Citizen Avaliações 

209
•
O TrustScore é 1.5 de um total de 5

1,5

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Bad corruption in this company please stay the hell away from these guys. Changed there name 2many times, I have been with them 4 over 20 odd years, looking 2 take them in2 courts to get out & get... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I recently had a really positive experience with Citizen. The lady who initially contacted me by phone was absolutely lovely, friendly and helpful, immediately putting me at ease. As part o... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Citizen are useless. The repairs take forever and when done are substandard. No interaction with residents. No consultation. If you complain you are just fobbed off with downright lies. If you are con... Ver mais

A empresa respondeu

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I have repeatedly reported ABS in my retirement project "ASB Case Review or I will do a Community Trigger", as tenant is actively compromising building security by letting criminal str... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Associação Habitacional

Informação fornecida por fontes externas variadas

One of the UK's most trusted social housing providers, we own and manage 30,000 homes across the West Midlands. We believe home is our foundation for life.


Informações de contato

1,5

Muito Ruim

O TrustScore é 1.5 de um total de 5

209 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 97% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

1,5

Todas as avaliações

(209)

36 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

They dont even deserve one star very…

They dont even deserve one star very poor company and they lie throught there teeth. Being waiting for 6 months to get a job completed they use a different excuse every time i ring to ask about job completion. This company is total waste of space citizen it should be called shitizen jokers

17 de fevereiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Citizen

Resposta da Citizen

Hi Tony, we are sorry to hear that you had a poor experience with us. We apologise for the delay in replying to this review, this page was set up by Trustpilot without our knowledge when the first person posted a review and we didn't receive a notification this had happened. Has this issue been resolved and if not is there something we can do to help? Contact us on 0300 790 6555 and we will look into this for you.
Thank you
The Citizen Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Covid were r the cleaners

It is disgusting how they think they can treat u I made a complant at the start of the first shutdown got abused by a team leader in public then again a couple of weeks it was blamed on myself refuse to show me video later told the housing officer a was putting a letter of complaint so weeks later receive a letter saying being watched for six months on a warning so called housing officer she actually said u said u were putting in a letter so sand in priviious call told me the police officer who was called on second incident said all she seen was a conversation and the cleaner refuses to clean the floor I live on been reporting it since first lock down citizen do not care even with covid very quick with fines they do try bully tactics ps don't let them

21 de janeiro de 2021
Avaliação não solicitada
logotipo da Citizen

Resposta da Citizen

Hi Sean, we are sorry to hear that you had a poor experience with us. We apologise for the delay in replying to this review, this page was set up by Trustpilot without our knowledge when the first person posted a review and we didn't receive a notification this had happened. Has this issue been resolved and if not is there something we can do to help? Contact us on 0300 790 6555 and we will look into this for you.
Thank you
The Citizen Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Disgusting new housing has no moral

Disgusting new housing has no moral or manner and they seem to think they can bully and intimidate you disgusting people the housing offer tell what im getting what to expect then chats lies she helping even though the police have gave you your evidence my daughter has nightmares and trying to escape through the 5th floor off are tower block amd repindah says she helping me I will kill myself and kids if citizen don't start complaining legally not only that they have loved a young lady who bougrismds just sells drugs and bang and hold parties nothing is dont about this disgusting they have left me with no kitchen or no draws because the scummy staff have failed to bring my property back to my house

Back to my house they disgusting and like to use work phones sk their no paper trail they also refuse to do my kitchen but march is end off citerzen finally budget as a family member that works in there has let me know everything I need to know optima failed to koved when the police gave the first go ahead

28 de dezembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Citizen

Resposta da Citizen

Hi, we are sorry to hear that you had a poor experience with us. We apologise for the delay in replying to this review, this page was set up by Trustpilot without our knowledge when the first person posted a review and we didn't receive a notification this had happened. Has this issue been resolved and if not is there something we can do to help? Contact us on 0300 790 6555 and we will look into this for you.
Thank you
The Citizen Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Rubbish rubbish rubbish!!

Rubbish rubbish rubbish!!!

I had been told by them 3 years ago my slabbing will be fixed, then to not hear anything when I finally wrote a complaint about rubbish service someone came promising me it will be done. Job been cancelled three times (no surprise) when they actually came to fix it we been told we are not disabled and it’s our responsibility to do it.
Having 10 people saying different things... train your people correctly as changing name of your rubbish agency won’t help.

21 de dezembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Citizen

Resposta da Citizen

Hi Anita, we are sorry to hear that you had a poor experience with us. We apologise for the delay in replying to this review, this page was set up by Trustpilot without our knowledge when the first person posted a review and we didn't receive a notification this had happened. Has this issue been resolved and if not is there something we can do to help? Contact us on 0300 790 6555 and we will look into this for you.
Thank you
The Citizen Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I wrote a review last year and before…

I wrote a review last year and before and its not on here anymore? Since I've moved into my 3bed house it has been nothing but problems of leaking, flooding and tap and boiler issues! Since this has been going on my mental health has deteriorated! Imagine they send people out to check boiler and on the daywhen they sign it off I have to call them as either the boiler starts leaking or pressure problems etc. This has been going on for more than five years! What makes this worse is if I had a job during these issues I would have been sacked as the amount of times I've had to stay home no employer would want to pay me! This will be the forth review I have written let's see if it gets delete. This is to the response below! No these issues are not rectified in fact I was told last week by one of the guys who came out to repair a cupboard draw that had cut me and drew blood,was damaged by the flooding of the boiler that I had to pay, his boss told him to do that! As a non-WHITE mother this is ridiculous! The same man had went to a white neighbour and told her her door which was fine (as she had reported an issue) he then decided to give her door a spray even though it was fine??? ?

18 de dezembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Citizen

Resposta da Citizen

Hi Annika, we are sorry to hear that you had a poor experience with us. We apologise for the delay in replying to this review, this page was set up by Trustpilot without our knowledge when the first person posted a review and we didn't receive a notification this had happened. Has this issue been resolved and if not is there something we can do to help? Contact us on 0300 790 6555 and we will look into this for you.
Thank you
The Citizen Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

For over 10yrs was with Whitefriars…

For over 10yrs was with Whitefriars housing. No probs. Since Citizen took over nothing but hassle and problems. The service charges have increased 30% (backdated to 6months before they took over). The estates repairs are simply neglected and the local security office staff have been reduced to “improve service”!! Very bad rip-off outfit all round.

12 de dezembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Citizen

Resposta da Citizen

Hi Peter, we are sorry to hear that you had a poor experience with us. We apologise for the delay in replying to this review, this page was set up by Trustpilot without our knowledge when the first person posted a review and we didn't receive a notification this had happened. Has this issue been resolved and if not is there something we can do to help? Contact us on 0300 790 6555 and we will look into this for you.
Thank you
The Citizen Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

My experience

Had a leak at Christmas last year and it took them a month to fix the problem and left us with no hot water or heating and there customer service was horrible they are very disrespectful sometimes I have a disabled mum and sister who need hot water and heating and they still didn’t care even after we kept calling them and now our boiler has broke again and they have had the same response and attitude as they did before it’s totally wrong .

4 de novembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Citizen

Resposta da Citizen

Hi Kian, we are sorry to hear that you had a poor experience with us. We apologise for the delay in replying to this review, this page was set up by Trustpilot without our knowledge when the first person posted a review and we didn't receive a notification this had happened. Has this issue been resolved and if not is there something we can do to help? Contact us on 0300 790 6555 and we will look into this for you.
Thank you
The Citizen Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Cannot fault the housing association

Cannot fault the housing association , I have a lovely flat and never had any problems

1 de novembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Citizen

Resposta da Citizen

Hi Caroline, thank you for taking the time to post this review. We are happy to have you as a customer and we’re glad you are enjoying being with us. We are always here to help if you need anything.
The Citizen Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Harassment

They Harass me every week about my rent. It started while I was still unemployed and on universal. I had to explain to them every week that I get paid on the 18th of every month. They just told me I should pay a bit extra each time to get in front. Now that I am working I still get harassed. Due to when I started work somehow I ended up a week behind, so I pay a little extra to help catch up. They keep phoning me at work (sure they want me to lose the job I've only just got). They want £92 a week for a tiny 1 bed flat. Lifts are always breaking down, the fob controlled doors to the block regularly malfunction. The block stinks because it gets cleaned less now they've uped the rent. There is a pigeon problem that was already there when I moved in and they won't sort it. I can't sort the pigeons cuz for health reasons.To top it all off they won't do anything about the flood their wofkmen caused that ruined my decorating, my carpet, my fridge and a hell of a lot of personal and sentimental items, stuff I can never get back.

7 de outubro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Citizen

Resposta da Citizen

Hi, we are sorry to hear that you had a poor experience with us. We apologise for the delay in replying to this review, this page was set up by Trustpilot without our knowledge when the first person posted a review and we didn't receive a notification this had happened. Has this issue been resolved and if not is there something we can do to help? Contact us on 0300 790 6555 and we will look into this for you.
Thank you
The Citizen Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

when there booked out for a repair they…

when there booked out for a repair they come in the block of flats with a key they have stand outside your door and take a picture without knocking this is the 3rd time its happened no buzzer call or phone call luckily after the first 2 times it happened I stood by door all morning wondered how I was missing these people when I had no TV on or music but they don't knock the door im throughly disappointed when I've had to book 3 days of work for an hours work

25 de setembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Citizen

Resposta da Citizen

Hi Paul, we are sorry to hear that you had a poor experience with us. We apologise for the delay in replying to this review, this page was set up by Trustpilot without our knowledge when the first person posted a review and we didn't receive a notification this had happened. Has this issue been resolved and if not is there something we can do to help? Contact us on 0300 790 6555 and we will look into this for you.
Thank you
The Citizen Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

RUBBISH housing association.

RUBBISH housing association.
Left / leaving me and my children in a mice riddled home with droppings I etc.
It’s starting to smell bad, clothes chewed, brand new carpet chewed, beddings ect.
And citizen won’t move us or even try take next steps to resolve the problem.
Absolutely useless go on about helping and supporting tenants, yet do anything but.

15 de setembro de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Citizen

Resposta da Citizen

Hi Jess, we are sorry to hear that you had a poor experience with us. We apologise for the delay in replying to this review, this page was set up by Trustpilot without our knowledge when the first person posted a review and we didn't receive a notification this had happened. Has this issue been resolved and if not is there something we can do to help? Contact us on 0300 790 6555 and we will look into this for you.
Thank you
The Citizen Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

It's a zero star from me

They dont even deserve a single star. All they care about is rent, not the challenges they bring to the poor tenants. They fail to repair their houses and making people with mental health like myself worse every single day.
They are verbally abusive to us, they threaten you with eviction, knowing they gave Universal Credit wrong information. Wish people know and stop using them.

15 de julho de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Citizen

Resposta da Citizen

Hi Sonani, we are sorry to hear that you had a poor experience with us. We apologise for the delay in replying to this review, this page was set up by Trustpilot without our knowledge when the first person posted a review and we didn't receive a notification this had happened. If you are having financial difficulties our Money Advice Team is here to help, you can find out more about how to access this service here - www.citizenhousing.org.uk/customer-services/money-and-benefits. We also have a confidential Tenant Support and Wellbeing provided independently by another organisation which gives you access to free online and telephone counselling and advice on money matters - you can access this here citizenhousing.org.uk/customer-services/confidential-support. If you need to talk to someone we are here on 0300 790 6555.

Thank you
The Citizen Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Shared ownership scam.

Shared ownership scam.
I entered into a shared ownership purchased years ago with these people. I saved and scraped together as much money as I could to get on the housing market. Little did i know i was falling into a trap of forever paying out and getting nothing back. From roof repairs, leaking boilers and wall insulation...I had to pay for it all myself. I fitted a new kitchen, bought an extra parking space and added a conservatory.. all of which just fed their greedy bellies when it came to sell. Whilst they increased their rent every single year without fail, and without ever setting foot in my home. Often sending me leaflets "by mistake" advising "were installing new heating systems/kitchens in your area". Even sending me a nasty letter advising I had to pay bedroom tax!!! They rented all the surrounded social houses out to benefit scum, drugs dealers, thieves, just out of the clink, stalkers, you name it, I had it on my door step negatively affecting my quality of life. When I finally came to sell my house, they're were less than useless. 300 admin fee, for what?then another £1k for competing..which took 11 months of sending time wasters around by the way. Just praying on the financially vulnerable. This company should be sued by all those who have had the misfortune to be duped by them, and them shut down by government for fraud. Disgraceful. Over a decade of my life has been wasted being a one sided little money spinner for these santamonis crooks. Utter pond scum. I only pray that they go bust and all their hones vet bought up by the council. Never believe a word they say. Staff lazy, incoherent, unprofessional and zero grammar skills. If I hadnt moved in with my partner, I would have starved to death paying their over exaggerated, ever increasing bills, and I still would only own half the house!!

2 de junho de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Citizen

Resposta da Citizen

Hi, we are sorry to hear that you had a poor experience with us. We apologise for the delay in replying to this review, this page was set up by Trustpilot without our knowledge when the first person posted a review and we didn't receive a notification this had happened. We are sorry to hear you had a bad experience with us. Based on your name we are not able to find any records relating to you review. If you contact us on 0300 790 6555 we will be happy to talk to you about this.
Thank you
The Citizen Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Useless !!!!

Useless !!!!
Will lie lie lie to you about repairs and anything else. Staff are not up to the job PERIOD

7 de maio de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Citizen

Resposta da Citizen

Hi, we are sorry to hear that you had a poor experience with us. We apologise for the delay in replying to this review, this page was set up by Trustpilot without our knowledge when the first person posted a review and we didn't receive a notification this had happened. Based on your name we are not able to access any records about your contact with us. If you are still having issues with our service contact us on 0300 790 6555 and we will look into this for you.
Thank you
The Citizen Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

should be new laws to stop them only…

should be new laws to stop them only look after there own family and friends

3 de abril de 2020
Avaliação não solicitada
logotipo da Citizen

Resposta da Citizen

Hi, we are sorry to hear that you had a poor experience with us. We apologise for the delay in replying to this review, this page was set up by Trustpilot without our knowledge when the first person posted a review and we didn't receive a notification this had happened. Based on your name we are not able to access any records about your contact with us. If you are still having issues with our service contact us on 0300 790 6555 and we will look into this for you.
Thank you
The Citizen Team

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais