House of Kojo Avaliações 

4.187
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,6

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Lovely good quality plants. The packaging was great too, they really took care to ensure the plant doesn't get too stressed during transit. Only thing, would like to know more about my order status af... Ver mais

Avaliado com 3 de um total de 5 estrelas

There was confusion around who was delivering the packages. First was told UPS and then the tracker kept saying they don't have my order yet. Turns out parcel force delivered it instead but to my neig... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My second purchase from House of Kojo, beautiful healthy plants! Sadly my delivery driver did not take as much care and threw my parcel over a 6ft gate. Luckily one of my plants survived intact due t... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

House of Kojo is my favourite online plant shop. The plants are always carefully packed and arrive in perfect shape. Customer service is always very friendly and happy to help with questions about... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Centro de Jardinagem
  2. também em
  3. Delivery de Flores
  4. Designer de interiores
  5. Mercado de Flores
  6. Suporte para Plantas
  7. Viveiro de plantas

Escrito pela empresa

Your go-to for rare house plants delivered straight to your door.


Informações de contato

4,6

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Pede aos clientes que avaliem

Esta empresa convida seus clientes a deixarem avaliações, sejam elas positivas ou negativas

Respondeu a 100% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 1 semana

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,6

Todas as avaliações

(4.187)

73 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

still not had my product

still not had my product

26 de dezembro de 2024
logotipo da House of Kojo

Resposta da House of Kojo

Hi Clare,

I can see your order was purchased with our economy shipping option (3-5 day fulfilment). I appreciate it has now been 5 working days since the order was placed, however we cannot ship plants on a Friday (this would leave plants in the post over the weekend) and the New Year bank holiday removed a further midweek shipping day; we have therefore had just 3 available working days to ship since your order was placed.

Your order is due to leave us tomorrow, the only potential hindrance to that would be if the current heavy snowfall persists. Should this prevent us from shipping, we will update all customers accordingly.

Typically our economy shipments do not exceed 3 days however we are working through a sizeable backlog from the Christmas period and so fulfilment of orders is slightly extended. Please accept my apologies for this inconvenience.

Best wishes,
Otto

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

I've not received it!

25 de dezembro de 2024
logotipo da House of Kojo

Resposta da House of Kojo

Hi Natasha,

As per our correspondence and shipping terms, orders not containing winter protection are not dispatched until temperatures exceed 4 degrees. This prevents plants arriving damaged. If you wish to add winter shipping protection, drop our customer service team an email and we will get your order shipped to you straight away. Thanks for your understanding.

(Please note, even temperatures fall below -3 degrees we stop shipping entirely as even with heatpacks, it is extremely likely that plants will sustain damage).

Best wishes,
Otto

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

Not up to expectations

I have been lucky enough to receive 2 orders now as gifts. However on both occasions delivery with your chosen courier was problematic. The first was lost for several days as it was delivered to the local hospital rather than my residential address. The second was supposed to be next day delivery but resulted in 3 days at home because of confused app messaging and missed delivery slots. On the final day they changed the delivery slot and then delivered at an earlier time, fortunately while I was still home. Your chosen delivery partner sucks the joy out of receiving a plant as a gift or buying it yourself and the recent order was 2 plants that you say are at risk if below 15deg and were very cold inside the box maybe 5deg ish. Please don’t say you could have had a heat pack because if the delivery was as paid for (next day) you wouldn’t need one. So whilst these plants currently appear healthy there is no way to know if they have sustained long term damage and no different to buying tropical plants from a local market on a cold day. Your whole reason to exist is to sell exotic plants online to make the experience easy and to your door healthy protected from cold. If you can’t do this you’ve failed twice and I can’t recommend or consider making future purchases.
UPDATE AFTER RECEIVING REPLY FROM HOK: It was a gift to me I didn’t place the order, so not received an email as I didn’t place the order. I don’t want to complain about my gift to the sender but AS THE RECIPIENT don’t have confidence to buy from you after 2 problematic, time consuming and potentially damaging to the plants deliveries.

19 de dezembro de 2024
Avaliação não solicitada
logotipo da House of Kojo

Resposta da House of Kojo

Hi Stuart,

I emailed on the 20th regarding this but can see I have not received a reply from you, I hope all is well? It would be great if you can get back to me so that we can discuss this and resolve any issues you may have. One of our couriers has let us both down here. We use four different couriers and so can ensure orders to your address go via a different courier in future.

Best wishes,
Otto

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

My favourite plant shop

Customer service is excellent.

21 de novembro de 2024
logotipo da House of Kojo

Resposta da House of Kojo

Hi Tiffany,

I cannot see any correspondence regarding this in our inbox and so I have sent you an email in order to get this resolved.

I'm incredibly sorry the couriers have let us down here. We will always account for such errors however, and refund or replace as appropriate. Please get back to me so we can get this fixed for you.

Best wishes,
Otto

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

brilliant :)

super quick delivery despite paying for the cheapest delivery service, brilliant quality plants, good packaging and nice and tight. no damage to the plant whatsoever, just wish the delivery was cheaper as i was paying £7 for the cheapest delivery, for a £10 plant. otherwise, couldnt complain and couldnt be happier :) thankyou

22 de outubro de 2024
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

First purchase

Having been unable to find specific plants locally, I tried House of Kojo’s online service. The website was informative and easy to order through. I actually updated the order over email with through the customer service email and found the team very responsive. The plants arrived quickly and as per the description online. Very happy with my purchase and the service. Would recommend.

26 de outubro de 2024
Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

House of Kojo for the win

All plants received from House of Kojo have been in such perfect condition. We tend to spend a good amount of money on house plants, so why not get them in perfect condition and at a reasonable price. I’m a big fan!

26 de outubro de 2024

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais