Wigs by Patti's Pearls Avaliações 

228
•
O TrustScore é 4 de um total de 5

3,9

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jennifer Simmons was on her 1st day as customer service agent. She well excelled past the 5 star rating. We had numerous questions that needed information in which to complete my order. She was focuse... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have ordered several wigs from Patti’s Pearls. Due to an error of my own, I needed customer assistance. The team and especially Hannah, were so supportive and helpful! My communication was... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have been a customer of Patti's Pearls for several years. Recently, I have noticed a downward trend of their customer service. Recently, I have received wigs that were obviously returned, and are in... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

When I called Patti's today, some wonderful young woman picked up the phone and said Hi Valerie! Now that my friends is exceptional and personal service with a smile!! There are many excellent place... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

Escrito pela empresa

Customer focused Online Wig & Hairpiece Retailer


Informações de contato

3,9

Muito Bom

O TrustScore é 4 de um total de 5

228 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 60% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,9

Todas as avaliações

(228)

15 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have ordered several wigs from…

I have ordered several wigs from Patti’s Pearls.
Due to an error of my own, I needed customer assistance. The team and especially Hannah, were so supportive and helpful! My communication was responded to so quickly. Hannah was patient and resolved my issues right away.

This type of customer service is not as common these days. I am so grateful to have a company in which I trust that I will receive quality items, stellar customer service and quick responses when I have an issue.

If you’re considering alternative hair, I highly encourage you to shop with Patti’s Pearls.

I rate them 10 out of 5 stars!

Thank you, Patti’s Pearls!

17 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Your customer service department is the "bomb"

Your customer service department is the most wonderful I have ever run into. Hannah especially helped me understand the ordering and return policy so well. When I've asked a question it is answered quickly politely .I am an RN with 50 years of service (still working) and i have been a Quality Management Director, Case manager and an Appeal Writer for United Healthcare, not to mention years at the bedside in ICU, ED and Labor and delivery as well as bone marrow Transplant. In all that time i have never experienced the rapidity with which your customer service team answers and helps. I am a new woman to "alternative hair" as Erynn calls it and have returned 3 wigs already and kept one. All of them were lovely but were too much hair . an unflattering color all my issues. I'm not giving up. I'll try again. I know i'll be treated kindly and eventually i will find my stride.
This is the nicest and most helpful wig site out there.
Patti of Patti's Pearls is great and of course Erynn is a wonderful spokesperson for the company. She is so beautiful she would look great wearing the box.
A million thanks to all of you.
Madelaine Cope

9 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Beautiful wig

Received my wig today and it is beautiful did have some issues with costs of delivery to Uk but have been promised that half of the costs will be refunded so hoping this company will honour this agreement update it is now September and still no refund as promised but then the promise was made if I changed my review so big surprise then no refund so clearly this company are not trustworthy

13 de julho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Best deal!

I was happy to get my topper for a great deal! The only part that wasn't the best was that there was a lengthy wait of about 2 months for it, but that was only due to the manufacturer and not Patti's Pearls' fault.

27 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Warning!!!!!

Warning!!!!!
I bought two wigs and paid. Got a reply the day after that they could only send one as the other was delayed. then wrote that I didn't want either of them and wanted my money back. Then I would have to pay a fee!!!!

29 de junho de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wigs by Patti's Pearls

Resposta da Wigs by Patti's Pearls

Hi Jonna,

We’re sorry that you were disappointed with your experience and understand that the backorder made the situation frustrating.
When you first asked to cancel both items, we immediately cancelled and fully refunded the backordered item. Unfortunately, the second item had already been processed and shipped by the manufacturer, so it could no longer be cancelled.

We explained this and offered three possible solutions:
1.Return the shipped item for a refund to your original payment method, subject to our standard $25 restocking fee.
2.Replace the backordered item with another available item so that you could still receive two wigs.
3.Continue shipping the available item while cancelling and refunding the backordered item.

You then confirmed that you wanted the available item to be shipped and that you still wished to receive the backordered item. However, the backordered item had already been cancelled and refunded in accordance with your earlier request, so we explained that a new order would need to be placed for it.

Afterwards, you contacted us again to say that you no longer wanted the available item either. Since it had already been shipped by the manufacturer, it had to be handled as a return rather than a cancellation. The $25 fee helps cover the manufacturer’s restocking charge and the additional return costs incurred. We did, however, refund your original shipping charge in full.

We appreciate that the outcome was not what you had hoped for, but our team did its best to accommodate each request and provide several alternatives while the order was already being processed.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Really fast and secure shipping and…

Really fast and secure shipping and packaging.
Love the wig and service I have received.
Been in this journey almost a decade and Patti’s has a family feel to their business. They want to be sure they “got it right” instead of simply mass selling wigs!

14 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Wigs by Patti’s Prarls

I’ve ordered from them many times and have never been disappointed. Quick and easy and you get the products ordered quickly and in great shape.

22 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I am new to wig wearing

I am new to wig wearing, but I am from a family of cosmetologists. I am aging and have started to lose my hair. The first wig I bought was Tailored Allure by Raquel Welch! OMG I am hooked. Patti’s prices are competitive and delivery was fast! I’m very happy with my growing “collection.” Blogger Erynn is wonderful and taught me enough to try it. Thank you!!

19 de maio de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I purchased a wig from the clearance

I purchased a wig from the clearance, and I was aware that all sales were final, however they agreed to send a wig that was in excellent condition and they sent a smelly, combed out wig that was in fair condition. They did agree to accept the aitem back for a store credit but acted like they were doing me a favor because the was item was considered a final sale, however, they wanted to charge me $9.95 to ship it back when they were the ones who were dishonest about the condition of the wig and were misleading. They also have very bad customer service. The line was very staticky, and the agent was very condescending. This is a scam company, do not purchase clearance from them. You aren't even saving that much to be getting such used products.

27 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wigs by Patti's Pearls

Resposta da Wigs by Patti's Pearls

Hi Amanda,

We’re truly sorry to hear that you were disappointed with the Andie wig and with your experience contacting our team. That is never how we want a customer to feel.

Our clearance pieces are final sale, but they are also carefully quality-checked before being listed, and we do expect them to match the condition described on our site. When a customer feels something is not right, we always want to review it and make things right where we can.

In this case, our team made an exception to accept the Andie back, and we also waived the $9.95 return shipping fee so that the full store credit amount could be returned to your account.
We’re sorry that the call did not feel helpful or supportive. We take that feedback seriously, especially because many of our customers are shopping for alternative hair during a stressful or emotional time, and we want every interaction to feel kind and respectful.

Thank you for sharing your feedback. We hope the resolution helped, and if there is anything further you would like us to review, please reach out to our team directly.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Hi everyone I got sent the wrong wig colour from Patti's Pearls

Hi everyone, I just bought two wigs over $1000.00 from watch Erynn Real @real.wig.fun (influencer) from Canada
In the reel she refers to this colour as Macadamia R and when talking to Cathy Wigs by Patti's Pearls there can be a 20% chance that the colour will change, but not 100% as you see in the pictures I've sent.
Then they have another excuse that I took the picture with the lighting behind me! really? Ok still there is definitely a colour difference all my friends aren't blind . All I was asking is for #wigsbypattispearls to take accountability. I'm a Canadian so lalso have to pay $200.00 tariffs for each wig as they sent separately to me. Haven't even received my second one yet and ordered on January 24th. (I hope nobody especially someone going through cancer and hair loss has to also deal with this issue) I go to Princess Margaret hospital and thinking now should have just bought their wigs.
I have a big enough fight on my hands as it is.
Dealing with Cathy at customer service just not being understanding to my situation and what I'm going through wants me to send everything back. Contact tariffs etc..... I just don't think it should be up to the customer,
when you can clearly tell from the pictures , I was sent the wrong colour wig. I'm very disappointed, and frustrated
Belinda
I need to add my pictures please

15 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wigs by Patti's Pearls

Resposta da Wigs by Patti's Pearls

Hi Belinda,

We’re very sorry to hear that you felt disappointed with your order.

We understand you contacted us on February 16 about the wig color, and our team explained that color can appear differently online depending on lighting, screen settings, and the natural variation that can occur from piece to piece in alternative hair. As a courtesy, we also offered to waive both your restocking fee and return shipping costs if you wished to return the wig in new condition.

We last heard from you in February and have not received any further communication since then. If you are still experiencing an issue, we would truly welcome the opportunity to help, and invite you to reach out to us directly at +1 800 670 3292 so we can assist you further.

Thank you,
Wigs by Patti’s Pearls

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They are not friendly small business

They are not friendly small business! If you step on their toes they are very rude and spiteful.

I'm writing this review to everyone who wants to purchase wig from Wig by Patti’s Pearls - be careful !!!

I started purchasing from this website couple weeks ago knowing every return wig it’s gonna cost me$25. And I was ok with that.

Before I place first order couple weeks ago I called customer service and I ask lots of question regards wig style also we talk about colors how hard is to choose right color seeing on the website. Also I question everything about return policy. Lady explain it to me that any item on clearance, final sale, discontinued items are not eligible for return. Also the same return policy is written down on their website.

When I purchase Glam synthetic wig by TressAllure it was nothing written down this item is final sale , clearance or discontinued item. It was only "close out" but on the website return policy it was nothing mentioned about “close out” items can’t be returned.

When i called lady on the phone she was very rude and disrespectful, she told me I can't return this wig because its final sale ( which I kindly ask her to show me where that is written down ). I told her I don't want the refund I just want store credit so I can exchange for same wig just in different color. She said if I return this wig they going to send it back or send as a donation.

After our conversation I went online and I fill return form.
Also I make photo screen from her website showing the Glam wig have no description that is Final sale item.

I kindly call them again to inform customer service at Wig by Patti’s Pearls that I'm going to return the wig.
Also I was very surprised they quickly changed description on there website adding “Final sale” on Glam synthetic wig. But like I mentioned before I make photo screen when I filled my return form.

Unfortunately They have no choice they give me a refund because I have the proof and right to return the wig.

After this accident I still place order for same Glam wig in different color but after 7 days they cancelled my order!!! Actually the company did me a favor because I don’t want to deal with untrustworthy and ignorant people.

It’s many good wig websites with very good reputation and clear return policy. You don’t have to pay $25 fees for every wig you return and you don’t have to deal with rude and ignorant people.
Definitely I’m going to delete my account from there website because I just want stay away from disrespectful people .

11 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Wigs by Patti's Pearls

Resposta da Wigs by Patti's Pearls

Hi Edyta,

I’m very sorry you did not have a great experience with us. I apologize for the confusion about “Close Out” and whether those are final sale. I labelled those products and failed to update our policy in a timely way or communicate clearly to the team how those should be handled. We cancelled your recent order because we couldn’t confirm that you understood that further Close Outs would be final sale, and we didn’t want you to be stuck with an item you did not love. I have reviewed all of our calls with you and we were not rude or spiteful. Again, I’m sorry for the miscommunication and wish you the best as you continue your hair journey.

- WBPP (owner)

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Superior customer service

Superior customer service! Fast shipping, too, always a boon. On top of that, one is always accruing points for even more savings. (And it's kind of hard to argue with free shipping.)

25 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I love Patti’s Pearls Wigs

I love Patti’s Pearls Wigs web site….great design and simple to use. The selection of brands is excellent. Ordering is a breeze and shipment is very fast. My last order was an open box Jon Renau Mariska. The wig was in perfect condition.

30 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Wonderful experience

I’ve been ordering from Patti’s Pearls for over 2 years. I usually purchase a new wig once every three months. I always receive my wigs next day, (once my wig even came less than 24 hours from when I ordered it). I’ve exchanged a few times and the customer service was incredible, friendly and accommodating. I have only positive things to say and so happy I found them.

11 de abril de 2025
Avaliação não solicitada

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais