TryGlamory Avaliações 

180
•
O TrustScore é 1.5 de um total de 5

1,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered the micro needling kit it came to 109.00 they sent a tracking email but any time I tried to see where package was it didn’t have details to track. So I emailed customer service because it ha... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Ordered a Microlift System and immediately noticed the shipping address was wrong. Have emailed multiple times to correct and have received no response from support. Can’t tell if the product has ship... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I ordered their micromeedling system but after receiving it I realized their needles weren't hollow, so I decided to send it back. I filled out the return portal information, because you can't send i... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

The micro-infusion system has become my favorite skincare tool. It’s gentle, effective, and delivers visible results. My skin looks smoother, and the fine lines are much less noticeable. The website m... Ver mais

A empresa respondeu


Informações de contato

1,3

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

180 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 97% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,3

Todas as avaliações

(180)

41 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Fast Results, No Hassle-My New Skincare Staple

I was tired of spending on creams that sat on the surface and did nothing. This device changed everything for me;it actually works beneath the skin where it matters. I saw changes by the second week, especially around my eyes and mouth. It’s easy to use and surprisingly relaxing. The quality of the device and serum speaks volumes. Now, I finally have a skincare product that earns its spot on my shelf.

11 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TryGlamory

Resposta da TryGlamory

Thank you so much for your thoughtful feedback! ✨ We’re thrilled to hear that you’ve noticed real changes, especially around your eyes and mouth—it’s exactly what we designed Glamory to deliver. Knowing it feels both effective and relaxing means a lot to us, and we’re glad the quality has earned a lasting place in your routine. 💛

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

It’s a waste of money

It’s a waste of money; the system doesn’t work as expected. The serum simply sits on the surface of your skin rather than penetrating deeply.

14 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TryGlamory

Resposta da TryGlamory

We’re sorry to hear the system didn’t meet your expectations. The serum is designed to be used with the microinfusion applicator, which helps it absorb effectively into the skin. Results can vary depending on usage technique, so our customer care team would be happy to guide you through the correct steps to ensure the best outcome. Please reach out to us at info@tryglamory.com
so we can assist you further.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

These people took advantage of my…

These people took advantage of my mentality health sister she ordered something my mistake but she relics very quickly and I got in touch with them explaining the situation the order had not even been 10mins when I asked them very kindly to give her the money back be careful 🙏

13 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TryGlamory

Resposta da TryGlamory

Thank you for letting us know about the situation. Please contact our customer care team at info@tryglamory.com with the order details so they can review it right away and assist you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Doesn't work

I used their microneedlimg product for 9 months, no change in my skin appearance. not even a glow. Its all hype. what a waste of money

9 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TryGlamory

Resposta da TryGlamory

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that you didn't see the results you hoped for after using our product. Results can vary depending on individual skin types and conditions. If you'd like, our customer care team is here to assist you with tips or alternative solutions—please feel free to reach out to info@tryglamory.com. We appreciate your honesty and value the opportunity to support you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This is tree months I pay and nothing…

This is tree months I pay and nothing thus us scam way are you do this take the money give oder traking nr nr nothing I can't believe this not what you say nothing is real .

21 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TryGlamory

Resposta da TryGlamory

We’re truly sorry to hear this and understand how upsetting it must be. This is absolutely not the experience we want for our customers. Please reach out to us with your order details so we can investigate right away and make this right. We take these matters seriously and are here to help resolve it for you as quickly as possible.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Stop the SCAM!

Please let me know when I will receive FULL credit for the 4 charges for shipments I never received, OR when I should file a lawsuit against your company in small claims court.
Please resolve this asap!
Thank you

14 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TryGlamory

Resposta da TryGlamory

Thank you for reaching out, Teri, and we're truly sorry to hear about your experience. We completely understand how upsetting this must be, and we want to make things right as quickly as possible.

To help us resolve this efficiently, we kindly ask that you email us at info@tryglamory.com with your name, order number(s), and any supporting details. Our team will prioritize your case and ensure it’s thoroughly reviewed.

We truly appreciate your patience and hope to have the opportunity to restore your trust in us.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Micro infusion

This product did not help me at all. It is a big joke. What a scam. And they won't give my money back. I heard from them every day after I bought the micro-infusion but now they won't answer me

18 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TryGlamory

Resposta da TryGlamory

Hi Miss SM,

We're truly sorry to hear about your experience and how disappointed you feel — that’s never what we want for any Glamory customer.

Please know that we take feedback like this seriously and want to make things right. Our team is here to help, and we’d love the opportunity to review your order and refund request to ensure it was handled fairly.

Could you please reach out to us directly at info@tryglamory.com with your order number and the email address used at checkout? We'll prioritize your case and follow up as soon as possible.

Thank you for bringing this to our attention — we’re here to support you.

Warm regards,
The Glamory Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Total Scam, do not believe a word and no productproduct

No product, excuses, twjking money twice. A well designed total scam.

7 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TryGlamory

Resposta da TryGlamory

Hello Cristine! Our sincere apology if you've had this kind of experience with us.

Can you please tell us more on what happened? Email us at info@support.com so that our customer care can help you work on this matter.

Thank you.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

SCAMMING CON ARTISTS!!!!

CON ARTISTS, DO NOT ORDER ANYTHING!!! They’ll take your money, send false tracking info and dodgy links and you’ll receive nothing then be cut dead when they learn you’re on to them. Claim your money back from your bank as an unreceived item due to scammers and tell the World what a pile of **** they really are by using every platform you can. Positive reviews are obviously also fake!

Ignore their fake response of fixing all issues! Already emailed full details multiple times and fobbed off with garbage before all comms were dropped: Order 171657, Micro-Lift System at $49.95, refills $59.70, “Shipping Protection” $4.95 = total $114.60

Spare yourselves the hassle, don’t purchase anything, and if you have then claim from your banks or credit cards and ensure they are reported and investigated. Don’t say I didn’t warn you!

1 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TryGlamory

Resposta da TryGlamory

Hello Lin! We are so sorry that you've had such experience with us, but please be assured that we make sure that our customers receive their order. If you could email us at info@tryglamory.com of your order number or the email address you used upon purchase, we will make sure to resolve this issue. Thank you!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Lid does not fit over serum

I paid $124 for 6 bottles along with the $79 promotion for 6 more bottles. The needling lid does NOT FIT across the serum lid! And the needles are on a roller instead of the punch kind as shown in the videos.

There is NO WAY TO EVEN TRY THE PRODUCT. AND IF ANY SEAL IS BROKEN THEY CLAIM TO ONLY REFUND 35% OF THE PAYMENT.

THE Email response is a repeated computer generated message to take a picture of the products to prove the seals were never broken.

The OTHER scary part is the METAL WARNING in the instructions, which was never listed in the ingredients going into the skin. Apparently all people are allergic to metal toxins or can have an allergic reaction, so DO NOT PURCHASE THIS PRODUCT!!

17 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TryGlamory

Resposta da TryGlamory

Hello, Dear Customer. Thank you for sharing your feedback. We're truly sorry to hear about your experience with the product and understand your frustration. We take quality control and customer satisfaction very seriously, and we want to address your concerns.

Regarding the lid not fitting properly and the needle roller, we apologize for any confusion caused. We will certainly look into this to ensure that the products are being delivered as intended, and we will review our product descriptions to ensure that expectations are set clearly.

We understand your concerns about the refund policy. We want to clarify that our return policy is in place to ensure the safety and quality of the product for all customers, but we are committed to working with you directly to resolve this. If you haven’t already, please reach out to our customer support team directly so we can assist you further and ensure you're fully satisfied with your experience.

We also take the safety of our customers very seriously, and we want to make sure that all our products are safe to use. The metal warning is provided to ensure customers are informed of any potential allergens or sensitivities, and we apologize for any confusion. We recommend consulting with a healthcare professional before using any new product if you have concerns about allergies or skin reactions.

We appreciate your feedback and are committed to improving our products and services. Please feel free to reach out to us directly if you need further assistance, and we’ll be happy to make things right.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Be very careful they charged my card…

Be very careful they charged my card $700 when I spent $40 !

2 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TryGlamory

Resposta da TryGlamory

Hello Wanda! Can you please email us at our customer care at info@tryglamory.com so that we can check on what happened and help you resolve this concern?

Please be assured that we make sure to charge our customer with the right amount and we do not have any access on their personal information such as bank and account details.

Thank you, and we appreciate your cooperation.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I want a person Customer service number…

I want a person Customer service number does not work. Emails do not work!
Is the a scam?
Does anyone out there have a true and working contact number to reach Tryglamory? They keep sending me repeat orders and billing me! Thanks

25 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

No delivery no service just excuses

Ordered 11 February,,still waiting,,company said delivered but wasn't not supplied any evidence of delivery ,,had numerous emails and excuses worce service I've ever had,,offered to resend but again NOTHING HAPPENING ,,,,,,,,,,,,UPDATE 27 FEB they say if i cancell my claim they will repost ,,,,as if i'm that stupid

11 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Worst customer service ever

Worst customer service ever. I returned product because I could not get the applicator on bottles because of strength in my hands.
They have been screwing me around weeks now!!

20 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TryGlamory

Resposta da TryGlamory

Hello Patti,


Good day,

We're sorry to hear about your experience and truly appreciate you reaching out. We understand that using the applicator may be challenging due to your hand condition. Could you share more details about what happened? We'd love to assist you in any way we can.

Thank you for your patience and cooperation.

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I ordered this weeks ago still haven’t…

I ordered this weeks ago still haven’t received it. The shipping progress is the slowest shipping I have ever had in my lifetime and I order at least 14 packages a week from Amazon to Pat Pat to trendy toddlers and various other beauty companies and never has one taken this long. I won’t be ordering from them again, the product is all the way in China. I’d rather order something that’s produced right here in the United States.

18 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TryGlamory

Resposta da TryGlamory

Hello Paula,

We apologize if you've had this experience with us, but no worries, we will make sure to help you until your order has been delivered.

Can you please email us at info@tryglamory.com? because I searched your name it shows no results found.

Thank you!

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I purchased this product couple of…

I purchased this product couple of months but went out of town . Got busy never started using it . Just started few days ago . The needles don’t work. The serum just keeps leaking in to my face in good amount .So I just rubbed the serum on my face . not sure yet about the results.

12 de fevereiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TryGlamory

Resposta da TryGlamory

Hello Lilibeth,

Good day.
We are sorry that you experienced a problem using the microlift infusion, but rest assured that we will work on this matter until we reach an amicable resolution.
Have you tried checking our user guide manual, which is in our Help Center? If you already did and it still doesn't work, have you contacted our support team at info@tryglamory.com?
Our support team will make sure to help you so that the needle will diffuse the serum properly.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This seems like a scam

This seems like a scam. I still have not received the order - and keep getting the same message to contact customer service and that the shipment will be followed up on. I have contacted customer service on numerous occasions and the shipping information declared this parcel as "expired", but still they will not refund me. Order date 10 November 2024, now it is 5 February 2025.

10 de novembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da TryGlamory

Resposta da TryGlamory

Hello Yolanda,

Good day.
We apologize for having this kind of experience with us, but rest assured that we will work on this to have this issue resolved.
Your address is in South Africa. Shipping to your country might take 60-90 days. Once the item is in transit, we no longer have control over it.
Upon checking our record, we have refunded your payment on February 13.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

More than disgusting!!!! I placed an order and paid for it and…

I placed an order and paid for it and it is now a month later and 3 messages from me that are simply ignored. This company is NOT to be trusted and they simply just not respond. Their email info @ tryglamory. com also does not exist!!!! There is just NO way of contacting them and the message that you can so called submit to them just does not get sent. That is why I tried to email, but the address does not exist.
Nonsence!!! Your email does NOT exist! Your chat box even less. Just to inform you, I have NEVER before placed an order with you and surely shall NOT in future. Keep my money if you are happy to get it in this way!!!

1 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TryGlamory

Resposta da TryGlamory

Hello Anna-Mari,


I understand that you are frustrated about this, but please be assured that we will work to resolve it.

I want to confirm that our email address, info@tryglamory.com, is active and it is working. I checked our record and the last time that you purchased with us was last July 2024, and it was also the last time that we received an email from you.

If you are ever unable to send us an email, please leave us a message via our chat box if you could include your order number or proof of payment for the recent purchase that you made, that would help us find it quickly.

Thank you!

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Complete scam full of con artists

I ordered an introduction package for less than $80 and they billed me for nearly $300. It took days for them to remedy the charges then they used some Rogue deplorable delivery service who said they delivered my package nearly 3 weeks ago I had to fight with their customer service in emails on complete different continents apparently and their customer service team are deplorable scam artists. They told me to reach out to the delivery service myself and then they gave me a bogus number. Days and days of more emails back and forth and they eventually sent me a photo of what they called proof of service or proof of delivery the photo was of a package on a random desk in the lobby of my secure apartment building we have three secured and locked package rooms for deliveries fully marked fully accessible to anybody who delivers packages and wants to secure them including lock and key Amazon like lockers. Instead this guy just threw the package on some random desk at the lobby where there is massive Street traffic and a bus stop and I never received my product I countered their proof of delivery with all of the photos of the desk and all three of my mailrooms and this scam operation full on ghosted me and has not returned my money or replace the product or even reply to emails. Just Beware by ordering this product they are clearly a bunch of scam artists con Hitmen just trying to make money on the internet without actually fulfilling the purchase. Since they are apparently on a different continent there is no recourse. Complete garbage company

8 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da TryGlamory

Resposta da TryGlamory

Hello Skylar,


Our infinite apologies that you have had this kind of experience with us, and I would like to guarantee you that we will work on this matter until we arrive at the best solution.

I want to send you an email, but I don't know which email address you are currently using. Can you kindly send us an email with your order number, where you've been billed almost $300, and request to be directed to the manager? I will inform the team that so your email will be of the highest priority.

Once again, we are sorry for this trouble we've caused you.

Thank you in advance for your cooperation.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bought !

Bought !
No change . The product hard come out of the bottle . Needle made area red with noticeable red doted !!!
Tried to contact of course NO REPLY
Don’t be fooled

10 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da TryGlamory

Resposta da TryGlamory

Hello Our Dear Customer,


We apologize for having this kind of experience with us.

Can you please tell us more about what happened? We will make sure to provide the best solution.

About the serum that does not come out of the bottle, may I know if you have tried checking our user manual in our Help Center or Chat? If it does not solve your problem, please email us at our official email address: info@tryglamory.com

With regards to the redness or red dot, this is an expected effect after using a Micro lift device as the tiny needles cause this, but if it seems unusual, please let us know so that we can help you.

Thank you!

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais