CRISTIANZEROTRE Avaliações 

168
•
O TrustScore é 3.5 de um total de 5

3,4

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I have been shopping with Cristianzerotre for a few years now and they have never disappointed! Shipping is fast and if I ever had to do a return the process has been smooth. I just recently had to do... Ver mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

I lost my shoes at work and they were gone the next day. I had a $19.90 discount that brought the price down to $179.10. I reached out in August 2026 I wrote an email and all i got was a sorry back an... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Acquisto fantastico, non solo nel prodotto scelto, nel mio caso Calipso 300, stupende, ben fatte e di ottima qualità, ma la consegna, considerato il periodo di ferie, è stata più che veloce. CRISTIA... Ver mais

Avaliado com 4 de um total de 5 estrelas

acquisto fatto il 14/02 e ricevute il 24/02, questo è l'unico motivo per cui le stelle sono 4 e non 5. Qualità percepita delle scarpe molto alta, sono rimasto ben impressionato... suggerisco sol... Ver mais

A empresa respondeu

Detalhes da empresa

  1. Loja de Calçados

Escrito pela empresa

Italian Brand. CRISTIANZEROTRE. Sneakers, clothing, accessories and more..


Informações de contato

3,4

Bom

O TrustScore é 3.5 de um total de 5

168 avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 31% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

3,4

Todas as avaliações

(168)

43 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Affidabilità 0

Ho fatto un acquisto FORTUNATAMENTE in contrassegno! Mi scrivono su whatsapp per la conferma poi spariscono senza dire né quando né entro che giorni arriva il pacco! Scrivo il giorno dopo per avere info sulla spedizione NADA …. Nessuna risposta whatsapp nessuna mail di comunicazione. La mattina mi chiama il corriere che era arrivato il pacco ! Provo a contattare il Whatsap dell azienda e mi dicono che magicamente sia whatsapp che mail chiamate non funzionavano. !!!!!! Che strano 🤣🤣 vabbè affidabilità e professionalità pari a 0 .

5 de novembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da CRISTIANZEROTRE

Resposta da CRISTIANZEROTRE

Gentile cliente,
ci dispiace per il feedback lasciato.
Faremo il possibile per migliorare la nostra comunicazione per offrire all'acquirente la miglior esperienza di acquisto.

Purtroppo ci possono essere problemi tecnici nella comunicazione online fuori dalla nostra gestione.

I nostri operatori si metteranno in contatto per rimediare alla lacuna nella comunicazione.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great Shoes

Purchased my shoes on Friday, Sept 5. They arrived on Monday, Sept 8. I was so excited to receive my shoes so quickly, but upon opening the box, my shoes were incorrect. The laces and the size were correct, but the shoe color itself was wrong. I contacted customer service, worried I wouldn't get a response after reading a few reviews here. To my pleasant surprise, they responded later that same day. They were quick to initiate the exchange process. I followed a link to do a return/refund, and followed each step. I dropped my shoes off at my local UPS store the next day, then emailed customer service to let them know. They responded with a new tracking number. It's now Friday, Sept 12 and I have received the correct shoes.

Besides the initial mistake they made, I'm very very happy with how quickly they resolved the issue, and even happier with the actual shoes. They're comfortable and cute, and seem to be very sturdy in its creation. I'm excited to wear these out!

Thank you again for your prompt customer service response times, and the fast shipping to make up for the error.

12 de setembro de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da CRISTIANZEROTRE

Resposta da CRISTIANZEROTRE

Dear customer,
Thanks for the review released.
We apologize again for the mistake made, we care about the satisfaction of our customers.

We work to the best of our ability to give the best shopping experience to every single customer.

Sincerely,
CRISTIANZEROTRE.❤️

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

scarpe bellissime e comodissime,davvero…

scarpe bellissime e comodissime,davvero le scarpe migliori che potessi avere

8 de agosto de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da CRISTIANZEROTRE

Resposta da CRISTIANZEROTRE

Gentile cliente,
Grazie per il feedback rilasciato.
La soddisfazione dei nostri clienti è la nostra priorità.

Per qualsiasi aiuto, il team CR03 rimane a tua completa disposizione.❤️

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Customer service was incredible from…

Customer service was incredible from the get go when I was unsure on sizing after ordering and raised my concerns. I got a fast response and they put my order on hold for me whilst I sent them measurement of my feet to ensure the right fit 🖤 all sorted within 24 hours and 2 days later, I have my dream shoes! I couldn’t be happier and will 100% ordering again! I wish I could attach picture to my review because they are just beautiful😊

24 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da CRISTIANZEROTRE

Resposta da CRISTIANZEROTRE

Dear customer,
We work hard to offer the best shopping experience to each of our customers.

Thank you for choosing to purchase with CRISTIANZEROTRE.❤️

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I ordered a pair of sneakers and on the first day of wearing them...

I ordered a pair of sneakers (Calipso 300 destroyed grey) and on the first day of wearing them they already got unstitched at the back pretty badly and besides that it hurt my heel very bad...i emailed them about it yesterday but still got no response. I returned them today and i am waiting for a new pair. A close friend of mine which also has the same ones for a year now, hasn't experienced neither of what happend to me. They are very cool shoes and i have been waiting for so long to get them for my birthday. I really love those shoes and i hope i will not experience the same again this time.

16 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Good shoes, abysmal service

The shoes themselves are great. Response times for returns and exchanges are absolutely abysmal.
They sent me the wrong shoes. I initiated an exchange. It took at least 5 emails, each 4-5 days response time apart, for them to understand what I wanted.
Even though it was their mistake, they made me pay for return shipping.
Then there was no communication about delivery date. I needed the white and gold boots for my wedding day, which can't wait.
So I told them to cancel the exchange and just refund me, and made a new order, which was delivered promptly.
I got back from my wedding a week later to emails that they wouldn't do a refund and were proceeding with the exchange as originally agreed. Well I don't need two of the same shoe.
I am trying to send the extra pair back for a refund but zero response for over two weeks now.
I will be filing a dispute with my credit card co.

10 de julho de 2025
Avaliação não solicitada
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

In love with my shoes and bag

In love with my shoes and bag. Was unsure about sizing, so they reached out to me to confirm before delivery. Fast communication and fast delivery. Need in every colour.

20 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da CRISTIANZEROTRE

Resposta da CRISTIANZEROTRE

Dear customer,
Thank you for choosing to buy with CRISTIANZEROTRE.❤️

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

She was very open minded with regards…

She was very open minded with regards to what i expected of her. She had the shoes custom made for me.

I appreciate her help. I will buy another pair of shoes again.

18 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da CRISTIANZEROTRE

Resposta da CRISTIANZEROTRE

Dear customer,
Thank you for choosing CRISTIANZEROTRE.❤️

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Their customer support is very great

Their customer support is very great! Once you reach out during their work hours you’ll get a quick response.

17 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da CRISTIANZEROTRE

Resposta da CRISTIANZEROTRE

Thank you.
For any help or information, the Cristianzerotre team remains at your complete disposal.

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I absolutely LOVE them!

I am so glad I decided to buy these! I have small feet and was generally a bit dubious but they are just as I hoped they would be. I got the Calipso 600 pink light in the sale :) The quality is great, they are comfy and they look cool af. I will get them in black as well when I can.

9 de junho de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da CRISTIANZEROTRE

Resposta da CRISTIANZEROTRE

Dear customer,
Thanks for the feedback left.
For any help or information the CR03 team remains at your complete disposal.
❤️

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Calipso 300

Calipso 300 : strepitose, comodissime e glam!
Assistenza clienti ottima.
Anna

27 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da CRISTIANZEROTRE

Resposta da CRISTIANZEROTRE

Gentile cliente,
Grazie per aver scelto CR03.❤️

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

I had emailed the site and I finally…

I had emailed the site and I finally got a respond back and my refund it’s on the way back.

17 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da CRISTIANZEROTRE

Resposta da CRISTIANZEROTRE

Dear customer,
Thank you for writing us.
For any help or information, we are at your disposal.

CR03.❤️

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great support

Great support and communication. I did not receive a ship confirmation after 5 days of placing the order. Minutes after emailing requested information I was then told the cause of delay and shortly after my package was shipped.

16 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da CRISTIANZEROTRE

Resposta da CRISTIANZEROTRE

Dear customer,
Thank you for choosing to buy with CRISTIANZEROTRE.❤️

We value the satisfaction of our customers, for any further help or information we remain available.

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

Company sent me the wrong shoes and the…

Company sent me the wrong shoes and the wrong size, but eventually contacted mr for a return.

4 de maio de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da CRISTIANZEROTRE

Resposta da CRISTIANZEROTRE

Dear customer,
We apologize for the error made.
We care about the satisfaction of our customers.

For any help or information the CR03 staff remains at your complete disposal.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Absolutely the worst customer service I…

Absolutely the worst customer service I have ever encountered. I ordered two pairs of shoes and decided to return one pair. I was unable to return them through the return site. It was totally broken, perhaps on purpose by the seller. I wrote them FIVE times asking how to return the shoes to meet with silence every time. I am now stuck with the shoes that I don’t want and see no way to send them back. I a very very angry and would NEVER buy another sneaker from this company. BEWARE!

10 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da CRISTIANZEROTRE

Resposta da CRISTIANZEROTRE

Dear customer,
We kindly ask you to also check your SPAM mailbox.

Many of our emails are arriving there.

We have answered every single email you sent to our mailbox.

We have sent you the proof photos to your email:
wendrewlee@me.com

we also tried to contact you by phone contact but the number entered shows that you do not have Whatsapp active.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

WORST Retailer to dealt with - especially for returns!

I have emailed several times asking on how I can return the item ordered, as the trainers ordered come big. I received no reply to any of my emails; on the website - it won't work when you check the Returns page; just takes you to your order and absolutely no options to create a return. That link does not work and it's clear that's on purpose.

I get no replies on my emails.
No option to return on the website.
So what am I meant to do? It's disappointing and seeing some of the replies here being so defensive from customer service... losing hope to get any help.

UPDATE: 2nd June : I was contacted directly on Whatsapp by the customer service to tell me they have replied to my emails and making it all come across defensive and an attitude of "customer is wrong". I never received their emails, I have mentioned the link on the website is not working BUT none of this was actually acknowledged, but instead was just constant blame on customer. I was given a direct link to process the refund, which is not the same as the one on the website. (and their customer service even mocked me by saying "The link does work", but ignored when I mentioned it's not the same link so how can you compare?!)
No confirmation when the return was received by them
No confirmation for a refund, absolutely no emails or communication with updates, status of return, nothing - so I had to constantly chase them for it.
I asked several times why the refund hasn't been confirmed and each time I was given a different reason. I paid with Klarna (luckily) and was told that the retailer refused to confirm the return of the product.
I have contacted C.Zerotre again - to say on 22nd May they confirmed (they received the item on 1st or 2nd May!) - but after checking with Klarna again - to find out that the retailer opened a CLAIM as they did not want to refund me the money.

Only today, 2nd June, received the refund - Klarna confirming they have closed the case in my favour.

What is worse? CristianZerotre have been constantly given me wrong information, lied, been extremely unprofessional and asked me several times to delete my review. If anything, they deserve a much worse one - it's been 2 months for me to receive my refund. NEVER again.

18 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da CRISTIANZEROTRE

Resposta da CRISTIANZEROTRE

Dear customer,
Due to the problem you had with receiving our emails, you have been informed of sending emails that you do not believe you have received.

Our team has explained to you several times that:
- The dispute can be opened only by the buyer and not by the merchant.
You have informed KLARNA that you have not received the refund, when you inform Klarna of a non-payment the claim changes into a dispute.
When a dispute opens the management passes to the banks and we cannot authorize the release of money.

Later as we communicated several times via SMS we sent the bank’s response to KLARNA for the release of the amount, unfortunately the transaction time is handled by them.

We would like to point out that we do not deny the refund to any of our customers, but if you perform banking actions then you should not assume to defaming our brand for the actions performed by you.

Our CR03 team meets every need of our customers, despite the actions without criteria performed by you we did everything in a short time to get your money back.
We apologize for the bad property that you had with us, but be sincere in the reviews you make because the future buyer must know the truth that the fault can not always fall on the merchant because so many problems create buyers.
Greetings,
CR03.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

HORRIBLE HORRIBLE HORRIBLE SERVICES

HORRIBLE HORRIBLE HORRIBLE SERVICES, I'm still waiting for them to return my money, but they play stupid and slow the process on purpose!!! Today 28th apr. This is what they said:
A customer opened an inquiry for order #127423
cristianzerotre.com
20
The customer told their bank that they did not receive a refund for
a cancelled or returned order.
The bank is reviewing this order and may decide to file a
chargeback. If they do, evidence can no longer be submitted, and
£342.00 GBP + €15.00 EUR will be deducted from your next
payout
We have collected evidence that will be automatically sent to the
customer's bank on May 18, 2025 at 7:00 pm. You can submit
any evidence up until that date,
LITERALLY WHAT THE FAK !???????

15 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da CRISTIANZEROTRE

Resposta da CRISTIANZEROTRE

Dear customer,
We are sorry that you cannot understand the actions you have taken yourself.

Our company does not deny the refund of the return to anyone.
As we have already communicated to you several times by email:
You have started a bank dispute against us, despite this you will receive the refund.
We asked you to wait only for the closure times of the dispute.

It is managed by the banks not by us.
We are sorry for this negative review only because you were unable to understand the meaning of your actions.

We remain available for any further clarification.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Poor customer service/ bad quality

I’ve contacted this company 4 times regarding a return, and have yet to hear back from them for weeks now. The quality of the shoe was not worth paying over $200, I’m very disgusted and disappointed with their customer service. I definitely would/will not recommend anyone to buy one of their products as they obviously don’t care once they get their money.

28 de março de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da CRISTIANZEROTRE

Resposta da CRISTIANZEROTRE

Dear customer,
Unfortunately, the review made is not based on an authentic experience.

We invite you to check your mailbox carefully (also in the SPAM section) because:

We have responded to every single email sent promptly.

We have sent you instructions on how to proceed with the return of your order several times.
We are sorry that you were unable to receive our emails.

Our mailbox is always active for any help.

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

UNTRUSTWORTHY Company

I purchased and received them quick, but they were defective, and I emailed them about an exchange. They told me I could request for a return through their portal (which you have to pay for) and that they would refund me for all the return shipping costs (Red Flag #1). I did as requested but when it was time to get my refund for the shipping costs I had to hassle them because they denied the refund at first because I was getting a new pair. After this they start to not respond but I continued emailing them with proof of what they said they would do and eventually I got refunded only 95% of the money.(Red flag #2) The return costs were 22.24 and they refunded only 20.62 because they claim the other 1.62 was the service fee of the return portal they use, which isn't a big deal but in the same breath I shouldn't have been paying for shit AT ALL cause they came defective and they said they would cover the return costs which includes that service fee. When the 2nd pair arrived they were defective AGAIN so at this point I wasn't going to deal with them due to the previous hassle and seeing other similar reviews to my experience. Luckily, I purchased through PayPal so I disputed they ass, escalated the case and got a full refund and I keep the shoes. They will have you fooled with how fast their customer service is at first, but they aren't a trustworthy company, if you do purchase I def suggest doing so thru PayPal for safety and keep evidence and proof of everything.

16 de abril de 2025
Avaliação não solicitada
logotipo da CRISTIANZEROTRE

Resposta da CRISTIANZEROTRE

Dear customer,
We are sorry for the negative experience you had with our company.

We care about the satisfaction of our customers, and we have taken charge of all import and export costs to resolve the inconvenience caused by the item received.

Unfortunately, the commission costs of 1.62 cannot be changed because they are not managed by our company.

The 2nd pair received after the replacement of the first, from the photos sent did not present any defects.

We are sorry that your point of view is different from ours.
We remind you that for any help, our company remains at your complete disposal.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais