventative healthcare with our dog, cat or rabbit plans.
🧘  Get peace of mind
💷  Spread the cost of preventative healthcare
💊 Get vet-prescribed flea, worm and tick treatment.
❤️  Loved by over 600k pet owners

Informações de contato

4,7

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

15 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Na Trustpilot, é muito importante o conteúdo humano. Esta empresa também pode acessar nossa ferramenta de resposta auxiliada por IA, que os ajuda a redigir respostas.

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,7

Todas as avaliações

(14.633)

2.132 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Albena

Very friendly

21 de agosto de 2026
logotipo da Pet Health Club

Resposta da Pet Health Club

Thank you for the 5-star review!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolutely disgraceful

Absolutely disgraceful. Just one month into my plan and I had to cancel as we just cannot afford it, husband lost job and having to move home and they are charging us £120 to leave the plan. No consideration person on phone couldn’t care less no empathy at all.

4 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pet Health Club

Resposta da Pet Health Club

We’re really sorry to hear about the difficult circumstances you and your family are facing, and we’re also sorry that you didn’t feel you were treated with the care and understanding you deserved when you contacted us.

Pet Health Club is a 12-month agreement, and the £60 early cancellation fee applies per plan when cancelling during the contract year. However, we understand that circumstances can change unexpectedly.

Please contact us at info@pethealthclub.com with your details so we can review your situation and the service you received from our team.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This ivc pet club has been a lifesaver…

This ivc pet club has been a lifesaver to our cat, as she has a infection which requires lots ove visits and treatment so saves lots of money and great vets

21 de agosto de 2026
logotipo da Pet Health Club

Resposta da Pet Health Club

We're so glad to hear that our pet club has been a lifesaver for your cat and that our vets have been great! It's wonderful to know we could help save you money during a challenging time.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Welcoming vet good check up for first…

Welcoming vet good check up for first time with puppy

2 de setembro de 2026
logotipo da Pet Health Club

Resposta da Pet Health Club

We're delighted to hear that you and your puppy had a welcoming and positive first check-up experience with us. Thank you for sharing your kind feedback!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent cover and service so far

Excellent cover and service so far. Surprised by subscription iincrease after a year though ... let's see in the long term if this product remains accessible.

16 de outubro de 2025
logotipo da Pet Health Club

Resposta da Pet Health Club

We're happy to hear you've had excellent cover and service. We understand your concern regarding the subscription increase and appreciate your feedback on pricing accessibility. We continually evaluate our offerings.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Saved

Very happy already saved money

5 de agosto de 2026
logotipo da Pet Health Club

Resposta da Pet Health Club

We are so happy to hear that we've already helped you save money! We appreciate your positive feedback.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolute chancers.

Absolute chancers.

Pet Health Club emailed me to say that one of my dogs’ plans was due to automatically renew for another 12 months on 1 October, at an increased price of £33.99 per month.

I replied the very same day saying that I did not want either of my dogs’ plans to renew.

Their response was to tell me that if I cancelled early there would be a £60 cancellation fee per plan.

Except I wasn’t asking to cancel early. I was responding directly to their renewal notice and giving them notice that I did not want to enter into another 12-month contract.

Their own email specifically says that if you do not want your subscription to renew, you should contact them. That is exactly what I did.

I have now had to spell out in writing that I want both plans to finish at the end of their current terms and not renew.

This sort of thing is exactly why people get fed up with subscription businesses. Making it easy to roll customers automatically into another year, then immediately mentioning £60 cancellation fees when somebody tries to stop the renewal, feels unnecessarily obstructive.

Absolute chancers. I’ll be taking my dogs’ preventative healthcare elsewhere.

3 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pet Health Club

Resposta da Pet Health Club

We’re sorry for the frustration and confusion this has caused.

You’re right that if you contact us following your renewal reminder to let us know you don’t want your plans to renew, they should end at the end of their current 12-month terms. The £60 early cancellation fee applies when a plan is ended during its contract year, rather than when you’re simply asking to stop an upcoming renewal.

We’re sorry this wasn’t made clear in the response you received. Please contact us at info@pethealthclub.com if you’d like us to check that both plans are set to end on their current renewal dates.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

They made pluto so happy and they are…

They made pluto so happy and they are very gentle and lovely group of ladies thank you so much for taking care of my pluto❤️❤️❤️ This shout out is for the front desk and the people inside as well.

13 de agosto de 2026
logotipo da Pet Health Club

Resposta da Pet Health Club

We are so happy to hear that Pluto had such a wonderful experience with us! It truly brightens our day to know that our team provided gentle and loving care. Thank you for your kind words.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

The staff are always very happy to ser…

The staff are always very happy to ser you and your family pet which is my dpecail dog Jessie I really like the staff has they are always happy to help with different thinks and you are always put first and they always make the dog fell at ease at all times

13 de agosto de 2026
logotipo da Pet Health Club

Resposta da Pet Health Club

We're so happy to hear that our team consistently makes you and Jessie feel welcome and at ease. We truly appreciate your kind words about our staff's helpfulness and dedication to our guests. Thank you for your wonderful feedback!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easy to set up good value

Easy to set up good value

19 de agosto de 2026
logotipo da Pet Health Club

Resposta da Pet Health Club

We're so happy to hear that our product was easy to set up and offered great value. We appreciate your positive feedback!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

£120 for cancellation is disgusting…

£120 for cancellation is disgusting especially when explaining the pets were in Foster care. All We got was i understand. No you dont understand even after explaining time and again. Plus the cost was going up. Not once were we told there was £60 cancelling fee in all the years we were with them. Only owed 1 month on the one the other was 5months. Most places charge a £25 fee for cancelling. Be wary of them

3 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pet Health Club

Resposta da Pet Health Club

e’re sorry to hear about your experience, especially during what sounds like a difficult time for you and your pets.

Pet Health Club is a 12-month agreement, and the £60 early cancellation fee applies per plan when it’s cancelled during the contract year. We understand your frustration, particularly as you feel this wasn’t made clear to you.

We’re also sorry that you didn’t feel listened to when you explained your circumstances. Please contact our customer support team at info@pethealthclub.com so we can review your situation and the service you received.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Phillippa our vet made Ravens first…

Phillippa our vet made Ravens first visit a really positive one,she didn't notice the needle going in. Really helpful and informative, answered all my questions in a positive and informative manner.
Thank you.

19 de agosto de 2026
logotipo da Pet Health Club

Resposta da Pet Health Club

We're so happy to hear Raven's first visit was a positive one and that our team provided such helpful and informative care. We appreciate you sharing your kind words!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easy to use and set up

I brought this after many recommendations from my vets and friends/family. It was really easy to set up. I visited the vets the next day for annual boosters and it was nice not having to pay a big bill in one hit. I feel relived to know consolations are included as these add up when you need them. Highly worth getting.

11 de agosto de 2026
logotipo da Pet Health Club

Resposta da Pet Health Club

We are so pleased to hear that our service has been recommended by your vets and loved ones! It's wonderful to know that the easy setup and the convenience of not facing a large bill for boosters brought you relief. We're especially glad that the inclusion of consultations provides you with peace of mind. Thank you for your fantastic feedback!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easy to understand cover for peace of mind.

Easy to understand the cover provided and to sign up. Claims are processed at the vets and it seems good value for money to have this cover for the peace of mind it gives

26 de fevereiro de 2026
logotipo da Pet Health Club

Resposta da Pet Health Club

We're so glad to hear that you found our cover easy to understand and the sign-up process straightforward. We appreciate your positive feedback on the value and peace of mind our service provides.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais