Catering Appliance Superstore Avaliações 

432
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,4

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

absolute 5 stars! I had a minor delivery hiccup, and their customer service team handled it with incredible speed and professionalism. Not only was the issue solved instantly, but every interaction... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

After months on and off waiting for answers for a major player in the market, on a project we started thinking about in February with them. It just took forty or so minutes with Fiona. Web enquiry... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fiona has been extremely kind, patient, and helpful throughout the process. She has always responded promptly, kept me updated, and gone the extra mile to make sure everything was organised correctly.... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Needed to urgently replace a broken down oven - bought from Catering Appliance because of next day delivery promise. I even called them to check they had it in stock and the delivery was indeed next w... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Loja de utensílios de cozinha

Escrito pela empresa

Catering Appliance Superstore is a family run business based in Kendal, Cumbria, UK. We supply commercial catering equipment to the UK catering industry and process 1000's of orders each month.


Informações de contato

4,4

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

432 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 55% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 mês

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,4

Todas as avaliações

(432)

67 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Textbook perfect handling of an unfortunate situation

Ordered a rational grill grate, which was despatched quickly but unfortunately a mistake made by Rational led to the grill being delayed. Lindsey at Catering Appliance was great, kept on top of it, good communication, helped me out every step of the way. The delay was not their fault and their response to it could not have been better.

17 de março de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Catering Appliance Superstore

Resposta da Catering Appliance Superstore

Thank you for taking the time to share your experience. We’re pleased to hear that Lindsey was able to support you so well throughout the process and keep you updated every step of the way.
We’re sorry again for the delay caused outside of our control, but it’s great to know that our response helped make the situation easier for you.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

From Lindsey’s great customer service…

From Lindsey’s great customer service to prompt delivery Catering Appliance have been great. Will definitely use them again.

23 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Catering Appliance Superstore

Resposta da Catering Appliance Superstore

Thank you for your kind feedback! We’re so pleased to hear that Lindsey’s customer service and our prompt delivery made for a great experience.
We appreciate your support and look forward to working with you again in the future!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

True professionals

True professionals - Genuine - Great customer care
- Good communication - problem solving

20 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Catering Appliance Superstore

Resposta da Catering Appliance Superstore

Thank you so much for sharing your experience, it is very much appreciated.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor Customer Service

Firstly, I want to say that I have never left a negative review for any business before, but my experience with this company and its customer service has pushed me to do so.

I purchased a commercial oven from CAS, and unfortunately the rubber seal came away within the first 24 hours of use. I contacted the company immediately, only to be told that rubber seals are not covered under warranty. I can understand that position if the seals had failed after a year of use — but not within the first 24 hours.

Both CAS and the manufacturer, Uropa, have insisted that I pay for replacement seals, which will cost approximately £130. I don’t have an issue with the fact that the oven developed a fault — these things can occasionally happen. What I do take issue with is the complete lack of customer service and the expectation that I should pay for a malfunction that occurred within a day of purchase.

It is extremely disappointing that, seven months later, this matter has still not been resolved satisfactorily. I am due to purchase two additional ovens — but based on this experience, I will definitely think before buying them from CAS.

13 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Catering Appliance Superstore

Resposta da Catering Appliance Superstore

We’re sorry to hear that you feel disappointed with your experience, and we do appreciate you taking the time to share your feedback.
As the retailer, we supplied the oven; however, the warranty and all decisions relating to faults and replacement parts are held directly with the manufacturer. In this case, we raised your concerns with them promptly and acted in accordance with their guidance throughout.
We fully understand your frustration given how quickly the issue with the seal arose. While the manufacturer classifies seals as consumable items not covered under warranty, we continued to liaise with them on your behalf to seek a resolution.
As a gesture to resolve the matter, the manufacturer offered a replacement oven, which was arranged. Following your decision that the replacement was also unsuitable, a full refund was issued.
While we regret that this situation did not meet your expectations, we believe we acted appropriately in supporting you through the process and ensuring a final resolution was reached.
We do value your feedback and will continue working closely with our suppliers to improve the overall customer experience.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Have used Catering Appliance for many years

Have used Catering Appliance for many years. The service is always so friendly and efficient. Which is rare these days. Prices are always competitive too. But the service is the highlight

5 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Catering Appliance Superstore

Resposta da Catering Appliance Superstore

We’re so grateful that you took the time to leave us a 5-star review. Thank you we will pass this on to our team.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Service was quick & precise

Service was quick & precise, very happy

5 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Catering Appliance Superstore

Resposta da Catering Appliance Superstore

Thank you for taking the time to leave a review, it is very much appreciated

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Warranty Scammers

I contacted this company when a wire fell off my washing machine whilst it is under warranty. It's a simple and inexpensive type item but a part specific to the machine. Despite my rights under the Consumer Rights Act I was told I had to pay £300 before they would even schedule a repair. They said their T&C's trumped the law which clearly they don't! Many people won't be able to afford £300 up front and they shouldn't have to. I will be reporting this to Samsung & Trading Standards also. If you buy an item make sure you can afford the repair with them!! It's a SCAM

3 de fevereiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Catering Appliance Superstore

Resposta da Catering Appliance Superstore

We’re sorry to hear you’re unhappy and we’d like to clarify the situation for transparency.

This appliance was purchased via a business account, which means the transaction is classed as business-to-business, not a consumer (domestic) sale. As such, the Consumer Rights Act 2015 does not apply to this purchase.
For business customers, repairs and warranty claims are handled in line with the manufacturer’s warranty and our published Terms & Conditions, which were accepted at the time of purchase.

These terms do not override the law but reflect the correct legal framework for commercial purchases.

The charge referenced is a standard call-out and diagnostic fee required to arrange an engineer visit for business warranty claims.

As outlined in our Terms & Conditions, this is refundable or offset where a fault is confirmed as being covered under warranty.

We strongly disagree with the suggestion that this is a scam. We operate transparently and in accordance with UK commercial law and manufacturer procedures.

If you’d like us to review your case again, please contact our customer service team directly so we can assist further.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Fiasco waited all day for a phone call…

Fiasco waited all day for a phone call to confirm delivery time waited until 4:30pm then called to be told they had tried to deliver at 9:30 am terrible customer service

29 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Catering Appliance Superstore

Resposta da Catering Appliance Superstore

Dear Mr Colley, I am very sorry to hear about your experience, this is most unusual. I have requested further information from you so we can investigate your case.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Fiona was excellent

Fiona was excellent, very helpful 👍

29 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Catering Appliance Superstore

Resposta da Catering Appliance Superstore

That is great to hear, thank you for sharing your experience.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolutely terrible delivery service.

Absolutely terrible delivery service.
This has been one of the most frustrating delivery experiences I’ve ever had. The communication was poor from start to finish. I placed my order online, and at no point was it clearly explained that this would be a kerbside-only delivery. I was only informed very close to the delivery time, leaving me with no chance to make proper arrangements.

It is completely unreasonable and unrealistic to expect one person to receive and move a large, heavy freezer from the kerb, especially with such short notice. The fact that this was treated as acceptable is honestly shocking. I’ve ordered large appliances before and have never had an issue like this.

What made the situation even worse was being told I should now pay extra for redelivery, despite the failure being caused by their lack of clear communication. The whole experience caused unnecessary stress, inconvenience, and frustration.

Overall, the delivery process was poorly handled, inconsiderate, and incredibly annoying. This experience has completely put me off, and I would strongly advise others to think twice before ordering if delivery matters to you at all.

22 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Catering Appliance Superstore

Resposta da Catering Appliance Superstore

Dear Faridat

Thank you for review. We are sorry to hear that you’re disappointed with our delivery process.

I would like to clarify the situation so there is no misunderstanding. All of our deliveries are kerbside delivery only. This is clearly stated at checkout, on our order confirmation, and on the invoice. Unfortunately, we were not made aware before delivery that kerbside delivery would not be suitable, and no special delivery requirements were noted when the order was placed or during the phone call with our team.

Because the original delivery attempt could not be completed, our courier has charged a redelivery fee.

As a gesture of goodwill — despite the delivery terms being clearly outlined — we have offered to cover half of this cost for you to pay. This means we are absorbing the remaining charge ourselves.

At this stage, the options available are:
• Proceed with redelivery at the reduced charge
• Cancel the order and receive a refund in line with our cancellation policy
Unfortunately, we’re unable to reduce the redelivery charge further, as this is the courier’s cost and not something we control.
Please let us know which option you would like to proceed with so we can resolve this for you as quickly as possible.
Best wishes.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This is a great company

This is a great company.
Super service from very helpful people.

23 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Catering Appliance Superstore

Resposta da Catering Appliance Superstore

We’re very grateful that you took the time to leave us a 5-star review. Thank you!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I am a very satisfied customer.

When I phoned I was connected through Customer services and Jim sorted out my problem for me quickly.

Rita

23 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Catering Appliance Superstore

Resposta da Catering Appliance Superstore

That is great to hear! Thank you for your review, it is very much appreciated. We will let Jim know!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Excellent company

Excellent company, best prices and quick delivery. Everything in my entire kitchen is from them.

21 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Catering Appliance Superstore

Resposta da Catering Appliance Superstore

That is great to know. We look forward to hearing from you again soon, thank you for your custom.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Finally, a company with real human support!

I cannot fault the service from Catering Appliances. Aside from the prompt next-day delivery of my Bain Marie, the support team is excellent.

They are helpful: When I had an issue on delivery day, they called the courier directly to help me out.

They are fast: I had a query about the water tank size and they replied in less than 30 minutes with the solution.

They are real: No frustrating AI loops—just helpful people resolving issues quickly

21 de janeiro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Catering Appliance Superstore

Resposta da Catering Appliance Superstore

That is great to know. We look forward to hearing from you again soon!

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

very quick response to enquiry

Thank you for your very quick reply and providing the info we needed. Very much appreciated

17 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Catering Appliance Superstore

Resposta da Catering Appliance Superstore

We’re so grateful that you took the time to leave us a 5-star review. Thank you.

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

Easy to navigate

Site is easy to navigate and had good filter system to find products quickly. Found same product cheaper by almost half, two filters for 44.54, and here, although cheaper, you have to add P+P, taking total for ONE filter to £39+

11 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Catering Appliance Superstore

Resposta da Catering Appliance Superstore

That is great to know. We look forward to hearing from you again soon

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Jim was very quick to sort out my issue…

Jim was very quick to sort out my issue with the courier!

10 de dezembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da Catering Appliance Superstore

Resposta da Catering Appliance Superstore

That is great to hear! Thank you for your review, it is very much appreciated. We will pass on your comments.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais