Pets4Homes Avaliações 

12.479
•
O TrustScore é 4.5 de um total de 5

4,3

Embora não verifiquemos afirmações específicas porque as opiniões dos avaliadores são pessoais, podemos marcar as avaliações como "Verificadas" quando for possível confirmar que houve uma interação comercial. Leia mais

Para proteger a integridade da plataforma, todas as avaliações em nossa plataforma — verificadas ou não — são analisadas por nosso software automatizado, disponível 24 horas por dia, 7 dias por semana. Essa tecnologia foi concebida para identificar e remover conteúdo que viola nossas diretrizes, incluindo avaliações que não são baseadas em uma experiência real. Reconhecemos que talvez não consigamos detectar tudo e você pode sinalizar qualquer coisa que ache que possamos ter deixado passar. Leia mais

Veja o que dizem as avaliações

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great website very trustworthy great breeder found on the website and the entire process was very easy, transparent and safe. We could communicate via the website payment was safe through the site. V... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

This platform reaches a wide audience and is very easy to use. The interface is simple, user-friendly, and makes it easy for people to access listings and get in touch. Uploading photos is quick and s... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

There can be a lot of scams online with pet sales and I felt that pets4 homes gave be a safe place to find and purchase my kitten. I paid extra for the 5 weeks insurance and 6 months cover after I col... Ver mais

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Selling my animals here makes me feel very safe and comfortable. I know that I can find honest and responsible new owners here, and that is the most important thing to me. It gives me great peace of... Ver mais

Detalhes da empresa

  1. Comércio online

Escrito pela empresa

UKs #1 Pet classifieds site with over 7 million monthly users. Advertise, Sell or Rehome pets for sale including dogs, puppies, cats and kittens.


Informações de contato

4,3

Excelente

O TrustScore é 4.5 de um total de 5

12 mil avaliações

5 estrelas
4 estrelas
3 estrelas
2 estrelas
1 estrela

Sem histórico recente de pedidos de avaliações

Esta empresa não convidou os respectivos clientes recentemente, portanto as avaliações podem não ser representativas

Respondeu a 83% das avaliações negativas

Normalmente responde dentro de 2 semanas

Como esta empresa usa o Trustpilot

Veja como as avaliações e classificações são obtidas, pontuadas e moderadas.

4,3

Todas as avaliações

(12.479)

1.132 avaliações nos últimos 12 meses

Escreva uma avaliação
As empresas no Trustpilot não têm permissão para oferecer incentivos ou pagar para ocultar avaliações. As avaliações são opiniões de usuários e não da Trustpilot. Leia mais

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible service

The site was great long time ago and now it's gone downhill. To advertise I had to go through several procedures like passport upload, face scan, finance check. All of this just to find a suitable new owner for my cat. Two days in and my advert is still pending. I am seeing similar issue with people registering to buy. The customer service is very slow. Possibly due to extortionate number of people having similar problems.

9 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi Bernie,

Thank you for your feedback. We apologise for the delay in approving your listing.

To maintain animal welfare and combat fraud, we enforce strict identity verification checks (such as ID and selfie verification). We understand this can add friction to the process, but it is essential for keeping our community safe. Our team is working to process pending reviews and respond to support tickets as quickly as possible.

Pets4Homes Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

It was mine first time on here a friend…

It was mine first time on here a friend recommended so easy to use. Plus I like the way u pay /deposit for the animals / pets then have to press collect.to confirm. So u know that they will keep your pet till been and seen/collected . 100% use it again.

9 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi Rebecca,

Thank you for sharing your experience! We're so pleased that you enjoyed your first time using the platform and that our deposit collection system gave you full peace of mind.

Pets4Homes Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Too many scammers on this website

Too many scammers on this website, post pictures of dogs that they do not have in order to try and scam money off you, asking people to bank transfer them a deposit, people need to be careful

8 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi Paul,

Thank you for raising this. We strongly advise all users never to transfer money directly via bank transfer outside of our platform.

Our official Pet Payments system holds deposit funds securely until the buyer sees the pet in person, specifically to prevent advance-fee scams. We encourage anyone who encounters a seller requesting off-site transfers to report the listing immediately using the report button on the advert.

Pets4Homes Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Hi I think the experience with… was a lovely experience

Hi I think the experience with pets4homes was very easy and straightforward, which for me means a lot as I'm so bad at technology and Internet.

8 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi Elizabeth,

Thank you so much for the lovely review! We strive to make our site user-friendly for everyone, so we're thrilled that you found it straightforward to navigate.

Pets4Homes Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Someone cared to solve my problem

The staff are very helpful, a rare thing nowadays. I couldn’t find the dog biscuits I usually get, but a very nice young lady explained how I could still order them online and collect in store,

12 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi Pat,

Thank you for taking the time to share your review! We're glad our support was helpful, though it sounds like this review might be intended for a local pet shop rather than our online marketplace platform!

Pets4Homes Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I was impressed with the service…

I was impressed with the service received from Pets4Homes, more than simply putting people in touch with another. Easy to use website to search for pets, information and support, messaging, and a secure payment system. Plus 5 weeks free pet insurance.
I helped my Aunt to find a lovely young cat who needed to be re-homed and everyone is very happy with the experience. Thank you.

5 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi Gail,

Thank you for the wonderful review! We're delighted that our secure payment system, messaging, and free insurance helped you and your aunt find a lovely cat to rehome.

Pets4Homes Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great website

Great website, easy to negotiate and well presented.

7 de agosto de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi Sue,

Thank you for the feedback! We're glad you found the website clear, easy to use, and well presented.

Pets4Homes Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easy to use

Easy to use, with helpful support team. Also, fully appreciate the safety implementation for both sell and customer for the welfare of the animals. Fully recommend!!

8 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi Amber,

Thank you for the high recommendation! We're so pleased that our support team and animal welfare safety measures made for a great experience.

Pets4Homes Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

A very well set up system to find the perfect pet for you.

The pets4homes website is very well set up to navigate and understand, which makes it easy to find exactly what pet you are looking for!

2 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi Leaf,

Thank you for the great review! We're happy to hear that our site navigation helped you find exactly what you were looking for.

Pets4Homes Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

I got my cockapoo pup from an advitiser…

I got my cockapoo pup from an advitiser on this site, also my first cockapoo now aged 2 years and two months.
I used the show me new ads, which was a bit hit and miss, specially not good with locations via my mobile, sent details over 100 miles away, however, I am still pleased with the overall experience, getting two lovely pups.

3 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi Ms Fitzgerald,

Thank you for sharing your story! We're so glad you found two wonderful pups through our platform. We also appreciate your feedback regarding the mobile location alerts and will keep working on improving that feature!

Pets4Homes Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

We found two amazing dogs through…

We found two amazing dogs through Pets4Homes — both absolute 10/10. The first was a puppy who gave us six wonderful years of fun, love and cuddles. The second has just arrived through a rehoming plan we supported, and the process was smooth and reassuring. I trust Pets4Homes completely; their advice and payment system worked flawlessly. Highly recommended.

6 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi there,

Thank you for such a heartwarming review! We are so glad to hear that both of your dogs brought you so much joy and that our rehoming process and payment system worked seamlessly for you.

Pets4Homes Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Was simple ,straight forward and very…

Was simple ,straight forward and very easy transaction , just how it should be .

7 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi Tracy,

Thank you for the review! We're glad to hear your transaction was simple, straightforward, and easy.

Pets4Homes Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Great protection once you’ve paid your…

Great protection once you’ve paid your deposit, regular updates, then the offer of 5 weeks free insurance once you’ve confirmed full payment & collection is even better, easy service.

5 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi Sharon,

Thank you for the great review! We're thrilled that our deposit protection, updates, and 5-week free insurance gave you a smooth experience.

Pets4Homes Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Good afternoon

Good afternoon
Had a good conversation with Yiannis about the turtles 🐢 I want to purchase and how much the info available is excellent tell you what and how they have been treated and were the from i shall be I touch over the next couple of weeks to pay and purchase and to become part of the family. Thank you pets4homes 🥰

1 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi L. K.,

Thank you for sharing your experience! We're so pleased to hear you had a great conversation with the seller and found all the information you needed. Best of luck welcoming your new turtles!

Pets4Homes Team

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Easy to use and to add pics and…

Easy to use and to add pics and descriptions etc
Excellent service and communication with potential new owners very good experience many thanks

5 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi Mrs Barham,

Thank you for the review! We're glad you found it so easy to add photos and descriptions, and that communicating with prospective owners went smoothly.

Pets4Homes Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Terrible experience and still no…

Terrible experience and still no response. Looking for a kitten as I lost my 14 year old cat a few weeks ago.

Sent messages to a few adverts, then had request for £9.99 to send premium messages that buyers would receive straight away. Took my payment and restricted my account!

No response to emails sent, my messages not sent to buyers as no reply. Absolutely appalled at service received and requested immediate refund.

4 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi Michelle,

We are so sorry to hear about the loss of your cat and deeply apologize for the frustration caused by this restriction.

Automated safety measures can occasionally trigger temporary holds on active accounts when rapid messaging occurs. If you paid for a feature that you were unable to use due to an account lock, please reply to your open support ticket or contact us via our help portal, and our team will issue a refund for the feature fee once your account status is verified.

Pets4Homes Team

Avaliado com 2 de um total de 5 estrelas

What am I doing wrong ?

I must be doing something wrong I have contacted 6 people with a view to purchasing a dog only one out of the 6 contacted me to say the dog had been sold-although it wasnt marked as closed until after she had contacted me , the breeder was very kind and offered me something else which wasn’t suitable .
The rest just don’t bother replying , I have filled in the initial notice about me and then contact to see if the dog is available so I can then have a chat. If I ring there is no one there. I am beginning to think the dogs don’t exist

2 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi Ruth, thank you for your review and for reaching out. We're sorry to hear you've had such a difficult time getting responses from sellers, that's genuinely not the experience we want buyers to have.

Sellers are responsible for managing their own enquiries and keeping their adverts up to date, and we do encourage them to respond promptly, but we understand that doesn't always happen as it should. A few things that may help: using the in-app messaging system (rather than calling) tends to get faster responses, and filtering by adverts marked as "Available" can help avoid listings that may no longer be active. We can see you've been in contact with us before, so please feel free to reach out again if we can help further. Kind regards, Pets4Homes

Avaliado com 5 de um total de 5 estrelas

Very clear and helpful

Very clear and helpful

3 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi Melanie,

Thank you for the feedback! We're pleased to hear you found our site clear and helpful.

Pets4Homes Team

Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

This site is a joke!

This site is a joke!! I’ve had my account blocked 3 times now over one add for selling a litter of pups. I’ve had to pay over and over again to repost the add, email numerous times just to be told “we apologise “. Really not good enough!!

1 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
Avaliado com 1 de um total de 5 estrelas

Gave up in frustration

I saw a cat on this site that i was interested in viewing. I filled in the relevent information required to register, a security code would be sent to my email address, it didnt arrive, tried again, same thing happened, no code. I eventually found a section where I could email my problem. I received an email back advising me what to do(I had already tried what they suggest,nothing worked) They say they will respond to my problem, but it could take up to SEVEN DAYS!!
I gave up on Pets for Homes and the cat i was interested in, I will now look elsewhere.
Needless to say, as is so common now, no telephone number to actually speak to a human.

2 de setembro de 2026
Avaliação não solicitada
logotipo da Pets4Homes

Resposta da Pets4Homes

Hi Carole, thank you for taking the time to share your experience. We're really sorry to hear the verification emails weren't coming through, that's incredibly frustrating, especially when you were hoping to connect with a cat you loved.

We can see you reached out to us and our team has since resolved the issue, your account was reopened and you should now be able to log in and receive verification codes without any problems. We're sorry you had such a difficult start, and we hope you'll give us another chance. If there's anything else we can help with, please don't hesitate to get in touch.

A Experiência Trustpilot

Qualquer pessoa pode deixar uma avaliação na Trustpilot. Quem escreve uma avaliação tem a possibilidade de editá-la ou excluí-la a qualquer momento. As avaliações serão exibidas enquanto a conta estiver ativa.

Contamos com pessoas dedicadas e tecnologia inteligente para proteger nossa plataforma. Descubra como combatemos avaliações falsas.

Saiba mais sobre o processamento das avaliações da Tustpilot.

Aqui estão 8 dicas para escrever ótimas avaliações.

A verificação ajuda a garantir que pessoas reais estejam escrevendo as avaliações publicadas no Trustpilot.

Oferecer incentivos por avaliações ou pedir por elas seletivamente pode distorcer o TrustScore, o que vai contra nossas diretrizes.

Saiba mais