Wildhunter.ie Avaliações 

239
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,7

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

A fantastic shop; the owner is a professional angler who knows exactly what it takes to take one's fishing passion to the next level. He is also incredibly helpful with all matters regarding orders. I... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

From start to finish so easy to pick and order a product shipment was fast delivered in a few days perfect will defo buy again

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bought a rod , two days later it snapped. Told them I don’t live in country leaving soon need sorted as soon as possible the said there supervisor will sort via WhatsApp with me never got back not me... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have used this online store several times in the past years, the last time a few days ago when I bought a Westin W4 rod (Order #234210). Great service and prompt delivery as always. Congratulations... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de artigos esportivos
  2. também em
  3. Loja de Artigos para Acampamento
  4. Loja de Artigos para Pesca
  5. Loja de suprimentos para animais de estimação

Escrito pela empresa

Wildhunter is a trusted outdoor retailer based in Ireland, specialising in fishing tackle, outdoor clothing, footwear, and essential gear for life outdoors. We serve both beginners and experienced anglers with a carefully selected range of products designed for performance, durability, and value. Our focus is simple: offer reliable products, expert advice, and a smooth customer experience whether you’re shopping online or visiting our store in person. We understand the importance of quality gear when you’re out on the water or exploring the outdoors, which is why we stock proven equipment from leading brands such as Garmin, Shimano, Savage Gear, Fox Rage, and Westin. At Wildhunter, we pride ourselves on fast delivery, helpful support, and a straightforward approach to customer service. Whether you’re preparing for a fishing trip, upgrading your gear, or looking for dependable outdoor clothing, our goal is to make the process easy and enjoyable from start to finish.


Informações de contato

3,7

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

239 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente leva mais de 1 mês para responder

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,7

Todas as avaliações

(239)

35 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Quick delivery and they keep in touch…

Quick delivery and they keep in touch by email ,and if for some reason there is a delay in postage they get in touch by phone and always polite.
Tom.

23 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Thanks Tom. Keeping people posted when there's a delay is something we try hard to get right, so it's good to know it's landing. Appreciate it.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service I've come to wild hunter…

Great service I've come to wild hunter for all my cartridges and fishing lures since 2020. The selection is larger than any other shop and the shipping is quick.

13 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Thanks Adam. Coming back to us since 2020 is about the best compliment a shop can get, and we appreciate it. Good to hear the range and the shipping are working for you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great service

Great service

17 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Thanks John, appreciate you taking the time.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I recently had the pleasure of dealing…

I recently had the pleasure of dealing with Wild Hunter, and I felt it was important to leave a review to highlight just how positive my experience was.

From the very beginning, the level of service I received was excellent. The team were knowledgeable, approachable, and genuinely interested in helping me find exactly what I needed. It wasn’t just a simple transaction—they took the time to understand my requirements and offered helpful advice without any pressure.

What really stood out to me was how accommodating and professional everyone was. Nothing felt like too much trouble, and they went out of their way to ensure I was completely satisfied. It’s clear that customer care is a priority for them, which is something that can be hard to find these days.

Overall, I couldn’t be happier with my experience. The combination of great service, a friendly and helpful team, and a smooth, hassle-free process makes Wild Hunter a business I would highly recommend to others.

Thank you again to the whole team.

10 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Thanks Paul, that's a very kind thing to write and it will mean a lot to the lads. Taking the time to work out what someone actually needs, rather than just selling them something, is how we try to do it, so it's good to hear it came across that way. See you again.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

As always with Wildhunter

As always with Wildhunter, great service and excellent customer service, thanks again lads for all the help

16 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Thanks a million Shane, we really appreciate you taking the time to leave a review. Delighted to hear you’re happy with the service – it means a lot to the team. Tight lines and we’ll look after you again anytime 👍

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Wildhunter the best store in the country

Bought some fishing gear from these guys online and I have to say the service was great from start to finish. Everything arrived on time and the quality of the stuff was great. We were passing through athlone a few weeks later and popped in to see the new store. The shop is huge and there was so much stuff to choose from. fishing gear, camping gear, hunting gear, even Kayaks. I could of stayed there all day but the wife wasn’t having it. The lads in the store were very knowledgeable and helped me with a few more purchases on the day. Highly recommend Wildhunter.

10 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Thanks a million John, that’s a brilliant review and we really appreciate you taking the time to write it. Great to hear everything went smoothly with your order and that you got a chance to call into the shop as well. We’ve put a lot into the new store, so it’s great to hear you enjoyed it (even if you couldn’t stay all day!). Delighted the team were able to help you out — we’ll be here whenever you need us again. Tight lines 👍

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Any time I’ve been in the shop the lads…

Any time I’ve been in the shop the lads are always so helpful.
There is such a wide selection of goods to choose from; fishing gear, camping gear, kayaks to outdoor clothing, fishing boats and more.

6 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Thanks a million Orla, really appreciate the kind words. Delighted to hear you’ve had good experiences in the shop and that the team have been helpful each time. We’re always working to keep a wide range in stock, so it’s great to hear that comes across. Hopefully see you again soon 👍

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have been into Wildhunter lots of…

I have been into Wildhunter lots of times. The lads in the shop are always very friendly and helpful. Very knowledgeable. Huge selection of stock in store. Highly recommend

16 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Thanks a million Niamh, really appreciate you coming back in so often and taking the time to leave a review. Delighted to hear the team have been helpful and that you’re happy with the range in store. We’ll be here whenever you need us again 👍

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible quality and terrible service

I bought a pair of what I thought were good wellies for my son and I called the store where the lad gave me a wats app number to send a picture of the wellies to them where he said they would decide if they were faulty so when I did this they said then that I’d have to send them back at a cost to me which I don’t feel is worth it by the time I pay for this faulty items should either be refunded or replaced I’ve dealt with many companies and once they see the picture they just replace so this was new to me they do take a long time to get back to you also!!! I will never shop on this website again I have a farm and have bought cheaper wellies that have never ripped the way these did baring in mind these were for a child!!extremely unhappy….
Reply to your reply:
It was your member of staff who told me that and to be honest there could not be wear and tear issue with a child’s wellie boot that they wore for 4 months so they are faulty I won’t be returning them I’d rather loose the money than deal with a company like yourselves who doesn’t know what the other one is doing :-)I will purchase wellies elsewhere where they appreciate my business :-)

12 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Hi Emma,

Thanks for your review — we’re very sorry to hear that the wellies didn’t last as expected, especially for a child.

We do want to clarify that, as a business, we have to follow a returns and inspection process before issuing any replacement or refund. Unfortunately, we’re not in a position to send out replacements based on photos alone, as we need to physically assess items to confirm whether a fault is due to a manufacturing issue or wear and tear.

We try to make this as straightforward as possible for customers. Returns can be arranged through our website, where you can book an An Post label for collection from your address or drop-off at your local post office:
https://wildhunter.ie/pages/returns-exchanges

We understand this may feel inconvenient, and we’re sorry for that, but this process ensures we handle all claims fairly and consistently.

If you’d still like us to assess the wellies, we’d be happy to take them back and review them for you.

Kind regards,
Wildhunter Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

New shop which looks lovely

New shop which looks lovely, staff are very nice and helpful. They also have the online store which has fast delivery, typical takes 4 or 5 days. All round very pleased 😃

4 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Thanks very much for the kind review, we really appreciate it. Delighted to hear you enjoyed the new shop and that the team looked after you. We’re also glad the online side is working well for you. Hopefully we’ll see you again soon 👍

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Thermal binoculars

Hi Brian thank you for responding to my review but the issue with the thermal binoculars was first brought to the shop’s attention back in December 2025 we are now in April of 2026 and it is only now that you have responded to me after I left a bad review. And still the issue was not resolved. I spend a lot of money on shooting hunting and fishing gear and unfortunately I will be taking my business elsewhere in the future

7 de abril de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Hi Aaron,

Thank you for your follow-up.

At the time this issue was raised, we were advising customers in line with the manufacturer’s warranty process, which directed cases like this to be handled directly by HIKMICRO. Unfortunately, in your case, this did not happen as it should have and led to the back-and-forth you experienced. We’re very sorry for the frustration this caused.

We have since clarified the process with the supplier to ensure this is handled correctly going forward and that customers receive a clear and efficient resolution.

Following our recent conversation, we understand the unit is no longer available. Without the product, we are unable to proceed with inspection, warranty claim, or replacement, which limits what we can do at this stage.

We do regret how this situation has unfolded and appreciate your feedback.

Kind regards,
Brian
Wildhunter

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

If I could give no star i would

If I could give no star i would ordered gun safe arrived late not safe i ordered with keys snapped off in locks left in during postage sent emails but no replies rang shop told to send pics but then again no reply called shop again was told to replace keys myself by Ian all while I was waiting on safe for gun license to be approved 4 weeks later still waiting for reply

13 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Hi Jason

I’m really sorry to read this and for the frustration caused.

That’s not the experience we want any customer to have, especially when you’re waiting on a safe for something as important as a licence application. Receiving the wrong item and with damage on top of that is not acceptable.

I’m also concerned to hear about the lack of follow-up after you sent photos, as this should have been progressed quickly once received. I have asked Ian to contact you directly to help get this resolved as soon as possible.

If you haven’t heard from us shortly, please contact the shop again and we will prioritise this for you.

Kind regards,
Brian
Wildhunter

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Disappointing experience with this…

Disappointing experience with this shop. Bought my husband €200 wellies for Christmas. Got a size too big. Sent them back clearly untouched in the same box and packaging but over the return time. They wouldn’t send back a smaller size / store credit / anything. Felt a bit ‘peaked cap syndrome’. Won’t use again.

10 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Thank you for your feedback, and I’m really sorry to hear you were disappointed with your experience.

I completely understand how frustrating it must have been, especially as it was a gift. While our returns policy does have a timeframe, we do always try to be as fair and helpful as possible where we can.

It would be great if you could get back in touch with us directly so we can review this again and see if there’s anything we can do to resolve it for you. We genuinely value your custom and would like the opportunity to put things right.

You can contact us at outdoors@wildhunter.eu or by phone, and we’ll take it from there.

Kind regards,
Brian
Wildhunter

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Ongoing good service & quick deliveries

I have used this online store several times in the past years, the last time a few days ago when I bought a Westin W4 rod (Order #234210). Great service and prompt delivery as always. Congratulations for the continuity of this good standard and for the recent 1st place in the pike tournament on Lough Ree :). See you there next year.

26 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Thank you very much for the Positive feedback,

Kind Regards,

The Wildhunter Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fantastic place!

Great store ,friendly staff ,really helped me with advice on starting out on fishing.
Prices and range available is phenomenal.

Thanks!

3 de outubro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Thank you very much for the Positive feedback,

Kind Regards,

The Wildhunter Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great customer service

Great customer service. Lad helped me out with no hesitation. Couldn't thank them enough or be happier to deal with them. Great service and a serious shop for fishing and hunting gear.

10 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Thank you very much for the Positive feedback,

Kind Regards,

The Wildhunter Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

A1 shop and website

A1 shop and website. Purchased lamp in December and had problems with charging,returned to them via post and they sent me out a new one.i dealt with Owen Connaughton he rang and emailed me few times make sure problem was dealt with he was a pure gentleman. Thanks Owen
Will be buying from shop again. Vinny

29 de janeiro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Thank you very much for the Positive feedback,

Kind Regards,

The Wildhunter Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent website,Delivery fast,got…

Excellent website,Delivery fast,got exactly what was advertised good quality

1 de outubro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Thank you very much for the Positive feedback,

Kind Regards,

The Wildhunter Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

STAY AWAY!!

STAY AWAY!!!
Horrible return policy super rude
ABSOLUTE LIERS SAID THEY OFFERED ME FREE REPLACMENT PARTS NOT TRUE AT WAS TOLD I WOULD HAVE TO PAY FULL PRICE

8 de agosto de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da Wildhunter.ie

Resposta da Wildhunter.ie

Hi Harry,

This review is not a fair reflection on this situation and our customer service. You purchased a slingshot from us and broke it after using it. You then changed your story claiming it arrived broken. We offered you replacement bands but you demanded a full refund and got nasty on the phone which wasn't acceptable, despite you breaking the slingshot as you orginally mentioned. If you want to speak further on this you have my email.

The Wildhunter Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais